Aww, ze zijn leuk! Leuk ook dat je meestal zo goed kunt zien welke een poesje is en welke een katertjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Bucko het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal!! Mijn vriend en ik hebben ook twee kittens van 4,5 maand oud.
Check de foto's maar!!Dit zijn onze boefjes!!
![]()
De getijgerde is Luna een poesje en de zwart/witte haar grote broer Sam, een katertje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo stonden die twee van ons gister ook te kijken. Erg leuk al die ronddraaiende kleurtjes en nog een paar keer hengelen met die pootjes om het te pakken te krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:15 schreef SpaceAce het volgende:
De was... Hoe spannend kan het zijn?
*Filmpje*
Zie ik het goed??quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Dit is de kat van een vriend mij
Wow, hij is echt om op te vreten ! Die blik in z'n oogjesquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:58 schreef harlingen het volgende:
Ik zal binnenkort hier eens wat mooie foto's plaatsen, hier alvast een opwarmertje: dikkiedik met ons buurmeisje:
[afbeelding]
Dikkiedik en zijn broertje Pukkie zijn nu iets van 3 maanden oud en zetten het hele huis op stelten. Ze piepen en miauwen de hele tijd, veel meer dan onze andere katten. Dikkiedik is onze enige kat die niet bang is voor de stofzuiger! Hij gaat er zelfs naast zitten als hij aanstaat!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:09 schreef kissa het volgende:
[..]
Zie ik het goed??
De weerspiegeling in het raam, achter de kat?
![]()
Oh my godquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:09 schreef kissa het volgende:
[..]
Zie ik het goed??
De weerspiegeling in het raam, achter de kat?
![]()
Dat ene oogjequote:Op maandag 8 augustus 2005 23:58 schreef harlingen het volgende:
Ik zal binnenkort hier eens wat mooie foto's plaatsen, hier alvast een opwarmertje: dikkiedik met ons buurmeisje:
[afbeelding]
Dikkiedik en zijn broertje Pukkie zijn nu iets van 3 maanden oud en zetten het hele huis op stelten. Ze piepen en miauwen de hele tijd, veel meer dan onze andere katten. Dikkiedik is onze enige kat die niet bang is voor de stofzuiger! Hij gaat er zelfs naast zitten als hij aanstaat!
Wat een schatjes zo, 3 zijn het er toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:55 schreef tHaBuZ het volgende:
Doe ik ook maar mee... foto van de kittens die vandaag aan zijn komen wandelen.....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:19 schreef CecilBDemented het volgende:
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/7007/29sz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sparky alleen
Kneus, ga buiten spelen ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Post ook even foto's van alle verscheurde vogels die ze mee naar huis nemen en die ze niet opeten ofzo....
Goed planquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Post ook even foto's van alle verscheurde vogels die ze mee naar huis nemen en die ze niet opeten ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |