zoals je ziet een fabeltje, het is wel zo dat rode dames in de minderheid zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat rode katten per definitie katers waren of is dat weer zo'n fabeltje?

"zoals je ziet", het zijn zwartwit foto'squote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals je ziet een fabeltje, het is wel zo dat rode dames in de minderheid zijn.

Dat komt,omdat het een Raskat is, en daar heb je wel degelijk rode poesjes in zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
"zoals je ziet", het zijn zwartwit foto's

Weer wat geleerd. En wat voor ras is dit dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat komt,omdat het een Raskat is, en daar heb je wel degelijk rode poesjes in zitten
Bij normale katten is het inderdaad zo, dat er bijna tot geen rode poesjes bestaan, dan is rood altijd kater, en lapjeskatten altijd vrouwtjes...

Een Maine Coon, grootste raskat die eris, kater wordt gemiddeld 12/14 kilo, poesen ongeveer 9 kiloquote:Op zondag 31 juli 2005 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. En wat voor ras is dit dan?

Wat een mooi en schattig poesje!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:27 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Dit hummeltje (Nura gaat ze waarschijnlijk heten) will soon be mine! Nu 6 weekjes oud)
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeder N'Gombe met Spoednick
[afbeelding]
First en Nura![]()
.

Ja klopt, een britse korthaar, of een karthuizer is hetquote:Op zondag 31 juli 2005 14:31 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Bastard, wat een schitterende kat!is het een Brits Korthaar en zo ja welke kleur is dat?
Mijn man wil ook graag zo'n kat later maar ik heb gehoord dat ze niet zo graag opgepakt en geknuffeld worden, is dat bij jouw kat ook zo?

Dat komt denk ik omdat er bij raskatten meer op kleur gefokt word, dus niet zomaar een willekeurige kater op een willekeurige poes, en dan is de kans op rode vrouwtjes groter.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat komt,omdat het een Raskat is, en daar heb je wel degelijk rode poesjes in zitten
Bij normale katten is het inderdaad zo, dat er bijna tot geen rode poesjes bestaan, dan is rood altijd kater, en lapjeskatten altijd vrouwtjes...

Heeft jou Harry ook zo'n overduidelijke "bler" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:37 schreef tonja het volgende:
Nog meer harry![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en wakker geworden
[afbeelding]

Bedankt voor de info!quote:

Roze poezenneusjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef Twiggy het volgende:
Jinx & Wicky
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ja!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft jou Harry ook zo'n overduidelijke "bler" ?
Mn ouders hebben zo'n .. volgens mij is het oostindische kat ofzo.. en die kat kan bleren dat is gewoon ongeloofelijk.![]()
Maar wel een prachtig karakter!

Whahaha ik ken siamezen die óók dol zijn op gekookte kip en in koor staan te brullen zodra ze dat ruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef tonja het volgende:
Bijvoorbeeld als ik kip aan het koken ben, en hij ruikt dat, dan gaat het hem allemaal veeeel te langzaam, en dat kan je heel goed horen.![]()

Geweldige kat, mooie foto.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit

Hehe nee daar kwamen we pas later achter! We vonden het eigenlijk gewoon een leuke naam!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:22 schreef tonja het volgende:
Genoemd naar Fritz the Cat? die animatie film?

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit

Kijkt je kitten nou zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:31 schreef i-spy24 het volgende:
Oude pic van thuis van mijn 'kitten'
[afbeelding]

Wat een prachtige foto van een hele mooie kattekopquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
*Click*
@ dubbel d tee

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |