Hup Rabobankquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:35 schreef Eilanden het volgende:
Hmmm ik had meer gekozen voor een titel waarin de miljoen posts van VBL hadden gezeten...![]()
En ik steun Rasmussen helemaal niet..... Hup Weening!![]()
Ik had stroopwafelsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:35 schreef Eilanden het volgende:
Hmmm ik had meer gekozen voor een titel waarin de miljoen posts van VBL hadden gezeten...![]()
En ik steun Rasmussen helemaal niet..... Hup Weening!![]()
Des te sneller bij het miljoenquote:
oowja. Laat ze zien wat bierdrinken isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
Zo Aberdeen. Zuipen en schreeuwen met dronken Schotten.
psst je moet in die andere zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
oi
nietes deze was eerder of ik geef je aanquote:
Ruziequote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nietes deze was eerder of ik geef je aan
heuuyyquote:
Rellen!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heuuyy
* Dos37 gooit barkruk richting vom
* Dos37 trapt vom in de edele dellenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:03 schreef Vom het volgende:
* Vom tieft dos door het stroopwafelkraampje
quote:
* Dos37 steekt de nieuwste vlag van heracles in de brandquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
oh was deze eerder
* steekt ajaxflag in de fik![]()
Arcee roepenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is bijna zo ver
Hoe kunnen we eigenlijk checken wie de miljoenste post heeft?
gewoon kijken in de indexquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is bijna zo ver
Hoe kunnen we eigenlijk checken wie de miljoenste post heeft?
*Bezine over de vlag gooitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
oh was deze eerder
* MrDoegewoon trapt ph het cafe uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
oh was deze eerder
ik was gister jarigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon trapt ph het cafe uit.
Geen cadeautjes vandaag voor jouw
Nog gefeli btw
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef Eilanden het volgende:
Huilie Dos.....![]()
Just Meeeeeeeeeeeeeeeeee, ik was 10 seconden eerder .... ik ga huilen.......
* MrDoegewoon ziet vlam in yerrycan van Sientje slaan, en lacht zich dood als Sientje half brandend het cafe uitrent. Ajax straft METEEN!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*Bezine over de vlag gooit
Yeah rellen
Ik weet maar ben toen vergeten te reagerenquote:
en je zit in het cafe, hoe doe je datquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef Vom het volgende:
* Vom steekt het Philips "Stadion" in de fik
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriendquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon ziet vlam in yerrycan van Sientje slaan, en lacht zich dood als Sientje half brandend het cafe uitrent. Ajax straft METEEN!
Met een rcmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je zit in het cafe, hoe doe je dat![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:08 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zet zijn stroopwafelkraampje gewoon BOVENOP Dos![]()
![]()
[afbeelding]
Stroopwafels anyone?
Doe je goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemorgen,gisteravond om 18.00 "even" mijn ogen dicht gedaan,werd pas een uurtje geleden wakker
Burning Lovequote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriend![]()
Lui varkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemorgen,gisteravond om 18.00 "even" mijn ogen dicht gedaan,werd pas een uurtje geleden wakker
Luie hondquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Zo dan had je het denk ik nodigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriend
ik heb nergens last van om heel eerlijk te zijn..quote:
Lekkerquote:
Wat ben jij eigenlijk vroeg wakker.. voor op een zaterdagquote:
Geestelijk voorbereiden op de tour.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk vroeg wakker.. voor op een zaterdag
Verstandigquote:
Gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:33 schreef Vom het volgende:
Ik denk dat Armstrong de rit wint vandaag...
Gewaagde voorspelling hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:33 schreef Vom het volgende:
Ik denk dat Armstrong de rit wint vandaag...
KLopt... daar heb ik net ingelopen...quote:
Oh, is wel een ideetje ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom je vanmiddag naar FCDB - FC Dordrecht in Waardenburg, bij jou om de hoek.
Als je er bent, kunnen we je dan herkennen aan je zelfgemaakte zwart witte vlaggen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:43 schreef tong80 het volgende:
Ik zag het net ja, wil ook naar de tour kijken en ik zie ze volgende week in Bommel. Nou ja ik kan er over nadenken
Drie bij drie meterquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je er bent, kunnen we je dan herkennen aan je zelfgemaakte zwart witte vlaggen?
Recreatief of ben je alweer begonnen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:49 schreef Dos37 het volgende:
straks nog even voetballen
Hoi,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Recreatief gewoon maar wel een redelijk niveauquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:58 schreef Vom het volgende:
Pfaf, ouwe chagerijn, hier heb je een biertje.
quote:Mijn bijdrage vandaag
Is mijns inziens voetbal onwaardig. Dan heb ik liever een forum met honderduizend zinvolle posts, dan een miljoen van zulke...quote:Weer een post dichterbij het miljoen
Ja tuurlijk dat zijn nutteloze bijdragen, maar dat hoort een beetje bij het spanning opbouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:07 schreef pfaf het volgende:
[..]!
Niet chagerijnig hoor, alleen een kater.
Ik heb er ook niet zo'n extreme moeite mee, maar zoals ik vorige week al aangaf, vind ik dat met die miljoenreeks de grens wel bereikt is. Een topic vol met:
[..]
[..]
Is mijns inziens voetbal onwaardig. Dan heb ik liever een forum met honderduizend zinvolle posts, dan een miljoen van zulke...
En tuurlijk was die OP doordrenkt van sarcasme.
vanaf de 900000quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat zijn nutteloze bijdragen, maar dat hoort een beetje bij het spanning opbouwen.
Tuurlijk.quote:Als je die 3,5 topics weglaat zijn er nog een heleboel zinvolle posts over natuurlijk
En je sarcasme had ik wel door hoor![]()
Eentje maar?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
vanaf de 900000
[..]
Tuurlijk.
We drinken er zo ééntje op de miljoen.
Met deze post hoop ik mee te helpen dat je er bij de miljoenste nog bentquote:
ik schreeuw het ook nog even vooruitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met deze post hoop ik mee te helpen dat je er bij de miljoenste nog bent
eitje toch pfafquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag wel m'n mannetje staan als ik er een troep Schotten uit moet zuipen.
ik denk dat die schotten de hammers er wel uit zuipenquote:
Zolang ik mee doe, hebben de Schotten geen kans.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik denk dat die schotten de hammers er wel uit zuipen
Godelozen nham heet aaltquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zolang ik mee doe, hebben de Schotten geen kans.
En het is Hammenaren.
quote:
We hebben allang meer dan 1 post hoorquote:
Het is 1 tot de macht 6quote:
Dat doe ik ook,quote:
1 tot de macht 6 = 1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is 1 tot de macht 6
1.000.000 dus
en 1*10^6 = 1 miljoenquote:
Juist,quote:
oja dat is waar ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook,
Maar 1^6 betekend: 1 x 1 x 1 x 1 x 1 x 1
en dat is nog altijd 1![]()
Vlegel.quote:
Bouwvak.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
TerroRob showt z'n piercing in z'n oor in Pub.
en dat zeg je over een landgenoot?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:47 schreef DarkShine het volgende:
Scheiß Ullrich!
Link ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat zeg je over een landgenoot?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn Lurkerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:54 schreef pfaf het volgende:
Ook wel lief en schattig dat onze terror hooligan in een puberforum komt.
Wist niet dat die Limburger was.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat zeg je over een landgenoot?
Hoe zit het met de awards?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Is dat Robbie? Lijkt me een brave koorknaap zo.
Rondje op kosten van Frater Venantius dan.
Bij die leeftijd maak ik nog een kansquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ook wel lief en schattig dat onze terror hooligan in een puberforum komt.
en er is geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij die leeftijd maak ik nog een kans![]()
![]()
Ben ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Is dat Robbie? Lijkt me een brave koorknaap zo.
Rondje op kosten van Frater Venantius dan.
Ik ben in eerste plaats Limburger, daarna pas Nederlander. Dat is iets wat veel lui hier in de omgeving eigenlijk hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Limburg een land?
De tussenstand is bij DD, die moet zelf zijn nominaties nog doen. Maar hij heeft het vreselijk druk, dus wanneer ie dat gedaan heeft? In ieder geval kan dan de stemronde beginnen. Het wachten is dus nog altijd op DD.quote:
Maar dat is hier net zo,Bosschenaar-Brabander-Nederlander-Hollander,in die volgorde dusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben in eerste plaats Limburger, daarna pas Nederlander. Dat is iets wat veel lui hier in de omgeving eigenlijk hebben.
Voel je je niet stiekem toch een beetje duitser.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben in eerste plaats Limburger, daarna pas Nederlander. Dat is iets wat veel lui hier in de omgeving eigenlijk hebben.
Ik kan geen Hollander zijn, kom uit Limburg.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is hier net zo,Bosschenaar-Brabander-Nederlander-Hollander,in die volgorde dus
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voel je je niet stiekem toch een beetje duitser.![]()
De nieuwe loekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een schattig knaapje is het toch he?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voel je je niet stiekem toch een beetje duitser.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Ook al iemand met zo'n grote bek
Op FOK! geregeldquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Waar had ik voor het laatst een grote bek?![]()
Doei,ga niet zoeken,checkt Robbie's notesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
voorbeelden, geen loze opmerkingen
In het stadion zorg ik dat ik ver van hem verwijderd ben..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
In het stadion heb je hem onder het duimpje?.
en een crosspost uit een ander topic:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doei,ga niet zoeken,checkt Robbie's notes![]()
Beetje dubbele standaard DG.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zie ik graag voorbeelden daar van
Lekker meeschransen, eten terwijl je voetbal kijkt geweldig tochquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het stadion zorg ik dat ik ver van hem verwijderd ben..
Je zult maar voor hem zitten en hele tijd dat gesmek van die hamburger etc. die hij naar binnenwerkt moeten aanhoren...![]()
Ik wou het net posten... dankjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en een crosspost uit een ander topic:
[..]
Beetje dubbele standaard DG.....
Hij MAG niet eens bij mij in de buurt zitten,1 FOKker voor mijn neusis meer dan zatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
In het stadion heb je hem onder het duimpje?.
Maar dat is andersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en een crosspost uit een ander topic:
[..]
Beetje dubbele standaard DG.....
Dat zie je zo welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bent al een echte blauwe!![]()
Of levert deze opmerking me nu een note op?
een opmerking van een mod,FA of A als een user "over de schreef" gaatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is een note eigenlijk?
Positieve note is toch ook mogelijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een opmerking van een mod,FA of A als een user "over de schreef" gaat
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef VoreG het volgende:
ik zal wel een of andere note hebben over een plaatje in NWS
dat zal best wel maar ik heb ze nog niet gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Positieve note is toch ook mogelijk?
ow ja hoor.. die zijn er welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat zal best wel maar ik heb ze nog niet gezien
[politiek correct mode on]quote:
Dus DG is hier de Duitser in het stadion?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het stadion zorg ik dat ik ver van hem verwijderd ben..
Je zult maar voor hem zitten en hele tijd dat gesmek van die hamburger etc. die hij naar binnenwerkt moeten aanhoren...![]()
Nee nee,je kent onze Dikke Dave dus niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus DG is hier de Duitser in het stadion?
Maar daarvoor heb ik geen note voor gekregenquote:
Ik vond 1 wel weer genoeg, er zijn genoeg mensen die dingen uitvoernequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar daarvoor heb ik geen note voor gekregen
ik heb 2 schouderklopjes gekregen overigens
Columnisten kunnen ze wel zien, nietwaar methodmich.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope... niet dat ik daar nou echt op zit te wachten
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Columnisten kunnen ze wel zien, nietwaar methodmich.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is het door mij gepost dan, mislukte Utrechtenaar
Nope .. Sport Nieuwsposters zijn waarschijnlijk de outcast van de crewquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daarom dacht ik dus dat Eilanden ze wel konden zien
Je weet niet waar mijn bed slaapt dus dat stelt mij gerustquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrechter nog altijd!
Kijk maar uit! Ik weet waar jouw huis woont jochie!![]()
![]()
![]()
Die 9 notes van jou?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Columnisten kunnen ze wel zien, nietwaar methodmich.
Op de zolder toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je weet niet waar mijn bed slaapt dus dat stelt mij gerust
Gepikeerd!quote:
En die 6281 van SCH dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
om over jouw 33 notes nog maar te zwijgen
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[politiek correct mode on]
Mag ik geen mededelingen over doen
[politiek correct mode off]
225964951 -1 ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:40 schreef methodmich het volgende:
Je hebt een priemgetal.
Uit dat stukje;quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
Ongeregeldheden bij einde Vierdaagse
Eend is lekker bezig geweest...
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef DutchGooner het volgende:
Verbaasd me overigens waar de FP reacties blijven in de trant van;Verbieden die 4-daagse met zoveel aanhoudingen.
Oja,tis geen voetbal....
Wat een geweldig optreden van de politie weer...quote:Filmpjes:
http://nmgen.nl/1.mov
http://nmgen.nl/2.mov Heftigste 128 mb
http://nmgen.nl/3.mov
Ik was foto's aan het maken van de Matrixx en wilde ook de verlichte brug er mooi op hebben. Opeens hoor ik opzwellend lawaai en geschreeuw door veel mensen en ik zag mensen wegrennen en zag een tafel door de lucht gaan. Tja wie zou dan nie zijn camera aangooien. Misschien kan de Politie hier wat mee maar ik ga daar niet naar toe. Krijg je weer gezeik dat je het aan niemand mag laten zien enzo. Ik mag filmen wat ik wil op de wereld he. Vrij om te gaan en staan waar ik wil.
Ze staan TIJDELIJK op deze site omdat anders mijn Bandwith overschreden wordt.
Mijn Mening. Waarom moet dit weer. Kijken jullie is naar de soort mensen die dit doen. Helaas heb ik teveel politie gefilmt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef DutchGooner het volgende:
Verbaasd me overigens waar de FP reacties blijven in de trant van;Verbieden die 4-daagse met zoveel aanhoudingen.
Oja,tis geen voetbal....
Open een ik zoek een vriendin topic in Pub.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:34 schreef Dos37 het volgende:
ik wil ook notes
lees maar ff terug in t vorige deelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
Ongeregeldheden bij einde Vierdaagse
Eend is lekker bezig geweest...
het leek echt nergens op, vanaf boven leek het er meer dat ze zelf de boel lieten escalerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Van de FP:
[..]
Wat een geweldig optreden van de politie weer...![]()
Tsjah.. ik kijk er niet eens meer raar van op eigenlijk.. Politie in NL kan dit soort dingen gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het leek echt nergens op, vanaf boven leek het er meer dat ze zelf de boel lieten escaleren
Dan ga je toch naar Londonquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus! Ga je over 2 weken naar Egypte op vakantie, en nu dit.........
ik wil geen notes ik ben een perfect userquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Open een ik zoek een vriendin topic in Pub.
Je hebt toch al eens een ban gehad?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wil geen notes ik ben een perfect user
vrienden voor het levenquote:
zoek hier maar: Puber en tienertalkquote:
Ik ben wel blij dat je terug bent hoorquote:
ik heb 0 notes... nooit gebandquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wil geen notes ik ben een perfect user
wil je mijn vriendje zijnquote:
Nee juist nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb 0 notes... nooit geband
Appelsientje.. het voorbeeld van Fok
MIETJUH!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:16 schreef appelsientje het volgende:
ik heb 0 notes... nooit geband
Appelsientje.. het voorbeeld van Fok
oquote:
hoeft niet meteen hoor.. we kunnen rustig aan beginnen met een date of zoquote:
Kun je 2 september?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:20 schreef just me het volgende:
[..]
hoeft niet meteen hoor.. we kunnen rustig aan beginnen met een date of zo
Ja dan ben ik vrijquote:
als hij mij eenmaal weer gezien heeft vergeet hij zijn vriendquote:
Zijn podiumplaats zal hij nu wel kwijt zijn inderdaad, helaasquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:20 schreef DarkShine het volgende:
Rasmussen onderuit...
Denk dat het gebeurd is...
we hebben hem niet genoeg gesteund anders was ie niet onderuit gegaanquote:
Jan zou al 1.28 ingelopen zijn...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn podiumplaats zal hij nu wel kwijt zijn inderdaad, helaas
Het verschil is nog 1,23 op het momentquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jan zou al 1.28 ingelopen zijn...
Ik wacht liever op de eerste metingen!
ergens aan de kust ofzo, daar ben ik meestal op mijn bestquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dan ben ik vrijzullen we wel ergens buiten onze woonplaats om afspreken
1,08quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het verschil is nog 1,23 op het moment.
ik ook niet tong en ik ben ook altijd mijn leesbril kwijtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen kaartje gehadAch ik had het toch niet kunnen lezen.
Meldtquote:
Noca en Clauwhee?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:34 schreef SCH het volgende:
Kaartjes gaan alleen naar fokkers die samen op 1 adres wonen
Ging lek, daarna zat het wiel niet goed en nu weer een nieuwe fietsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:58 schreef DarkShine het volgende:
Wat was er met Rasmussen? Ik was ff niet bij de tv...
Tweede keer een nieuwe fiets.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ging lek, daarna zat het wiel niet goed en nu weer een nieuwe fiets
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:08 schreef SCH het volgende:
Fiets ik net even door de stad, schreeuwen twee jochies keihard tegen elkaar: "Kijk daar heb je Paul de Leeuw, daar heb je Paul de Leeuw"
Zo dik is Paul de Leeuw toch niet?
Heeft ie het laat gemaakt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:08 schreef pascalheister het volgende:
jammer hoe die jongen helemaal doorzakt de laatste week
dat heb ik altijd al gezegd, je lijkt er teveel opquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:08 schreef SCH het volgende:
Fiets ik net even door de stad, schreeuwen twee jochies keihard tegen elkaar: "Kijk daar heb je Paul de Leeuw, daar heb je Paul de Leeuw"
Zo dik is Paul de Leeuw toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |