Hup Rabobankquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:35 schreef Eilanden het volgende:
Hmmm ik had meer gekozen voor een titel waarin de miljoen posts van VBL hadden gezeten...![]()
En ik steun Rasmussen helemaal niet..... Hup Weening!![]()
Ik had stroopwafelsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:35 schreef Eilanden het volgende:
Hmmm ik had meer gekozen voor een titel waarin de miljoen posts van VBL hadden gezeten...![]()
En ik steun Rasmussen helemaal niet..... Hup Weening!![]()
Des te sneller bij het miljoenquote:
oowja. Laat ze zien wat bierdrinken isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
Zo Aberdeen. Zuipen en schreeuwen met dronken Schotten.
psst je moet in die andere zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
oi
nietes deze was eerder of ik geef je aanquote:
Ruziequote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nietes deze was eerder of ik geef je aan
heuuyyquote:
Rellen!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heuuyy
* Dos37 gooit barkruk richting vom
* Dos37 trapt vom in de edele dellenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:03 schreef Vom het volgende:
* Vom tieft dos door het stroopwafelkraampje
quote:
* Dos37 steekt de nieuwste vlag van heracles in de brandquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
oh was deze eerder
* steekt ajaxflag in de fik![]()
Arcee roepenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is bijna zo ver
Hoe kunnen we eigenlijk checken wie de miljoenste post heeft?
gewoon kijken in de indexquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is bijna zo ver
Hoe kunnen we eigenlijk checken wie de miljoenste post heeft?
*Bezine over de vlag gooitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
oh was deze eerder
* MrDoegewoon trapt ph het cafe uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
oh was deze eerder
ik was gister jarigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon trapt ph het cafe uit.
Geen cadeautjes vandaag voor jouw
Nog gefeli btw
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef Eilanden het volgende:
Huilie Dos.....![]()
Just Meeeeeeeeeeeeeeeeee, ik was 10 seconden eerder .... ik ga huilen.......
* MrDoegewoon ziet vlam in yerrycan van Sientje slaan, en lacht zich dood als Sientje half brandend het cafe uitrent. Ajax straft METEEN!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*Bezine over de vlag gooit
Yeah rellen
Ik weet maar ben toen vergeten te reagerenquote:
en je zit in het cafe, hoe doe je datquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef Vom het volgende:
* Vom steekt het Philips "Stadion" in de fik
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriendquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon ziet vlam in yerrycan van Sientje slaan, en lacht zich dood als Sientje half brandend het cafe uitrent. Ajax straft METEEN!
Met een rcmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je zit in het cafe, hoe doe je dat![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:08 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zet zijn stroopwafelkraampje gewoon BOVENOP Dos![]()
![]()
[afbeelding]
Stroopwafels anyone?
Doe je goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemorgen,gisteravond om 18.00 "even" mijn ogen dicht gedaan,werd pas een uurtje geleden wakker
Burning Lovequote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriend![]()
Lui varkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemorgen,gisteravond om 18.00 "even" mijn ogen dicht gedaan,werd pas een uurtje geleden wakker
Luie hondquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Zo dan had je het denk ik nodigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriend
ik heb nergens last van om heel eerlijk te zijn..quote:
Lekkerquote:
Wat ben jij eigenlijk vroeg wakker.. voor op een zaterdagquote:
Geestelijk voorbereiden op de tour.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk vroeg wakker.. voor op een zaterdag
Verstandigquote:
Gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:33 schreef Vom het volgende:
Ik denk dat Armstrong de rit wint vandaag...
Gewaagde voorspelling hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:33 schreef Vom het volgende:
Ik denk dat Armstrong de rit wint vandaag...
KLopt... daar heb ik net ingelopen...quote:
Oh, is wel een ideetje ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom je vanmiddag naar FCDB - FC Dordrecht in Waardenburg, bij jou om de hoek.
Als je er bent, kunnen we je dan herkennen aan je zelfgemaakte zwart witte vlaggen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:43 schreef tong80 het volgende:
Ik zag het net ja, wil ook naar de tour kijken en ik zie ze volgende week in Bommel. Nou ja ik kan er over nadenken
Drie bij drie meterquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je er bent, kunnen we je dan herkennen aan je zelfgemaakte zwart witte vlaggen?
Recreatief of ben je alweer begonnen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:49 schreef Dos37 het volgende:
straks nog even voetballen
Hoi,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Recreatief gewoon maar wel een redelijk niveauquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:58 schreef Vom het volgende:
Pfaf, ouwe chagerijn, hier heb je een biertje.
quote:Mijn bijdrage vandaag
Is mijns inziens voetbal onwaardig. Dan heb ik liever een forum met honderduizend zinvolle posts, dan een miljoen van zulke...quote:Weer een post dichterbij het miljoen
Ja tuurlijk dat zijn nutteloze bijdragen, maar dat hoort een beetje bij het spanning opbouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:07 schreef pfaf het volgende:
[..]!
Niet chagerijnig hoor, alleen een kater.
Ik heb er ook niet zo'n extreme moeite mee, maar zoals ik vorige week al aangaf, vind ik dat met die miljoenreeks de grens wel bereikt is. Een topic vol met:
[..]
[..]
Is mijns inziens voetbal onwaardig. Dan heb ik liever een forum met honderduizend zinvolle posts, dan een miljoen van zulke...
En tuurlijk was die OP doordrenkt van sarcasme.
vanaf de 900000quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat zijn nutteloze bijdragen, maar dat hoort een beetje bij het spanning opbouwen.
Tuurlijk.quote:Als je die 3,5 topics weglaat zijn er nog een heleboel zinvolle posts over natuurlijk
En je sarcasme had ik wel door hoor![]()
Eentje maar?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
vanaf de 900000
[..]
Tuurlijk.
We drinken er zo ééntje op de miljoen.
Met deze post hoop ik mee te helpen dat je er bij de miljoenste nog bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |