En zijn ze nu nog steeds grote vrienden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Bailey ongeveer 12 weken jong.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En zijn ze nu nog steeds grote vrienden?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
deze slanke man met flaporen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:
@ymme, ik moet inloggen voor jouw foto's
Kipppiiieee!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:14 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Dit is Vosje
Geef HIER die kip NU!!!
[afbeelding]
Wat bedoel je? Ik zie mijn foto's gewoon hoor. Ingelogd of niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:
@ymme, ik moet inloggen voor jou foto's
Jij wel, maar jij bent waarschijnlijk toch ingelogd bij MSN. Als ik mezelf niet aanmeld bij MSN kan ik ze ook niet zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik zie mijn foto's gewoon hoor. Ingelogd of niet.![]()
Werkt ook niet altijd. Probeer www.photobucket.com eens, dat werkt hier iig altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef ymme het volgende:
Ja klopt, ik probeer het morgen opnieuw, bij imageshak ofzo.
Ik vind die kleur altijd zo mooiquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:05 schreef Naggelwauz het volgende:
Sunny
[[url=http://images5.theimagehosting.com/sunny.7.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een nare wetenschap.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:25 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Sweety heeft kanker.... toen we erachter kwamen (ze had een klein bultje op haar buik) zat er al een hele grote tumor in haar buik die we niet konden voelen. Alles weggehaald maar nu komt het zeer snel weer terug. De dierenarts zegt we kunnen wel doorgaan met opereren maar het zit al overal dus dan blijf je bezig. Maar ze is speels, eet goed, is aanhankelijk en slaapt goed, zolang dat zo is laten we haar bij ons maar zodra we merken dat ze pijn krijgt moeten we een goede baas zijn, hoe moeilijk dat ook is. Ze is de liefste kat hier in huis, echt een Sweety... dus we zijn er heel verdrietig over.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |