Aan HerbertBjarne Riis heeft een huisje in Toscane, je hebt dat al zo vaak gezegd dat ik hoop dat dat huis het volgende doelwit van Bin Laden wordt. Je bedoelt het niet slecht maar je herhaald je nogal al eens. Je bedoelt het niet slecht maar je herhaalt je nogal eens. Zie je hoe irritant dat is ? Zie je hoe irritant dat is ? Ik wil je niet belachelijk maken, het is puur uit bescherming van jezelf, de keizer liep ook naakt door de straten zonder dat ie het zelf wist. Ik weet dat er mensen in je omgeving zijn die je iedere avond opbellen en zeggen dat je weer geweldig was. Dat deed mijn moeder ook toen ik met de hakken over de sloot MAVO-3 haalde. Dat is goed bedoeld. Daar heb je je moeder voor.
Als je met een auto met radio-antenne onder een viaduct rijdt wordt de verbinding verbroken. Is dat niet hetzelfde zeggen dan dat je niet op water moet lopen als het heeft gevroren ? Lieve Herbert, Heras Hekwerk, is dat niet een beetje een oude grap ? En dat Sheryl Crow de vrouw is van Lance Armstrong, waarom zeg je dat steeds ? Straks gaat ze er zich nog aan ergeren en verlaat ze hem.
Trouwens ken je de kliché mannetjes van Koot en Bie. Geweldige persiflage op mensen die zich steeds herhalen. Ze stopten er op tijd mee.
Is dat geen idee voor jou, op je hoogtepunt stoppen ?
Ik denk dat je er veel mensen een plezier mee doet, dan herinneren ze je op je best.
Wielergroetjes van tong80.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !