Ach ja, als je het verschil niet uit kunt leggen.quote:
Dat denkt iedereen hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Lithion het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de aanslagen in Londen een gewone terroristische daad was.
Waarom zou dat een topic voor ONZ zijn? In jouw ogen misschien, maar wellicht dat andere mensen er andere theorieën op nahouden. Uit de sluitpost van iteejer laat hij dan ook blijken dat er zeker wel ruimte is voor een Duisenberg-samenzweringstopic in TRU.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef NorthernStar het volgende:
Een topic over Duisenberg is TRU als ONZ gebruiken. Hou het dan ook lekker in ONZ.
Imo was het een spoof topic. Wat op zich best aardig kan zijn maar soms ook niet, bijvoorbeeld als het een wat smakeloos onderwerp en voornamelijk spottend bedoeld is. Eens dus met iteejer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef Lithion het volgende:
[..]
Waarom zou dat een topic voor ONZ zijn? In jouw ogen misschien, maar wellicht dat andere mensen er andere theorieën op nahouden. Uit de sluitpost van iteejer laat hij dan ook blijken dat er zeker wel ruimte is voor een Duisenberg-samenzweringstopic in TRU.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Oversight het volgende:
PSSssssst,...... luister eens even allemaal...
Ik heb belangrijk nieuws !
[afbeelding]Jullie hebben er voorlopig twee mods bij.....
...en nee dat betekent niet dat ik me er mee zou mogen bemoeien,....
...pfffff mompel mompel cencuur, bareuh, freedom of speech,grumble..
..eerst dacht ik dat het aan mij lag,.....
zo deed ze alleen maar toen ze onze jongste....
..Testen voor alle zekerheid,...
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
..en ze is blauw, dus berg je maar......
Als men denkt dat de officiele versie van zijn dood in welke mate dan ook afwijkt van wat er werkelijk gebeurd is, kan er natuurlijk een topic over geopend worden ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef Lithion het volgende:
Waarom zou dat een topic voor ONZ zijn? In jouw ogen misschien, maar wellicht dat andere mensen er andere theorieën op nahouden. Uit de sluitpost van iteejer laat hij dan ook blijken dat er zeker wel ruimte is voor een Duisenberg-samenzweringstopic in TRU.
Feli Oversight en Mirage!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Oversight het volgende:
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
wil even melden dat ik er weer mee stop met topics maken
denk dat ik ook maar vertrek weer.
Maar waarom dan? Omdat alles exact zo moet zoals jij het in je hoofd hebt? Wat is er mis gegaan in dat topic van je dan, afgezien van die laatste paar volkomen offtopic reacties? Daar zaten toch ook goede reacties in? Ik heb het gevoel dat je graag in een slachtofferrol kruipt. Zou als ik jou was niet zo zielig doen en gewoon leuk mee posten en topics aanmaken. Maar dat moet je dan zelf dan maar weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
No you dontquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Zo ist !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Omdat alles exact zo moet zoals jij het in je hoofd hebt? Wat is er mis gegaan in dat topic van je dan, afgezien van die laatste paar volkomen offtopic reacties? Daar zaten toch ook goede reacties in? Ik heb het gevoel dat je graag in een slachtofferrol kruipt. Zou als ik jou was niet zo zielig doen en gewoon leuk mee posten en topics aanmaken. Maar dat moet je dan zelf dan maar weten.
Ja hartelijk gefeliciteerd Mirage.quote:
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Oversight het volgende:
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:27 schreef coz het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd allebei
![]()
![]()
ennuh , Oversight ... sterkte
en wat bleek....
MIJN Mirage is zwanger!
Nog niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:19 schreef Choices het volgende:
Ik zeg; slotje. Wil je werkelijke onderwerpen gaan bespreken met; of het bestaat of niet, open een topic. Want dit 'gevaar van Truth' topic is een hoop generaliseren, op een te breed onderwerp.
Laten we nou even geen oorlogstopics gaan voeren. Ik heb uberhaupt even geen zin in welles-nietes. Dat komt wel weer es. De stemming is er al één van het zoeken naar easy targets en die dan massaal gaan afzeiken; dat hou ik nu liever even buiten de truth.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb, hoe zal ik zeggen, een bepaalde drang om een paranormaal believer vs sceptic topic te starten. Daarnaast een conspiracy believer vs sceptic topic. Topics waarvan ik verwacht en zelfs hoop dat er gediscussieerd word zonder dooddoeners. Er zijn zelfs bepaalde users in het sceptische en believers kamp waarvan ik hoop dat ze posten omdat ik hun visie doorgaans waardeer of leerzaam vind. Ik ben nog niet helemaal uit de OP en het kan nog een tijdje duren voordat ik dat wel ben. Vraag is echter of het direct een slotje op zal leveren of nietAnders heeft het geen nut om verder te denken namelijk.
Jammer, ik had gehoopt dat zoiets wel kon. Heb ook het idee dat de behoefte er is maar dat kan een vertroebeling zijn van mijn kant. Maar goed dat ik het eerst gevraagd heb. Komt wel een keer danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:27 schreef iteejer het volgende:
Laten we nou even geen oorlogstopics gaan voeren. Ik heb uberhaupt even geen zin in welles-nietes. Dat komt wel weer es. De stemming is er al één van het zoeken naar easy targets en die dan massaal gaan afzeiken; dat hou ik nu liever even buiten de truth.
Het kan ook wel, en er zal niemand ten onder gaan. Maar het doel van truth is niet om anderen te bekeren, of om een discussie op de spits te drijven.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef livEliveD het volgende:
Jammer, ik had gehoopt dat zoiets wel kon. Heb ook het idee dat de behoefte er is maar dat kan een vertroebeling zijn van mijn kant. Maar goed dat ik het eerst gevraagd heb. Komt wel een keer dan![]()
Het is niet het meest makkelijke onderwerp nee, zeker waar. Kan het uit de hand lopen? Ja tuuwk. Niet zozeer van mijn kant (ik stel me er dan ook op in) maar twee of meer users kunnen op elkaar in gaan hakken ja. Jammer, niet de bedoeling, maar zeker iets dat niet uit te sluiten valt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:13 schreef iteejer het volgende:
Het kan ook wel, en er zal niemand ten onder gaan. Maar het doel van truth is niet om anderen te bekeren, of om een discussie op de spits te drijven.
quote:The aim of argument, or of discussion, should not be victory, but progress.
Joseph Joubert
Ik dacht dat een forum juist bedoeld was om discussies met elkaar aan te gaan? Daarom heet het een forum.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het kan ook wel, en er zal niemand ten onder gaan. Maar het doel van truth is niet om anderen te bekeren, of om een discussie op de spits te drijven.
En er kunnen ook tal van onderwerpen en discussies worden gehouden. Dat een discussie van een bepaald onderwerp niet toegestaan word, .. voorlopig, maakt het toch niet tot iets anders dan een forum?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:44 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat een forum juist bedoeld was om discussies met elkaar aan te gaan? Daarom heet het een forum.
Ik edit alleen de posts die over tripmiddelen e.d. gaan en verder niets over het onderwerp zelf toevoegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:19 schreef -Dominator- het volgende:
Wel makkelijk he Mirage om mijn posts te wijzigen en te verwijderen
Ik vind je een slechte moderator bent die ook nog eens niet tegen kritiek kan!
Heel zielig....
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Choices het volgende:
[..]
En er kunnen ook tal van onderwerpen en discussies worden gehouden. Dat een discussie van een bepaald onderwerp niet toegestaan word, .. voorlopig, maakt het toch niet tot iets anders dan een forum?
Er word genoeg hier gediscussieerd. Alleen wat er hier gedaan word is niet-constructieve discussies die vaak worden gehouden in welles/nietes discussies, proberen te vermijden. En deze mentaliteit openbaart zich het meest wanneer niet-truth gangers in TRU komen, om een wel/niet discussie aan te gaan. Deze worden vaak belachelijk slecht beargumenteerd. Wat constructieve discussies onmogelijk maakt. En daarbij word het generaliseren een heel erg voorkomend fenomeen. Jammer misschien wel, maar zo zit het wel.
Waarbij de discussie ook werkelijk niet interessant word. Je moet het net treffen, dat een skeptisch persoon, een constructieve discussie aan wilt gaan. Dat zegt al genoeg, denk ik zo.
ik ben van mening dat een paar goede skepten onontbeerlijk zijn voor truth.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Choices het volgende:
Geheel mee eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:51 schreef coz het volgende:
ik ben van mening dat een paar goede skepten onontbeerlijk zijn voor truth.
maar de goede zijn idd zeldzaam. het soort wat standaard een skeptische insteek heeft, maar niet alles als normaal verklaren als hoofddoel heeft. anders gezegd STEL nou dat er morgen goede beelden komen van Het monster van loch ness die met Blair koffie zit te drinken en het ook zo is dat diegene ook weet waarneer iets niet als normaal te verklaren is. oftewijl dat de {generaliseer} believer en nonbeliever (omdraaien bij conspiracy) elkaar complimenteren. .. (( goh het kan dit en dit zijn zegt de een , ik denk van niet want .. en ik denk dat het dit is .. zegt de ander enzenz))
hoewel het in de praktijk erg lastig kan zijn om het hoofd een beetje koel te houden. beide kanten kunnen gezamelijk heel ver komen door samen te denken over iets.
er zijn een paar goede skepten die in truth rondzwerven , keep up the good job guys
Niks aan toe te voegen inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:51 schreef coz het volgende:
[..]
ik ben van mening dat een paar goede skepten onontbeerlijk zijn voor truth.
maar de goede zijn idd zeldzaam. het soort wat standaard een skeptische insteek heeft, maar niet alles als normaal verklaren als hoofddoel heeft. anders gezegd STEL nou dat er morgen goede beelden komen van Het monster van loch ness die met Blair koffie zit te drinken en het ook zo is dat diegene ook weet waarneer iets niet als normaal te verklaren is. oftewijl dat de {generaliseer} believer en nonbeliever (omdraaien bij conspiracy) elkaar complimenteren. .. (( goh het kan dit en dit zijn zegt de een , ik denk van niet want .. en ik denk dat het dit is .. zegt de ander enzenz))
hoewel het in de praktijk erg lastig kan zijn om het hoofd een beetje koel te houden. beide kanten kunnen gezamelijk heel ver komen door samen te denken over iets.
er zijn een paar goede skepten die in truth rondzwerven , keep up the good job guys
De goede truthers verdienen natuurlijk ook een pluimquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:03 schreef coz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |