Dat zijn er wel meer...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef 0 het volgende:
Dit is geen bash, ik ben oprecht bezorgd over enkelen in dit subforum.
Lees eens een paar topics door.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
noem eens namen dan kan ik die doorstrepen
"Forum voor fantasie en wilde ideeën" zou beter zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:39 schreef Croupouque het volgende:
Noem het dan ook niet "Truth", dat maakt het geheel meteen al wat minder geloofwaardig.
en waarin verschilt het dan precies van TV, krant, radio ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef 0 het volgende:
Het gevaar van dit forum is dat mensen die vatbaar zijn voor waanbeelden aangemoedigd worden om in hun eigen waanbeelden te gaan geloven.
Zodadelijk gaan jullie met z'n allen een gigantische theepot aanbidden omdat aliens zeggen dat het moet om de aarde te redden
Precies, in de TV geloven lijkt me nog iets gevaarlijkerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:41 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
en waarin verschilt het dan precies van TV, krant, radio ?
Dit zegt genoeg dacht ik. Als mensen willen geloven in aliens, spoken, het hiernamaals, etc. so be it!quote:The Truth is in Here...
Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.
Omdat hier alleen maar mensen komen die elkaar bejubelen en aanmoedigen. Als je kritisch bent, dan vloek je in de kerk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, in de TV geloven lijkt me nog iets gevaarlijker.
Daar hebben we het keldertje voor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:41 schreef 0 het volgende:
[..]
"Forum voor fantasie en wilde ideeën" zou beter zijn.
Op dit moment zijn de enige die vloeken in de kerk de personen die niet geloven in God...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:44 schreef 0 het volgende:
[..]
Omdat hier alleen maar mensen komen die elkaar bejubelen en aanmoedigen. Als je kritisch bent, dan vloek je in de kerk.
Trap anders nog een open deur in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Op dit moment zijn de enige die vloeken in de kerk de personen die niet geloven in God...
Leuke Username ?quote:
Het probleem is dat mensen zoeken naar een spannende "verklaring", terwijl logische verklaringen genegeerd worden. Het is imo beter om eerst naar een logische verklaring te zoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Mijn mening is dat mensen die zich niet interesseren in het bovennatuurlijke gewoon beter niet in TRU gaan posten, dan heb je ook geen last van elkaar. En wie bepaald wat wel en niet waar is, of een idee of visie belachelijk is of niet? Als iemand zegt een alien gezien te hebben, waarom zou dat niet waar kunnen zijn?
Bovennatuurlijk is iets anders dan claimen dat er een drone het Pentagon is ingevlogin i.p.v. een passagierstoestel...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Mijn mening is dat mensen die zich niet interesseren in het bovennatuurlijke gewoon beter niet in TRU gaan posten, dan heb je ook geen last van elkaar. En wie bepaald wat wel en niet waar is, of een idee of visie belachelijk is of niet? Als iemand zegt een alien gezien te hebben, waarom zou dat niet waar kunnen zijn?
Over dat 9-11 gedoe toen in Amerika zijn zeer veel dubieuze verhalen te vinden, welke soms nog best wel logisch in elkaar zitten. En Amerika kennende hoef je lang niet altijd hun officieele verklaring te geloven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Bovennatuurlijk is iets anders dan claimen dat er een drone het Pentagon is ingevlogin i.p.v. een passagierstoestel...
Blij dat je oprecht bezorgd bent, maar vergeet niet dat ieder mens een bepaalde visie op de wereld heeft. Niemand heeft gelijk of ongelijk, zo zouden we ook kunnen zeggen dat jij een beperkte blik op de wereld hebt, dat je niet verder wilt kijken dat je neus lang is, dat je in een ontkenningsfase zit, dat je....nou ja, ik denk dat ik wel duidelijk benquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef 0 het volgende:
Dit is geen bash, ik ben oprecht bezorgt over enkelen in dit subforum.
Het is gewoon interessante stof. En ja, inderdaad de nieuwsberichten wijzen erop dat de waarheid inderdaad ongelooflijker is dan je dacht. Op deze site wordt het nieuws bijgehouden wat al lang geleden in oude geschriften voorspeld werd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef 0 het volgende:
Het gevaar van dit forum is dat mensen die vatbaar zijn voor waanbeelden aangemoedigd worden om in hun eigen waanbeelden te gaan geloven.
Zodadelijk gaan jullie met z'n allen een gigantische theepot aanbidden omdat aliens zeggen dat het moet om de aarde te redden
Wie bepaalt wat wel en geen onzin is?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Meestal wel, als iemand onzin kletst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |