Kneus ik pest je niet. Ik heb ook vrienden die voor Feyenoord zijn en dit is dan een kennis. Hij smste dat net!quote:
half brabant had vd Vaart overal gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Zonder gein mensen. Een jongen die ik ken is bij de open dag van Feyenoord en hij heeft Landzaat in de kleedruimte gezien!!!!!!!!!!
Ja ik ook...in de friettent hehequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
half brabant had vd Vaart overal gezien
Zal wel een geintje van hem zijn, want waarom zou Feyenoord dat niet bekend gemaakt hebben, en al hadden ze dat niet : waarom is het dan niet uitgelekt?... Of misschien heeft ie een andere speler voor Landzaat aangezien?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kneus ik pest je niet. Ik heb ook vrienden die voor Feyenoord zijn en dit is dan een kennis. Hij smste dat net!
Over 10 min. zullen we het weten. Want dan gaat die heli landen als het goed is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zal wel een geintje van hem zijn, want waarom zou Feyenoord dat niet bekend gemaakt hebben, en al hadden ze dat niet : waarom is het dan niet uitgelekt?... Of misschien heeft ie een andere speler voor Landzaat aangezien?
Wat moet die vriend van je trouwens in de kleedruimtes van de Kuip?
kan die vriend van jou misschien ook laten weten hoeveel t bij Atletico Ananas is geworden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Over 10 min. zullen we het weten. Want dan gaat die heli landen als het goed is.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Oud Feyenoord - Atletico Ananas 9-1 (tussenstand) met goals van o.a. Gaston Taument, Mario Been, en kees van Wonderen, die ene goal van Atletico Ananas viel uit een penalty omdat iemand ongelooflijk hard gevloerd werd door Ruudje Heus
![]()
Maar ze zijn pas op de helft dus ben benieuwd![]()
Op radio Rijnmond is alles te volgen.
Wat dacht jij dan? Dat het 9-1 voor AA zou worden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Mooie update.
Jammer van de uitslag
Vind 9-1 wel wat overdreven jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:45 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat het 9-1 voor AA zou worden?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind 9-1 wel wat overdreven jaHad toch wel gehoopt op meer kans voor AA.
Dacht even dat je ging typen: Dennis van der Geest komt uit helicopter...als nieuwe back of zo hehe...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Dorus_ het volgende:
Dennis van der Geest nieuwe ambassadeur...
Ik wacht ook nog geduldig, maar van mij mag-ie zoveel tijd nemen als hij wil...quote:
En is Kalou niet "ziek" en heeft hij het legioen al toegesproken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Is lazovic op de opendag?
Hey leuk! Nu is ie officieel overal ambassadeur van. Je hoeft de tv maar aan te zetten en je kijkt tegen dat grote lijf met die ongeschoren bakkes aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Dorus_ het volgende:
Dennis van der Geest nieuwe ambassadeur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |