Met een rcmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je zit in het cafe, hoe doe je dat![]()

quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:08 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zet zijn stroopwafelkraampje gewoon BOVENOP Dos![]()
![]()
[afbeelding]
Stroopwafels anyone?

Doe je goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemorgen,gisteravond om 18.00 "even" mijn ogen dicht gedaan,werd pas een uurtje geleden wakker

Burning Lovequote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriend![]()

Lui varkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemorgen,gisteravond om 18.00 "even" mijn ogen dicht gedaan,werd pas een uurtje geleden wakker

Luie hondquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:

Zo dan had je het denk ik nodigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:

quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriend

ik heb nergens last van om heel eerlijk te zijn..quote:

Lekkerquote:

Wat ben jij eigenlijk vroeg wakker.. voor op een zaterdagquote:

Geestelijk voorbereiden op de tour.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk vroeg wakker.. voor op een zaterdag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |