Had je de camera op zn neus gezet zeker?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:36 schreef Garbage het volgende:
De stoffige kat van dichtbij
[afbeelding]
Heeft ie verschillend gekleurde ogen? Of is het de lichtval?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:36 schreef Garbage het volgende:
De stoffige kat van dichtbij
[afbeelding]
Ja, en ook tenen onder het dekbedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:03 schreef Nilasha het volgende:
Harry!! Hoe gaat het met hem? Vangt ie nog balletjes op je computerscherm?![]()
Het ligt helemaal aan de lichtvalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:22 schreef tonja het volgende:
Heeft ie verschillend gekleurde ogen? Of is het de lichtval?
Hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:48 schreef Juup© het volgende:
Leuk he Diddle, nagels knippen
[afbeelding]
Werken niet echt die links.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:00 schreef Troeta het volgende:
Hey een heel topic met kattenfoto's...ff spammen met mijn schatjes!!
grote pleegbroer Joshi sloeg onze kittens altijd zo hard, maar het zijn later gelukkig wel vriendjes geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Onze blinde kip, ze heet Snuitje
[afbeelding]
Onze ondeugende pluizenbol Baloe
[afbeelding]
Moeder Mieppie...slechte moeder trouwens en ze verandert om het jaar van persoonlijkheid, maar ze blijft leuk.
[afbeelding]
Ok, foto foetsie?!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:38 schreef Typmuts het volgende:
[afbeelding]
Bluezz: om deze kat gaat het! Ollie....
De oude knul, Pepijn, vond ik via dierenasiels.comquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:43 schreef Kroekiepoes het volgende:
Garbage, Waar heb je dat oudje vandaan?? Heb je die uit het asiel gehaald of zo?? Ik heb nog nooit een oud beessie zo mooi gezien nog op die leeftijd!!
En die kleintjes!!! Is het een nestje van 2? Hoe heten ze? en zijn het mannetjes en/of vrouwtjes?
Het leuke is namelijk dat ik vorig jaar een nestje van 2 in huis gehaald heb en die zijn ook rood en zwart wit!! Bijna precies het zelfde! Die rooie van mij heeft ook van die "plat" voeten...de zwart witte van mij heet Snoetje en is een vrouwtje en die rooie heet Rooie (hoe origineel!!) en is een mannetje
Wat een schatjes he
![]()
Nee, ik was met hem aan het spelen met geknoopte veters aan een touwtje aan een stok.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Elmo, wat een lievie
Woeste Harry, geweldige kop, die oren
Wat zag hij, een vliegje?
Zijn idd de beste vriendjesquote:
Ik vind 'm anders mooi.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:01 schreef tonja het volgende:
Mijn broer vindt Harry ook niet mooi.
Hij zegt steeds vertederd:"Wat is ie lelijk he".![]()
Ik vind 'm óók mooi maar sommige mensen houden nu eenmaal niet van dat * type * die vnden mijn siamezen ook niet mooiquote:
Blaft ie al?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:01 schreef tonja het volgende:
Woeste Harry![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Abessijnen zijn idd hele mooie katten en ik vind dat klein zijn helemaal niet ter zake doet als het om de schoonheid van de kat gaat.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik vind siamezen ook mooi hoor!
maar dat komt misschien doordat ik zelf een abessijn heb.. dat vind ook niet iedereen mooi is gebleken
(kon er weinig niet moois aan vinden.. maar ik hoorde laatst dat ze toch wel erg klein zijn)
Dat veschilt per ras maar een oosters ras doet 't dus sneller en is ook eerder geslachtsrijp. Die zijn dus met een maand of 8 wel uitgegroeid een brits korthaar doet er een paar maanden langer over.quote:trouwens.. hoe oud zijn katten uitgegroeid?
ongeveer met een jaar?
Puberen is leuk dus dat houden ze wel een paar jaartjes volquote:(en belangrijker.. hoe lang blijven ze puberen)
nou kan je garanderen dat er weinig lol aan is zoquote:puberen is leuk dus dat houden ze wel een paaar jaartjes vol
Is wup een kat of een hond ?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
nou kan je garanderen dat er weinig lol aan is zo
arme wup is continu de klos in treiterpartijtjes
liefst snachts midden op bed ook
quote:Het karakter:
De zon kan men steeds weer in verband brengen met de Abessijn. De zon waarin zij zich koesteren. De zon die hun vacht gevangen schijnt te houden. De zon staat ook in hun karakter. Er is volgens ons geen vrolijker, warmer of zonniger kattenras denkbaar.
De intelligentie bij de Abessijn ligt hoger dan bij andere katten, het zijn persoonlijkheden, niet hooghartig, erg elegant, opgewekt maar niet luidruchtig aanwezig. Zij knuffelen graag en zijn trouwe vrienden, dus kameraden voor het leven.
Leefomgeving:
De Abessijn is zeker geen gewone huiskat. Hij is beweeglijk, supersnel, een gezelschapsdier en erg ondernemend. Opgesloten worden in een klein kamertje daar kan hij absoluut niet tegen en zal zeker wegkwijnen.
Ook alleen zijn is voor de Abessijn niet aan te bevelen. De Abessijn zal een onderdeel gaan vormen van uw gezin en wil zijn leven dan ook met het gezin delen. Hij betrekt het hele gezin in zijn spel en dolt graag in de ruimste zin van het woord zonder vervelend of luidruchtig te zijn. De Abessijn hecht heel erg aan zijn baas, meer nog dan aan zijn woonomgeving. De Abessijn zit graag hoog en klimt met veel plezier in een sisalpaal, maakt niet uit hoe hoog deze is, hij gaat helemaal naar boven.
Ja duidelijkquote:
Heerlijk, ik hou van katten met karakter.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:16 schreef Uhmmie het volgende:
Heel verhaal over een kat die er een puinhoop van maakt
Tsja, het blijven roofdieren he...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Voor een eendengrapje in Hools kwam Xena zoals altijd waar wij zijn.... even kijken
[afbeelding]
We hadden haar beter Aagje kunnen noemen hoor, ze MOET gewoon overal bij zijn
Door zo snel weer een kat in huis te halen heb je eigenlijk Crockett * geëerd * en het is goed dat je dat gedaan hebt.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja duidelijk
Ik verbaas mezelf wat dat betreft, de eerste dagen nadat mijn oude siamees Crockett was overleden, dacht ik echt dat ik nooit meer een andere kat zou willen.
9 dagen nadat Crockett was overleden had ik Harry al.
Crockett krijg ik nooit meer terug, en ik mis hem nog steeds en droom ook vaak van hem.
Maar ik ben zo blij met Harry![]()
Het is een droppie.
Het ziet er erg gezellig uit en zo heb je nog nog lekker warme voeten óókquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef Klonk het volgende:
we hebben 4 katten, een ervan hebben we als kitten gekregen en denkt dat ze mens is, zo hebben wij hele menselijke problemen met haar, 1 ervan is de bank, zij denkt dat die van haar is, en ik ben van mening dat die van mij is, meestal komen we tot een compromis:
het begint zo:
[afbeelding]
en meestal eindigt het zo, poes tegen maatje 45 aan gekroeld en knorren dat ze doet
[afbeelding]
foto's zijn niet al te best.liggen en dan je voeten op de foto zetten gaat nu eenmaal niet al te makkelijk
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:02 schreef Uhmmie het volgende:
DDT: toch is het verleidelijk het beest wat brokjes toe te schuiven
vooral omdat je weet dat hij hoogstwaarschijnlijk ook gewoon geen eigenaar heeft enzo
Jij bent gewoon de LImburgse versie van mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:01 schreef Klonk het volgende:
ook 4 katten gok ik zo ?
quote:
Preciesquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:43 schreef Klonk het volgende:
die van ons kijken er naar met een blik van, leuk een balletje, ga jij hem ff halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |