tent minder toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:05 schreef rubbereend het volgende:het Lowlands terrein wordt helemaal anders ingericht
dat wordt weer spannend
quote:Albert West definitief naar Afghanistan
AMSTERDAM - Zanger Albert West vertrekt dinsdag 2 augustus vanaf vliegbasis Eindhoven naar Afghanistan voor een bezoek aan verschillende ISAF-eenheden. Hij zal ongeveer een week in Afghanistan blijven, aldus dinsdag een woordvoerder van Defensie.
Het idee om een serie optredens te geven voor de Nederlandse militairen in Afghanistan is vorige week ontstaan. Aanleiding is een videoclip die ongeveer 150 militairen hebben opgenomen op de muziek van 'Is this the way to Amarillo', een hit van West uit 1988. De militairen hebben in het kamp in Pol-e Khomri een filmpje opgenomen voor het thuisfront. Deze kwam op internet terecht en is inmiddels tienduizenden keren bekeken.
Albert West heeft ook opnieuw succes met zijn cover van Tony Christie door een reclame van biermerk Bavaria waarin hij het nummer zingt.
Albert West is de eerste Nederlandse artiest die in Afghanistan gaat optreden voor Nederlandse militairen. Vorig jaar gaf cabaretier Freek de Jonge in Irak vijf optredens voor het daar gelegerde defensiepersoneel. En Veronica-dj Adam Curry presenteerde in 2004 een week lang zijn ochtendprogramma 'Ook Goeiemorgen' vanuit het hoofdkamp van de Nederlandse troepen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tent minder toch?
die Albert West mag de militairen vergezelen.
[..]
Dan zal ik dat volgende week zien denk ik.. want dan ga ik een dagje naar 6 vlaggen toe...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:05 schreef rubbereend het volgende:het Lowlands terrein wordt helemaal anders ingericht
dat wordt weer spannend
er zal nog niet veel te zien zijn denk k.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan zal ik dat volgende week zien denk ik.. want dan ga ik een dagje naar 6 vlaggen toe...
of hoe dat tegenwoordig ook heet.
Toch wel een geweldige line-up dit jaar, jammer dat ik op vakantie ben, anders was ik er zeker heen gegaan. Volgend jaar beter...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zal nog niet veel te zien zijn denk k.
Walibi world heet t toch
Oo oke .. ook bestquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zal nog niet veel te zien zijn denk k.
Walibi world heet t toch
gaat het dan toch nog goed, hoe gaat de kaartverkoop dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]podium dr bij weer
de Charlie
en de Higherground is vervangen door Lima
geen idee, maar naa aanleiding van het jaar dat er maar 48.000 mensen kwamen (2003) is in 2004 de boel aangepast en 2 podia weg, vervolgens kwamen er 55.000 waar op 52.000 was gerekend dus was t technisch gezien wel uitverkocht en eigenlijk een podium te weinig, dat is nu rechtgezet en de capaciteit teruggebracht naar maximaal 55.000 dacht kquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat het dan toch nog goed, hoe gaat de kaartverkoop dan?
vooruit dan, omdat jij t bentquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee van kwart voor 2 tot ong. half 3 als u 't goed vind
Clauwwwwwwwwwww ik duimel voor je
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Oud Feyenoord - Atletico Ananas 9-1 (tussenstand) met goals van o.a. Gaston Taument, Mario Been, en kees van Wonderen, die ene goal van Atletico Ananas viel uit een penalty omdat iemand ongelooflijk hard gevloerd werd door Ruudje Heus
![]()
Maar ze zijn pas op de helft dus ben benieuwd![]()
Op radio Rijnmond is alles te volgen.
Hahah geweldig dat ze hebben gescoordquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef rubbereend het volgende:Atletico Ananas heeft gescoord in de Kuip
![]()
[..]
Ach je hebt altijd van die mensen die vooraan de rij zitten en alleen maar hoge cijfers willen halenquote:
of achteraan en nu nog allemaal dingenmoeten doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach je hebt altijd van die mensen die vooraan de rij zitten en alleen maar hoge cijfers willen halen
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
of achteraan en nu nog allemaal dingenmoeten doen
succes dan maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hertentamens mensen. 5 in totaal. Minimaal 1 halen anders is het foetsie
Dus ik ben nu echt studeren
oeps... veel succes dan maar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hertentamens mensen. 5 in totaal. Minimaal 1 halen anders is het foetsie
Dus ik ben nu echt studeren
2 jaar studeren in Grunn is geen ramp hoorquote:
Iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 jaar studeren in Grunn is geen ramp hoor
Ze hebben gebeldquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:02 schreef dndiek het volgende:
K*tzooi, ik zou een telefonisch intakegesprek hebben tussen 10 en 12 maar ik ben niet gebeld![]()
sinds een paar uurtjes weer droog hier gelukkigquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef golfer het volgende:
Vies miezerig weer, maar nu toch maar even boodschappen doen.
het is inderdaad nog steeds uitermate vochtig buitenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef golfer het volgende:
Vies miezerig weer, maar nu toch maar even boodschappen doen.
Ja idd wat deed je daar eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef just me het volgende:
Gisterenmiddag dus naar de training van Feijenoord zitten kijken, heerlijk op mijn gemak op de dijk bij het stadionZie ik opeens de keeper van ons 1e die daar ook een kijkje komt nemen en vanmorgen krijg ik een telefoontje van één van mijn selectie-spelers wat ik dáár in godsnaam deed
Ik ben de laatste dagen weinig thuis geweest en heb geen moer gedaan! Katja komt straks hier naar toe en dan gaan we even aan de slagquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef pascalheister het volgende:
biertje DD ?
Spannend...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Ging wel goed, ze vonden alleen dat het niet in mijn voordeel was dat ik weinig/geen ervaring had en stage had gelopen bij twee overheidsbedrijven. Verder de gebruikelijke rotvragen, maar het was geen vervelend gesprek. Ik hoor eind deze week of ik door mag naar het 2e gesprek
8 aug. pas.. dat duurt nog wel ff...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef clauwheee het volgende:
Mag ik trouwens nog wel even zeggen dat ik nog steeds hoop dat ik bij mijn laastste stage kan gaan werken...aleen hoor ik dat pas na 8 augustus, en das zoooo irri!
Ja duurt nog ff, hee irritant. Maar dat zou ik echt heel erg leuk vinden, leuke collega's, ook leuk werk en dan kan ik misschien vervolg geven aan mijn onderzoek/project...maar ja, ze hebben zo weinig geld...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
8 aug. pas.. dat duurt nog wel ff...
Ach als je een goede indruk hebt achtergelaten komt het vast wel goed
Nou ja hard duimen dan maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja duurt nog ff, hee irritant. Maar dat zou ik echt heel erg leuk vinden, leuke collega's, ook leuk werk en dan kan ik misschien vervolg geven aan mijn onderzoek/project...maar ja, ze hebben zo weinig geld...
Precies, dat krijg je de laatste tijd erg vaak te horen. Niet leuk gewoonquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend...
*Zucht* en dat gezeur dat je geen werk ervaring hebt... tja zo krijg je nooit een baan als je geen werk ervaring hebt.
Wel fijn dat het goed liep
Dat is de goede instellingenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:54 schreef clauwheee het volgende:
Dank mensen. Misschien is het ook niet reeel van me om ook hoop te hebben op iets wat ik echt leuk zal vinden, ik blijf natuurlijk een starter. Maar ik weet gewoon dat geld het grootste probleem was..
Maar hé, komt vast allemaal goed
Doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
Hey clauwhee, hartstikke goed om dit soort ervaringen te hebben - s6
* SCH is aan het nadenken of hij gaat solliciteren op de baan waar hij nu al tijdelijk invalt - betekent wel minder Fok! dus jullie mogen meebeslissen![]()
Dat zekerquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
Hey clauwhee, hartstikke goed om dit soort ervaringen te hebben - s6
Als je het echt leuk vind, why not. Al zal ik je natuurlijk wel vaker misSCHenquote:* SCH is aan het nadenken of hij gaat solliciteren op de baan waar hij nu al tijdelijk invalt - betekent wel minder Fok! dus jullie mogen meebeslissen
Welkom in de wereld van het CWIquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:59 schreef golfer het volgende:
Stomme CWI-mutsen.
Ik opbellen en vertellen dat ik per 1-9 w.s. zonder werk zit en mij wil inschrijven, zegt die muts aan de telefoon: "U moet naar werk.nl gaan op Internet en daar uw gegevens invullen en dan wijst de rest zich vanzelf."
Enfin, ik doe dat braaf en ben ruim een uur bezig om die vele banen die ik de afgelopen 32 jaar heb gehad in te vullen, maar ik zie nergens iets van een contactpagina.
Dus weer bellen met het CWI, andere muts aan de telefoon: "Oh meneer, dat was allemaal helemaal niet nodig. U moet gewoon even tussen 9 en 12 bellen met de servicedesk en dan maken we een afspraak met U".
bedankt collega .. ik heb ook net mijn brief binnen dat ik me moet melden ..quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:59 schreef golfer het volgende:
Stomme CWI-mutsen.
Ik opbellen en vertellen dat ik per 1-9 w.s. zonder werk zit en mij wil inschrijven, zegt die muts aan de telefoon: "U moet naar werk.nl gaan op Internet en daar uw gegevens invullen en dan wijst de rest zich vanzelf."
Enfin, ik doe dat braaf en ben ruim een uur bezig om die vele banen die ik de afgelopen 32 jaar heb gehad in te vullen, maar ik zie nergens iets van een contactpagina.
Dus weer bellen met het CWI, andere muts aan de telefoon: "Oh meneer, dat was allemaal helemaal niet nodig. U moet gewoon even tussen 9 en 12 bellen met de servicedesk en dan maken we een afspraak met U".
![]()
EURO!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef pascalheister het volgende:
jaa eindelijk heb ik hem
[afbeelding]
wel belast met 17 euri douanekosten maarja
Dat ziet er erg leuk uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef pascalheister het volgende:
jaa eindelijk heb ik hem
[afbeelding]
we blijven duimen clauquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Ging wel goed, ze vonden alleen dat het niet in mijn voordeel was dat ik weinig/geen ervaring had en stage had gelopen bij twee overheidsbedrijven. Verder de gebruikelijke rotvragen, maar het was geen vervelend gesprek. Ik hoor eind deze week of ik door mag naar het 2e gesprek
Wat zit er allemaal in. ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef pascalheister het volgende:
jaa eindelijk heb ik hem
[afbeelding]
hehe die is onder de gordelquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stel je aan zeg, en ga eens gauw verder met leren![]()
Interessant doen met het woord euriquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stel je aan zeg, en ga eens gauw verder met leren![]()
wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Interessant doen met het woord euri
Het is toch ook kado's ipv kadi
Ik had em net aangepast omdat ik wist dat iemand er mee kwamquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken
cadeau ook goed?![]()
alleen naar een DVD kijken is zo saai hequote:
Dat is zo maar wanneer is iets echt leuk? Ik ben altijd freelancer geweest, houd erg van het vrije leventje en van een beetje freewheelen - dit is een echte heftige baan met veel verantwoordelijkheid en zo, maar misschien ben ik wel op de leeftijd om eens volwassen te wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:15 schreef Noca het volgende:
Als je het leuk vindt om te doen moet je het gewoon doen SCH!
Geboortedatum: 1967-08-22quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:29 schreef SCH het volgende:
maar misschien ben ik wel op de leeftijd om eens volwassen te worden
hier staat het uitgelegdquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in. ?
Behalve een paar DVD's kan ik dat niet uit de foto opmaken
of VoreG ipv Inquistor87quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Interessant doen met het woord euri
Het is toch ook kado's ipv kadiof cadeau -> cadeau's
Als ik zie wat deze box al kost, hoe kom je aan het geld voor die duizenden dvd'squote:Op woensdag 27 juli 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier staat het uitgelegd
http://www.cdjapan.co.jp/(...)lview.html?KEY=SD-70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |