quote:Alex: 'Mét Kalou heb ik een probleem minder'
Bron: Vi.NL
'Mijn moeilijkste tegenstanders zijn die twee van Feyenoord', zegt PSV-verdediger Alex deze week in Voetbal International. 'We hebben drie keer tegen ze gespeeld en Kuijt en Kalou vormen echt een levensgevaarlijk duo. Ik hoop dat Salomon Kalou naar PSV komt, dan heb ik in elk geval een probleem minder.'
Ja - LFC zeker. Met een CL op zak, de derde club qua aanhang op de wereld (OK, met nu ruim 50% successuppoerters erbij, maar tochquote:
Ja. F'noord heeft een redelijke aanhang. Maar dat maakt het nog niet een topclub.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:03 schreef Dorus_ het volgende:
Ik tel helemaal niet het aantal toeschouwers als maatstaf voor het wel of niet zijn van een topclub. Maar volgens mij is het zijn van een topclub en het hebben van veel toeschouwers wél aan elkaar verbonden. psv en veel supporters is nou niet echt iets wat bij elkaar past vind ik (voorbeeld).
geef eens een argument waarom het WEL een topclub is volgens jou? Zoals duidelijk is, is het spelen van een klassieker en het hebben van een redelijk trouwe aanhang niet voldoende om een top club te zijn. Schalke, HSV, EFC, THFC zijn ook geen topclubs.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:03 schreef Dorus_ het volgende:
En daarbij slaat het gewoon nergens om te roepen dat Feyenoord geen topclub is. Ik hoef dat niet eens te verdedigen. Ik kan me gewoon kwaad maken om mensen die dat ropen. Niet eens omdat het wel of niet zo is, maar gewoon omdat het pure onzin is.
Beetje rare vergelijking vind je niet. En volgens de FIFA ranglijst staan ze op de derde plek in de wereld ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:03 schreef Dorus_ het volgende:
Het Nederlands elftal behoort dus ook niet meer tot de toplanden?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:12 schreef fransie102 het volgende:
Ah, dus vandaar. Als ie niet in Amsterdam was geboren weet ik zeker dat Doc voor Feyenoord was geweest. Daar lijkt ie me meer het type voor.
Dat zeg ik toch niet, maar LFC was vroeger zo'n beetje dé club, wereldwijd.......quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:44 schreef Doc het volgende:
Een ding is in ieder geval zeker - LFC is MEER een topclub dan F'noord ...
Wie LFC geen topclub vind maar F'noord is niet serieus te nemen.
En vice versaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ow ja, dan even de opmerking dat er hier zeer regelmatig neusjes zoals jij verschijnen die proberen zich denigrerend uit te laten over de mooiste club van Nederland. Als Feyenoord-supporter geniet ik daar slechts van etc..
Ik denk dat er niet gehelicoptert gaat worden vanmiddag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Is de helicopter al geland?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:39 schreef Doc het volgende:
[..]dat zeggen wel meer mensen (oa een collega die F'noord fan is)
Aerts, Greene, Ali B.,Derijckquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet gehelicoptert gaat worden vanmiddag.
Alleen Owoeri is toch aangekocht?
Ik denk ook dat het wel zou kunnen kloppen dat als ik niet uit Amsterdam was gekomen ik misschien geen Ajacied was geweest - maar ik hoef er gelukkig niet al te lang over na te denken want "as is verbrande turf"quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:06 schreef fransie102 het volgende:
[..]Je bent wat nuchterder en realistischer dan de gemiddelde Ajacied, en je lijkt me ook iemand die een hekel heeft aan dat arrogante sfeertje.
Denk je dat echt? (bron?)quote:
Voor mij is het nog steeds dé club hoor - en "WE'LL BE BACK!" - en derde in wereldwijde support is ook niet slecht natuurlijk (zoals gezegd wel zo'n 50% successupporters...)quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, maar LFC was vroeger zo'n beetje dé club, wereldwijd.......
"Best legioen, ik wil heel graag naar PSV" en dan het duimpje opstekenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:18 schreef Doc het volgende:
[..]
"Best legioen, ik wil heel graag naar PSV" en dan het duimpje opsteken
Feyenoord zal voor mij ook altijd dé club zijn, ook al spelen ze Rotterdamse onderbond. Kom ik misschien ook nog eens in aanmerking voor in plaats in de selectiequote:Op woensdag 27 juli 2005 10:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds dé club hoor - en "WE'LL BE BACK!" - en derde in wereldwijde support is ook niet slecht natuurlijk (zoals gezegd wel zo'n 50% successupporters...)
Het was ook meer een reactie op gasten die beledigd reageren als ik zeg dat F'noord geen topclub is en vervolgens met LFC aan komen zetten ...
Ik vind Liverpool ook een topclub. Je hebt natuurlijk verschillende gradaties maar niet alleen Real Madrid en AC Milan zijn topclubs. Je moet het natuurlijk ook wel in de goede verhouding zien. Nederland is natuurlijk gewoon een klein land, zeker in vergelijking met de tpovoetballanden in Europa. Niet zo gek dat ze dan allemaal minder supporters hebben, in verhouding zullen de verschillen heel anders liggen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds dé club hoor - en "WE'LL BE BACK!" - en derde in wereldwijde support is ook niet slecht natuurlijk (zoals gezegd wel zo'n 50% successupporters...)
Het was ook meer een reactie op gasten die beledigd reageren als ik zeg dat F'noord geen topclub is en vervolgens met LFC aan komen zetten ...
Ik ben ook zeer benieuwd naar de bron van dit verhaal....quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:16 schreef PyTh het volgende:
Denk je dat echt? (bron?)![]()
Ben benieuwd.....
Het is door iemand gezegd op een Feyenoordforum (feyenoord.netwerk). Dat is voor zover ik weet de enige bron...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer benieuwd naar de bron van dit verhaal....
Door Steef zekerquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:43 schreef Dorus_ het volgende:
Het is door iemand gezegd op een Feyenoordforum (feyenoord.netwerk). Dat is voor zover ik weet de enige bron...![]()
Dan schieten ze die helicopter mooi uit te luchtquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
En dat er dan een helicopter op het veld landt die hem naar Eindhoven vliegt![]()
![]()
We zullen zien Loekiequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dan schieten ze die helicopter mooi uit te lucht![]()
De bron was idd een forum, maar het lijkt me sowieso wel dat Kalou nog wat uit te leggen had.
Val dood man lompe neus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:01 schreef Vom het volgende:
Over 2 uurtjes de helden van Atletico Ananas
Op Internet wordt sowieso veel onzin verteld (voetbalzone, v-bal, forums, VI etc. etc.), vervelend om daar het echte nieuws tussen uit te halen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
Ik word persoonlijk een beetje treurig van al die netwerk forums.
Zowel bij PSV, feyenoord als ajax wordt er op die forums zo verschrikkelijk veel zogenaamde geruchten (lees: onzin) verteld.
He, dat was mijn grap al!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Misschien loopt er bij Atletico Ananas nog wel een goeie speler rond voor Feyenoord!
Dat ligt er maar net aan of je het over een nationale of internationale topclub hebtquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:44 schreef Doc het volgende:
Een ding is in ieder geval zeker - LFC is MEER een topclub dan F'noord ...
Wie LFC geen topclub vind maar F'noord is niet serieus te nemen.
Hebben jullie je verrekijkers klaar om alvast te loeren wie er in de heli zit?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Open Dag is begonnen
Misschien komen er wel ineens een aantal nieuwe goede spelers uit de helicopter waar wij nog nix van weten
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun je daar nou echt niet om lachen?
Is toch mooi om die gasten te zien voetballen.
kom er dan niet!quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
Ik word persoonlijk een beetje treurig van al die netwerk forums.
Zowel bij PSV, feyenoord als ajax wordt er op die forums zo verschrikkelijk veel zogenaamde geruchten (lees: onzin) verteld.
En op Fokquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op Internet wordt sowieso veel onzin verteld (voetbalzone, v-bal, forums, VI etc. etc.), vervelend om daar het echte nieuws tussen uit te halen.
Een roddel/gerucht is altijd leuk, maar als het 95% om bullshit gaat is het irritant!
FEYENOORD!
Als je je beperkt tot NL zou je kunnen zeggen dat er 3 clubs die zich het label "topclub" zouden kunnen aanmeten - maar goed, dat is wel een behoorlijk smalle definitie. Volgens die definite is bijvoorbeeld H'veen een suptopper terwijl het internationaal ook niet al te veel voorstelt ...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:45 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of je het over een nationale of internationale topclub hebt
Internationaal is Heerenveen een middenmoter. Ik denk dat voor Nederland geldt: een topclub in eigen land, een subtopper in Europa. Een subtopper in NL, een middenmoter in Europa.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je je beperkt tot NL zou je kunnen zeggen dat er 3 clubs die zich het label "topclub" zouden kunnen aanmeten - maar goed, dat is wel een behoorlijk smalle definitie. Volgens die definite is bijvoorbeeld H'veen een suptopper terwijl het internationaal ook niet al te veel voorstelt ...
Kalou uitzwaaien is ook wel heel pijnlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die naar de Open Dag zijn geweest / gaan?
Mijn zwager is op vakantie dit jaar, maar hij kon het geestelijk niet aan ook.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Zonder gein mensen. Een jongen die ik ken is bij de open dag van Feyenoord en hij heeft Landzaat in de kleedruimte gezien!!!!!!!!!!
Kneus ik pest je niet. Ik heb ook vrienden die voor Feyenoord zijn en dit is dan een kennis. Hij smste dat net!quote:
half brabant had vd Vaart overal gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Zonder gein mensen. Een jongen die ik ken is bij de open dag van Feyenoord en hij heeft Landzaat in de kleedruimte gezien!!!!!!!!!!
Ja ik ook...in de friettent hehequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
half brabant had vd Vaart overal gezien
Zal wel een geintje van hem zijn, want waarom zou Feyenoord dat niet bekend gemaakt hebben, en al hadden ze dat niet : waarom is het dan niet uitgelekt?... Of misschien heeft ie een andere speler voor Landzaat aangezien?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kneus ik pest je niet. Ik heb ook vrienden die voor Feyenoord zijn en dit is dan een kennis. Hij smste dat net!
Over 10 min. zullen we het weten. Want dan gaat die heli landen als het goed is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zal wel een geintje van hem zijn, want waarom zou Feyenoord dat niet bekend gemaakt hebben, en al hadden ze dat niet : waarom is het dan niet uitgelekt?... Of misschien heeft ie een andere speler voor Landzaat aangezien?
Wat moet die vriend van je trouwens in de kleedruimtes van de Kuip?
kan die vriend van jou misschien ook laten weten hoeveel t bij Atletico Ananas is geworden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Over 10 min. zullen we het weten. Want dan gaat die heli landen als het goed is.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Oud Feyenoord - Atletico Ananas 9-1 (tussenstand) met goals van o.a. Gaston Taument, Mario Been, en kees van Wonderen, die ene goal van Atletico Ananas viel uit een penalty omdat iemand ongelooflijk hard gevloerd werd door Ruudje Heus
![]()
Maar ze zijn pas op de helft dus ben benieuwd![]()
Op radio Rijnmond is alles te volgen.
Wat dacht jij dan? Dat het 9-1 voor AA zou worden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Mooie update.
Jammer van de uitslag
Vind 9-1 wel wat overdreven jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:45 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat het 9-1 voor AA zou worden?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind 9-1 wel wat overdreven jaHad toch wel gehoopt op meer kans voor AA.
Dacht even dat je ging typen: Dennis van der Geest komt uit helicopter...als nieuwe back of zo hehe...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Dorus_ het volgende:
Dennis van der Geest nieuwe ambassadeur...
Ik wacht ook nog geduldig, maar van mij mag-ie zoveel tijd nemen als hij wil...quote:
En is Kalou niet "ziek" en heeft hij het legioen al toegesproken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Is lazovic op de opendag?
Hey leuk! Nu is ie officieel overal ambassadeur van. Je hoeft de tv maar aan te zetten en je kijkt tegen dat grote lijf met die ongeschoren bakkes aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Dorus_ het volgende:
Dennis van der Geest nieuwe ambassadeur...
spannend!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:29 schreef Dorus_ het volgende:
En de helicopter hangt op dit moment boven de Kuip
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Dorus_ het volgende:
Landzaat wordt op dit moment per 2de helicopter binnengevlogen!
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:39 schreef Dorus_ het volgende:
Massaal fluitconcert bij Kalou.
Wel lijkt me. Alleen daarom mag hij toch wel een fluitconcert krijgen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:43 schreef hroswith het volgende:
[..]
willen de Feyenoord fans nu wel of niet dat Kalou blijft??
denk niet dat Kalou daar gemotiveerder van wordtquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel lijkt me. Alleen daarom mag hij toch wel een fluitconcert krijgen?
Who cares. Het gaat erom dat er een signaal wordt afgegeven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef hroswith het volgende:
[..]
denk niet dat Kalou daar gemotiveerder van wordt
Dan kun je idd beter fluiten dan hem door zijn knieën schiten ja...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Who cares. Het gaat erom dat er een signaal wordt afgegeven.
Ik weet niet of ze mooi kunnen fluiten hehe...maar nee het lijkt me niet zo prettig dat je door je eigen fans wordt uitgefloten. Tja ik begrijp het wel als je zo openlijk met een andere club flirt...ookal is dat dan mijn club haha. Ik zou 't ook niet echt leuk vinden als dat andersom gebeurde. Vond 't een klasse opmerking van Van Bommel dat hij ooit zei nooit naar ajax te gaan...want dat hoort niet als PSV-er.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef hroswith het volgende:
[..]
denk niet dat Kalou daar gemotiveerder van wordt
Ik heb vanaf hier zicht op de Kuip (vanaf 9e etage in Kralingen) en ik zie nog geen chopper...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Dorus_ het volgende:
Landzaat wordt op dit moment per 2de helicopter binnengevlogen!
![]()
Dan kijk je niet goed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf hier zicht op de Kuip (vanaf 9e etage in Kralingen) en ik zie nog geen chopper...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |