Whahaha ik ken siamezen die óók dol zijn op gekookte kip en in koor staan te brullen zodra ze dat ruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef tonja het volgende:
Bijvoorbeeld als ik kip aan het koken ben, en hij ruikt dat, dan gaat het hem allemaal veeeel te langzaam, en dat kan je heel goed horen.![]()
Geweldige kat, mooie foto.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit
Hehe nee daar kwamen we pas later achter! We vonden het eigenlijk gewoon een leuke naam!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:22 schreef tonja het volgende:
Genoemd naar Fritz the Cat? die animatie film?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
Meneer hier heeft sinds kort een obsessie voor bananen, wat daar nou zo interessant aan is![]()
*Click*
@ dubbel d tee
Gaat zo zn gangetje, ongeveer 1x per week last van de hechtingen, gelukkig mogen ze er over 8 maanden uit
Kijkt je kitten nou zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:31 schreef i-spy24 het volgende:
Oude pic van thuis van mijn 'kitten'
[afbeelding]
Wat een prachtige foto van een hele mooie kattekopquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:48 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
*Click*
@ dubbel d tee
Aww, ze zijn leuk! Leuk ook dat je meestal zo goed kunt zien welke een poesje is en welke een katertjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Bucko het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal!! Mijn vriend en ik hebben ook twee kittens van 4,5 maand oud.
Check de foto's maar!!Dit zijn onze boefjes!!
![]()
De getijgerde is Luna een poesje en de zwart/witte haar grote broer Sam, een katertje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo stonden die twee van ons gister ook te kijken. Erg leuk al die ronddraaiende kleurtjes en nog een paar keer hengelen met die pootjes om het te pakken te krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:15 schreef SpaceAce het volgende:
De was... Hoe spannend kan het zijn?
*Filmpje*
Zie ik het goed??quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:41 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Dit is de kat van een vriend mij
Wow, hij is echt om op te vreten ! Die blik in z'n oogjesquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:58 schreef harlingen het volgende:
Ik zal binnenkort hier eens wat mooie foto's plaatsen, hier alvast een opwarmertje: dikkiedik met ons buurmeisje:
[afbeelding]
Dikkiedik en zijn broertje Pukkie zijn nu iets van 3 maanden oud en zetten het hele huis op stelten. Ze piepen en miauwen de hele tijd, veel meer dan onze andere katten. Dikkiedik is onze enige kat die niet bang is voor de stofzuiger! Hij gaat er zelfs naast zitten als hij aanstaat!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:09 schreef kissa het volgende:
[..]
Zie ik het goed??
De weerspiegeling in het raam, achter de kat?
![]()
Oh my godquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:09 schreef kissa het volgende:
[..]
Zie ik het goed??
De weerspiegeling in het raam, achter de kat?
![]()
Dat ene oogjequote:Op maandag 8 augustus 2005 23:58 schreef harlingen het volgende:
Ik zal binnenkort hier eens wat mooie foto's plaatsen, hier alvast een opwarmertje: dikkiedik met ons buurmeisje:
[afbeelding]
Dikkiedik en zijn broertje Pukkie zijn nu iets van 3 maanden oud en zetten het hele huis op stelten. Ze piepen en miauwen de hele tijd, veel meer dan onze andere katten. Dikkiedik is onze enige kat die niet bang is voor de stofzuiger! Hij gaat er zelfs naast zitten als hij aanstaat!
Wat een schatjes zo, 3 zijn het er toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:55 schreef tHaBuZ het volgende:
Doe ik ook maar mee... foto van de kittens die vandaag aan zijn komen wandelen.....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:19 schreef CecilBDemented het volgende:
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/7007/29sz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sparky alleen
Kneus, ga buiten spelen ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Post ook even foto's van alle verscheurde vogels die ze mee naar huis nemen en die ze niet opeten ofzo....
Goed planquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Post ook even foto's van alle verscheurde vogels die ze mee naar huis nemen en die ze niet opeten ofzo....
Open maar een apart topic als je zonodig dode beesten wilt gaan bekijken zeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
Aha!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef buitenbeentje het volgende:
Pst, RaisinGirl, daar is al een topic over geweest: stuffonmycat.com .![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:19 schreef CecilBDemented het volgende:
Catonmystuff zou ook wel een leuke zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:00 schreef buitenbeentje het volgende:
Pst, RaisinGirl, daar is al een topic over geweest: stuffonmycat.com .![]()
![]()
Het zijn 2 broertjes, ze slapen alleen maar op/in elkaar, ik zal wat meer foto's posten als ik zin heb. Nu kan ik ze even niet meer luchten omdat ze net mijn halve woning gesloopt hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:18 schreef Nilasha het volgende:
@ Harlingen; Eerste foto is onwijs lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |