Hahah geweldig dat ze hebben gescoordquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef rubbereend het volgende:Atletico Ananas heeft gescoord in de Kuip
![]()
[..]
Ach je hebt altijd van die mensen die vooraan de rij zitten en alleen maar hoge cijfers willen halenquote:
of achteraan en nu nog allemaal dingenmoeten doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach je hebt altijd van die mensen die vooraan de rij zitten en alleen maar hoge cijfers willen halen
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
of achteraan en nu nog allemaal dingenmoeten doen
succes dan maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hertentamens mensen. 5 in totaal. Minimaal 1 halen anders is het foetsie
Dus ik ben nu echt studeren
oeps... veel succes dan maar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hertentamens mensen. 5 in totaal. Minimaal 1 halen anders is het foetsie
Dus ik ben nu echt studeren
2 jaar studeren in Grunn is geen ramp hoorquote:
Iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 jaar studeren in Grunn is geen ramp hoor
Ze hebben gebeldquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:02 schreef dndiek het volgende:
K*tzooi, ik zou een telefonisch intakegesprek hebben tussen 10 en 12 maar ik ben niet gebeld![]()
sinds een paar uurtjes weer droog hier gelukkigquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef golfer het volgende:
Vies miezerig weer, maar nu toch maar even boodschappen doen.
het is inderdaad nog steeds uitermate vochtig buitenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef golfer het volgende:
Vies miezerig weer, maar nu toch maar even boodschappen doen.
Ja idd wat deed je daar eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef just me het volgende:
Gisterenmiddag dus naar de training van Feijenoord zitten kijken, heerlijk op mijn gemak op de dijk bij het stadionZie ik opeens de keeper van ons 1e die daar ook een kijkje komt nemen en vanmorgen krijg ik een telefoontje van één van mijn selectie-spelers wat ik dáár in godsnaam deed
Ik ben de laatste dagen weinig thuis geweest en heb geen moer gedaan! Katja komt straks hier naar toe en dan gaan we even aan de slagquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef pascalheister het volgende:
biertje DD ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |