Lekker meeschransen, eten terwijl je voetbal kijkt geweldig tochquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het stadion zorg ik dat ik ver van hem verwijderd ben..
Je zult maar voor hem zitten en hele tijd dat gesmek van die hamburger etc. die hij naar binnenwerkt moeten aanhoren...![]()
Ik wou het net posten... dankjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en een crosspost uit een ander topic:
[..]
Beetje dubbele standaard DG.....
Hij MAG niet eens bij mij in de buurt zitten,1 FOKker voor mijn neusis meer dan zatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
In het stadion heb je hem onder het duimpje?.
Maar dat is andersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en een crosspost uit een ander topic:
[..]
Beetje dubbele standaard DG.....
Dat zie je zo welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bent al een echte blauwe!![]()
Of levert deze opmerking me nu een note op?
een opmerking van een mod,FA of A als een user "over de schreef" gaatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is een note eigenlijk?
Positieve note is toch ook mogelijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een opmerking van een mod,FA of A als een user "over de schreef" gaat
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef VoreG het volgende:
ik zal wel een of andere note hebben over een plaatje in NWS
dat zal best wel maar ik heb ze nog niet gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Positieve note is toch ook mogelijk?
ow ja hoor.. die zijn er welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat zal best wel maar ik heb ze nog niet gezien
[politiek correct mode on]quote:
Dus DG is hier de Duitser in het stadion?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het stadion zorg ik dat ik ver van hem verwijderd ben..
Je zult maar voor hem zitten en hele tijd dat gesmek van die hamburger etc. die hij naar binnenwerkt moeten aanhoren...![]()
Nee nee,je kent onze Dikke Dave dus niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus DG is hier de Duitser in het stadion?
Maar daarvoor heb ik geen note voor gekregenquote:
Ik vond 1 wel weer genoeg, er zijn genoeg mensen die dingen uitvoernequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar daarvoor heb ik geen note voor gekregen
ik heb 2 schouderklopjes gekregen overigens
Columnisten kunnen ze wel zien, nietwaar methodmich.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope... niet dat ik daar nou echt op zit te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |