Nee. Waar willen ze ons op pakken, zelfverdediging? Van voor de match weet ik niet, aangezien ik pas 5 minuten voor aanvang het vak in kwam. Zat in die saaie binnenstad bij jullie (op een vrijdag-na-middag verwacht je toch minstens enkele volle cafe's!).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
he, zijn er van jullie nou eigenlijk ook nog mensen gepakt nav fcdb-roda?![]()
Dat hek is omgehaald omdat er een buschauffeur achter het hek stond (politie db + stewards fcdb + wws) waren immers de klote op met de sleutel. 't Is een wonder dat die chauffeur niet geraakt is! Op dat moment werden de bussen op de achtergrond al 'vakkundig' gesloopt...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Op het moment dat er slechts sprake is van een groepje dat bezig is om een hek te forceren dat er al gasten van jullie met riemen op af gingen (duidelijk te zien op bewakingsbeelden) heeft niet echt veel met zelfverdediging te maken. En zeker niet als je ziet dat er al gasten van ons die alleen hebben staan kijken al een werkstraaf van meer dan 100 uur + 5 jaar verbod hebben gehad...
Maargoed dit welles nietus spelletjes is nutteloos, was slechts benieuwd of er aan jullie kant ook ingegrepen is.. niet dus..
quote:
Mijn neef zit in Egypte, even uitvinden waar ie precies uithangt...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:42 schreef JaWi het volgende:
Doden bij aanslagen Sharm el-Sheikh
SHARM EL-SHEIKH Bij vier bomaanslagen
in de Egyptische badplaats Sharm el-
Sheikh zijn tientallen doden gevallen.
De eerste explosie vond plaats op een
markt die populair is bij toeristen.
"A police official in Sharm el-Sheik said 25 were killed and 110 wounded in multiple explosions near several hotels. He could not say how many blasts occurred. `
![]()
Tja er blijven toch gekken op de wereld.. maar goed uiteindeljik blazen ze zichzelf op.. dus blijft er weinig over....quote:
Hoe laat begint het ongeveer ?? dan kan ik het proberen te volgen vanaf mijn werk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hup Lance
Koffie graag, een mok vol.
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/2000/horaire.htmlquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe laat begint het ongeveer ?? dan kan ik het proberen te volgen vanaf mijn werk.
Oke thnx .. dat had ik zelf ook wel kunnen wel vindenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/2000/horaire.html
ik zat er toevallig net ook te kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke thnx .. dat had ik zelf ook wel kunnen wel vinden![]()
Die maakt het werk weer aangenaamquote:
Ja wat een k*t weer vanavond heb ik feest en ik wil het gewoon in de tuin houdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die maakt het werk weer aangenaam
Wat een bagger weer trouwens![]()
wederom zeiknat geworden... toch maar eens een paraplu meenemen.
iets van een zeil spannen ?? hebben wij toen ook gedaan met de BBQ werkte perfect...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een k*t weer vanavond heb ik feest en ik wil het gewoon in de tuin houden
Tsjah we hebben wel zo'n zonnescherm en ik denk niet dat het gaat regenen maarja ben alleen bang dat het koud wordquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
iets van een zeil spannen ?? hebben wij toen ook gedaan met de BBQ werkte perfect...
Kijk dat hadden wij ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:09 schreef pascalheister het volgende:
vanavond ook een bbq, partytent is al geregeld, en we kunnen ook in de garage zitten
Ja, dat blieft ik welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:19 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen weledelgeleerde heer Bos81, blieft u misschien een kopje koffie?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:25 schreef mitt het volgende:
zie ik nou dat Lionheaad jarig is en geen topic heeft.
Hij zit in het weekend ook niet op internet. ..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:25 schreef mitt het volgende:
zie ik nou dat Lionheaad jarig is en geen topic heeft.
Mogguh Utregter-wannabeequote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:29 schreef VoreG het volgende:
He kut niet geselecteerd voor het ULC, maar er wordt wel een groep gestart dat hetzelfde is als het ULC maar toch niet en daar kom ik dan bij
Dit wordt in het 2e jaar dan ook gewoon het ULC maar tot die tijd niet, beetje vaag allemaal dus maar gelijk een mail gestuurd van hoe het zit
Mogguh
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
Er zit een liedje in mijn hoofd...
" Ik heb de hele nacht.. liggen dromen.... " van Wolter kroes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |