Dat is waar, dat deed ik ook altijdquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Das mijn eigen keuzz hoor clau, ik wil altijd zo laat mogelijk eten, dan is mijn middag lekker kort
en wie komt er voor in de plaats?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Rondje op kosten van Genoa, de kampioen van de Serie B vorig jaar mag en komend seizoen 1 trapje lager proberen in de C1
dr had waarschijnlijk wel een degradatie clausulle in gekomen in zn contractquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Die Andre Ooijer ff blij dat ie niet voor Genoa getekend had, zou wel een van de meest dramatische transfers ooit geweest zijn van een Nederlander die zo graag het ook eens in het buitenland zou willen maken.
Maar onder Spaans pseudoniem, dan kan ie zijn handen in onschuld wassen.quote:
Om 14 uur pas!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:22 schreef pascalheister het volgende:
hey clau hoe ging je solli?
als het goed is Ascoliquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wie komt er voor in de plaats?
Ben jij met alles zo traaaaaag?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van Koentje Daerden uit België?
Die kwam niet...
Hangt er vanaf wat voor een auto je rijdt en het soort garaga (merkdealer, bovag etc).quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:28 schreef methodmich het volgende:
Succes dan clauw!
* methodmich gaat zo eten, dan weg, dan wagen halen. Iemand een idee hoeveel een APK + grote beurt ongeveer kost?
Nee, maar het blijft zo leuheuk!quote:
suc6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |