elke seconde teltquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:01 schreef Dos37 het volgende:
duidelijk te laat
[HOOLS] Het VBL cafe #836 Met lekkere stroopwafels
gelukkig ging het ook ergens overquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook erg slim om een Hools die veel beter loopt en veel meer gepost is te sluiten......
afspraak was dat de Hools die het eerst open is open blijftquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook erg slim om een Hools die veel beter loopt en veel meer gepost is te sluiten......
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
afspraak was dat de Hools die het eerst open is open blijft![]()
nou sorry danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
Er zijn genoeg voorbeelden dat dat niet gebeurde ... heb het ook een keer gehad dat ik net iets later was, maar omdat die van mij veel beter liep dan de andere (net zoals nu eigenlijk) ging de Hools die helemaal niet liep dicht.....
Anyway, laten we maar stroopwafels gaan eten in de andere Hools...
Dan zie ik graag voorbeelden daar vanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
Er zijn genoeg voorbeelden dat dat niet gebeurde ...
niks sorry je hebt goed gehandeldquote:
Als jullie nu een goede zoekfunctie op FOK! hadden, dan was het een stuk makkelijker geweestquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zie ik graag voorbeelden daar van
Ik zou zeggen vraag het aan de eigenaar van Fok!, die heeft uiteindelijk de rechten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen Methodmich en ik even een 'patent' aanvragen op de zaterdag hoofdklasse B en C topics? We wachten allebei nog even tot augustus om onze mooie OP's goed te completeren met de juiste informatie.
ik maak hem nu alvast aanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wachten we het wel af, zal toch wel niet zo heel veel animo voor zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:08 schreef Cruoninga het volgende:
www.trotsvanhetnoorden.nl is met enige afstand de beste FCG-link en misschien wel de beste supporterspagina van Nederland.
Dacht het niet,ONZ is 18 deuren verderop.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn bericht mag best blijven staan hoor.. was vrij serieus..
Dacht het wel.. ik heb een x aantal topics geleden diverse links aan golfer gegeven hier. Toen kon hij ze op 1 of andere reden niet toevoegen en zou ze toevoegen als hij dat weer kon.. Maar ze staan er nog niet bij.. Daar wou ik hem even aan herrineren.. niks onzin dus..quote:Op zondag 24 juli 2005 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dacht het niet,ONZ is 18 deuren verderop.
We hebben je daarna er nooit meer over gehoord als dat zo zou zijn dus kan je dat ook op een normale manier melden.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dacht het wel.. ik heb een x aantal topics geleden diverse links aan golfer gegeven hier. Toen kon hij ze op 1 of andere reden niet toevoegen en zou ze toevoegen als hij dat weer kon.. Maar ze staan er nog niet bij.. Daar wou ik hem even aan herrineren.. niks onzin dus..
Heb het even voor je opgezochtquote:Op zondag 24 juli 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hebben je daarna er nooit meer over gehoord als dat zo zou zijn dus kan je dat ook op een normale manier melden.
Als je nou nog even op een normale manier zou willen posten welk linkje je er in wilt hebben, kan ik intussen via een trucje dat ik van medemods hebt geleerd en een enorme omweg een linkje toevoegen.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb het even voor je opgezocht![]()
[FB] #18: Geef de mods hier een gele kaart!
nog een keer gevraagd:
[FB] #18: Geef de mods hier een gele kaart!
Ik ga het proberen, beloof niets.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat er toch?
Die koenvandelaakonline.nl hoeft niet meer.. hebben ze veranderd in een groen witte boeren site..
Die andere 2 wel graag.
Nee, kutzooi.quote:
Hmm das kutquote:Op zondag 24 juli 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, kutzooi.
PC liep vast op het moment dat ik al die linkjes naar een worddoc moest kopiëren voordat ik het kon wijzigen en opnieuw er in kon zetten.
Alles kwijt.
Heb jij het nog ergens allemaal?
Ik vond het al raar want ik zag niets meer,je kon het trouwens gewoon veranderen zonder problemen,heb ik toen straks ook gedaan met die link van Cruoninga.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, kutzooi.
PC liep vast op het moment dat ik al die linkjes naar een worddoc moest kopiëren voordat ik het kon wijzigen en opnieuw er in kon zetten.
Alles kwijt.
Heb jij het nog ergens allemaal?
Hopelijk kan jij het dan terughalen, want ik kan het niet meer.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:06 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vond het al raar want ik zag niets meer,je kon het trouwens gewoon veranderen zonder problemen,heb ik toen straks ook gedaan met die link van Cruoninga.
No chance,dat gaat opnieuw verzamelen wordenquote:Op zondag 24 juli 2005 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk kan jij het dan terughalen, want ik kan het niet meer.
Die kan nu wel bij een andere club gezet worden trouwensquote:Op zondag 24 juli 2005 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat er toch?
Die koenvandelaakonline.nl hoeft niet meer.. hebben ze veranderd in een groen witte boeren site..
Geen tijd voor grapjes.. crisis.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Die kan nu wel bij een andere club gezet worden trouwens
Die webarchive link die ik gaf staat veel in.. Heb je al een aardige basis. Zoveel is er in die tijd erna toch niet meer bijgekomen?quote:Op zondag 24 juli 2005 02:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
No chance,dat gaat opnieuw verzamelen worden
Ik zal er eens aan gaan beginnen,kan ik gelijk zien welke nog up to date zijn en welke nietquote:Op zondag 24 juli 2005 02:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die webarchive link die ik gaf staat veel in.. Heb je al een aardige basis. Zoveel is er in die tijd erna toch niet meer bijgekomen?
En heeft die DOC hem niet misschien nog?
Thanx mate.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:42 schreef DutchGooner het volgende:
Zo,de eerste werkende linkjes er weer bij terug gezet,de rest volgt later deze week
De modjes houden zichzelf hier wel aan het werk.quote:[VBL-FB] # 20 - Hou de modjes hier aan het werk!
had zatquote:Op zondag 24 juli 2005 03:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
De modjes houden zichzelf hier wel aan het werk.![]()
Laat ik golfer maar op dit reageren anders wordt ik nog beticht van vriendjespolitiekquote:Op zondag 24 juli 2005 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[HOOLS]Het VBL-Café # 839 Rondje van Vino!!
Ik geloof niet dat ik van dat soort uitspraken gediend ben / ze hoef te pikken.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[HOOLS]Het VBL-Café # 839 Rondje van Vino!!
Ik geloof niet dat ik van dat soort uitspraken gediend ben / ze hoef te pikken.
Bijna goed:quote:Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef just me het volgende:
wie zonder zonde is werpe de eerste steen
met andere woorden.. SCH en TerroRobbie negeer elkaar gewoon dan houden we de sfeer hier prettig
Houd je bek dan ook..quote:Op zondag 24 juli 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Bijna goed:
Johannes 8:7
Toen ze bleven aandringen, richtte hij zich op en zei: ‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’
Ik negeer dat pubertje wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |