Ach ja, als je het verschil niet uit kunt leggen.quote:
Dat denkt iedereen hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Lithion het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de aanslagen in Londen een gewone terroristische daad was.
Waarom zou dat een topic voor ONZ zijn? In jouw ogen misschien, maar wellicht dat andere mensen er andere theorieën op nahouden. Uit de sluitpost van iteejer laat hij dan ook blijken dat er zeker wel ruimte is voor een Duisenberg-samenzweringstopic in TRU.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef NorthernStar het volgende:
Een topic over Duisenberg is TRU als ONZ gebruiken. Hou het dan ook lekker in ONZ.
Imo was het een spoof topic. Wat op zich best aardig kan zijn maar soms ook niet, bijvoorbeeld als het een wat smakeloos onderwerp en voornamelijk spottend bedoeld is. Eens dus met iteejer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef Lithion het volgende:
[..]
Waarom zou dat een topic voor ONZ zijn? In jouw ogen misschien, maar wellicht dat andere mensen er andere theorieën op nahouden. Uit de sluitpost van iteejer laat hij dan ook blijken dat er zeker wel ruimte is voor een Duisenberg-samenzweringstopic in TRU.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Oversight het volgende:
PSSssssst,...... luister eens even allemaal...
Ik heb belangrijk nieuws !
[afbeelding]Jullie hebben er voorlopig twee mods bij.....
...en nee dat betekent niet dat ik me er mee zou mogen bemoeien,....
...pfffff mompel mompel cencuur, bareuh, freedom of speech,grumble..
..eerst dacht ik dat het aan mij lag,.....
zo deed ze alleen maar toen ze onze jongste....
..Testen voor alle zekerheid,...
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
..en ze is blauw, dus berg je maar......
Als men denkt dat de officiele versie van zijn dood in welke mate dan ook afwijkt van wat er werkelijk gebeurd is, kan er natuurlijk een topic over geopend worden ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef Lithion het volgende:
Waarom zou dat een topic voor ONZ zijn? In jouw ogen misschien, maar wellicht dat andere mensen er andere theorieën op nahouden. Uit de sluitpost van iteejer laat hij dan ook blijken dat er zeker wel ruimte is voor een Duisenberg-samenzweringstopic in TRU.
Feli Oversight en Mirage!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Oversight het volgende:
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
wil even melden dat ik er weer mee stop met topics maken
denk dat ik ook maar vertrek weer.
Maar waarom dan? Omdat alles exact zo moet zoals jij het in je hoofd hebt? Wat is er mis gegaan in dat topic van je dan, afgezien van die laatste paar volkomen offtopic reacties? Daar zaten toch ook goede reacties in? Ik heb het gevoel dat je graag in een slachtofferrol kruipt. Zou als ik jou was niet zo zielig doen en gewoon leuk mee posten en topics aanmaken. Maar dat moet je dan zelf dan maar weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
No you dontquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Zo ist !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Omdat alles exact zo moet zoals jij het in je hoofd hebt? Wat is er mis gegaan in dat topic van je dan, afgezien van die laatste paar volkomen offtopic reacties? Daar zaten toch ook goede reacties in? Ik heb het gevoel dat je graag in een slachtofferrol kruipt. Zou als ik jou was niet zo zielig doen en gewoon leuk mee posten en topics aanmaken. Maar dat moet je dan zelf dan maar weten.
Ja hartelijk gefeliciteerd Mirage.quote:
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Oversight het volgende:
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:27 schreef coz het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd allebei
![]()
![]()
ennuh , Oversight ... sterkte
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
Nog niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:19 schreef Choices het volgende:
Ik zeg; slotje. Wil je werkelijke onderwerpen gaan bespreken met; of het bestaat of niet, open een topic. Want dit 'gevaar van Truth' topic is een hoop generaliseren, op een te breed onderwerp.
Laten we nou even geen oorlogstopics gaan voeren. Ik heb uberhaupt even geen zin in welles-nietes. Dat komt wel weer es. De stemming is er al één van het zoeken naar easy targets en die dan massaal gaan afzeiken; dat hou ik nu liever even buiten de truth.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb, hoe zal ik zeggen, een bepaalde drang om een paranormaal believer vs sceptic topic te starten. Daarnaast een conspiracy believer vs sceptic topic. Topics waarvan ik verwacht en zelfs hoop dat er gediscussieerd word zonder dooddoeners. Er zijn zelfs bepaalde users in het sceptische en believers kamp waarvan ik hoop dat ze posten omdat ik hun visie doorgaans waardeer of leerzaam vind. Ik ben nog niet helemaal uit de OP en het kan nog een tijdje duren voordat ik dat wel ben. Vraag is echter of het direct een slotje op zal leveren of nietAnders heeft het geen nut om verder te denken namelijk.
Jammer, ik had gehoopt dat zoiets wel kon. Heb ook het idee dat de behoefte er is maar dat kan een vertroebeling zijn van mijn kant. Maar goed dat ik het eerst gevraagd heb. Komt wel een keer danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:27 schreef iteejer het volgende:
Laten we nou even geen oorlogstopics gaan voeren. Ik heb uberhaupt even geen zin in welles-nietes. Dat komt wel weer es. De stemming is er al één van het zoeken naar easy targets en die dan massaal gaan afzeiken; dat hou ik nu liever even buiten de truth.
Het kan ook wel, en er zal niemand ten onder gaan. Maar het doel van truth is niet om anderen te bekeren, of om een discussie op de spits te drijven.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef livEliveD het volgende:
Jammer, ik had gehoopt dat zoiets wel kon. Heb ook het idee dat de behoefte er is maar dat kan een vertroebeling zijn van mijn kant. Maar goed dat ik het eerst gevraagd heb. Komt wel een keer dan![]()
Het is niet het meest makkelijke onderwerp nee, zeker waar. Kan het uit de hand lopen? Ja tuuwk. Niet zozeer van mijn kant (ik stel me er dan ook op in) maar twee of meer users kunnen op elkaar in gaan hakken ja. Jammer, niet de bedoeling, maar zeker iets dat niet uit te sluiten valt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:13 schreef iteejer het volgende:
Het kan ook wel, en er zal niemand ten onder gaan. Maar het doel van truth is niet om anderen te bekeren, of om een discussie op de spits te drijven.
quote:The aim of argument, or of discussion, should not be victory, but progress.
Joseph Joubert
Ik dacht dat een forum juist bedoeld was om discussies met elkaar aan te gaan? Daarom heet het een forum.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het kan ook wel, en er zal niemand ten onder gaan. Maar het doel van truth is niet om anderen te bekeren, of om een discussie op de spits te drijven.
En er kunnen ook tal van onderwerpen en discussies worden gehouden. Dat een discussie van een bepaald onderwerp niet toegestaan word, .. voorlopig, maakt het toch niet tot iets anders dan een forum?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:44 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat een forum juist bedoeld was om discussies met elkaar aan te gaan? Daarom heet het een forum.
Ik edit alleen de posts die over tripmiddelen e.d. gaan en verder niets over het onderwerp zelf toevoegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:19 schreef -Dominator- het volgende:
Wel makkelijk he Mirage om mijn posts te wijzigen en te verwijderen
Ik vind je een slechte moderator bent die ook nog eens niet tegen kritiek kan!
Heel zielig....
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Choices het volgende:
[..]
En er kunnen ook tal van onderwerpen en discussies worden gehouden. Dat een discussie van een bepaald onderwerp niet toegestaan word, .. voorlopig, maakt het toch niet tot iets anders dan een forum?
Er word genoeg hier gediscussieerd. Alleen wat er hier gedaan word is niet-constructieve discussies die vaak worden gehouden in welles/nietes discussies, proberen te vermijden. En deze mentaliteit openbaart zich het meest wanneer niet-truth gangers in TRU komen, om een wel/niet discussie aan te gaan. Deze worden vaak belachelijk slecht beargumenteerd. Wat constructieve discussies onmogelijk maakt. En daarbij word het generaliseren een heel erg voorkomend fenomeen. Jammer misschien wel, maar zo zit het wel.
Waarbij de discussie ook werkelijk niet interessant word. Je moet het net treffen, dat een skeptisch persoon, een constructieve discussie aan wilt gaan. Dat zegt al genoeg, denk ik zo.
ik ben van mening dat een paar goede skepten onontbeerlijk zijn voor truth.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Choices het volgende:
Geheel mee eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:51 schreef coz het volgende:
ik ben van mening dat een paar goede skepten onontbeerlijk zijn voor truth.
maar de goede zijn idd zeldzaam. het soort wat standaard een skeptische insteek heeft, maar niet alles als normaal verklaren als hoofddoel heeft. anders gezegd STEL nou dat er morgen goede beelden komen van Het monster van loch ness die met Blair koffie zit te drinken en het ook zo is dat diegene ook weet waarneer iets niet als normaal te verklaren is. oftewijl dat de {generaliseer} believer en nonbeliever (omdraaien bij conspiracy) elkaar complimenteren. .. (( goh het kan dit en dit zijn zegt de een , ik denk van niet want .. en ik denk dat het dit is .. zegt de ander enzenz))
hoewel het in de praktijk erg lastig kan zijn om het hoofd een beetje koel te houden. beide kanten kunnen gezamelijk heel ver komen door samen te denken over iets.
er zijn een paar goede skepten die in truth rondzwerven , keep up the good job guys
Niks aan toe te voegen inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:51 schreef coz het volgende:
[..]
ik ben van mening dat een paar goede skepten onontbeerlijk zijn voor truth.
maar de goede zijn idd zeldzaam. het soort wat standaard een skeptische insteek heeft, maar niet alles als normaal verklaren als hoofddoel heeft. anders gezegd STEL nou dat er morgen goede beelden komen van Het monster van loch ness die met Blair koffie zit te drinken en het ook zo is dat diegene ook weet waarneer iets niet als normaal te verklaren is. oftewijl dat de {generaliseer} believer en nonbeliever (omdraaien bij conspiracy) elkaar complimenteren. .. (( goh het kan dit en dit zijn zegt de een , ik denk van niet want .. en ik denk dat het dit is .. zegt de ander enzenz))
hoewel het in de praktijk erg lastig kan zijn om het hoofd een beetje koel te houden. beide kanten kunnen gezamelijk heel ver komen door samen te denken over iets.
er zijn een paar goede skepten die in truth rondzwerven , keep up the good job guys
De goede truthers verdienen natuurlijk ook een pluimquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:03 schreef coz het volgende:
Het kan zelfs juist heel gunstig uitpakken, een topic waarin wordt beargumenteerd waarom niet alles bij de wetenschap gelegd kan worden, of waarom je toch niet zomaar alles moet geloven, etc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:07 schreef livEliveD het volgende:
Nu kan het klimaat dat heerst een reden zijn om het uit te stellen. Of sommige users die er even geen behoefte aan hebben dan wel geen tijd hetgeen jammer is. Wat me een goede optie lijkt is om, mocht ik ooit een OP afhebben, deze eerst te mailen naar de mods.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:13 schreef iteejer het volgende:
De reden dat er een 'nu ff niet' werd geadviseerd aangaande provocatieve was dat er momenteel een aantal stormen razen over fok van mensen die zichzelf willen profileren, en/of die uit zijn op herrie en paniek.
...
Maar om speciale topics te openen is dan weer het andere uiterste. Voor je het weet trek je een heel leger sceptici naar binnen, die vervolgens ieder topic belachelijk gaan lopen maken. Want met alle respect en erkenning van bestaansrecht binnen de truth van de 'ik geloof er niets van' houding, is truth toch vooral een forum om over het paranormale van mening te wisselen.
Mijn mail insteek was niet ter goedkeuring bedoeld, slechts overleg hetgeen inmiddels eigenlijk al hier staat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:14 schreef iteejer het volgende:
...
Eerst een OP ter goedkeuring voorleggen is absoluut niet nodig. We hebben hier geen censuur, en als we iets zeggen als 'nu ff niet' is dat meer een advies dan een verbod.
Als mods een bepaald topic gaan verbieden zouden we niet goed bezig zijn!
Vreemd, want ik beantwoord alle fokmails direct die niet privé bedoeld zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef joshus_cat het volgende:
Ander onderwerp, vraagje voor mirage: wat voor zin heeft 't om een e-mail adres in dit topic te zetten als je toch niet reageert op mail die je naar dat adres stuurt?
Klopt. Volgens mij is dit een typisch gevalletje van Outlook-ellende, als ik 't goed heb..quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:50 schreef Mirage het volgende:
Je zou ze nu (weer) binnen moeten hebben:P
geeft niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:00 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij is dit een typisch gevalletje van Outlook-ellende, als ik 't goed heb..![]()
BTW: you've got mail.![]()
Ik ben iets te vaak moderators tegengekomen die denken dat ze God zelf zijn. Een naar mijn idee wat te stevige moderatie in combinatie met niet reageren op mail komt op mij vrij hautain over. Vandaar mijn woordkeus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
geeft niet.
Maar de volgende keer misschien een meer open vraagstelling hanteren ipv een verwijtende stelling ?
'All software sucks'quote:[mozilla deugt ook niet]
Dank. Mocht je tussendoor ook nog de originele posting uit je kladblok gepeuterd hebben, dan ben ik wel benieuwd wat je daar nu eigenlijk zo schofferend aan vondquote:
De afgelopen maanden is ze er al niet meer helaas. Dat, noch deze definitieve stap, was iets wat ik wilde. Mirage is overigens niet als haar opvolger hier, het was de bedoeling dat ze erbij zou komen, en niet als vervanging van Muus of mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:04 schreef Geartsjuh het volgende:
MUUS stopt als moderator.
Gaat MUUS nu weg als mod bij truth?Dat zou ik wel erg jammer vinden. Ik kan me bijna geen Truth voorstellen zonder haar.
Ik ben even zo brutaal geweest om er een apart topic voor te openen: Bedank hier MUUSquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Mirage doet het inderdaad heel goed. Dat zit zeker wel snor allemaal
.
MUUS: toch heel erg bedankt voor alle moderende moeite!
Hallu of Fatal zijn post ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef LostFormat het volgende:
A very special treat voor alle TRU-ers!
Kan deze post even gespoilerd worden.
Ik begrijp je volledig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef livEliveD het volgende:
Eerlijk gezegd stoor ik me een beetje aan die slowchat posts in Bedank hier MUUS
Mijn doel was altijd een schoon topic met bedankjes. Tuuwk, mensen hebben vragen en kunnen het toch niet laten om deze daar te stellen, ergens te begrijpen. Tussen de (herhalende) antwoorden staan echter wat dingen die ik persoonlijk liever ergens anders zie.
I agreequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:56 schreef Mirage het volgende:
Punt is alleen het is een bedankt topic. Een ander topic dat zo verneukt zou zijn zou ik sluiten en de ts vragen om als hij er nog zin in heeft een nieuw topic te maken, nieuwe start.
met een bedanktopic kan je dat niet doen. (vind ik)
Oh nee das teveel van het goede. Sommige vragen en antwoorden van de crew kunnen best blijven staan imho. Scheelt (hopelijk) weer vervolg vragen. Maar bv dat muus kom naar huus geneuzel lijkt me wel iets om weg te kneiterenquote:En om nou 2 van de 3 pagina's weg te editten of te deleten vind ik ook niet wat.
En dat was nou juist bedoeld om er weer een vrolijke afscheidsnoot in te krijgen, als tegenwicht na al het speurdersgeneuzel en gewroet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
I agree
[..]
Oh nee das teveel van het goede. Sommige vragen en antwoorden van de crew kunnen best blijven staan imho. Scheelt (hopelijk) weer vervolg vragen. Maar bv dat muus kom naar huus geneuzel lijkt me wel iets om weg te kneiteren![]()
Een melig lied componeren in een bedanktopic om zo de vrolijkheid terug te krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:48 schreef nokwanda het volgende:
En dat was nou juist bedoeld om er weer een vrolijke afscheidsnoot in te krijgen, als tegenwicht na al het speurdersgeneuzel en gewroet.
Idd is het slechts jouw mening.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een melig lied componeren in een bedanktopic om zo de vrolijkheid terug te krijgen![]()
Ik zie dingen staan over leuke schilderijen, leeftijd van personen, het componeren van 1 of ander nummer en Shakespear. Post die imho in het ouwehoer topic thuishoren. Dat speurdersgeneuzel hoort daar überhaupt niet maar het is er nu eenmaal gekomen. So be it. Om elke discussie op te gaan opvrolijken door slowchat erachter en ertussen te plaatsen is niet wat ik graag zie in topics en al helemaal niet daar. Maar goed, das slecht mijn mening![]()
verholpen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:37 schreef newsman het volgende:
Ik heb een aantal dubbel posts gemaakt in het topic van DE zoon van Satan sorry.
Ik ga niet over jullie huwelijks geluk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:07 schreef yvonne het volgende:
Zal ik hem slaan vanavond als hij thuis komt?
Misschien dat de zaken anders op je overkomen omdat het topic een redelijk rommeltje was voor de opschoonactie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg iteejer, als je nou in Reopen911.org .... Eat your heart out doodleuk alles weghaalt dat ik geschreven had (mij een zorg, een van de verwijderde berichten deelde mede dat het wat mij betreft wel mocht verdwijnen als het de discussie een ongewenste wending gaf), zou je dan ook het denigrerende kattebelletje van grote vriend Baaj dat al helemaal niets toevoegt, behalve dan de karikatuur dat ik opgesloten zit in mijn realiteitje waar Moslims de tegenpool van de vrijheid zijn (en dat voor iemand die Balkenende Fuerer noemt), kunnen vernietigen? Anders lijkt het net of je half werk levert.
.
Mirage heeft het voor dit specifieke geval al gezegd allemaal. Weinig aan toe te voegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg iteejer, ....
Ook goedemorgen dan maar !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
same to you
en iedereen die dit leest!
Ik dacht dat Ryan3 weinig zei in veel zinnen, maar dit is ook erg knap.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef iteejer het volgende:
Deze mongool (ik, voor de duidelijkheid) kan anders wel een werkwoord vervoegen.quote:Ik snap überhaupt niet waarom men energie verspild aan mongolen die de propaganda nablaten.
Wat fijn, zo'n absolutieformule.quote:Er zijn een aantal fanatiekelingen wiens brein het niet kan bevatten dat 9/11 een inside job was.
Kunnen ze niets aan doen.
Ik neem aan dat de schrijver bedoelt dat er niet meer verwezen dient te worden naar www.rense.com etc. Of moet het betekenen; ''zouden er goed aan doen hen links te laten liggen''?quote:Maar de mensen die beter weten, zouden er goed aan doen hun links te laten liggen.
Mongolen, blinden, geestelijk minvermogenden...het kan niet op. Daar moest een weldenkend mens zich maar niet mee in laten.quote:Iedere reactie op die blinden, is voor hen een aanmoediging om de staatsdoctrine te herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |