Open maar een apart topic als je zonodig dode beesten wilt gaan bekijken zeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
Aha!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef buitenbeentje het volgende:
Pst, RaisinGirl, daar is al een topic over geweest: stuffonmycat.com .![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:19 schreef CecilBDemented het volgende:
Catonmystuff zou ook wel een leuke zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef buitenbeentje het volgende:
Pst, RaisinGirl, daar is al een topic over geweest: stuffonmycat.com .![]()
![]()
Het zijn 2 broertjes, ze slapen alleen maar op/in elkaar, ik zal wat meer foto's posten als ik zin heb. Nu kan ik ze even niet meer luchten omdat ze net mijn halve woning gesloopt hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:18 schreef Nilasha het volgende:
@ Harlingen; Eerste foto is onwijs lief!
Dat is helemaal niet ergquote:
Ik vind hem er veel mooier uitzien dan een Siamees eerlijk gezegd maar dat zal door zijn vacht komen, Siamezen zijn toch wat bekender hier, meer aan gewend dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef tonja het volgende:
Oosterse korthaar. Eigenlijk hetzelfde als een siamees, maar met een egaal gekleurde vacht.
Ligt aan de grote van de kat en of het een raskat is of niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:08 schreef Bucko het volgende:
mijn kater (Sam ) is trouwens als 3kg en is pas 4,5 maand oud. Daarentegen is zijn zusje heel tenger en rond de twee kilo. Sammy gaat een grote jongen worden![]()
wat is een gemiddeld gewicht voor een keter/poes van rond de vier vijf maanden?
Hij ziet er ontzettend lief uit iig! En stoerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef tonja het volgende:
Ik heb er geen spijt van. Behalve mooi, is Harry ook nog om op te vreten zo lief..![]()
Aahhhh, die schattige balletjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef Providentia het volgende:
[..]
Harry is een mooie kat, alleen vind ik het niet mooi, dat je zn ballen zo ziet hangen![]()
dit herken ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Aahhhh, die schattige balletjes.![]()
Ik vind het zo zielig dat ze er eind september af moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |