quote:
Ardennenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:18 schreef Eilanden het volgende:
Hij zei toch dat 'ie naar de andere kant van de wereld ging?Of heb ik iets verkeerd begrepen?
![]()
Nee heb je goed begrepen, Belgen zijn idd een raar volk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:18 schreef Eilanden het volgende:
Hij zei toch dat 'ie naar de andere kant van de wereld ging?Of heb ik iets verkeerd begrepen?
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:14 schreef Eilanden het volgende:
Leuke vakantie gehad in the States?
Quick heeft leuke SCHoentjes!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Over Maastreegt terug gereden
* SCH heeft mooie Quickschoenen gekocht in Maastricht vanmiddag, wat is die stad aan het opknappen en ie was al zo mooi![]()
Ja ik blijf hier lekker zitten als je het niet erg vindt.quote:
Nee, da's goed! Lekker ver wegquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik blijf hier lekker zitten als je het niet erg vindt.
ja in een ver verledenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Popo heeft een zoemer als zijn naam wordt genoemd
Dat klopt ook Eilanden, ik heb plannen om ergens in het najaar de zee over te steken. Je hebt het bijna helemaal goed hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet zeker dat ik hem ergens heb zien zeggen dat 'ie Popolon zijn richting op ging, maar dan zal ik wel vergeten zijn de rest van die Hools door te lezenen de grap gemist hebben
Of is Popo verhuisd?![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt ook Eilanden, ik heb plannen om ergens in het najaar de zee over te steken. Je hebt het bijna helemaal goed hoor![]()
Ik hoop 't niet zeg, vooral die liedjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
Maar zo erg lijk ik toch niet op hem?
Nee Paul heeft meer haar dan jij.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
* Dos37 checked foto boekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
Die andere had inderdaad open moeten blijven..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:36 schreef Dos37 het volgende:
pff mijn vorige hools heeft niet veel geholpen voor Rasmussen
Tuurlijk toch niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die andere had inderdaad open moeten blijven..
Inderdaad!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die andere had inderdaad open moeten blijven..
idee voor 838quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad!De Stroopwafel-Hools was vééél beter!
Ich bin wie duquote:
Wel de nummer 1 in de homo hitparade dus samen met SCH's terugkeer wel gepast.quote:
Ik kom niet in dat soort gelegenhedenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:49 schreef rubbereend het volgende:
Bananenman nog tegengekomen SCH? hij zei dat hij helemaal bruin terug was gekomen
Die heb ik in de MaaSCH geflikkerdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Suijk is je ook achterna gegaan, noooooooooooit meer wat van vernomen
jij bent toch diegene die mensen ontslaat op fok?quote:
by Nanaquote:In 't groene dal in 't stille dal,
waar kleine bloempjes bloeien.
Daar ruist een blanke waterval,
en druppels spatten overal.
Om ieder bloempje te besproeien,
ook de kleinste.
Om ieder bloempje te besproeien,
ook de kleinste.
En boven op de heuvelen spits,
waar forse bomen groeien.
Daar zweeft de stormvlaag vel en bits,
daar treft de roze bliksem flits.
En raast bij het daverend onweer loeien,
de grootste.
En raast bij het daverend onweer loeien,
de grootste.
Om hoog, om laag, op berg en dal,
ben ik in des hand des heren.
Toch kies ik als ik kiezen zal,
mijn stille plek, mijn waterval.
En blijf ik steeds naar mijn begeren,
de kleinste.
En blijf ik steeds naar mijn begeren,
de kleinste.
Loiverd = lieverd! * Eilanden heeft wat opgestoken van de lessen van lerares Clau en leraar Nocaquote:
Yup ... meesteres Clauquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Vertel![]()
Is Hools een keldertje geworden?
Met zijn knuppel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup ... meesteres Claumaar Noca stond stand-by met een knuppel!
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey skeetsie, t's deselfde tiet as gisteren op de klok van de martinitooruh...
Dat weet ik niet, maar ik mocht geen fouten maken in de cursus Grunnings, anders sloeg 'ie met z'n knuppel.....quote:
Waar kan ik me aanmelden voor die cursus???quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik mocht geen fouten maken in de cursus Grunnings, anders sloeg 'ie met z'n knuppel.....
Ben overigens niet verder gekomen dan loif=lief
Wegwezenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden voor die cursus???
In volgorde van leukheid:quote:
Hé! Er is altijd plek voor zo'n belangrijke CurSCHistquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
WegwezenCursus is alleen voor een select gezelschap
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé! Er is altijd plek voor zo'n belangrijke CurSCHist
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]* Eilanden zijn cursusboeken bij meesteres Clau inlevert...
WF vindt het zelf zo'n beetje zijn beste.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Nem dan ook een leuk boek van Hermans mee
Met Bordewijk mijn favo auteur. Zou nooit op plaats 3 eindigen bij mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
WF vindt het zelf zo'n beetje zijn beste.
Die praat al FrieSCHquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wil je niet bij SCH in de klaSCH zitten dan
Weet ik gekkie, wees nou maar blij dat ik iets van hem gelezen heb in plaats van zo te mopperen. Je moppert altijd een beetje als ik terugkom, je lijkt op de katten, die doen ook alsof ze boos zijn maar zijn eigenlijk erg blijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Bordewijk mijn favo auteur. Zou nooit op plaats 3 eindigen bij mij.
Echt noit, du bist hartstikke gek, frois is heul wat anders dan ons Grunnigs!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die praat al FrieSCHen zoals ik al eerder in Hools zei, da's bijna hetzelfde spraakgebrek als Grunnings
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:18 schreef clauwheee het volgende:
FC gisteravond verloren van Veendam..ik zeg tegen Martin Drent: Dat had ik niet verwacht..hij: Ik ook niet
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik gekkie, wees nou maar blij dat ik iets van hem gelezen heb in plaats van zo te mopperen. Je moppert altijd een beetje als ik terugkom, je lijkt op de katten, die doen ook alsof ze boos zijn maar zijn eigenlijk erg blij![]()
Kan Martin Drent praten dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:18 schreef clauwheee het volgende:
FC gisteravond verloren van Veendam..ik zeg tegen Martin Drent: Dat had ik niet verwacht..hij: Ik ook niet
Du bist? Dat komt wel gevaarlijk dicht in de buurt van Duits!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Echt noit, du bist hartstikke gek, frois is heul wat anders dan ons Grunnigs!
We zitten hier dan ook dichtbij de Duitse grens, de stad valt nog mee, maar dat gehucht waar ik vandaan kom ligt er niet zo heul ver vanafquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Du bist? Dat komt wel gevaarlijk dicht in de buurt van Duits!
Wij prate teminste gewoon uteregsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Du bist? Dat komt wel gevaarlijk dicht in de buurt van Duits!
Ach so, wir können hier auch Deutsch reden Frau Clauquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We zitten hier dan ook dichtbij de Duitse grens, de stad valt nog mee, maar dat gehucht waar ik vandaan kom ligt er niet zo heul ver vanaf
Zal ik me dan ook eens in gaan schrijven vanavond?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:24 schreef clauwheee het volgende:
Zeg, reminder:
Coach van het Jaar (DVHN) 2005/06
Sicher!! Ein bischenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ach so, wir können hier auch Deutsch reden Frau Clau
Da zegg ik!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Psies! Lekkuh Uteregs praoten met Fom, dat jochie SCHao en Bloesie!
Ik hoor het net ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:28 schreef Vom het volgende:
Oow trouwens de man die gistere in londen werd doodgeschoten had niks met terrorisme te maken
Ja da jochie wil er een bietje bijhoruhquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat willuh meer mensuh, dat jochie VoreG wil nu ook in Utreg gaon wonuh!
Ja ik hoorde het ook. Waar gaat het heen zegquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:28 schreef Vom het volgende:
Oow trouwens de man die gistere in londen werd doodgeschoten had niks met terrorisme te maken
Ja, dat is pech.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:28 schreef Vom het volgende:
Zie de foto in de OP.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:13 schreef Vom het volgende:
Hoi SCH
Heb je nog meer avonturen meegemaakt?
Correctie, de tweede helft speelde dordrecht weer met 11 man, hoor ik net (was niet opgevallen) de helft van de eerste helft dus met 10 man.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou het was niet veel...
2-1 verloren van dordrecht terwijl ze 1.5 helft met 10 man speelden.
En dat verhaal in het parool over die afgaanse vluchteling die het in engeland zo goed deed...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:28 schreef Vom het volgende:
Sehr gut, danke. Und das wochenende ist noch nicht vorbei!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ach so! Wie geht's? Was hast du dieses Wochenende gemacht? Beschäftigt gewesen?
He he geen duits hier !!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sehr gut, danke. Und das wochenende ist nog nicht vorbei!
hoeveel is het gewordenquote:
Ze schieten echt niet zomaar iemand neer hoor...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:33 schreef appelsientje het volgende:
Zo idd echt zuur is hij doodgeschoten heeft die niks ermee te maken...
Natuurlijkquote:
Heel graagquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zullen we dan maar weer overschakelen op normaal Nederlands Clau?
nee precies geen duits dat kan ik nietquote:
Geen idee, heb 5 minuten gezien, en daarna alleen maar met onze Schotten meegezopen. Ongelofelijk, wat zuipen met z'n allen.quote:
Hij wou niet meewerken, toen wou die de metro instappen en is ie neergeknald.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze schieten echt niet zomaar iemand neer hoor...
Gezellig volkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heel graagheb vannacht genoeg (dronken) Duitsers meegemaakt
![]()
![]()
![]()
Nocaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:36 schreef clauwheee het volgende:
Heel graagheb vannacht genoeg (dronken) Duitsers meegemaakt
![]()
![]()
![]()
Welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen idee, heb 5 minuten gezien, en daarna alleen maar met onze Schotten meegezopen. Ongelofelijk, wat zuipen met z'n allen.
Wel afgesproken dat wij naar Aberdeen komen februari.
ze hadden nog nooit zo'n zooitje ongeregeld gezien
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik duik onder de douche...
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen idee, heb 5 minuten gezien, en daarna alleen maar met onze Schotten meegezopen. Ongelofelijk, wat zuipen met z'n allen.
Wel afgesproken dat wij naar Aberdeen komen februari.
ze hadden nog nooit zo'n zooitje ongeregeld gezien
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ben benieuwd of ik nog in beeld kom .... zou wel tof zijn
quote:
.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Den Ham - Aberdeen.
Nu nog Parma naar Nederland halen...
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Jij bent een echte Den Ham hooligan?![]()
Zou echt iets voor mij zijn met mijn autoriteitsprobleemquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:38 schreef Vom het volgende:
[..]
Hij wou niet meewerken, toen wou die de metro instappen en is ie neergeknald.
De politie aldaar heeft op dit moment wel het recht om mensen dood te schieten dus tjsaa...
Kom maar eens hier heen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Jij bent een echte Den Ham hooligan?![]()
Boekt enkeltje londen voor schquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou echt iets voor mij zijn met mijn autoriteitsprobleem![]()
Jullie hadden wel een bob toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef clauwheee het volgende:
Succes Pfaf!
Noca wist vanochtend niet meer hoe we bij de auto waren gekomen vannacht
Nee joh, gewoon een lekkere borrel nemenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:47 schreef clauwheee het volgende:
Wow ik heb het echt zo koudKomt vast omdat ik moe ben
Mietje ben ik ook
Ik mag geen alcoholquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een lekkere borrel nemen
Whehe oke.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
We zijn zo dronken dat we besloten hebben op de fiets naar Dijk te gaan vanavond.![]()
![]()
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik mag geen alcoholVandaar ook mijn Bob-status...
Vrouw achter het stuur of met alcohol op achter het stuur ..... qua gevaar maakt dat ook niet zoveel uitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik mag geen alcoholVandaar ook mijn Bob-status...
Mjah voornamelijk door m'n medicijnen, anders ga ik nog gekker doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Vanwege dat gene waar je eerst ook last van had?
neequote:
eilanden ik heb nog zo ingehouden om die opmerking niet te maken, doe jij het weerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur of met alcohol op achter het stuur ..... qua gevaar maakt dat ook niet zoveel uit
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur of met alcohol op achter het stuur ..... qua gevaar maakt dat ook niet zoveel uit
nou dat word weer klepperen ofniequote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
We zijn zo dronken dat we besloten hebben op de fiets naar Dijk te gaan vanavond.![]()
![]()
Nou en of als je zo oud bent wel jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jammer, dat was op t Noordik altijd wel spektakel.![]()
quote:
Ik houd me in, maar kan niet instaan voor de rest...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nou dat word weer klepperen ofnie
ik ben 1x bij Dijk geweest. vond er niks aanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik houd me in, maar kan niet instaan voor de rest...
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sorry! [afbeelding]
![]()
Weer vriendjes?
Maar je gaat wel naar Bays en sixty?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik ben 1x bij Dijk geweest. vond er niks aan
12 x gevallen, 26 x lek en 4 x een verkeerd wiel en 2 fietswissels. Tragisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:18 schreef clauwheee het volgende:
Als je die samenvatting toch ziet van de tour van vanmiddag..Rasmussen...my god..
Ik heb echt medelijdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
12 x gevallen, 26 x lek en 4 x een verkeerd wiel en 2 fietswissels. Tragisch.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
12 x gevallen, 26 x lek en 4 x een verkeerd wiel en 2 fietswissels. Tragisch.
tot 23:00quote:
Zelfs Leipie en Vino.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]zelfs Mancebo is hem voorbij in t klassement, dat kost me punten bij de wielerprono
Hij schrok, struikelde en werd doodgeschotenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:38 schreef Vom het volgende:
[..]
Hij wou niet meewerken, toen wou die de metro instappen en is ie neergeknald.
De politie aldaar heeft op dit moment wel het recht om mensen dood te schieten dus tjsaa...
Hmmz dan is dat dan pas vandaag bekend gemaakt, volgens andere berichten ging meneer er vandoor....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij schrok, struikelde en werd doodgeschoten
Britse politie heeft intussen toegegeven dat het hun fout was.
Volgens Teletekst:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz dan is dat dan pas vandaag bekend gemaakt, volgens andere berichten ging meneer er vandoor....
quote:De politie
betreurt zijn dood en spreekt van een
tragedie.
Het leukste is altijd om Xena er 2 te geven waar ze dan de mosseltjes zelf moet uit zien te halenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef golfer het volgende:
De Zeeuwse mosselen met gestoofde groentes en in triple-trappist door mij gekookt waren weer erg lekker.![]()
En sprong over zo'n ticket hekje.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz dan is dat dan pas vandaag bekend gemaakt, volgens andere berichten ging meneer er vandoor....
Ik ben niet zo voor het opblazen van onschuldige mensen, en aangezien een paar moslims dat wel leuk vinden mag die groep best wat beter in de gaten gehouden worden en als je dan gaat rennen als er politie je wilt aanhouden tjah dom....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
* SCH is nooit zo'n voorstander van SCHieten met SCHerp
zwartrijder dus eigenlijk, ja dat is ook een manier om zwartrijders aan te pakkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:56 schreef popolon het volgende:
[..]
En sprong over zo'n ticket hekje.
Niet raar dan.
Hij zal dat in ieder geval niet meer doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zwartrijder dus eigenlijk, ja dat is ook een manier om zwartrijders aan te pakken
en laat dat een voorbeeld zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij zal dat in ieder geval niet meer doen.![]()
Herexamenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Dat zijn herhaling Schigt.
* methodmich gaat ook off.
Anti-rimpel creme was in de aanbieding?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb weer minstens 5 jaar van golfer afgehaald![]()
Dan mag je wel doodgeschoten worden? Volgens mij is het bijkans onmogelijk om aan de buitenkant van iemand te zien wat de religie is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor het opblazen van onschuldige mensen, en aangezien een paar moslims dat wel leuk vinden mag die groep best wat beter in de gaten gehouden worden en als je dan gaat rennen als er politie je wilt aanhouden tjah dom....
van zn leven? heb je gezegd dat je zwanger was?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb weer minstens 5 jaar van golfer afgehaald![]()
idd tis nu ook een beetje overgeleverd aan de willekeur van de politie en daar ben k nie zo voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan mag je wel doodgeschoten worden? Volgens mij is het bijkans onmogelijk om aan de buitenkant van iemand te zien wat de religie is.
Ze heeft mijn weelderige haardos onder handen genomen en gefatsoeneerd.quote:
Weelderig? Ik geloof nooit dat dat nog groeitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft mijn weelderige haardos onder handen genomen en gefatsoeneerd.
Je ballen zitten er nog aan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat toupetje?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste 10 minuten, staat 0-1. Liberec heeft 3x gewisseld, geel voor Senden en Dirk-Jan-Derksen is in de ploeg gekomen ipv. Cissé.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Hoeveel is het nou geworden DarkShine?
Remember: If you can't spot the loser at the table within 30 minutes, you're the loserquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:36 schreef rubbereend het volgende:ben er vandoor avondje/nachtje pokeren
Feli, en nu door stevenenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:57 schreef DarkShine het volgende:
Eindstand:
Liberec 1-1 Roda JC
Rondje op de mannen van Huub Stevens!
En de Lama's erbijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Noca het volgende:
Zo weer even een biertje drinken met vrienden
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Noca het volgende:
Zo weer even een biertje drinken met vrienden
Klinkt ook erg goedquote:
dan zou ik maar eens stoppen met op mij reageren voor je geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
doe maar net of ik er niet ben, dat doe ik bij jou al jaren, werkt prima![]()
Nee, da's veel te leuk, je bent mijn maatjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan zou ik maar eens stoppen met op mij reageren voor je geloofwaardigheid
maar ik de jouwe nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, da's veel te leuk, je bent mijn maatje![]()
Nee, dat moet je helaas niet als compliment beschouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef VoreG het volgende:
Het is zeker geen compliment als iemand tegen je zegt dat je net zo subtiel bent als een olifant in een porselijnkast....
Ik heb een huissie en wat voor 1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:38 schreef SCH het volgende:
als je maar porceleinkast zegt, heb je al een huis in uutert, voreggie?
dndiek, gaat u mee naar het keldertje?
Dat kreeg ik vandaag ook te horenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef VoreG het volgende:
Het is zeker geen compliment als iemand tegen je zegt dat je net zo subtiel bent als een olifant in een porselijnkast....
Keldertjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:38 schreef SCH het volgende:
dndiek, gaat u mee naar het keldertje?
Is vast ritueel voor nieuwe Hoolsbezoekers om even door SCH uitgewoondontgroend te worden in onze kelder.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef dndiek het volgende:
Ik zeur niet, ik wil alleen weten wat hij daarmee bedoelt... Daarna zie ik wel weer verder
Er wordt tegenwoordig al moeilijk gedaan over een goed geSCHprekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Is vast ritueel voor nieuwe Hoolsbezoekers om even door SCH uitgewoondontgroend te worden in onze kelder.
Volgens mij hoef je van SCH ook niet echt je mond open te trekkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:19 schreef dndiek het volgende:
ik vind een kelder ook niet echt een plek voor een goed geSCHprek![]()
Dat is nou juist het enige suffie ---> mond open en trekkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je van SCH ook niet echt je mond open te trekken
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nou juist het enige suffie ---> mond open en trekken![]()
Als ik het allemaal zo hoor wil ik Keldertje ook voor mij onbekend terrein latenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sorry! Keldertje is niet zo'n bekend gebied voor me
![]()
Ach, je loopt misschien een paar dagen erna wat moeilijk, maar dan heb je ook wat beleefd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:19 schreef dndiek het volgende:
ik vind een kelder ook niet echt een plek voor een goed geSCHprek![]()
Ik vind dat ik al genoeg beleef, zonder naar Keldertje te gaanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, je loopt misschien een paar dagen erna wat moeilijk, maar dan heb je ook wat beleefd.
Dndiek... luister eens effe ... als Wannabee-Hooler heb je geen keus! Mee met SCH!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dat ik al genoeg beleef, zonder naar Keldertje te gaan![]()
hoe zit het met de awards?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef Dylan Dog het volgende:
komop dniek, we've all been there, just keep yr eyes shut and it'l be over before you can say SCH
Dat is een goede vraag....quote:
Its good to be backquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef Dylan Dog het volgende:
komop dniek, we've all been there, just keep yr eyes shut and it'l be over before you can say SCH
* Dylan Dog zwaait terug voor Carmen, die ligt te slapenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Its good to be back
* SCH zwaait naar Carmen
Da's altijd nog beter dan DG die gisteravond een uurtje ging liggen en vanmiddag wakker werdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Ik moet op zaterdag niet meer een uurtje gaan liggen om zeven uur
Soms is het leven lekker ailantsjiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Eilanden het volgende:
* Bluezz zit lekker onderuit, La Pared van Shakira , ZA erbij
ik kan erg ongeduldig zijn........quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:13 schreef Eilanden het volgende:
Stuur je anders binnenkort wel een vertaling, weet je ook waar het over gaat
Je hebt geluk. Ik pak er net 2 uit de koelkastquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
ZO ik heb trouwens wel zin in een lekker koud biertje
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef VoreG het volgende:
Kijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt geluk. Ik pak er net 2 uit de koelkast
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijkik kom altijd op het goede moment binnen lopen zie ik al weer
Dan pak ik ff de knabbel nootjes...
waar gaat dit over ??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef Eilanden het volgende:
Het is moeilijk om er echt een goede vertaling van te geven door het creatieve taalgebruik
Después de ti la pared
No me faltes nunca
Debajo el asfalto
Na jou de muur
verlaat me niet (letterlijke vertaling is anders, maar dit wordt ermee bedoeld)
Onderaan/Onder alles het asfaltZo slaat het als een tang op een varken, maar haar taalgebruik is echt goed!
Kommaatje en wat dubbele punten verkeerd ... dat was allesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Shakira's muziek.
Met de teksten had ik wat grammaticale moeite
Wij hadden ook een leuke dag tegen dordrechtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Aan de ene kant top. Aan de andere kant kut. Maar dat is een lang verhaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |