Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:43 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Goed punt, er zijn wel betere stukken filmmateriaal te verzinnen voor TRU, iets als dit hoort meer thuis in ONZ.
Dus eerst doe je alsof het idee belachelijk is en daarna bevestig je het zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:57 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Ja, I'm sure dat het NOS journaal dagelijks hetzelfde doet*![]()
Misschien Fox![]()
*Hoewel ik steeds vaker stukjes sensatiemakerij ontdek in hun journaals, niet zozeer volledig gekkehuis, maar toch met subtiele acties en uitspraken alles net even interessanter maken dan het is, en in interviews ook flink doorvragen over de eventuele LEVENSGEVAARLIJKE what-if situaties, enz.
Vind ik zelf ook. Hoeveel mensen bouwen hun kijk op de wereld door de media? Door documentaires? Hoeveel mensen hiero vinden docu's op NGC/Discovery interessant.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Deze documentaire is wel degelijk beledigend. omdat dit feitelijk de standaardwerkwijze van de media toont en de makers net doen alsof dit slechts een eenmalige grap is. daarbij wekken ze de impressie dat enkel de conspiracy theoristen vatbaar zijn voor dit soort disinformatie technieken door specifiek dit onderwerp te gebruiken en geven ze daarmee ook nog eens krediet aan de officiele informatie verstrekking van de overheid.
Waarmee ze mensen ontmoedigen na te denken over de officele verhalen omtrend gebeurtenissen en alternatieve verslaggeving te negeren uit angst dat het een grap is en ze voor lul zullen staan..
De belediging is dus niet zozeer tegen de conspiracy theoristen die sowieso al kritisch kijken naar documentaires, maar des te meer is het beledigend jegens de gehoorzame burgers die niet doorhebben dat ze veel dieper in de maling genomen worden dan dat ze beseffen..
Ik nuanceer het. Jij bent echt raar, kerelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Dus eerst doe je alsof het idee belachelijk is en daarna bevestig je het zelf![]()
Moeilijk verhaal. Ruimtevaart (of andere esoterische research, zoals CERN) creert niet zozeer doorbraken, maar vraagt vaak om een hele infrastructuur eromheen. CERN stelt niet voor niets dat een dollar aan CERN 5 dollar aan 'winst' oplevert; de speciaal ontwikkelde antimagnetische boutjes blijken in een ander project ook prima bruikbaar te zijn, etcetera.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Hallulama het volgende:
Dat verhaal over wetenschappelijke doorbraken vind ik kolder, dat kan ook zonder ruimtevaart
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:35 schreef APK het volgende:
Ge je die docu nog op de server zetten, Iteejer?
Ik prefereer Engels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:36 schreef merlin693 het volgende:
APK doe "ManimMond"
die gaat vast wel snel en je kunt vast wel duits !
anders mioet je me ff mailen !
ik hoor het later
Yeah right. Wees blij dat het idd in de aard van de mens zit om te ontdekken. Zonder nieuwsgierigheid hadden we waarschijnlijk nog in berenvellen rondgelopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Hallulama het volgende:
en dat verhaal over dat het nou eenmaal in de mens zit om te ontdekken vind ik kinderachtig, er valt hier op aarde nog meer dan genoeg te ontdekken,
Wat zeg ik nou?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Yeah right. Wees blij dat het idd in de aard van de mens zit om te ontdekken. Zonder nieuwsgierigheid hadden we waarschijnlijk nog in berenvellen rondgelopen.
Het is dus GEEN kinderachtig argument.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |