zwartrijder dus eigenlijk, ja dat is ook een manier om zwartrijders aan te pakkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:56 schreef popolon het volgende:
[..]
En sprong over zo'n ticket hekje.
Niet raar dan.
Hij zal dat in ieder geval niet meer doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zwartrijder dus eigenlijk, ja dat is ook een manier om zwartrijders aan te pakken
en laat dat een voorbeeld zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij zal dat in ieder geval niet meer doen.![]()
Herexamenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Dat zijn herhaling Schigt.
* methodmich gaat ook off.
Anti-rimpel creme was in de aanbieding?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb weer minstens 5 jaar van golfer afgehaald![]()
Dan mag je wel doodgeschoten worden? Volgens mij is het bijkans onmogelijk om aan de buitenkant van iemand te zien wat de religie is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor het opblazen van onschuldige mensen, en aangezien een paar moslims dat wel leuk vinden mag die groep best wat beter in de gaten gehouden worden en als je dan gaat rennen als er politie je wilt aanhouden tjah dom....
van zn leven? heb je gezegd dat je zwanger was?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb weer minstens 5 jaar van golfer afgehaald![]()
idd tis nu ook een beetje overgeleverd aan de willekeur van de politie en daar ben k nie zo voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan mag je wel doodgeschoten worden? Volgens mij is het bijkans onmogelijk om aan de buitenkant van iemand te zien wat de religie is.
Ze heeft mijn weelderige haardos onder handen genomen en gefatsoeneerd.quote:
Weelderig? Ik geloof nooit dat dat nog groeitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft mijn weelderige haardos onder handen genomen en gefatsoeneerd.
Je ballen zitten er nog aan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat toupetje?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste 10 minuten, staat 0-1. Liberec heeft 3x gewisseld, geel voor Senden en Dirk-Jan-Derksen is in de ploeg gekomen ipv. Cissé.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Hoeveel is het nou geworden DarkShine?
Remember: If you can't spot the loser at the table within 30 minutes, you're the loserquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:36 schreef rubbereend het volgende:ben er vandoor avondje/nachtje pokeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |