Ik heb vandaag iets om werkelijk van te smullen, voor alle TRU-gangers, believers en sceptici. Het betreft de maanlanding. Veel meer kan ik helaas nu nog niet vertellen, anders verliest het geheel aan kracht.
Het enige wat ik vraag, is dat eenieder die geinteresseert is in TRU, believer of niet, en een interesse heeft in de kracht van de media, de menselijke psyche op het gebied van geloven/niet geloven, de mogelijkheid waarheid te destilleren en illusie van werkelijkheid te scheiden, de volgende documentaire gaat kijken:
The Dark side of the Moon
ookwel Operation lune (van origine Frans)
Iedereen die deze documentaire al heeft gezien, gelieve niets spoilen in dit topic!
![]()
Iedereen die hem wil gaan kijken, _ga niets opzoeken over deze documentaire, je verpest het voor jezelf!_
Hij gaat over de maanlanding (apolloproject) en de authenticiteit ervan, en over de bijhorende politieke achtergronden (koude oorlog, etc) Ik verzeker je hij is van hoge klasse, met uniek archiefmateriaal, en zeer interessante in depth interviews met Henry Kissinger, Donald Rumsfeld, en andere sleutelfiguren tijdens de Nixon-regering in de V.S. Hij doet alle eindeloze threads over "was de maanlanding wel echt" enz. COMPLEET in het niet vallen!..
Ik garandeer eenieder ontzettend veel kijkplezier, een openbarende ervaring, en een aantal waardevolle lessen.
Nogmaals, ga nu niet naar google op zoek naar informatie, wat ik je nu heb gegeven is voldoende. Als je nu toch gaat zoeken, mis je echt wat. Laat deze documentaire gewoon op je af komen, zodat je er zonder verdere vooroordelen naar kunt kijken
![]()
Hij is te downloaden via Bittorrent (mocht je geen bittorrent hebben, go get it:
http://www.bittornado.com/download.html). De torrent is hier te vinden:
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=380962 Ook heb je winrar nodig om 'em te extracten, maar geloof me, hij is het DUBBEL en DWARS waard
Als je hem gezien hebt, post dan hier in godsnaam geen spoilers, en neem niemand de bijzondere ervaring van het kijken van deze docu af
P.S. He-le-maal af kijken hoor, niet halverwege stoppen, ook niet stoppen bij het begin van de aftiteling. Veel plezier!
P.S.S.
Lees de rest van deze thread maar niet voor je 'em gezien hebt
[ Bericht 3% gewijzigd door PT_Hadrianus op 16-08-2005 21:06:02 ]