Spannend...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Ging wel goed, ze vonden alleen dat het niet in mijn voordeel was dat ik weinig/geen ervaring had en stage had gelopen bij twee overheidsbedrijven. Verder de gebruikelijke rotvragen, maar het was geen vervelend gesprek. Ik hoor eind deze week of ik door mag naar het 2e gesprek
8 aug. pas.. dat duurt nog wel ff...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef clauwheee het volgende:
Mag ik trouwens nog wel even zeggen dat ik nog steeds hoop dat ik bij mijn laastste stage kan gaan werken...aleen hoor ik dat pas na 8 augustus, en das zoooo irri!
Ja duurt nog ff, hee irritant. Maar dat zou ik echt heel erg leuk vinden, leuke collega's, ook leuk werk en dan kan ik misschien vervolg geven aan mijn onderzoek/project...maar ja, ze hebben zo weinig geld...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
8 aug. pas.. dat duurt nog wel ff...
Ach als je een goede indruk hebt achtergelaten komt het vast wel goed
Nou ja hard duimen dan maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja duurt nog ff, hee irritant. Maar dat zou ik echt heel erg leuk vinden, leuke collega's, ook leuk werk en dan kan ik misschien vervolg geven aan mijn onderzoek/project...maar ja, ze hebben zo weinig geld...
Precies, dat krijg je de laatste tijd erg vaak te horen. Niet leuk gewoonquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend...
*Zucht* en dat gezeur dat je geen werk ervaring hebt... tja zo krijg je nooit een baan als je geen werk ervaring hebt.
Wel fijn dat het goed liep
Dat is de goede instellingenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:54 schreef clauwheee het volgende:
Dank mensen. Misschien is het ook niet reeel van me om ook hoop te hebben op iets wat ik echt leuk zal vinden, ik blijf natuurlijk een starter. Maar ik weet gewoon dat geld het grootste probleem was..
Maar hé, komt vast allemaal goed
Doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
Hey clauwhee, hartstikke goed om dit soort ervaringen te hebben - s6
* SCH is aan het nadenken of hij gaat solliciteren op de baan waar hij nu al tijdelijk invalt - betekent wel minder Fok! dus jullie mogen meebeslissen![]()
Dat zekerquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
Hey clauwhee, hartstikke goed om dit soort ervaringen te hebben - s6
Als je het echt leuk vind, why not. Al zal ik je natuurlijk wel vaker misSCHenquote:* SCH is aan het nadenken of hij gaat solliciteren op de baan waar hij nu al tijdelijk invalt - betekent wel minder Fok! dus jullie mogen meebeslissen
Welkom in de wereld van het CWIquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:59 schreef golfer het volgende:
Stomme CWI-mutsen.
Ik opbellen en vertellen dat ik per 1-9 w.s. zonder werk zit en mij wil inschrijven, zegt die muts aan de telefoon: "U moet naar werk.nl gaan op Internet en daar uw gegevens invullen en dan wijst de rest zich vanzelf."
Enfin, ik doe dat braaf en ben ruim een uur bezig om die vele banen die ik de afgelopen 32 jaar heb gehad in te vullen, maar ik zie nergens iets van een contactpagina.
Dus weer bellen met het CWI, andere muts aan de telefoon: "Oh meneer, dat was allemaal helemaal niet nodig. U moet gewoon even tussen 9 en 12 bellen met de servicedesk en dan maken we een afspraak met U".
bedankt collega .. ik heb ook net mijn brief binnen dat ik me moet melden ..quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:59 schreef golfer het volgende:
Stomme CWI-mutsen.
Ik opbellen en vertellen dat ik per 1-9 w.s. zonder werk zit en mij wil inschrijven, zegt die muts aan de telefoon: "U moet naar werk.nl gaan op Internet en daar uw gegevens invullen en dan wijst de rest zich vanzelf."
Enfin, ik doe dat braaf en ben ruim een uur bezig om die vele banen die ik de afgelopen 32 jaar heb gehad in te vullen, maar ik zie nergens iets van een contactpagina.
Dus weer bellen met het CWI, andere muts aan de telefoon: "Oh meneer, dat was allemaal helemaal niet nodig. U moet gewoon even tussen 9 en 12 bellen met de servicedesk en dan maken we een afspraak met U".
![]()
EURO!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef pascalheister het volgende:
jaa eindelijk heb ik hem
[afbeelding]
wel belast met 17 euri douanekosten maarja
Dat ziet er erg leuk uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef pascalheister het volgende:
jaa eindelijk heb ik hem
[afbeelding]
we blijven duimen clauquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Ging wel goed, ze vonden alleen dat het niet in mijn voordeel was dat ik weinig/geen ervaring had en stage had gelopen bij twee overheidsbedrijven. Verder de gebruikelijke rotvragen, maar het was geen vervelend gesprek. Ik hoor eind deze week of ik door mag naar het 2e gesprek
Wat zit er allemaal in. ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef pascalheister het volgende:
jaa eindelijk heb ik hem
[afbeelding]
hehe die is onder de gordelquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stel je aan zeg, en ga eens gauw verder met leren![]()
Interessant doen met het woord euriquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stel je aan zeg, en ga eens gauw verder met leren![]()
wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Interessant doen met het woord euri
Het is toch ook kado's ipv kadi
Ik had em net aangepast omdat ik wist dat iemand er mee kwamquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken
cadeau ook goed?![]()
alleen naar een DVD kijken is zo saai hequote:
Dat is zo maar wanneer is iets echt leuk? Ik ben altijd freelancer geweest, houd erg van het vrije leventje en van een beetje freewheelen - dit is een echte heftige baan met veel verantwoordelijkheid en zo, maar misschien ben ik wel op de leeftijd om eens volwassen te wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:15 schreef Noca het volgende:
Als je het leuk vindt om te doen moet je het gewoon doen SCH!
Geboortedatum: 1967-08-22quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:29 schreef SCH het volgende:
maar misschien ben ik wel op de leeftijd om eens volwassen te worden
hier staat het uitgelegdquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in. ?
Behalve een paar DVD's kan ik dat niet uit de foto opmaken
of VoreG ipv Inquistor87quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Interessant doen met het woord euri
Het is toch ook kado's ipv kadiof cadeau -> cadeau's
Als ik zie wat deze box al kost, hoe kom je aan het geld voor die duizenden dvd'squote:Op woensdag 27 juli 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier staat het uitgelegd
http://www.cdjapan.co.jp/(...)lview.html?KEY=SD-70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |