Dit zegt Van Dale als je op Piercing zoekt:quote:
Ik heb mn oorbellen met een naald laten zetten dus dan zijn het opeens wel piercingsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef Rhanna het volgende:
Een piercing wordt gezet bij een piercing shop, met de hand, en een losse naald. Niet met een lam schietpistool.
Hoi,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef Rhanna het volgende:
Een piercing wordt gezet bij een piercing shop, met de hand, en een losse naald. Niet met een lam schietpistool.
Waar hij wordt gezet, en hoe, bepaalt niet of het binnen het begrip piercing valt. Als je het thuis doet een naald uit de naaidoos van je moeder kan het ook een piercing zijn. En een oorbel die bij de juwelier is geschoten is ook een piercing, want het is een sieraad waarvoor je huid doorboord is (of het nou met de hand is gedaan of geschoten).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef Rhanna het volgende:
Als het gepierced wordt, met de hand dus, valt het onder piercing. Met zo'n leuk geweertje valt niet onder piercing. Is mij verteld. Maar wat maakt het ook uit!?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waar hij wordt gezet, en hoe, bepaalt niet of het binnen het begrip piercing valt. Als je het thuis doet een naald uit de naaidoos van je moeder kan het ook een piercing zijn. En een oorbel die bij de juwelier is geschoten is ook een piercing, want het is een sieraad waarvoor je huid doorboord is (of het nou met de hand is gedaan of geschoten).
Idd.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:54 schreef Tique het volgende:
Een piercing is een doorboring door de huid martinuhhh, met wat je het ook doet, een oorbel o.i.d. is dus net zo goed een piercing
Op zich is er wat aan te merken op Dordt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:58 schreef TheSorrow het volgende:
FUCKING PLEURISSTAD DORDRECHT
Kon verdomme nergens parkeren, althans, niet in loopafstand van de tattoo shop..en de wil om hem te halen is er gelijk niet meer
Bij mn clithood heb ik geen centje pijn gehad. Toch apart!quote:Op maandag 25 juli 2005 16:57 schreef Oksel het volgende:
Mijn vriendin heeft haar klithood laten piercing.. schreeuwde het uit toen het gebeurde.. heel erg pijnlijk voor haar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |