behalve van voetbal danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb overal verstand van jarig boertje![]()
Zelf daar heb ik meer verstand vanquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed speurwerk! Weg met die dierenbeulen.
het wordt wel koud hierquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:46 schreef just me het volgende:
* just me trekt nog even de koelkast open
[afbeelding]
Ik ben helemaal niet agressief ofzo, maar met zulke personen ben ik echt in staat om volledig door het lint te gaan...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed speurwerk! Weg met die dierenbeulen.
dan kleuren je rode wangetjes wel goed bij je harenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet agressief ofzo, maar met zulke personen ben ik echt in staat om volledig door het lint te gaan...
Ik draag tenminste niet zo'n nichterige boerenkielquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan kleuren je rode wangetjes wel goed bij je haren
ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik draag tenminste niet zo'n nichterige boerenkiel
Waarom worden jij en je broer nou bij de oren gepakt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook niet
zie hier met m'n broer hanus
[afbeelding]
orenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom worden jij en je broer nou bij de oren gepakt?![]()
in augustus geef ik samen met een kameraad nog een feest, vanmiddag beetje familie gehad. En vanavond is er nog een kameraad langs geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog een leuke avond gehad Pascal of komt het volk nog een andere keer over de vloer?
2 jaar geleden ook erg goed bevallenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, de familie ben ik nooit zo dol op. Een feest geven met iemand anders is een goed idee.
Nog ff een reactie, morgen wordt een minder leuke dag alleen het resultaat is beter.... van een kamer van 9 m2quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke dag dus gehad Dndiek, welterusten!
Dat maakt de dag weer beter.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nog ff een reactie, morgen wordt een minder leuke dag alleen het resultaat is beter.... van een kamer van 9 m2naar een kamer van 16 m2
![]()
Roda speelt zaterdag voor de Intertoto in Tjechië tegen FC Slovan (uit) Liberec.quote:
Nog nuchter?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:28 schreef pfaf het volgende:
Hallowww, vanavond BBQ met voetbalelftal gehad. Erg geslaagd.
999532quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |