quote:
Ardennenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:18 schreef Eilanden het volgende:
Hij zei toch dat 'ie naar de andere kant van de wereld ging?Of heb ik iets verkeerd begrepen?
![]()
Nee heb je goed begrepen, Belgen zijn idd een raar volk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:18 schreef Eilanden het volgende:
Hij zei toch dat 'ie naar de andere kant van de wereld ging?Of heb ik iets verkeerd begrepen?
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:14 schreef Eilanden het volgende:
Leuke vakantie gehad in the States?
Quick heeft leuke SCHoentjes!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Over Maastreegt terug gereden
* SCH heeft mooie Quickschoenen gekocht in Maastricht vanmiddag, wat is die stad aan het opknappen en ie was al zo mooi![]()
Ja ik blijf hier lekker zitten als je het niet erg vindt.quote:
Nee, da's goed! Lekker ver wegquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik blijf hier lekker zitten als je het niet erg vindt.
ja in een ver verledenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Popo heeft een zoemer als zijn naam wordt genoemd
Dat klopt ook Eilanden, ik heb plannen om ergens in het najaar de zee over te steken. Je hebt het bijna helemaal goed hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet zeker dat ik hem ergens heb zien zeggen dat 'ie Popolon zijn richting op ging, maar dan zal ik wel vergeten zijn de rest van die Hools door te lezenen de grap gemist hebben
Of is Popo verhuisd?![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt ook Eilanden, ik heb plannen om ergens in het najaar de zee over te steken. Je hebt het bijna helemaal goed hoor![]()
Ik hoop 't niet zeg, vooral die liedjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
Maar zo erg lijk ik toch niet op hem?
Nee Paul heeft meer haar dan jij.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
Maar zo erg lijk ik toch niet op hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |