En zijn ze nu nog steeds grote vrienden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Bailey ongeveer 12 weken jong.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En zijn ze nu nog steeds grote vrienden?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
deze slanke man met flaporen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:
@ymme, ik moet inloggen voor jouw foto's
Kipppiiieee!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Dit is Vosje
Geef HIER die kip NU!!!
[afbeelding]
Wat bedoel je? Ik zie mijn foto's gewoon hoor. Ingelogd of niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:
@ymme, ik moet inloggen voor jou foto's
Jij wel, maar jij bent waarschijnlijk toch ingelogd bij MSN. Als ik mezelf niet aanmeld bij MSN kan ik ze ook niet zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik zie mijn foto's gewoon hoor. Ingelogd of niet.![]()
Werkt ook niet altijd. Probeer www.photobucket.com eens, dat werkt hier iig altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef ymme het volgende:
Ja klopt, ik probeer het morgen opnieuw, bij imageshak ofzo.
Ik vind die kleur altijd zo mooiquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:05 schreef Naggelwauz het volgende:
Sunny
[[url=http://images5.theimagehosting.com/sunny.7.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een nare wetenschap.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:25 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Sweety heeft kanker.... toen we erachter kwamen (ze had een klein bultje op haar buik) zat er al een hele grote tumor in haar buik die we niet konden voelen. Alles weggehaald maar nu komt het zeer snel weer terug. De dierenarts zegt we kunnen wel doorgaan met opereren maar het zit al overal dus dan blijf je bezig. Maar ze is speels, eet goed, is aanhankelijk en slaapt goed, zolang dat zo is laten we haar bij ons maar zodra we merken dat ze pijn krijgt moeten we een goede baas zijn, hoe moeilijk dat ook is. Ze is de liefste kat hier in huis, echt een Sweety... dus we zijn er heel verdrietig over.
[afbeelding]
Zou je de plaatjes willen verwijderen? Het is best irritant dat je elke keer als je deze pagina bekijkt 2 keer een inlogscherm moet verwijderen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik zie mijn foto's gewoon hoor. Ingelogd of niet.![]()
Absoluut om op te vretenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:25 schreef Providentia het volgende:
Wat vinden jullie van de mijne:P
Ik vind ze mooi! En ze zien er ook erg lief uit maar dat doen katten al snel bij mijquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:08 schreef Providentia het volgende:
MN kitten van 5 maanden:)
[afbeelding]
Mn poes van 1 jaar:
[afbeelding]
Mn kater van 1 jaar:
[afbeelding]
Alle 3 Maine Coons
Ahh... wat zieligquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:25 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Sweety heeft kanker.... toen we erachter kwamen (ze had een klein bultje op haar buik) zat er al een hele grote tumor in haar buik die we niet konden voelen. Alles weggehaald maar nu komt het zeer snel weer terug. De dierenarts zegt we kunnen wel doorgaan met opereren maar het zit al overal dus dan blijf je bezig. Maar ze is speels, eet goed, is aanhankelijk en slaapt goed, zolang dat zo is laten we haar bij ons maar zodra we merken dat ze pijn krijgt moeten we een goede baas zijn, hoe moeilijk dat ook is. Ze is de liefste kat hier in huis, echt een Sweety... dus we zijn er heel verdrietig over.
[afbeelding]
HEEEEEEEL erg lief,maar ook vreselijk ondeugend. En ze praten met je, als ik thuiskom van school of werk, gaan ze naast me zitten en lopen brabbelen, helemaal gestoord wordt je daarvan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Absoluut om op te vreten![]()
Hoe zijn die maine coons qua karakter?
Jeetje 13 en 9 kilo... Ze eten zeker ook wel behoorlijk dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:47 schreef Providentia het volgende:
[..]
HEEEEEEEL erg lief,maar ook vreselijk ondeugend. En ze praten met je, als ik thuiskom van school of werk, gaan ze naast me zitten en lopen brabbelen, helemaal gestoord wordt je daarvan.
Ze zijn heel erg lief:)
En niet te vergeten, heel erg groot... mn kater van 1 jaar weegt nu al meer dan 6,5 kilo, mn poes van 1 jaar nu 5 kilo,en mn kitten van 5 maanden nu bijna 4 kilo. Het zijn de grootste rashuiskatten die er zijn, maar dat wilde ik ook:)
Ze zijn pas op 4 jarige leeftijd uitgegroeid, katers worden ongeveer 13 kilo en poezen 9 kilo..
zit er ook iets ras in? half maincoon ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:36 schreef Ashram het volgende:
Met gepaste trots stel ik voor:
Dr Claw:
- zwarte katertje met witte pootjes
- geboren rond 1 juni 2005
- kan nog niet zo goed overweg met zijn klauwen, vandaar de naam
- is redelijk mollig, dus de naam "Chubby Wan Kenobi" werd overwogen
Smokey:
- volledig zwarte katertje
- geboren rond half mei 2005
- heeft mensachtige gelaatstrekjes, erg mannelijk gezichtje
- lijkt nog het best op een stoere straatkater
de foto's:
Dr Claw overzag zijn rijk:![]()
[afbeelding]
Smokey is maar 10 weken, toch heeft ie z'n eerste slippertjes gehad:![]()
[afbeelding]
Dr Claw probeerde een NOG witter voetje te halen bij mij.![]()
[afbeelding]
Klaar voor het uurlijks gevecht:![]()
[afbeelding]
Je mag z'n pootje wel kussen:![]()
[afbeelding]
Camouflage...Smokey in rook opgegaan![]()
[afbeelding]
Altijd wakker te maken voor een foto![]()
[afbeelding]
Dr Claw...uit huis gezet na verloren gevecht![]()
[afbeelding]
Ten laatste, hun slaapstandje. Zo slapen ze dus elke dag! Claw met de pootjes stevig om Smokeys nek....en hij heeft er geen problemen mee!![]()
[afbeelding]
Ik zou het echt niet weten. Ze komen rechtstreeks uit het asiel. Ik ben er gewoon binnen gelopen en was onmiddelijk verliefd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
zit er ook iets ras in? half maincoon ofzo?
mijn kittens waren/zijn precies zelfde qua kleuren enzo! 1 helemaal zwarte, 1 zwart met witte en vlekjes op precies zelfde plekken zelfs sommige kussentjes zwart net als deze
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:03 schreef Ashram het volgende:
Ze schelen ongeveer 2 weekjes, dus een duidelijke rolverdeling is er niet.
Maar we houden de gevechten/stoeipartijtjes in de gaten en winnen beiden ongeveer evenveel.
Smokey (zwart) gebruikt een vechtstijl waarbij hij een thrust uitvoert om de tegenstander te rammen. Bloedsnel, echter wat tragere klauwacties. Beetje te licht waardoor de kinetische impact beetje laag is. Compenseert dat door het flippen van de tegenstander door de pootjes te lichten.
DrClaw (zwart/wit) is meer te vinden voor een airborne attack. Springt best hoog en doet een bodyslam met een krijsje erbij. Deze aanval hebben we gemakshalve maar "stuka" genaamd. Weinig impact, maar perfect om de afstand te beperken. Zeker omdat hij echt snel is met de klauwen, vandaar zijn naam.
Er wordt constant gestoeid en we doen ons best om toezicht erop te houden dat het vriendschappelijk blijft.
Oh, ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef ymme het volgende:
Ja klopt, ik probeer het morgen opnieuw, bij imageshak ofzo.
"I’ll Get You Next Time, Gadget! Next Tiiiiiiime!"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:36 schreef Ashram het volgende:
Met gepaste trots stel ik voor:
Dr Claw:
- zwarte katertje met witte pootjes
- geboren rond 1 juni 2005
- kan nog niet zo goed overweg met zijn klauwen, vandaar de naam
- is redelijk mollig, dus de naam "Chubby Wan Kenobi" werd overwogen
Smokey:
- volledig zwarte katertje
- geboren rond half mei 2005
- heeft mensachtige gelaatstrekjes, erg mannelijk gezichtje
- lijkt nog het best op een stoere straatkater
de foto's:
Dr Claw overzag zijn rijk:![]()
[afbeelding]
Smokey is maar 10 weken, toch heeft ie z'n eerste slippertjes gehad:![]()
[afbeelding]
Dr Claw probeerde een NOG witter voetje te halen bij mij.![]()
[afbeelding]
Klaar voor het uurlijks gevecht:![]()
[afbeelding]
Je mag z'n pootje wel kussen:![]()
[afbeelding]
Camouflage...Smokey in rook opgegaan![]()
[afbeelding]
Altijd wakker te maken voor een foto![]()
[afbeelding]
Dr Claw...uit huis gezet na verloren gevecht![]()
[afbeelding]
Ten laatste, hun slaapstandje. Zo slapen ze dus elke dag! Claw met de pootjes stevig om Smokeys nek....en hij heeft er geen problemen mee!![]()
[afbeelding]
Binnenkort past oliver er óók niet meer onder denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:43 schreef SpaceAce het volgende:
Deze staat nu bij m'n vriendje op z'n desktop:
[[url=http://x1.putfile.com/7/20914354452-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Zijn verstopplekje voor Tibbe, onder het dressoir![]()
Tibbe probeert het af en toe ook, maar komt niet verder als z'n kopje (en dan gaat hij weer in z'n achteruit...)
zoals je ziet een fabeltje, het is wel zo dat rode dames in de minderheid zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat rode katten per definitie katers waren of is dat weer zo'n fabeltje?
"zoals je ziet", het zijn zwartwit foto'squote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals je ziet een fabeltje, het is wel zo dat rode dames in de minderheid zijn.
Dat komt,omdat het een Raskat is, en daar heb je wel degelijk rode poesjes in zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
"zoals je ziet", het zijn zwartwit foto's
Weer wat geleerd. En wat voor ras is dit dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat komt,omdat het een Raskat is, en daar heb je wel degelijk rode poesjes in zitten
Bij normale katten is het inderdaad zo, dat er bijna tot geen rode poesjes bestaan, dan is rood altijd kater, en lapjeskatten altijd vrouwtjes...
Een Maine Coon, grootste raskat die eris, kater wordt gemiddeld 12/14 kilo, poesen ongeveer 9 kiloquote:Op zondag 31 juli 2005 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. En wat voor ras is dit dan?
Wat een mooi en schattig poesje!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:27 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
Dit hummeltje (Nura gaat ze waarschijnlijk heten) will soon be mine! Nu 6 weekjes oud)
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeder N'Gombe met Spoednick
[afbeelding]
First en Nura![]()
.
Ja klopt, een britse korthaar, of een karthuizer is hetquote:Op zondag 31 juli 2005 14:31 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Bastard, wat een schitterende kat!is het een Brits Korthaar en zo ja welke kleur is dat?
Mijn man wil ook graag zo'n kat later maar ik heb gehoord dat ze niet zo graag opgepakt en geknuffeld worden, is dat bij jouw kat ook zo?
Dat komt denk ik omdat er bij raskatten meer op kleur gefokt word, dus niet zomaar een willekeurige kater op een willekeurige poes, en dan is de kans op rode vrouwtjes groter.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dat komt,omdat het een Raskat is, en daar heb je wel degelijk rode poesjes in zitten
Bij normale katten is het inderdaad zo, dat er bijna tot geen rode poesjes bestaan, dan is rood altijd kater, en lapjeskatten altijd vrouwtjes...
Heeft jou Harry ook zo'n overduidelijke "bler" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:37 schreef tonja het volgende:
Nog meer harry![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en wakker geworden
[afbeelding]
Bedankt voor de info!quote:
Roze poezenneusjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef Twiggy het volgende:
Jinx & Wicky
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft jou Harry ook zo'n overduidelijke "bler" ?
Mn ouders hebben zo'n .. volgens mij is het oostindische kat ofzo.. en die kat kan bleren dat is gewoon ongeloofelijk.![]()
Maar wel een prachtig karakter!
Whahaha ik ken siamezen die óók dol zijn op gekookte kip en in koor staan te brullen zodra ze dat ruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef tonja het volgende:
Bijvoorbeeld als ik kip aan het koken ben, en hij ruikt dat, dan gaat het hem allemaal veeeel te langzaam, en dat kan je heel goed horen.![]()
Geweldige kat, mooie foto.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit
Hehe nee daar kwamen we pas later achter! We vonden het eigenlijk gewoon een leuke naam!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:22 schreef tonja het volgende:
Genoemd naar Fritz the Cat? die animatie film?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit
Kijkt je kitten nou zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:31 schreef i-spy24 het volgende:
Oude pic van thuis van mijn 'kitten'
[afbeelding]
Wat een prachtige foto van een hele mooie kattekopquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
*Click*
@ dubbel d tee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |