Dat is helemaal niet ergquote:
Ik vind hem er veel mooier uitzien dan een Siamees eerlijk gezegd maar dat zal door zijn vacht komen, Siamezen zijn toch wat bekender hier, meer aan gewend dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef tonja het volgende:
Oosterse korthaar. Eigenlijk hetzelfde als een siamees, maar met een egaal gekleurde vacht.
Ligt aan de grote van de kat en of het een raskat is of niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:08 schreef Bucko het volgende:
mijn kater (Sam ) is trouwens als 3kg en is pas 4,5 maand oud. Daarentegen is zijn zusje heel tenger en rond de twee kilo. Sammy gaat een grote jongen worden![]()
wat is een gemiddeld gewicht voor een keter/poes van rond de vier vijf maanden?
Hij ziet er ontzettend lief uit iig! En stoerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef tonja het volgende:
Ik heb er geen spijt van. Behalve mooi, is Harry ook nog om op te vreten zo lief..![]()
Aahhhh, die schattige balletjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef Providentia het volgende:
[..]
Harry is een mooie kat, alleen vind ik het niet mooi, dat je zn ballen zo ziet hangen![]()
dit herken ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Aahhhh, die schattige balletjes.![]()
Ik vind het zo zielig dat ze er eind september af moeten.
Nu zijn ze nog schattigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Aahhhh, die schattige balletjes.![]()
Ik vind het zo zielig dat ze er eind september af moeten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dit herken ikIk vind het blubberbuikje van mijn Bepje ook zo schattig
. Als liefhebbende kattenmoeder vind je gewoon alles aan je beessie cute
![]()
quote:
Mijn Juliusje...meneer was net zn bekje aan het dichtdoen na een enorma gaap, normaal kijkt ie heel lief hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:20 schreef Klonk het volgende:
omgis dat een poes van jou ?
als je dat zo ziet, dan durf je nauwlijks meer te slapen zonder lampje aan
ik hoop trouwens hier ook snel een foto te plaatsen van onze nieuwe huisgenoot, we vonden 4 katten nog te weinig en gaan vanavond hopelijk naar een kitten kijken.
Sjessisquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:18 schreef MauBro het volgende:
[..]
[afbeelding]
bang word je pas als je kat bezeten is door de duivel, dat kruisje op de achtergrond straalt iig geen positieve energie uit voor katlief![]()
@ Harry:![]()
quote:het is wit met grijs met een lichte rode schijn
Ik heb geprobeerd in de wasmand te kruipen maar het ging echt nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:59 schreef tonja het volgende:
Het baasje ziet er wel een beetje buitengesloten uit zo![]()
Hehe, die neus..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Harry-soesigkoppie
Hij heeft echt een neus om plat te zoenen
Zo'n mooie ouderwetse cyper...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]
Nu moet de ander er ook op natuurlijk, anders is het niet eerlijk
en het is nog zo'n lieverd ookquote:
Bijna 3 jaar en het is een hij...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef McPhearson het volgende:
[..]
en het is nog zo'n lieverd ook
Snuggles ziet er lief uitis ze nog jong?
@ Vava: dank je
Da's een jongeman vergeleken bij mij twee oudjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bijna 3 jaar en het is een hij...(Dat moest ik er van hem bijzetten anders krijgt hij een complex
Het lijkt allemaal goed te gaan met ons mannetje. Hij had zijn laatste epilepsie-aanval vrijdagochtend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef tonja het volgende:
hoesut nu met bailey?
Wat een lieverd! Dat vlekje bij haar neusquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:32 schreef Black-Hole het volgende:
Poes die heerlijk van de zon geniet:
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |