Heeft jou Harry ook zo'n overduidelijke "bler" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:37 schreef tonja het volgende:
Nog meer harry![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en wakker geworden
[afbeelding]
Bedankt voor de info!quote:
Roze poezenneusjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef Twiggy het volgende:
Jinx & Wicky
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft jou Harry ook zo'n overduidelijke "bler" ?
Mn ouders hebben zo'n .. volgens mij is het oostindische kat ofzo.. en die kat kan bleren dat is gewoon ongeloofelijk.![]()
Maar wel een prachtig karakter!
Whahaha ik ken siamezen die óók dol zijn op gekookte kip en in koor staan te brullen zodra ze dat ruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef tonja het volgende:
Bijvoorbeeld als ik kip aan het koken ben, en hij ruikt dat, dan gaat het hem allemaal veeeel te langzaam, en dat kan je heel goed horen.![]()
Geweldige kat, mooie foto.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit
Hehe nee daar kwamen we pas later achter! We vonden het eigenlijk gewoon een leuke naam!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:22 schreef tonja het volgende:
Genoemd naar Fritz the Cat? die animatie film?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit
Kijkt je kitten nou zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:31 schreef i-spy24 het volgende:
Oude pic van thuis van mijn 'kitten'
[afbeelding]
Wat een prachtige foto van een hele mooie kattekopquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
*Click*
@ dubbel d tee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |