SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
Ik denk dat het gewenst is , om dit soort opmerkingen cq vragen tussen spoilers te zetten , aan de OP te zien .quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:00 schreef Hallulama het volgende:
is inmiddels een spoiler - edit iteejer
Done, please fix quotequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef Xlarge het volgende:
Ik denk dat het gewenst is , om dit soort opmerkingen cq vragen tussen spoilers te zetten , aan de OP te zien .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Hmm, vanavond die andere ook nog maar eens binnensleuren dan. Ik heb namelijk altijd de neiging oversceptisch te zijn als ik Fox docu's kijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef Hallulama het volgende:
Er zijn bij mijn weten twee verschillende documentaires over dat onderwerp, de ene is populairder (hoger Discovery Channel gehalte) dan de andere, terwijl ik de andere persoonlijk schokkender vind, en volgens mij hebben we het hier over die andere, maar dat moeten PT_Hadrianus of -CRASH- maar even bevestigen als ze willen.
Roger Rogerquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:05 schreef Hallulama het volgende:
Keep trying, en tegen de mensen die hem inmiddels al binnen hebben zou ik willen zeggen:
KEEP SEEDING
Thanks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:14 schreef CalamityJane het volgende:
Hij heet: Fox's Did we really land on the moon?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:38 schreef Croupouque het volgende:Deze is inclusief alles. Hush up!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je dat doorgeven. Misschien lukt het me wel via die site.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:45 schreef Darklight het volgende:
Mijne is ook bijna klaar, iets meer als 2uur nog, heb hem wel via een andere site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:44 schreef CrackerJack het volgende:
ik ben ze aan het afhalen, heb nog niks gelezen hierboven maar:SI, ik zou verder juist alles hierboven WEL lezen als ik jou was, het scheelt je een hoop tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
Zijn ze niet, je moet em openen bij de eerste .rar, niet zomaar er 1 pakken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:16 schreef Darklight het volgende:
Hmm wilde ik hem uitpakken, zijn er een paar files corrupt
Ook leuk, maar had hem toch al gezien
Heb ik gedaan, maar had hem van een andere site gedownd, niet van de site uit de OP, daar deed die 13dagen overquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:17 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
Zijn ze niet, je moet em openen bij de eerste .rar, niet zomaar er 1 pakken.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:15 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Hallulama, ga 'em kijken. Hij is het echt waard, en het is geen kutgrapje ofzo. Ik heb ook niemand op het verkeerde been proberen te zetten in de OP, ik heb zonder het te spoilen me tot de feiten beperkt.
Hoe dan ook, de download loopt nog, ik zal eens kijken!
Edit Mirage: Hallu, zou je speculaties/ jouw ideeën/theoriën betreffende deze docu nog even voor je willen houden ? Ik denk dat het leuker is als we iedereen die wil kijken even de kans geven en dat we naderhand er samen over kletsen...
Voor vragen hierover, kan je me natuurlijk mailen of in feedback aanspreken
[ Bericht 12% gewijzigd door Mirage op 15-08-2005 20:13:51 ]O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
Apollo is begonnen als de beginfases van project Star Wars (missile shield voor de VS). De enige manier waarop echter het geld bij congres los kon worden gepeuterd, was als ze iets ervan zouden maken waar heel het volk achter stond, te weten een maanlanding.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Sowieso is het onzin om het heelal te verkennen. We hebben genoeg aan deze aarde. Waarom zou Nasa zoveel geld erin steken? Ze kunnen dat geld beter besteden aan ontwikkelingshulp. De kans dat ze bacteriën importeren is ook nog aanwezig. Dus in principe brengen ze de mensheid in gevaar met hun amateurisme.
Nasa is een kansloos project. Al dat geld pompen in Mars-verkenning. Besteedt het in Godsnaam nuttig pot verdomme.
Misschien is heel die ruimtevaart gebaseerd om kernwapens te installeren boven. Om vanaf boven ieder doel te kunnen vernietigen. Anders zie ik geen nut van heel het gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |