abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29150635
Ach, op zich... Daerden is goed, maar of hij Feyenoord ook had kunnen gaan dragen was niet met zekerheid te zeggen. Ik kreeg ook niet het idee dat ze hem echt wilden. Landzaat is volgens mij nog altijd de gewenste naam, maar die bleek ook onhaalbaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:17:46 #177
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_29152871
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij bedoelde denk ik dat lelijke protserige kutstadion met die kutgrasmat, dat op niets gebaseerde arrogante starfuckersfeertje dat letterlijk rond die kutclub hangt, en die kutprovincialen die vanuit hun dorp naar de arena komen om met amsterdamse tongval "oajoks" mee te blèren. Brrr.. het zal je club maar wezen.
En goed, dan eindigen jullie 1 of 2 plaatsen hoger. Sjongejonge, wat een verschil. Gefeliciteerd, en succes in de voorronde Champions League.

Eh sorry, ik neem het terug, die laatste zin.

Stiekem ben je wel jaloers
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29153259
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij bedoelde denk ik dat lelijke protserige kutstadion met die kutgrasmat, dat op niets gebaseerde arrogante starfuckersfeertje dat letterlijk rond die kutclub hangt, en die kutprovincialen die vanuit hun dorp naar de arena komen om met amsterdamse tongval "oajoks" mee te blèren. Brrr.. het zal je club maar wezen.
En goed, dan eindigen jullie 1 of 2 plaatsen hoger. Sjongejonge, wat een verschil. Gefeliciteerd, en succes in de voorronde Champions League.

Eh sorry, ik neem het terug, die laatste zin.
Nee, met 50000 werklozen in een stadion zitten die hun hele uitkering doneren aan ''hun club' zodat nog iets gekocht kan worden (lees: Ostland, Basto). Van die 50000 zijn er 40000 emotioneel TE instabiel, door hun moeilijke jeugd (armoede enzo); zodat ze na een geweldige counter van ajax en de 2-3 van held Maduro alles kort en klein proberen te slaan wat ze tegenkomen.

Ow ja, ze kunnen ook niet met vuurwerk omgaan wat was dat leuk (en toch ook wel sneu) om te zien vanuit die trein.

Ow ja, dan even dat gebash op Ajax altijd van -bijna- alle clubs in Nederland. Als Ajax-supporter geniet ik daar slechts van; het is namelijk een algemeen bekend psychologisch en politiek verschijnsel dat de zwakkeren 1 gemeenschappelijke vijand zoeken (de sterkste dus) om daar moed en hoop uit te putten.

Keep up the good work
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:32:12 #179
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_29153314
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:30 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Nee, met 50000 werklozen in een stadion zitten die hun hele uitkering doneren aan ''hun club' zodat nog iets gekocht kan worden (lees: Ostland, Basto). Van die 50000 zijn er 40000 emotioneel TE instabiel, door hun moeilijke jeugd (armoede enzo); zodat ze na een geweldige counter van ajax en de 2-3 van held Maduro alles kort en klein proberen te slaan wat ze tegenkomen.

Ow ja, ze kunnen ook niet met vuurwerk omgaan wat was dat leuk (en toch ook wel sneu) om te zien vanuit die trein.

Ow ja, dan even dat gebash op Ajax altijd van -bijna- alle clubs in Nederland. Als Ajax-supporter geniet ik daar slechts van; het is namelijk een algemeen bekend psychologisch en politiek verschijnsel dat de zwakkeren 1 gemeenschappelijke vijand zoeken (de sterkste dus) om daar moed en hoop uit te putten.

Keep up the good work
Amen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juli 2005 @ 21:52:00 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_29153790
Bas Goor speelt een wereldpartij, de beste man op het veld en Anderlecht leidt met 4-0 in de voorronde CL

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29153855
Feyenoord grijpt wederom mis

Carmarthen Town, een voetbalclub uit Wales die uitkomt in de voorronde van de UEFA-beker, heeft een veroordeelde hooligan gecontracteerd. De 26-jarige Craig Hughes, die momenteel een celstraf van 33 maanden uitzit en een stadionverbod van acht jaar heeft, is aangetrokken als spits.

Zijn nieuwe club hoopt dat de gevangenisdirectie bereid is Hughes vrij te geven voor de wedstrijden. Donderdag al moet Carmarthen Town aantreden tegen de Ierse club Longford Town. ,,Iedereen verdient een tweede kans'', verklaarde vice-voorzitter Alun Williams namens Carmarthen de opmerkelijke aankoop.

Hughes is een voormalig jeugdinternational die op de tribunes echter een grotere staat van dienst opbouwde dan op het veld. In 2001 werd hij al eens tot achttien maanden veroordeeld na rellen met fans van Millwall en in september 2003 tuigde hij in Cardiff een supporter van West Ham United af.

Gepubliceerd op: 26 juli 2005
Bron: Planet Internet
pi_29153988
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Mooi, dan zijn we het er over eens dat F'noord geen topclub is.

(nee het is ook geen derderangs provincie clubje - maar een topclub - dacht het niet ...)
Pool wel dan?
pi_29154016
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
Bas Goor speelt een wereldpartij, de beste man op het veld en Anderlecht leidt met 4-0 in de voorronde CL

Je bedoelt Bart Goor?
pi_29154057
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk dat als je op de transfermarkt niet aantrekkelijk bent voor spelers van het kaliber Simons en Daerden en transfers boven de 5m euro boven je pet gaan het moeilijk vol te houden is dat je een topclub bent. Maar goed - er is al een topic geweest wat een club een "topclub" maakt.
Simons wilde niet, ok, maar Daerden wilde graag maar Feyenoord is genaaid door de voorzitter van Genk zoals je hebt kunnen lezen. Feyenoord had die 5 miljoen ook wel kunnen betalen maar dat willen ze niet. Dat is een groot verschil.
  Moderator dinsdag 26 juli 2005 @ 22:10:18 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29154238
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:30 schreef Tobbes het volgende:
Wat weet jij veel van psychologie en politiek joh! Daar heb je een Neus voor zeker.

Ow ja, dan even de opmerking dat er hier zeer regelmatig neusjes zoals jij verschijnen die proberen zich denigrerend uit te laten over de mooiste club van Nederland. Als Feyenoord-supporter geniet ik daar slechts van etc..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:03:36 #186
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29155543
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Dan tel je dus aan het aantal toeschouwers of een club een topclub is. Dan zou Napoli een topclub zijn. Vind je Aston Villa, Blackburn Rovers, Everton, HSV, Hertha BSC, Schalke04 topclubs?

Ik denk dat als je op de transfermarkt niet aantrekkelijk bent voor spelers van het kaliber Simons en Daerden en transfers boven de 5m euro boven je pet gaan het moeilijk vol te houden is dat je een topclub bent. Maar goed - er is al een topic geweest wat een club een "topclub" maakt.
Ik tel helemaal niet het aantal toeschouwers als maatstaf voor het wel of niet zijn van een topclub. Maar volgens mij is het zijn van een topclub en het hebben van veel toeschouwers wél aan elkaar verbonden. psv en veel supporters is nou niet echt iets wat bij elkaar past vind ik (voorbeeld).

En daarbij slaat het gewoon nergens om te roepen dat Feyenoord geen topclub is. Ik hoef dat niet eens te verdedigen. Ik kan me gewoon kwaad maken om mensen die dat ropen. Niet eens omdat het wel of niet zo is, maar gewoon omdat het pure onzin is.

Het Nederlands elftal behoort dus ook niet meer tot de toplanden?

Even geen signature.
pi_29155642
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Mooi, dan zijn we het er over eens dat F'noord geen topclub is.

(nee het is ook geen derderangs provincie clubje - maar een topclub - dacht het niet ...)
Van jou, als Liverpool-supporter, had ik eigenlijk wel wat meer respect voor Feyenoord verwacht. Je vindt Liverpool blijkbaar een mooie club (en dat is het ook) en ondanks dat het geen echte topclub meer is (ondanks de CL-winst) blijf je het een mooie club vinden vanwege de uitstraling en de supporters.

Woon je toevallig in A'dam? Zou de enige reden kunnen zijn waarom je supporter van de lelijkste club van Nederland zou zijn.
pi_29156810
quote:
Feyenoord: Nog meer opties voor vervanging Goor
[Bron: FR-Fans.nl]

Feyenoord is ook na het afketsen van de transfer van Koen Daerden nog op zoek naar een vervanger voor Bart Goor. Op de officiële website van de Rotterdammers wordt namelijk gemeld dat Daerden 'één van de kandidaten' was om Goor op te volgen. Er zullen dus nog meer opties open staan, anders gebruikt men in het Maasgebouw deze woorden niet.

Overigens meldt Rtv Rijnmond vanavond het opvallende bericht dat Feyenoord nooit onderhandeld zou hebben over Daerden. Volgens Mark Wotte is er alleen geïnformeerd naar de vraagprijs.
  woensdag 27 juli 2005 @ 00:01:45 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29156965
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:07 schreef fransie102 het volgende:

Woon je toevallig in A'dam? Zou de enige reden kunnen zijn waarom je supporter van de lelijkste club van Nederland zou zijn.
Nee, net zo min als jij in de buurt van Rotterdam woont en jij toch teletekstsupporter van dat clubje uit Rotterdam-Zuid bent.
Doc heeft echter wel een voordeel ten opzichte van jou met zijn Ajax-voorkeur: hij is geboren en getogen Amsterdammer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29157009
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, net zo min als jij in de buurt van Rotterdam woont en jij toch teletekstsupporter van dat clubje uit Rotterdam-Zuid bentbent.
Doc heeft echter wel een voordeel ten opzichte van jou met zijn Ajax-voorkeur: hij is geboren en getogen Amsterdammer.
Lekker inhoudelijk weer
  woensdag 27 juli 2005 @ 00:07:10 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29157050
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:04 schreef Sloggi het volgende:

Lekker inhoudelijk weer
Net zo weinig inhoudelijk als Loekje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29157159
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, net zo min als jij in de buurt van Rotterdam woont en jij toch teletekstsupporter van dat clubje uit Rotterdam-Zuid bent.
Wanneer was jij voor het laatst in dat lelijke betonnen blok van julllie?
quote:
Ah, dus vandaar. Als ie niet in Amsterdam was geboren weet ik zeker dat Doc voor Feyenoord was geweest. Daar lijkt ie me meer het type voor.
pi_29157190
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Net zo weinig inhoudelijk als Loekje.
pi_29157759
Daerden scoort 20 goals in 148 wedstrijden voor Genk. Dat voor een middenvelder. Hoezo: "Feyenoord grijpt ook naast Daerden?"
pi_29157886
Alsof een middenvelder perse scorend vermogen moet hebben Schreuder scoorde er in de afgelopen 50 wedstrijden ofzo 0.
pi_29158442
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:54 schreef Luni het volgende:
Feyenoord grijpt wederom mis

Carmarthen Town, een voetbalclub uit Wales die uitkomt in de voorronde van de UEFA-beker, heeft een veroordeelde hooligan gecontracteerd. De 26-jarige Craig Hughes, die momenteel een celstraf van 33 maanden uitzit en een stadionverbod van acht jaar heeft, is aangetrokken als spits.

Zijn nieuwe club hoopt dat de gevangenisdirectie bereid is Hughes vrij te geven voor de wedstrijden. Donderdag al moet Carmarthen Town aantreden tegen de Ierse club Longford Town. ,,Iedereen verdient een tweede kans'', verklaarde vice-voorzitter Alun Williams namens Carmarthen de opmerkelijke aankoop.

Hughes is een voormalig jeugdinternational die op de tribunes echter een grotere staat van dienst opbouwde dan op het veld. In 2001 werd hij al eens tot achttien maanden veroordeeld na rellen met fans van Millwall en in september 2003 tuigde hij in Cardiff een supporter van West Ham United af.

Gepubliceerd op: 26 juli 2005
Bron: Planet Internet
Lijkt die film wel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juli 2005 @ 01:03:34 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29158470
dan toch maar dikke theo bij vitesse halen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:07:04 #198
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_29162040
Godvergeefme.. nu worden we zeker 3e.

Wie hebben we nu op links ? niemand

Lijkt me dan maar dat feyenoord een 4-3-3 gaat spelen

Met Kuyt achter de spits en in de spits Kalou en Lazovic

en 3 centrale middenvelders..
  woensdag 27 juli 2005 @ 08:09:37 #199
53267 TC03
Catch you on the flipside