SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
Ik denk dat het gewenst is , om dit soort opmerkingen cq vragen tussen spoilers te zetten , aan de OP te zien .quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:00 schreef Hallulama het volgende:
is inmiddels een spoiler - edit iteejer
Done, please fix quotequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef Xlarge het volgende:
Ik denk dat het gewenst is , om dit soort opmerkingen cq vragen tussen spoilers te zetten , aan de OP te zien .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Hmm, vanavond die andere ook nog maar eens binnensleuren dan. Ik heb namelijk altijd de neiging oversceptisch te zijn als ik Fox docu's kijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef Hallulama het volgende:
Er zijn bij mijn weten twee verschillende documentaires over dat onderwerp, de ene is populairder (hoger Discovery Channel gehalte) dan de andere, terwijl ik de andere persoonlijk schokkender vind, en volgens mij hebben we het hier over die andere, maar dat moeten PT_Hadrianus of -CRASH- maar even bevestigen als ze willen.
Roger Rogerquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:05 schreef Hallulama het volgende:
Keep trying, en tegen de mensen die hem inmiddels al binnen hebben zou ik willen zeggen:
KEEP SEEDING
Thanks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:14 schreef CalamityJane het volgende:
Hij heet: Fox's Did we really land on the moon?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:38 schreef Croupouque het volgende:Deze is inclusief alles. Hush up!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je dat doorgeven. Misschien lukt het me wel via die site.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:45 schreef Darklight het volgende:
Mijne is ook bijna klaar, iets meer als 2uur nog, heb hem wel via een andere site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:44 schreef CrackerJack het volgende:
ik ben ze aan het afhalen, heb nog niks gelezen hierboven maar:SI, ik zou verder juist alles hierboven WEL lezen als ik jou was, het scheelt je een hoop tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
Zijn ze niet, je moet em openen bij de eerste .rar, niet zomaar er 1 pakken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:16 schreef Darklight het volgende:
Hmm wilde ik hem uitpakken, zijn er een paar files corrupt
Ook leuk, maar had hem toch al gezien
Heb ik gedaan, maar had hem van een andere site gedownd, niet van de site uit de OP, daar deed die 13dagen overquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:17 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
Zijn ze niet, je moet em openen bij de eerste .rar, niet zomaar er 1 pakken.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:15 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Hallulama, ga 'em kijken. Hij is het echt waard, en het is geen kutgrapje ofzo. Ik heb ook niemand op het verkeerde been proberen te zetten in de OP, ik heb zonder het te spoilen me tot de feiten beperkt.
Hoe dan ook, de download loopt nog, ik zal eens kijken!
Edit Mirage: Hallu, zou je speculaties/ jouw ideeën/theoriën betreffende deze docu nog even voor je willen houden ? Ik denk dat het leuker is als we iedereen die wil kijken even de kans geven en dat we naderhand er samen over kletsen...
Voor vragen hierover, kan je me natuurlijk mailen of in feedback aanspreken
[ Bericht 12% gewijzigd door Mirage op 15-08-2005 20:13:51 ]O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
Apollo is begonnen als de beginfases van project Star Wars (missile shield voor de VS). De enige manier waarop echter het geld bij congres los kon worden gepeuterd, was als ze iets ervan zouden maken waar heel het volk achter stond, te weten een maanlanding.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Sowieso is het onzin om het heelal te verkennen. We hebben genoeg aan deze aarde. Waarom zou Nasa zoveel geld erin steken? Ze kunnen dat geld beter besteden aan ontwikkelingshulp. De kans dat ze bacteriën importeren is ook nog aanwezig. Dus in principe brengen ze de mensheid in gevaar met hun amateurisme.
Nasa is een kansloos project. Al dat geld pompen in Mars-verkenning. Besteedt het in Godsnaam nuttig pot verdomme.
Misschien is heel die ruimtevaart gebaseerd om kernwapens te installeren boven. Om vanaf boven ieder doel te kunnen vernietigen. Anders zie ik geen nut van heel het gebeuren.
De enige reden voor "space exploration" waar ik met m'n pet bij kan, namelijk, overleven (het leren omgaan met meteorieten op ramkoers), kwam tot mij na het lezen van het volgende artikel:quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:19 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Wat NASA dezer dagen doet, geen idee. Een ander vaak gehoord argument voor ruimteverkenning is dat er technologie ontwikkeld moet worden die ook nuttig is op aarde, maar zonder de ruimtevaart niet ontwikkeld zou worden. Neem bv. Tefal pannen
Heb je al een mailtje binnen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:46 schreef iteejer het volgende:
Kan degene die hem binnen heeft me ff mailen? Dan maak ik even een plekkie aan op één van onze servers waar je het neer kan zetten. Niet verder vertellen, anders krijg ik alle fora op mijn dak met dit soort verzoeken
Vraagje: Waarom uitgerekend voor een 'documentaire' die een TRU onderwerp belachelijk maakt serverruimte gebruiken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:46 schreef iteejer het volgende:
Kan degene die hem binnen heeft me ff mailen? Dan maak ik even een plekkie aan op één van onze servers waar je het neer kan zetten. Niet verder vertellen, anders krijg ik alle fora op mijn dak met dit soort verzoeken
Zwaartekracht en dampkring verschil.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat je nodig hebt om jezelf vanaf de aarde de ruimte in te schieten richting de maan
[afbeelding]
wat je nodig hebt om vanaf de maan de ruimte in te schieten richting de aarde
[afbeelding]
Hij maakt helemaal niets belachelijk, als je je beledigt voelt door die documentaire is dat gewoon omdat je je zo stom voelde dat je de docu als zoete koek zat op te vreten, no matter hoe absurd de 'feiten' werden. Deze documentaire is helemaal geen belediging, hij is zoveel meer dan dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vraagje: Waarom uitgerekend voor een 'documentaire' die een TRU onderwerp belachelijk maakt serverruimte gebruiken?
Dat is inderdaad jammer, ik weet bijna zeker dat je het zou geloven wanneer je zonder voorkennis was gaan kijken. Het toont goed aan hoe gemakkelijk het is om mensen te foppen als je het maar serieus brengt. Om dezelfde reden geloven mensen de zogenaamde nep-foto's van de maanlanding of het in scène zetten van de WTC-aanslagen. We wíllen ook graag geloven dat 'de waarheid' sappiger is dan wat we te horen krijgen. Over een half jaar hoop ik zelf ook aan een fake-documentaire te beginnen, maar deze zal nooit te overtreffen zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef Xlarge het volgende:
spoilers is niet meer nodig zo te zien
Ik heb hem net gekeken , en vond de het heel aangenaam om te zien.
Wel jammer dat ik al licht had opgevangen in dit topic , en al eerder, dat alles om het einde draaide, zo kreeg ik toch al een idee wat zou gaan gebeuren.
Alhoewel het toch allemaal moeilijk te geloven zou zijn , maar in de docu is het allemaal aardig geloofwaardig in elkaar gesleuteld.
al met al zeker geen uur verspild [afbeelding]
Wellicht dat ik het zeker meer had geloofd wanneer ik de docu had gekeken zonder die 'flitsen' op te vangen, ik moet wel zeggen dat de makers heel goed op al bestaande theorieen hebben ingespeeld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, ik weet bijna zeker dat je het zou geloven wanneer je zonder voorkennis was gaan kijken. Het toont goed aan hoe gemakkelijk het is om mensen te foppen als je het maar serieus brengt. Om dezelfde reden geloven mensen de zogenaamde nep-foto's van de maanlanding of het in scène zetten van de WTC-aanslagen. We wíllen ook graag geloven dat 'de waarheid' sappiger is dan wat we te horen krijgen. Over een half jaar hoop ik zelf ook aan een fake-documentaire te beginnen, maar deze zal nooit te overtreffen zijn.
Voor liefhebbers van het genre, zoek ook maar eens "Einstein's brain" of "Rudi Schokker huilt niet meer" op als je kunt.
Pas op je bloeddruk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:30 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
Hij maakt helemaal niets belachelijk, als je je beledigt voelt door die documentaire is dat gewoon omdat je je zo stom voelde dat je de docu als zoete koek zat op te vreten, no matter hoe absurd de 'feiten' werden. Deze documentaire is helemaal geen belediging, hij is zoveel meer dan dat.
Hij maakt pijnlijk hard duidelijk hoe makkelijk het is voor de media om hun verhalen inelkaar te draaien, ook zonder enige basis voor waarheid of feiten, als het maar 'lijkt' te kloppen.
Maar je ziet er ook heel duidelijk in terug hoe graag mensen willen geloven wat ze zien. Het is een volledig normaal symptoom van onze hersenen om maar die verbindingen te blijven maken, hoe vergezocht ook, in een poging dingen te begrijpen, ook als het niet langer de realiteit is die we begrijpen, maar hyperrealiteit.
Nouja zeg, zo'n strenge ondertoon had die post nou toch _ook_ weer niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Pas op je bloeddruk.
Moet ik me nu verdedigen ofzo omdat ik een vraag stel?
Het "belachelijk maakt" was misschien iets te zwaar aangezet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
Nouja zeg, zo'n strenge ondertoon had die post nou toch _ook_ weer niet?
Ik merk alleen maar op dat die film wel even wat meer is dan waartoe jij het probeert te reduceren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
Omdat ik 'em wil zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:29 schreef NorthernStar het volgende:
uiteindelijk debunkt de film en brengt het imo de "Truth beweging" in zijn algemeen discrediet. Waarom uit alle materiaal een opzettelijke "hoax" op de server zetten? Snap ik niet.
Jawel. Alles wat niet strookt met De Waarheid dient onderdrukt te worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ik 'em wil zien.
Het is toch juist goed om verschillende kanten van een zaak te tonen, zowel voor als tegen. Het is hier toch geen Scientology
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:08 schreef NorthernStar het volgende:
Jawel. Alles wat niet strookt met De Waarheid dient onderdrukt te worden.
Vooralsnog zie ik geen link.quote:Volgens mij is dit de eerste keer dat er serverruimte beschikbaar wordt gemaakt voor filmmateriaal. Het is geen aanval of kritiek, ik vroeg me gewoon af "waarom uitgerekend deze?".
Deze documentaire is wel degelijk beledigend. omdat dit feitelijk de standaardwerkwijze van de media toont en de makers net doen alsof dit slechts een eenmalige grap is. daarbij wekken ze de impressie dat enkel de conspiracy theoristen vatbaar zijn voor dit soort disinformatie technieken door specifiek dit onderwerp te gebruiken en geven ze daarmee ook nog eens krediet aan de officiele informatie verstrekking van de overheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:30 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Hij maakt helemaal niets belachelijk, als je je beledigt voelt door die documentaire is dat gewoon omdat je je zo stom voelde dat je de docu als zoete koek zat op te vreten, no matter hoe absurd de 'feiten' werden. Deze documentaire is helemaal geen belediging, hij is zoveel meer dan dat.
Goed punt, er zijn wel betere stukken filmmateriaal te verzinnen voor TRU, iets als dit hoort meer thuis in ONZ.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:08 schreef NorthernStar het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat er serverruimte beschikbaar wordt gemaakt voor filmmateriaal. Het is geen aanval of kritiek, ik vroeg me gewoon af "waarom uitgerekend deze?".
Ja, I'm sure dat het NOS journaal dagelijks hetzelfde doet*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Deze documentaire is wel degelijk beledigend. omdat dit feitelijk de standaardwerkwijze van de media toont en de makers net doen alsof dit slechts een eenmalige grap is.
Welk onderwerp hadden ze dan moeten gebruiken? Er is toch over alles wel een conspiracy? Hier konden ze gewoon een leuk verhaaltje over inelkaar bouwen, inclusief die lullo's kissinger en rumsfeld!quote:daarbij wekken ze de impressie dat enkel de conspiracy theoristen vatbaar zijn voor dit soort disinformatie technieken door specifiek dit onderwerp te gebruiken en geven ze daarmee ook nog eens krediet aan de officiele informatie verstrekking van de overheid.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:43 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Goed punt, er zijn wel betere stukken filmmateriaal te verzinnen voor TRU, iets als dit hoort meer thuis in ONZ.
Dus eerst doe je alsof het idee belachelijk is en daarna bevestig je het zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:57 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Ja, I'm sure dat het NOS journaal dagelijks hetzelfde doet*![]()
Misschien Fox![]()
*Hoewel ik steeds vaker stukjes sensatiemakerij ontdek in hun journaals, niet zozeer volledig gekkehuis, maar toch met subtiele acties en uitspraken alles net even interessanter maken dan het is, en in interviews ook flink doorvragen over de eventuele LEVENSGEVAARLIJKE what-if situaties, enz.
Vind ik zelf ook. Hoeveel mensen bouwen hun kijk op de wereld door de media? Door documentaires? Hoeveel mensen hiero vinden docu's op NGC/Discovery interessant.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Deze documentaire is wel degelijk beledigend. omdat dit feitelijk de standaardwerkwijze van de media toont en de makers net doen alsof dit slechts een eenmalige grap is. daarbij wekken ze de impressie dat enkel de conspiracy theoristen vatbaar zijn voor dit soort disinformatie technieken door specifiek dit onderwerp te gebruiken en geven ze daarmee ook nog eens krediet aan de officiele informatie verstrekking van de overheid.
Waarmee ze mensen ontmoedigen na te denken over de officele verhalen omtrend gebeurtenissen en alternatieve verslaggeving te negeren uit angst dat het een grap is en ze voor lul zullen staan..
De belediging is dus niet zozeer tegen de conspiracy theoristen die sowieso al kritisch kijken naar documentaires, maar des te meer is het beledigend jegens de gehoorzame burgers die niet doorhebben dat ze veel dieper in de maling genomen worden dan dat ze beseffen..
Ik nuanceer het. Jij bent echt raar, kerelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Dus eerst doe je alsof het idee belachelijk is en daarna bevestig je het zelf![]()
Moeilijk verhaal. Ruimtevaart (of andere esoterische research, zoals CERN) creert niet zozeer doorbraken, maar vraagt vaak om een hele infrastructuur eromheen. CERN stelt niet voor niets dat een dollar aan CERN 5 dollar aan 'winst' oplevert; de speciaal ontwikkelde antimagnetische boutjes blijken in een ander project ook prima bruikbaar te zijn, etcetera.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Hallulama het volgende:
Dat verhaal over wetenschappelijke doorbraken vind ik kolder, dat kan ook zonder ruimtevaart
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:35 schreef APK het volgende:
Ge je die docu nog op de server zetten, Iteejer?
Ik prefereer Engels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:36 schreef merlin693 het volgende:
APK doe "ManimMond"
die gaat vast wel snel en je kunt vast wel duits !
anders mioet je me ff mailen !
ik hoor het later
Yeah right. Wees blij dat het idd in de aard van de mens zit om te ontdekken. Zonder nieuwsgierigheid hadden we waarschijnlijk nog in berenvellen rondgelopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Hallulama het volgende:
en dat verhaal over dat het nou eenmaal in de mens zit om te ontdekken vind ik kinderachtig, er valt hier op aarde nog meer dan genoeg te ontdekken,
Wat zeg ik nou?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Yeah right. Wees blij dat het idd in de aard van de mens zit om te ontdekken. Zonder nieuwsgierigheid hadden we waarschijnlijk nog in berenvellen rondgelopen.
Het is dus GEEN kinderachtig argument.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |