quote:
* Dos37 steekt de nieuwste vlag van heracles in de brandquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
oh was deze eerder
* steekt ajaxflag in de fik![]()
Arcee roepenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is bijna zo ver
Hoe kunnen we eigenlijk checken wie de miljoenste post heeft?
gewoon kijken in de indexquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is bijna zo ver
Hoe kunnen we eigenlijk checken wie de miljoenste post heeft?
*Bezine over de vlag gooitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
oh was deze eerder
* MrDoegewoon trapt ph het cafe uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
oh was deze eerder
ik was gister jarigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon trapt ph het cafe uit.
Geen cadeautjes vandaag voor jouw
Nog gefeli btw
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef Eilanden het volgende:
Huilie Dos.....![]()
Just Meeeeeeeeeeeeeeeeee, ik was 10 seconden eerder .... ik ga huilen.......
* MrDoegewoon ziet vlam in yerrycan van Sientje slaan, en lacht zich dood als Sientje half brandend het cafe uitrent. Ajax straft METEEN!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*Bezine over de vlag gooit
Yeah rellen
Ik weet maar ben toen vergeten te reagerenquote:
en je zit in het cafe, hoe doe je datquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef Vom het volgende:
* Vom steekt het Philips "Stadion" in de fik
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriendquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon ziet vlam in yerrycan van Sientje slaan, en lacht zich dood als Sientje half brandend het cafe uitrent. Ajax straft METEEN!
Met een rcmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je zit in het cafe, hoe doe je dat![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:08 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zet zijn stroopwafelkraampje gewoon BOVENOP Dos![]()
![]()
[afbeelding]
Stroopwafels anyone?
Doe je goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemorgen,gisteravond om 18.00 "even" mijn ogen dicht gedaan,werd pas een uurtje geleden wakker
Burning Lovequote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje duikt snel op MrDoegewoon.... en slaat al brandend zijn armen om hem heen .. vriend![]()
Lui varkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Goedemorgen,gisteravond om 18.00 "even" mijn ogen dicht gedaan,werd pas een uurtje geleden wakker
Luie hondquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |