Had je de camera op zn neus gezet zeker?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:36 schreef Garbage het volgende:
De stoffige kat van dichtbij
[afbeelding]
Heeft ie verschillend gekleurde ogen? Of is het de lichtval?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:36 schreef Garbage het volgende:
De stoffige kat van dichtbij
[afbeelding]
Ja, en ook tenen onder het dekbedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:03 schreef Nilasha het volgende:
Harry!! Hoe gaat het met hem? Vangt ie nog balletjes op je computerscherm?![]()
Het ligt helemaal aan de lichtvalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:22 schreef tonja het volgende:
Heeft ie verschillend gekleurde ogen? Of is het de lichtval?
Hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:48 schreef Juup© het volgende:
Leuk he Diddle, nagels knippen
[afbeelding]
Werken niet echt die links.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:00 schreef Troeta het volgende:
Hey een heel topic met kattenfoto's...ff spammen met mijn schatjes!!
grote pleegbroer Joshi sloeg onze kittens altijd zo hard, maar het zijn later gelukkig wel vriendjes geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Onze blinde kip, ze heet Snuitje
[afbeelding]
Onze ondeugende pluizenbol Baloe
[afbeelding]
Moeder Mieppie...slechte moeder trouwens en ze verandert om het jaar van persoonlijkheid, maar ze blijft leuk.
[afbeelding]
Ok, foto foetsie?!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:38 schreef Typmuts het volgende:
[afbeelding]
Bluezz: om deze kat gaat het! Ollie....
De oude knul, Pepijn, vond ik via dierenasiels.comquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:43 schreef Kroekiepoes het volgende:
Garbage, Waar heb je dat oudje vandaan?? Heb je die uit het asiel gehaald of zo?? Ik heb nog nooit een oud beessie zo mooi gezien nog op die leeftijd!!
En die kleintjes!!! Is het een nestje van 2? Hoe heten ze? en zijn het mannetjes en/of vrouwtjes?
Het leuke is namelijk dat ik vorig jaar een nestje van 2 in huis gehaald heb en die zijn ook rood en zwart wit!! Bijna precies het zelfde! Die rooie van mij heeft ook van die "plat" voeten...de zwart witte van mij heet Snoetje en is een vrouwtje en die rooie heet Rooie (hoe origineel!!) en is een mannetje
Wat een schatjes he
![]()
Nee, ik was met hem aan het spelen met geknoopte veters aan een touwtje aan een stok.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Elmo, wat een lievie
Woeste Harry, geweldige kop, die oren
Wat zag hij, een vliegje?
Zijn idd de beste vriendjesquote:
Ik vind 'm anders mooi.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:01 schreef tonja het volgende:
Mijn broer vindt Harry ook niet mooi.
Hij zegt steeds vertederd:"Wat is ie lelijk he".![]()
Ik vind 'm óók mooi maar sommige mensen houden nu eenmaal niet van dat * type * die vnden mijn siamezen ook niet mooiquote:
Blaft ie al?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:01 schreef tonja het volgende:
Woeste Harry![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Abessijnen zijn idd hele mooie katten en ik vind dat klein zijn helemaal niet ter zake doet als het om de schoonheid van de kat gaat.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik vind siamezen ook mooi hoor!
maar dat komt misschien doordat ik zelf een abessijn heb.. dat vind ook niet iedereen mooi is gebleken
(kon er weinig niet moois aan vinden.. maar ik hoorde laatst dat ze toch wel erg klein zijn)
Dat veschilt per ras maar een oosters ras doet 't dus sneller en is ook eerder geslachtsrijp. Die zijn dus met een maand of 8 wel uitgegroeid een brits korthaar doet er een paar maanden langer over.quote:trouwens.. hoe oud zijn katten uitgegroeid?
ongeveer met een jaar?
Puberen is leuk dus dat houden ze wel een paar jaartjes volquote:(en belangrijker.. hoe lang blijven ze puberen)
nou kan je garanderen dat er weinig lol aan is zoquote:puberen is leuk dus dat houden ze wel een paaar jaartjes vol
Is wup een kat of een hond ?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
nou kan je garanderen dat er weinig lol aan is zo
arme wup is continu de klos in treiterpartijtjes
liefst snachts midden op bed ook
quote:Het karakter:
De zon kan men steeds weer in verband brengen met de Abessijn. De zon waarin zij zich koesteren. De zon die hun vacht gevangen schijnt te houden. De zon staat ook in hun karakter. Er is volgens ons geen vrolijker, warmer of zonniger kattenras denkbaar.
De intelligentie bij de Abessijn ligt hoger dan bij andere katten, het zijn persoonlijkheden, niet hooghartig, erg elegant, opgewekt maar niet luidruchtig aanwezig. Zij knuffelen graag en zijn trouwe vrienden, dus kameraden voor het leven.
Leefomgeving:
De Abessijn is zeker geen gewone huiskat. Hij is beweeglijk, supersnel, een gezelschapsdier en erg ondernemend. Opgesloten worden in een klein kamertje daar kan hij absoluut niet tegen en zal zeker wegkwijnen.
Ook alleen zijn is voor de Abessijn niet aan te bevelen. De Abessijn zal een onderdeel gaan vormen van uw gezin en wil zijn leven dan ook met het gezin delen. Hij betrekt het hele gezin in zijn spel en dolt graag in de ruimste zin van het woord zonder vervelend of luidruchtig te zijn. De Abessijn hecht heel erg aan zijn baas, meer nog dan aan zijn woonomgeving. De Abessijn zit graag hoog en klimt met veel plezier in een sisalpaal, maakt niet uit hoe hoog deze is, hij gaat helemaal naar boven.
Ja duidelijkquote:
Heerlijk, ik hou van katten met karakter.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:16 schreef Uhmmie het volgende:
Heel verhaal over een kat die er een puinhoop van maakt
Tsja, het blijven roofdieren he...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Voor een eendengrapje in Hools kwam Xena zoals altijd waar wij zijn.... even kijken
[afbeelding]
We hadden haar beter Aagje kunnen noemen hoor, ze MOET gewoon overal bij zijn
Door zo snel weer een kat in huis te halen heb je eigenlijk Crockett * geëerd * en het is goed dat je dat gedaan hebt.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja duidelijk
Ik verbaas mezelf wat dat betreft, de eerste dagen nadat mijn oude siamees Crockett was overleden, dacht ik echt dat ik nooit meer een andere kat zou willen.
9 dagen nadat Crockett was overleden had ik Harry al.
Crockett krijg ik nooit meer terug, en ik mis hem nog steeds en droom ook vaak van hem.
Maar ik ben zo blij met Harry![]()
Het is een droppie.
Het ziet er erg gezellig uit en zo heb je nog nog lekker warme voeten óókquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef Klonk het volgende:
we hebben 4 katten, een ervan hebben we als kitten gekregen en denkt dat ze mens is, zo hebben wij hele menselijke problemen met haar, 1 ervan is de bank, zij denkt dat die van haar is, en ik ben van mening dat die van mij is, meestal komen we tot een compromis:
het begint zo:
[afbeelding]
en meestal eindigt het zo, poes tegen maatje 45 aan gekroeld en knorren dat ze doet
[afbeelding]
foto's zijn niet al te best.liggen en dan je voeten op de foto zetten gaat nu eenmaal niet al te makkelijk
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:02 schreef Uhmmie het volgende:
DDT: toch is het verleidelijk het beest wat brokjes toe te schuiven
vooral omdat je weet dat hij hoogstwaarschijnlijk ook gewoon geen eigenaar heeft enzo
Jij bent gewoon de LImburgse versie van mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:01 schreef Klonk het volgende:
ook 4 katten gok ik zo ?
quote:
Preciesquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:43 schreef Klonk het volgende:
die van ons kijken er naar met een blik van, leuk een balletje, ga jij hem ff halen
En zijn ze nu nog steeds grote vrienden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Bailey ongeveer 12 weken jong.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En zijn ze nu nog steeds grote vrienden?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
deze slanke man met flaporen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:
@ymme, ik moet inloggen voor jouw foto's
Kipppiiieee!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Dit is Vosje
Geef HIER die kip NU!!!
[afbeelding]
Wat bedoel je? Ik zie mijn foto's gewoon hoor. Ingelogd of niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:
@ymme, ik moet inloggen voor jou foto's
Jij wel, maar jij bent waarschijnlijk toch ingelogd bij MSN. Als ik mezelf niet aanmeld bij MSN kan ik ze ook niet zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik zie mijn foto's gewoon hoor. Ingelogd of niet.![]()
Werkt ook niet altijd. Probeer www.photobucket.com eens, dat werkt hier iig altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef ymme het volgende:
Ja klopt, ik probeer het morgen opnieuw, bij imageshak ofzo.
Ik vind die kleur altijd zo mooiquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:05 schreef Naggelwauz het volgende:
Sunny
[[url=http://images5.theimagehosting.com/sunny.7.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een nare wetenschap.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:25 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Sweety heeft kanker.... toen we erachter kwamen (ze had een klein bultje op haar buik) zat er al een hele grote tumor in haar buik die we niet konden voelen. Alles weggehaald maar nu komt het zeer snel weer terug. De dierenarts zegt we kunnen wel doorgaan met opereren maar het zit al overal dus dan blijf je bezig. Maar ze is speels, eet goed, is aanhankelijk en slaapt goed, zolang dat zo is laten we haar bij ons maar zodra we merken dat ze pijn krijgt moeten we een goede baas zijn, hoe moeilijk dat ook is. Ze is de liefste kat hier in huis, echt een Sweety... dus we zijn er heel verdrietig over.
[afbeelding]
Zou je de plaatjes willen verwijderen? Het is best irritant dat je elke keer als je deze pagina bekijkt 2 keer een inlogscherm moet verwijderen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik zie mijn foto's gewoon hoor. Ingelogd of niet.![]()
Absoluut om op te vretenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:25 schreef Providentia het volgende:
Wat vinden jullie van de mijne:P
Ik vind ze mooi! En ze zien er ook erg lief uit maar dat doen katten al snel bij mijquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:08 schreef Providentia het volgende:
MN kitten van 5 maanden:)
[afbeelding]
Mn poes van 1 jaar:
[afbeelding]
Mn kater van 1 jaar:
[afbeelding]
Alle 3 Maine Coons
Ahh... wat zieligquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:25 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Sweety heeft kanker.... toen we erachter kwamen (ze had een klein bultje op haar buik) zat er al een hele grote tumor in haar buik die we niet konden voelen. Alles weggehaald maar nu komt het zeer snel weer terug. De dierenarts zegt we kunnen wel doorgaan met opereren maar het zit al overal dus dan blijf je bezig. Maar ze is speels, eet goed, is aanhankelijk en slaapt goed, zolang dat zo is laten we haar bij ons maar zodra we merken dat ze pijn krijgt moeten we een goede baas zijn, hoe moeilijk dat ook is. Ze is de liefste kat hier in huis, echt een Sweety... dus we zijn er heel verdrietig over.
[afbeelding]
HEEEEEEEL erg lief,maar ook vreselijk ondeugend. En ze praten met je, als ik thuiskom van school of werk, gaan ze naast me zitten en lopen brabbelen, helemaal gestoord wordt je daarvan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Absoluut om op te vreten![]()
Hoe zijn die maine coons qua karakter?
Jeetje 13 en 9 kilo... Ze eten zeker ook wel behoorlijk dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:47 schreef Providentia het volgende:
[..]
HEEEEEEEL erg lief,maar ook vreselijk ondeugend. En ze praten met je, als ik thuiskom van school of werk, gaan ze naast me zitten en lopen brabbelen, helemaal gestoord wordt je daarvan.
Ze zijn heel erg lief:)
En niet te vergeten, heel erg groot... mn kater van 1 jaar weegt nu al meer dan 6,5 kilo, mn poes van 1 jaar nu 5 kilo,en mn kitten van 5 maanden nu bijna 4 kilo. Het zijn de grootste rashuiskatten die er zijn, maar dat wilde ik ook:)
Ze zijn pas op 4 jarige leeftijd uitgegroeid, katers worden ongeveer 13 kilo en poezen 9 kilo..
zit er ook iets ras in? half maincoon ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:36 schreef Ashram het volgende:
Met gepaste trots stel ik voor:
Dr Claw:
- zwarte katertje met witte pootjes
- geboren rond 1 juni 2005
- kan nog niet zo goed overweg met zijn klauwen, vandaar de naam
- is redelijk mollig, dus de naam "Chubby Wan Kenobi" werd overwogen
Smokey:
- volledig zwarte katertje
- geboren rond half mei 2005
- heeft mensachtige gelaatstrekjes, erg mannelijk gezichtje
- lijkt nog het best op een stoere straatkater
de foto's:
Dr Claw overzag zijn rijk:![]()
[afbeelding]
Smokey is maar 10 weken, toch heeft ie z'n eerste slippertjes gehad:![]()
[afbeelding]
Dr Claw probeerde een NOG witter voetje te halen bij mij.![]()
[afbeelding]
Klaar voor het uurlijks gevecht:![]()
[afbeelding]
Je mag z'n pootje wel kussen:![]()
[afbeelding]
Camouflage...Smokey in rook opgegaan![]()
[afbeelding]
Altijd wakker te maken voor een foto![]()
[afbeelding]
Dr Claw...uit huis gezet na verloren gevecht![]()
[afbeelding]
Ten laatste, hun slaapstandje. Zo slapen ze dus elke dag! Claw met de pootjes stevig om Smokeys nek....en hij heeft er geen problemen mee!![]()
[afbeelding]
Ik zou het echt niet weten. Ze komen rechtstreeks uit het asiel. Ik ben er gewoon binnen gelopen en was onmiddelijk verliefd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
zit er ook iets ras in? half maincoon ofzo?
mijn kittens waren/zijn precies zelfde qua kleuren enzo! 1 helemaal zwarte, 1 zwart met witte en vlekjes op precies zelfde plekken zelfs sommige kussentjes zwart net als deze
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:03 schreef Ashram het volgende:
Ze schelen ongeveer 2 weekjes, dus een duidelijke rolverdeling is er niet.
Maar we houden de gevechten/stoeipartijtjes in de gaten en winnen beiden ongeveer evenveel.
Smokey (zwart) gebruikt een vechtstijl waarbij hij een thrust uitvoert om de tegenstander te rammen. Bloedsnel, echter wat tragere klauwacties. Beetje te licht waardoor de kinetische impact beetje laag is. Compenseert dat door het flippen van de tegenstander door de pootjes te lichten.
DrClaw (zwart/wit) is meer te vinden voor een airborne attack. Springt best hoog en doet een bodyslam met een krijsje erbij. Deze aanval hebben we gemakshalve maar "stuka" genaamd. Weinig impact, maar perfect om de afstand te beperken. Zeker omdat hij echt snel is met de klauwen, vandaar zijn naam.
Er wordt constant gestoeid en we doen ons best om toezicht erop te houden dat het vriendschappelijk blijft.
Oh, ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef ymme het volgende:
Ja klopt, ik probeer het morgen opnieuw, bij imageshak ofzo.
"I’ll Get You Next Time, Gadget! Next Tiiiiiiime!"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:36 schreef Ashram het volgende:
Met gepaste trots stel ik voor:
Dr Claw:
- zwarte katertje met witte pootjes
- geboren rond 1 juni 2005
- kan nog niet zo goed overweg met zijn klauwen, vandaar de naam
- is redelijk mollig, dus de naam "Chubby Wan Kenobi" werd overwogen
Smokey:
- volledig zwarte katertje
- geboren rond half mei 2005
- heeft mensachtige gelaatstrekjes, erg mannelijk gezichtje
- lijkt nog het best op een stoere straatkater
de foto's:
Dr Claw overzag zijn rijk:![]()
[afbeelding]
Smokey is maar 10 weken, toch heeft ie z'n eerste slippertjes gehad:![]()
[afbeelding]
Dr Claw probeerde een NOG witter voetje te halen bij mij.![]()
[afbeelding]
Klaar voor het uurlijks gevecht:![]()
[afbeelding]
Je mag z'n pootje wel kussen:![]()
[afbeelding]
Camouflage...Smokey in rook opgegaan![]()
[afbeelding]
Altijd wakker te maken voor een foto![]()
[afbeelding]
Dr Claw...uit huis gezet na verloren gevecht![]()
[afbeelding]
Ten laatste, hun slaapstandje. Zo slapen ze dus elke dag! Claw met de pootjes stevig om Smokeys nek....en hij heeft er geen problemen mee!![]()
[afbeelding]
Binnenkort past oliver er óók niet meer onder denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:43 schreef SpaceAce het volgende:
Deze staat nu bij m'n vriendje op z'n desktop:
[[url=http://x1.putfile.com/7/20914354452-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Zijn verstopplekje voor Tibbe, onder het dressoir![]()
Tibbe probeert het af en toe ook, maar komt niet verder als z'n kopje (en dan gaat hij weer in z'n achteruit...)
zoals je ziet een fabeltje, het is wel zo dat rode dames in de minderheid zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat rode katten per definitie katers waren of is dat weer zo'n fabeltje?
"zoals je ziet", het zijn zwartwit foto'squote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals je ziet een fabeltje, het is wel zo dat rode dames in de minderheid zijn.
Dat komt,omdat het een Raskat is, en daar heb je wel degelijk rode poesjes in zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
"zoals je ziet", het zijn zwartwit foto's
Weer wat geleerd. En wat voor ras is dit dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat komt,omdat het een Raskat is, en daar heb je wel degelijk rode poesjes in zitten
Bij normale katten is het inderdaad zo, dat er bijna tot geen rode poesjes bestaan, dan is rood altijd kater, en lapjeskatten altijd vrouwtjes...
Een Maine Coon, grootste raskat die eris, kater wordt gemiddeld 12/14 kilo, poesen ongeveer 9 kiloquote:Op zondag 31 juli 2005 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. En wat voor ras is dit dan?
Wat een mooi en schattig poesje!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:27 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Dit hummeltje (Nura gaat ze waarschijnlijk heten) will soon be mine! Nu 6 weekjes oud)
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeder N'Gombe met Spoednick
[afbeelding]
First en Nura![]()
.
Ja klopt, een britse korthaar, of een karthuizer is hetquote:Op zondag 31 juli 2005 14:31 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Bastard, wat een schitterende kat!is het een Brits Korthaar en zo ja welke kleur is dat?
Mijn man wil ook graag zo'n kat later maar ik heb gehoord dat ze niet zo graag opgepakt en geknuffeld worden, is dat bij jouw kat ook zo?
Dat komt denk ik omdat er bij raskatten meer op kleur gefokt word, dus niet zomaar een willekeurige kater op een willekeurige poes, en dan is de kans op rode vrouwtjes groter.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat komt,omdat het een Raskat is, en daar heb je wel degelijk rode poesjes in zitten
Bij normale katten is het inderdaad zo, dat er bijna tot geen rode poesjes bestaan, dan is rood altijd kater, en lapjeskatten altijd vrouwtjes...
Heeft jou Harry ook zo'n overduidelijke "bler" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:37 schreef tonja het volgende:
Nog meer harry![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en wakker geworden
[afbeelding]
Bedankt voor de info!quote:
Roze poezenneusjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef Twiggy het volgende:
Jinx & Wicky
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft jou Harry ook zo'n overduidelijke "bler" ?
Mn ouders hebben zo'n .. volgens mij is het oostindische kat ofzo.. en die kat kan bleren dat is gewoon ongeloofelijk.![]()
Maar wel een prachtig karakter!
Whahaha ik ken siamezen die óók dol zijn op gekookte kip en in koor staan te brullen zodra ze dat ruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef tonja het volgende:
Bijvoorbeeld als ik kip aan het koken ben, en hij ruikt dat, dan gaat het hem allemaal veeeel te langzaam, en dat kan je heel goed horen.![]()
Geweldige kat, mooie foto.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit
Hehe nee daar kwamen we pas later achter! We vonden het eigenlijk gewoon een leuke naam!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:22 schreef tonja het volgende:
Genoemd naar Fritz the Cat? die animatie film?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit
Kijkt je kitten nou zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:31 schreef i-spy24 het volgende:
Oude pic van thuis van mijn 'kitten'
[afbeelding]
Wat een prachtige foto van een hele mooie kattekopquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
*Click*
@ dubbel d tee
Aww, ze zijn leuk! Leuk ook dat je meestal zo goed kunt zien welke een poesje is en welke een katertjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Bucko het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal!! Mijn vriend en ik hebben ook twee kittens van 4,5 maand oud.
Check de foto's maar!!Dit zijn onze boefjes!!
![]()
De getijgerde is Luna een poesje en de zwart/witte haar grote broer Sam, een katertje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo stonden die twee van ons gister ook te kijken. Erg leuk al die ronddraaiende kleurtjes en nog een paar keer hengelen met die pootjes om het te pakken te krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:15 schreef SpaceAce het volgende:
De was... Hoe spannend kan het zijn?
*Filmpje*
Zie ik het goed??quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Dit is de kat van een vriend mij
Wow, hij is echt om op te vreten ! Die blik in z'n oogjesquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:58 schreef harlingen het volgende:
Ik zal binnenkort hier eens wat mooie foto's plaatsen, hier alvast een opwarmertje: dikkiedik met ons buurmeisje:
[afbeelding]
Dikkiedik en zijn broertje Pukkie zijn nu iets van 3 maanden oud en zetten het hele huis op stelten. Ze piepen en miauwen de hele tijd, veel meer dan onze andere katten. Dikkiedik is onze enige kat die niet bang is voor de stofzuiger! Hij gaat er zelfs naast zitten als hij aanstaat!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:09 schreef kissa het volgende:
[..]
Zie ik het goed??
De weerspiegeling in het raam, achter de kat?
![]()
Oh my godquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:09 schreef kissa het volgende:
[..]
Zie ik het goed??
De weerspiegeling in het raam, achter de kat?
![]()
Dat ene oogjequote:Op maandag 8 augustus 2005 23:58 schreef harlingen het volgende:
Ik zal binnenkort hier eens wat mooie foto's plaatsen, hier alvast een opwarmertje: dikkiedik met ons buurmeisje:
[afbeelding]
Dikkiedik en zijn broertje Pukkie zijn nu iets van 3 maanden oud en zetten het hele huis op stelten. Ze piepen en miauwen de hele tijd, veel meer dan onze andere katten. Dikkiedik is onze enige kat die niet bang is voor de stofzuiger! Hij gaat er zelfs naast zitten als hij aanstaat!
Wat een schatjes zo, 3 zijn het er toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:55 schreef tHaBuZ het volgende:
Doe ik ook maar mee... foto van de kittens die vandaag aan zijn komen wandelen.....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:19 schreef CecilBDemented het volgende:
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/7007/29sz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sparky alleen
Kneus, ga buiten spelen ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Post ook even foto's van alle verscheurde vogels die ze mee naar huis nemen en die ze niet opeten ofzo....
Goed planquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Post ook even foto's van alle verscheurde vogels die ze mee naar huis nemen en die ze niet opeten ofzo....
Open maar een apart topic als je zonodig dode beesten wilt gaan bekijken zeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
Aha!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef buitenbeentje het volgende:
Pst, RaisinGirl, daar is al een topic over geweest: stuffonmycat.com .![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:19 schreef CecilBDemented het volgende:
Catonmystuff zou ook wel een leuke zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef buitenbeentje het volgende:
Pst, RaisinGirl, daar is al een topic over geweest: stuffonmycat.com .![]()
![]()
Het zijn 2 broertjes, ze slapen alleen maar op/in elkaar, ik zal wat meer foto's posten als ik zin heb. Nu kan ik ze even niet meer luchten omdat ze net mijn halve woning gesloopt hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:18 schreef Nilasha het volgende:
@ Harlingen; Eerste foto is onwijs lief!
Dat is helemaal niet ergquote:
Ik vind hem er veel mooier uitzien dan een Siamees eerlijk gezegd maar dat zal door zijn vacht komen, Siamezen zijn toch wat bekender hier, meer aan gewend dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef tonja het volgende:
Oosterse korthaar. Eigenlijk hetzelfde als een siamees, maar met een egaal gekleurde vacht.
Ligt aan de grote van de kat en of het een raskat is of niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:08 schreef Bucko het volgende:
mijn kater (Sam ) is trouwens als 3kg en is pas 4,5 maand oud. Daarentegen is zijn zusje heel tenger en rond de twee kilo. Sammy gaat een grote jongen worden![]()
wat is een gemiddeld gewicht voor een keter/poes van rond de vier vijf maanden?
Hij ziet er ontzettend lief uit iig! En stoerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef tonja het volgende:
Ik heb er geen spijt van. Behalve mooi, is Harry ook nog om op te vreten zo lief..![]()
Aahhhh, die schattige balletjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef Providentia het volgende:
[..]
Harry is een mooie kat, alleen vind ik het niet mooi, dat je zn ballen zo ziet hangen![]()
dit herken ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Aahhhh, die schattige balletjes.![]()
Ik vind het zo zielig dat ze er eind september af moeten.
Nu zijn ze nog schattigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Aahhhh, die schattige balletjes.![]()
Ik vind het zo zielig dat ze er eind september af moeten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dit herken ikIk vind het blubberbuikje van mijn Bepje ook zo schattig
. Als liefhebbende kattenmoeder vind je gewoon alles aan je beessie cute
![]()
quote:
Mijn Juliusje...meneer was net zn bekje aan het dichtdoen na een enorma gaap, normaal kijkt ie heel lief hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:20 schreef Klonk het volgende:
omgis dat een poes van jou ?
als je dat zo ziet, dan durf je nauwlijks meer te slapen zonder lampje aan
ik hoop trouwens hier ook snel een foto te plaatsen van onze nieuwe huisgenoot, we vonden 4 katten nog te weinig en gaan vanavond hopelijk naar een kitten kijken.
Sjessisquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:18 schreef MauBro het volgende:
[..]
[afbeelding]
bang word je pas als je kat bezeten is door de duivel, dat kruisje op de achtergrond straalt iig geen positieve energie uit voor katlief![]()
@ Harry:![]()
quote:het is wit met grijs met een lichte rode schijn
Ik heb geprobeerd in de wasmand te kruipen maar het ging echt nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:59 schreef tonja het volgende:
Het baasje ziet er wel een beetje buitengesloten uit zo![]()
Hehe, die neus..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Harry-soesigkoppie
Hij heeft echt een neus om plat te zoenen
Zo'n mooie ouderwetse cyper...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]
Nu moet de ander er ook op natuurlijk, anders is het niet eerlijk
en het is nog zo'n lieverd ookquote:
Bijna 3 jaar en het is een hij...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef McPhearson het volgende:
[..]
en het is nog zo'n lieverd ook
Snuggles ziet er lief uitis ze nog jong?
@ Vava: dank je
Da's een jongeman vergeleken bij mij twee oudjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bijna 3 jaar en het is een hij...(Dat moest ik er van hem bijzetten anders krijgt hij een complex
Het lijkt allemaal goed te gaan met ons mannetje. Hij had zijn laatste epilepsie-aanval vrijdagochtend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef tonja het volgende:
hoesut nu met bailey?
Wat een lieverd! Dat vlekje bij haar neusquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:32 schreef Black-Hole het volgende:
Poes die heerlijk van de zon geniet:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:24 schreef tonja het volgende:
Harry weer een keertje.
In diepe rust...
[afbeelding]
[afbeelding]
Kussentjes (voor bluezz)
[afbeelding]
Ook een soort kussentjes![]()
[afbeelding]