"Da's Vuile Slet in het Spaans"quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank u allen
Net de nieuwe plaat van de 'Kassameisjes' op Yorin FM. Weer erg grappig
Ik ken wel dat verhaal van ene Simons uit België. Ken je die al?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van Koentje Daerden uit België?
Die kwam niet...
Die ging naar PSVquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ken wel dat verhaal van ene Simons uit België. Ken je die al?
dat verhaal kennen ze zo langzamerhand in Rotterdam zuid welquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van Koentje Daerden uit België?
Die kwam niet...
dat is nog eens een manier van promoverenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Rondje op kosten van Genoa, de kampioen van de Serie B vorig jaar mag en komend seizoen 1 trapje lager proberen in de C1
Gemeen, Bluezziequote:Op woensdag 27 juli 2005 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier naar soep en warme sauzijcebroodjes
Maar ik mag nog nie eten
Gewoon Marc Wotte dus.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier naar soep en warme sauzijcebroodjes
Maar ik mag nog nie eten
eet je pas om 4 uur?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Das mijn eigen keuzz hoor clau, ik wil altijd zo laat mogelijk eten, dan is mijn middag lekker kort
Dat is waar, dat deed ik ook altijdquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Das mijn eigen keuzz hoor clau, ik wil altijd zo laat mogelijk eten, dan is mijn middag lekker kort
en wie komt er voor in de plaats?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Rondje op kosten van Genoa, de kampioen van de Serie B vorig jaar mag en komend seizoen 1 trapje lager proberen in de C1
dr had waarschijnlijk wel een degradatie clausulle in gekomen in zn contractquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Die Andre Ooijer ff blij dat ie niet voor Genoa getekend had, zou wel een van de meest dramatische transfers ooit geweest zijn van een Nederlander die zo graag het ook eens in het buitenland zou willen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |