Die ja, en Hicham had hem niet goed gefilmdquote:Op maandag 18 juli 2005 19:55 schreef hollander172 het volgende:Dat is toch die 7 die later tijdens de rit op zijn bek flikkerde?Heel MF viel ook nog eens over hem heen vanwege zijn rijgedrag.
Stelletje moraalridders zijn het dan ineens.
Ik ben wat minder verwijfdquote:Op maandag 18 juli 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dat je hem gaat overnemenkan ik weer shoppen voor een nieuwer model 6
![]()
Ik weet niet wat ze met moslimtroika bedoelen. Als ik wat lees en ik weet niet wat het betekent zoek ik het altijd opquote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zoekt serieus naar de betekenis?![]()
Ook bij een tankstation waar er geen plek voor is?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:02 schreef Phatzak het volgende:
Die ja, en Hicham had hem niet goed gefilmd![]()
Kwil ook wheelies kunnen trekken![]()
Is geen bestaand woord.quote:Ik weet niet wat ze met moslimtroika bedoelen. Als ik wat lees en ik weet niet wat het betekent zoek ik het altijd opMaar troika kwam gewoon niet in vandale voor en van de uitdrukking had ik nooit gehoord. Google was ik te lui voor
Ik denk dat hij het zelf ook van het net heeft gepluktquote:Op maandag 18 juli 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hicham
Ik heb dagenlang zitten zoeken naar films van hun nadat ik Mach 2&3 gezien heb.... zo ontzettend gaaf, maar nooit wat kunnen vinden verderHeb je dat op DVD oid?
Oh, daar, even zoeken, gelukkig is het net niet zo grootquote:Op maandag 18 juli 2005 20:07 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het zelf ook van het net heeft geplukt
Je icon gaat snelquote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb even de tankbonnen doorgenomen.. ik heb nu 6 dagen op de motor gezeten, 7 keer getankt (80 euro totaal), 1650 km afgelegd met een gemiddeld verbruik van 1 op 25
Zuiniger is mogelijk, maar ik ga steeds onzuiniger rijden![]()
Zuinig dingetje die GS, ik haal de helft nog niet van jouw verbruik.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb even de tankbonnen doorgenomen.. ik heb nu 6 dagen op de motor gezeten, 7 keer getankt (80 euro totaal), 1650 km afgelegd met een gemiddeld verbruik van 1 op 25
en zo hoort het, gas erop.quote:Zuiniger is mogelijk, maar ik ga steeds onzuiniger rijden![]()
damn, ik zit op 1:13quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zuiniger is mogelijk, maar ik ga steeds onzuiniger rijden![]()
Snel? Dan heb je geen iexplorer zeker..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Je icon gaat snel![]()
En mijn mening over nakeds moet ik herzien helaas. Een lang stuk snelweg is best relaxed te doen (zonder tegenwind denk ik) op zo een ding en je houdt je beter aan de snelheid. In de stad rijden is heerlijk... Helaas kan ik me niet twee motoren permitteren
Chef, beterschap !!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
bedankt voor de hulp allemaal, net wakker met knallende hoofdpijnde spierpij is nog wel uit te houden maar doe hoofdpijn
ik heb vandaag mijn motor gezien, of wat er nog van over wasde tranen sprongen in mijn ogen omdat ik besefte dat ik zo ontzettend veel geluk heb gehad
was best moeilijk voor mij om vorig topic door te lezen qua emoties, ik weet dus echt niet meer wat er net voor en tijdens de klap is gebeurd.
quote:
Welkom terug gozerquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
bedankt voor de hulp allemaal, net wakker met knallende hoofdpijnde spierpijn is nog wel uit te houden maar die hoofdpijn
ik heb vandaag mijn motor gezien, of wat er nog van over wasde tranen sprongen in mijn ogen omdat ik besefte dat ik zo ontzettend veel geluk heb gehad
was best moeilijk voor mij om vorig topic door te lezen qua emoties, ik weet dus echt niet meer wat er net voor en tijdens de klap is gebeurd.
Joehoequote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
bedankt voor de hulp allemaal, net wakker met knallende hoofdpijnde spierpijn is nog wel uit te houden maar die hoofdpijn
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef ondeugend het volgende:we zijn allemaal blij dat je er beter aan toe ent dan je motor.
hahaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Snel? Dan heb je geen iexplorer zeker..
Maarre ik heb het op de motor nooit warm nee, altijd lekker fris![]()
Keyword: peer-to-peer network en de bijbehorende search gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hicham
Ik heb dagenlang zitten zoeken naar films van hun nadat ik Mach 2&3 gezien heb.... zo ontzettend gaaf, maar nooit wat kunnen vinden verderHeb je dat op DVD oid?
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Snel? Dan heb je geen iexplorer zeker..
Maarre ik heb het op de motor nooit warm nee, altijd lekker fris![]()
Ja, influence people was hetquote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Influence people bedoel je ?
Mach1 bestaat niet voor zover ik weet...
Anders zeg je even op MSN welk p2p network precies
ik heb gekeken of het frame krom was en dat isie volgens mij niet alleen het balhoofd heeft een paar diepe krassenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef Phatzak het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klote, die stalen remleidingen lagen er ook nog niet zo langs op![]()
Verpatsen aan 1 van die VFR rijders waar je laatst mee reed
Anders misschien wel een minibike ?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gekeken of het frame krom was en dat isie volgens mij niet alleen het balhoofd heeft een paar diepe krassen![]()
dus misschien met een beetje geluk is er toch wel een naked van te maken
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Anders misschien wel een minibike ?
Beetje van de schrik bekomen meissie ?quote:
Sorry dat ik stoorde, vond het wel zo fijn even een persoonlijk contact op te nemen ipv via het forum.quote:
Ik ben er eigenlijk steeds voor Martie geweest en ik moet zo veel mensen bellen en dingen regelen, maar het lukt allemaal vrij aardig. Ik ben al die tijd heel rustig geweest en nu eigenlijk nog. Ik zie er nu in ieder geval wel weer beter uit. Ik ben alleen bang dat alles wat ik steeds voor me zie gebeuren nog een keer echt door moet dringen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Beetje van de schrik bekomen meissie ?
Dat geeft helemaal niets.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sorry dat ik stoorde, vond het wel zo fijn even een persoonlijk contact op te nemen ipv via het forum.
Hoorde al dat ie in goede handen is.![]()
Damn, het gashandle zit rechts.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:
Je post eens een keer 2 keer achterelkaar.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gewoon lekker jullie tijd nemen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk steeds voor Martie geweest en ik moet zo veel mensen bellen en dingen regelen, maar het lukt allemaal vrij aardig. Ik ben al die tijd heel rustig geweest en nu eigenlijk nog. Ik zie er nu in ieder geval wel weer beter uit. Ik ben alleen bang dat alles wat ik steeds voor me zie gebeuren nog een keer echt door moet dringen.
Maar het helpt in ieder geval heel erg om Martie hier gewoon thuis te hebben. Zelf ben ik ook blij om in ons eigen huis te zijn en tot rust te komen.
ik sta er ook versteld vanquote:Op maandag 18 juli 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ongeloofenlijk als ik je motor zie dat je alweer binnen 24 uur kan fokken.
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
Hier is dat stukje uit die film dat ze met dodemansknop gaan spelen, die vrouw die uit dat cafe rent is ook grappigis een 'beetje' boos dat ze dat steeds flikken
13 MB, 3 minuten downloaden
Geluid loopt alleen niet synchroon, baggerzooimaar dat moet je maar voor liev nemen
Koesteren en doorgaan.quote:
En als ik op de motor zonder regenkleren ben?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan doe je het dak van je 206'je toch dicht
Harder rijden.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Crashcat het volgende:
[..]
En als ik op de motor zonder regenkleren ben?![]()
Nouquote:
Je dekt je wel een beetje in, maar je hebt volkomen gelijk dat het geen bestaand woord is.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef hollander172 het volgende:
Is geen bestaand woord.Troika zelf wel maar heeft weinig betekenis in het Nederlands. Teruggrijpend op de politieke betekenis zou het wel weer kunnen en in deze hebben ze daar ook voor gekozen.
Desalnietemin is het eigenlijk gewoon een loos woord.
Dan neem je shampo & zeep mee voor een gratis douchequote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Jezelf goed met vaseline insmeren.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Crashcat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
Nouik dacht hier even bij te kunnen lezen van wat een steeds diepzinnigere discussie werd.
![]()
Ik dek me niet in, het woord wordt een enkele keer gebruikt door zijn politieke lading en daarmee maakt het deel uit van de spreektaal (hoe zeldzaam gebruikt ook) maar het is geen nederlands woord.quote:Je dekt je wel een beetje in, maar je hebt volkomen gelijk dat het geen bestaand woord is.![]()
Ik heb het even bij een bevriende Neerlandicus gechecked, die ook nog even wat vakliteratuur ging naslaan.
Ja, pappa.![]()
* hollander172 ziet gemiddeld gereedschapsbakje voor zich: vaseline, onderzoekshandschoentjes en een kaart met parkings...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jezelf goed met vaseline insmeren.![]()
De gemiddelde chopperrijder heeft dat toch altijd al bij zich.![]()
Je bent in de war met andere stroika's denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:35 schreef hollander172 het volgende:
Ik dek me niet in, het woord wordt een enkele keer gebruikt door zijn politieke lading en daarmee maakt het deel uit van de spreektaal (hoe zeldzaam gebruikt ook) maar het is geen nederlands woord.Het is meer een soort bijwoordje voor mensen die interessant willen doen (de Telegraaf in deze) of het gewoon leuk vinden klinken.
Laat even weten wat die neerlandicus erover kan vinden, ben benieuwd.
Martie heb net de hele gebeurtenis ff gelezenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou wil ik mijn gelijk hebben ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Je bent in de war met andere stroika's denk ik.![]()
Maar hij zei wel 2 betekenissen, maar die sloegen op dingen, niet op mensen.
Ik ben het alweer vergeten, was te ver off topic.![]()
Iets met koetsen en wagens, niet met het hervormen van een autoritair politiek systeem..
En ik sluit niet uit dat hij het lezen, heeft hij moeite met vizualiseren via de telefoon.
Ik las de zin voor, en ik hoorde in de stilte via telepatischische weg: heH.![]()
Daar leek het ook op.quote:
En nu in het Nederlands dus.quote:Troika is de benaming voor die rare poppetjes, 3 in totaal omdat troika simpelweg 3 betekent.
Het politieke deel had ik ook goed onthouden:
"The word became notorious during the Stalinist era in the Soviet Union. Troikas replaced the normal legal system for quick persecution of dissidents or anybody accused of political crimes. Quickly they turned into witchhunts and filled the country with dread."
Het heeft inderdaad ook een betekenis in de paardelarij.
Dit zal tegenwoordig de bekenste betekenis zijn overigens: www.troikagames.com
"Hey pap (...) ja met mij is het goed, maar dat boeit nu ff niet. Ik was ff aan het bijlezen bij die Josti!MC (...) Ja die kneuzenclub jaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik sluit niet uit dat hij het lezen met, omdat hij als man mogelijk moeite heeft met visualiseren via de telefoon. Ik las de zin voor, en ik hoorde in de stilte via telepatischische weg: heH.
*laat telefoon 2 keer overgaan vanwege ¤ 0,26 beltegoed*quote:Op maandag 18 juli 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
"Hey pap (...) ja met mij is het goed, maar dat boeit nu ff niet. Ik was ff aan het bijlezen bij die Josti!MC (...) Ja die kneuzenclub jaMagoed, daar gaat het ff niet om. Ik las dus dit, en nu vroeg ik me af of jij wist wat dat betekende
"
Normaal niet hoorquote:
Okee, doe even een goede poging. (zal niet helemaal correct zijn so sue me)quote:En nu in het Nederlands dus.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*laat telefoon 2 keer overgaan vanwege ¤ 0,26 beltegoed*
*wordt teruggebeld*
*vraagt hoe het gaat*
*stelt vraag*
*krijgt vraag terug waarvoor, maar beantwoord die niet*![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*laat telefoon 2 keer overgaan vanwege ¤ 0,26 beltegoed*
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
Tot zover mijn poging, onzorgvuldigheden zitten er ongetwijfeld wel in en er zit nog veel meer aan vast maar dan moeten we terug naar het begin van vorige eeuw.Geen zin in op dit moment.
![]()
En wat moet Phatzak nu weer betekenen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:10 schreef Phatzak het volgende:Check ook even dit. Weet je wie je nu moet stalken weer
![]()
Laat die troika's toch
Vind ik ook.quote:
OMGquote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
Niet te hopen dat hij mijn adviezen van gisteren heeft opgevolgd over een hoertje laten komen als hij droogstaat.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi verhaal, wil ik overleggen, maar ik geloof dat ik net al 2 keer stoorde.
![]()
Niet te hopen dat hij mijn adviezen van gisteren heeft opgevolgd over een hoertje laten komen als hij droogstaat.![]()
![]()
Serieus antwoord was: het is zo duur.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef hollander172 het volgende:Hij moet er dan ook 2 tegelijk laten komen.
Oh en zelf ook even komen anders mist het weer doel.
Wat is nou de maximale afstand die jij af kan leggen op dat ding?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef Youp het volgende:
ik heb mn domme papiertje, en al lekker gereden vandaag
vandaag 120km gereden en ook snelweg enzo.. echt goed te doen hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 22:30 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Wat is nou de maximale afstand die jij af kan leggen op dat ding?
had om 2 uur mn rijbewijs pas en ik moest overal gaan buurten dus dan krijg je dat... morgen gaan er echt km's gemaakt worden denk ikquote:
msnquote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Phatzak het volgende:
[..]Hoewissiedat?
Ziet er wel nieuwig uit dat SM ding![]()
FokMC meets?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Youp het volgende:
[..]
had om 2 uur mn rijbewijs pas en ik moest overal gaan buurten dus dan krijg je dat... morgen gaan er echt km's gemaakt worden denk ik
Kan ie niet met BHFH mee?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Serieus antwoord was: het is zo duur.![]()
![]()
Het huis is afbetaald, en de giro zal zeker meer dan 20.000 aantikken.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Tango, een keten van onbemande tankstations, gaat bij zijn 75 pompen zaterdag voor één dag het kwartje van kok aan de consument teruggeven.
VETquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]Jammer dat ik dan waarschijnlijk weer werk, anders had je die dag kilometers kenne makuh
Oh ja, en Lingo stopt
Omdat jij ogenschijnlijk even normaal meepostquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ik niet snap he, waarom word er nou ineens weer gesproken tegen meIk heb alleen Mercy beterschap gewenst via hier....
Ook dat bordje gezien van die pomp op Gran Canaria?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:24 schreef Phatzak het volgende:
[..]Jammer dat ik dan waarschijnlijk weer werk, anders had je die dag kilometers kenne makuh
Euro 95 ... 0,666 centquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook dat bordje gezien van die pomp op Gran Canaria?
Nog geen 80 cent per liter.........
![]()
In Arabie is benzine pas betaalbaar, 10 jaar geleden 3 guldencent.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:08 schreef Phatzak het volgende:
Euro 95 ... 0,666 cent![]()
En die regels die Peijs ofzo dat oude wijf allemaal wil invoeren godverr...leuk he de telegraaf
En subtiel begonnen is met posten, het enigzins geleidelijk opbouwde.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:01 schreef Phatzak het volgende:
Omdat jij ogenschijnlijk even normaal meepost
Ja, en helemaal verrot gescholdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:01 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Omdat jij ogenschijnlijk even normaal meepost
Heb je hem niet gebelt dan
Begon niet met SC posten, begon gewoon met Martie beterschap te wensen, verder was ik toen helemaal niet van plan om nog verder te posten, maar ja, die zielige hondenogen kan je niet weerstaan he...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:19 schreef Patrick281 het volgende:
En subtiel begonnen is met posten, het enigzins geleidelijk opbouwde.
Tuurlijk sprak hij bijna iedereen even aan zo tussendoor.![]()
Zelfs aan Hicham vragen of t'ie op MSN kwam.![]()
![]()
Nou ja zo ongeveer dus.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Begon niet met SC posten, begon gewoon met Martie beterschap te wensen, verder was ik toen helemaal niet van plan om nog verder te posten, maar ja, die zielige hondenogen kan je niet weerstaan he...![]()
Bij voorkeur bijvullen met dezelfde olie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:35 schreef Phatzak het volgende:
Vandaag de motor maar weer ophalen [afbeelding]
Nog even de ketting smeren en olie bijvullen. Van beide is niets meer te bekennen momenteel. Is wel zo netjesZullen vast geen andere olie gebruiken voor dat 25kW ding dan SW40 oid.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij voorkeur bijvullen met dezelfde olie.![]()
Als je gaat mengen is er geen fabrikant die zijn olie nog garandeert.
En mogelijk geeft het zelfs koppelingslip.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:35 schreef Phatzak het volgende:
Nog even de ketting smeren en olie bijvullen. Van beide is niets meer te bekennen momenteel. Is wel zo netjes![]()
Toch wel jammer die speelfiets weer moeten teruggeven hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:35 schreef Phatzak het volgende:
Vandaag de motor maar weer ophalen [afbeelding]
Je zou eens moeten wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Toch wel jammer die speelfiets weer moeten teruggeven he
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
waarom smeer je iets waarvan niets meer te bekennen valt.
Ga je je 6 inruilenquote:
Ik las poserquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Hypocriete gozer die OPM, heeft een nieuwe motor en is weer de topposter.![]()
![]()
En s'avonds dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik las poser![]()
maar ik heb nu de gelegenheid op mijn werk
Verzekeringswerk?quote:
neuh over verkeerslichten die niet op motoren reageren. Ben vanaf de politie doorverwezen naar Nuon (quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
neuh over verkeerslichten die niet op motoren reageren. Ben vanaf de politie doorverwezen naar Nuon () en die konden me niet helpen uiteraard. Toen de verkeerspolitie gebeld en die verwezen me door naar de gemeente. In ieder geval, dit kreeg ik te horen:
Je mag zeker niet door rood rijden, dus als je geflitst wordt op die manier kun je dat argument niet gebruiken waarschijnlijk. Je zult moeten wachten, extra bewegen oid, of nog een keer aanrijden over de lussen.Een magneet onder de motor zal volgens hen niet helpen.
De meeste verkeerslichten reageren wel op motoren, dus er zullen slechte enkele verouderde systemen zijn die daar niet op reageren.
Als je exact weet welk verkeerslicht niet goed werkt met motoren, kun je dit melden via de plaatselijke gemeente zodat die ze kan 'upgraden' (uitgraven en plaatsen nieuwe lussen/apparatuur).
Korte stukjes kan je wel op je achterwiel af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:48 schreef Youp het volgende:
net alweer lekker geredenmoest naar de tandarts enzo
nouja, was toch 45km... moest ff een omweg maken enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook leuk dat aspirant M-F'ers met een gloednieuw papiertje vaak topics openen hierover.
En de rest denktalweer.
![]()
[..]
Korte stukjes kan je wel op je achterwiel af.![]()
Exact het verbruik met de KLX.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:53 schreef Youp het volgende:
oh trouwens ik verbruik 1:17 met het apparaaten dan geef ik hem toch echt wel af en toe de sporen
mjah ik had al 122km geredenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Exact het verbruik met de KLX.![]()
Zelfs op de avondmeet met Martie en de Lims reed ik makkelijk 100 kilometer op een tank.![]()
Rustig en sportief rijden scheelt amper met dit ding.
De CR loopt uiteens van 1:21 tot 1:10.![]()
Ik tank altijd op of rond de 100 km, en dan gaat er meestal iets van 5.5 liter in.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:06 schreef Youp het volgende:
mjah ik had al 122km geredentoen 7 liter getanked en er zat nog een boel in... gister had ik 7,5 liter getanked en toen zat er nog in... volgensmij heb ik een 8-9 liter tank ofzo
Gewoon eerste en derde hit bij Google..quote:Jij bent knap
De dierenbescherming kon me hier niet eens aan helpen
Jij schudt het tijdens het werk even uit je mouw
quote:Je mag zeker niet door rood rijden, dus als je geflitst wordt op die manier kun je dat argument niet gebruiken waarschijnlijk. Je zult moeten wachten, extra bewegen oid,
of nog een keer aanrijden over de lussen.Een magneet onder de motor zal volgens hen niet helpen.
De meeste verkeerslichten reageren wel op motoren, dus er zullen slechte enkele verouderde systemen zijn die daar niet op reageren.
Als je exact weet welk verkeerslicht niet goed werkt met motoren, kun je dit melden via de plaatselijke gemeente zodat die ze kan 'upgraden' (uitgraven en plaatsen nieuwe lussen/apparatuur).
Klein beetje kan altijd, maar misschien zijn je blokken ook op.. of je remschijf zelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij loopt mijn achterrem wat aan trouwens, viel me gister op toen ik hem weer in de garage zette. Is dit erg slecht of normaal/niet erg?
Klinkt gezellig al die bezoekjes.quote:
Ja ik zei ook al, moet ik daar dan de hele nacht blijven wachten?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww even keren en nog een keertje !!
Op een autoweg mag je niet keren. Dus wettelijk moet je daar gewoon voor altijd blijven staan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja ik zei ook al, moet ik daar dan de hele nacht blijven wachten?![]()
Wettelijk ja.. ik weet wel dat als ik een motoragent zie dat ik hem dan ga achtervolgen met een cameraquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Op een autoweg mag je niet keren. Dus wettelijk moet je daar gewoon voor altijd blijven staan.
Alweer die achterrem, papegaai.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja ik zei ook al, moet ik daar dan de hele nacht blijven wachten?![]()
Net nog even gekeken bij mijn fiets, achterrem loopt klein beetje aan. Gister was het iets meer maja toen wastie ook warm. Ik gebruik de achterrem altijd veel, wel in combinatie met voor natuurlijk, maar de achterrem gebruik ik harder aangezien ik liever die laat blokkeren dan voor (trauma nog steeds)
o.. ok weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alweer die achterrem, papegaai.
Voor 70 % remmen, achter 30% tot nul %.
Straks met regen of in de winter ga je veel sneller op je bek als je achter hard remt.![]()
En als automobilist ben je ook gewend om met je voet op dat ding te stampen.quote:
Ik zal binnenkort ook eens even noodstops oefenen met mijn GS.. al zie ik er wel tegenopquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als automobilist ben je ook gewend om met je voet op dat ding te stampen.![]()
Ik moest het echt afleren, en ben dus ook een keer onderuit gegaan toen mijn rem blokkeerde.
Daarna betrapte ik mij toch vaak weer op te hard remmen, maar gaandeweg ben ik subtieler gaan worden.
Beter let jij er nu al op.![]()
Blokkeren kwam toen trouwens doordat Safe de dag ervoor heel servicegericht mijn voetrem strakker had gezet terwijl ik daar met een lekke achterband stond.
De man voor mij op de weg maakte een noodstop toen hij een ambulance hoorde, en ik keek net naar links waar het geluid vandaan kwam.. kijk voor mij en zie nog maar 20 meter afstand en een auto die op zijn banden doorglijd door het blokkeren.![]()
Nu bij noodstoppen rem ik immer nog steeds heel beheerst met de voetrem.
Juist als je er tegenop kijkt dan is dit een gevaarlijke situatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zal binnenkort ook eens even noodstops oefenen met mijn GS.. al zie ik er wel tegenop![]()
Ding mogen ze er wel aflaten, gebruik hem echt bijna nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
En let dan verdomt wel op die achterrem, die is juist veel gevaarlijker.![]()
ik rem altijd met voor-en achterremquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Ding mogen ze er wel aflaten op laten zitten, gebruik hem echt bijna nooit.altijd
Alleen keren maar als ik zonder achterrem een keertje extra moet steken zal het me ook worst zijn.![]()
Fuck it, ik doe het lekker op mijn eigen manier.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik rem altijd met voor-en achterremzo hebben we het geleerd toch
En dan heb je weer van die vrouwen die zeggen dat je moet springen of je dikke vriendin achterop moet nemen, terwijl dit nix uitmaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ook leuk dat aspirant M-F'ers met een gloednieuw papiertje vaak topics openen hierover.
En de rest denktalweer.
![]()
Als je dagelijks motorijd inplaats van alleen een zondagsrijder bentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:37 schreef hollander172 het volgende:
Fuck it, ik doe het lekker op mijn eigen manier.Nut van die achterrem zag ik tijdens het lessen al niet echt in.
Wat ik al zei, alleen met keren is het handig die er even bij te pakken.
Trommelrem moet je vaker afstellen, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:53 schreef Phatzak het volgende:
Maar daarbij, 1 schijf voorin en trommelrem achter doet ook bar weinig.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:53 schreef Phatzak het volgende:
.. of je dikke vriendin achterop moet nemen, terwijl dit nix uitmaakt
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
Je motor krijgt overigens ook een betere geometrie als je bij een noodstop achter en voor remt.
Bij alleen voor duikt je motor namelijk alleen aan de voorkant de veren in, en komt de achterkant teveel omhoog en brengt zo meer onbalans naar voren die je juist niet kan gebruiken.
Puur theoretisch zou je eerst achter een fractie aan moeten remmen, en dan ondertussen vol snel opbouwen tot maximum.
Bandit rijders hier verwijderen uit de groep, linksaf.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:46 schreef hicham het volgende:
Gaan we alle grappen van de website herhalen?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bandit rijders hier verwijderen uit de groep, linksaf.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bandit rijders hier verwijderen uit de groep, linksaf.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:01 schreef Phatzak het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
SM'ers met pech, daar is de vluchtstrook![]()
En welke fraude moeten jullie daarvoor in ruil verzwijgen??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben een tas met 50 Whoppers met kaas gekregen van een klant.![]()
Geen idee, niemand weet geloof ik precies wat ermee is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef hicham het volgende:
En welke fraude moeten jullie daarvoor in ruil verzwijgen??
Doe eens rustig aan, je vetkwabben zijn al opgevuld door al die chocowafels van gisterenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
1 zo'n ding is niet genoeg natuurlijk.![]()
Tnx.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:34 schreef hicham het volgende:
Doe eens rustig aan, je vetkwabben zijn al opgevuld door al die chocowafels van gisteren![]()
en nog gefeliciteerd met je ma gisteren trouwensDoor dat ongeluk van martie helemaal vergeten
Duh, ik had alles al volgeboekt voor na de vakantie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
En wat gaan de Lims nu doen voor de vakantie?
Blijft Youssef nu doorwerken om de gaten te vullen?
En waarom heb jij eigenlijk geen extra vakantiejobbie.![]()
Neih, dat zou ze noooit doen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook nog een tuin die omgeploegt moet worden.
Hoeveel kost jij5 euro per uur?
Maar dan niet fokken als ik weg ben.![]()
Ok, ok, 30 euro per dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef Phatzak het volgende:Ik neem gewoon werk aan voor een bepaald bedrag. Werk niet per uur.
Per uur werken is voor die 16 jarige kneusjes op de voorpagina van de Telegraaf
Ik mag hopen dat die mensen professioneel zijn ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok, ok, 30 euro per dag.![]()
Inclusief ontbijt, lunch en avondeten.
En een breedbandinternetaansluiting.
Ik hoorde vorige week van mijn opa dat de 2 mensen die hij ingehuurd heeft voor de tuin 30 euro per M2 rekenen.![]()
Ik haal meestal rond de 350 a 400km op een tankquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
En ik rij ongeveer 250 kilometer op een tank met de Fiero.![]()
En zijn tuin is 25 M2 klein, maar maal 30 een leuk bedrag voor wat onderhoud.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:12 schreef Phatzak het volgende:
Ik mag hopen dat die mensen professioneel zijn ofzo
Als je om de hoek woonde had ik het gedaan voor die 30 euro![]()
Alles wat je zojuist hebt verbrandt gewoon weer erbij eten, that's the spirit!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik was gisteren op de fiets hierdus ik had toestemming van mijzelf.
![]()
Doorbikkelenquote:En wat gaan de Lims nu doen voor de vakantie?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik haal meestal rond de 350 a 400km op een tank(20 liter incl 4 liter reserve) en nog nooit op reserve hoeven zetten
Rijd zo'n 1:19 a 1:22
Wat wil je met een slingershotquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat een wind vandaag, werd heen en weer geslingerd als een teddybeer in een droogtrommel
Dat is zuinig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik haal meestal rond de 350 a 400km op een tank(20 liter incl 4 liter reserve) en nog nooit op reserve hoeven zetten
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:31 schreef hicham het volgende:
Alles wat je zojuist hebt verbrandt gewoon weer erbij eten, that's the spirit!![]()
Zo ging ik een hele tijd fitnessen samen met een vriend, gingen we na het fitnessen altijd langs de FEBO voor een milkshake, onder het mom van we hebben gefitnessed dus de verloren energie moeten we er snel weer bij drinken
quote:(baas, kom nou, ik pwn hem)
Naked heHquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat een wind vandaag, werd heen en weer geslingerd als een teddybeer in een droogtrommel
ik red amper 160 km op 1 tankquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Probeer het eens 10 minuten in de magnetron.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef hicham het volgende:
Wat zijn trouwens je ervaringen met teddyberen in droogtrommels
Ey Jonguh. Leuster! Ik neuk teddyberen wwweetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens je ervaringen met teddyberen in droogtrommels
Dat is tenminste niet strafbaar, en dan ben jij ook eens van de straat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ey Jonguh. Leuster! Ik neuk teddyberen wwweetje.
denk dat ful een geintje maaktequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
Zal niet vertellen wat mij wel eens gevraagd is om te doen .![]()
No shit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk dat ful een geintje maakte![]()
Ow, ik dacht even dat Motorfreak Martie had gecoverd.quote:
scherpquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk dat ful een geintje maakte![]()
Dat van die Teddybeer in een koekblik kwam anders wel ervaringsdeskundig over.quote:
Das nou echt weer zo een gaat het vriezen gaat het dooien uitspraakquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
Zal niet vertellen wat mij wel eens gevraagd is om te doen .![]()
En das nou weer een oerHollandse ouwelullen uitspraak.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:56 schreef Phatzak het volgende:
Das nou echt weer zo een gaat het vriezen gaat het dooien uitspraak![]()
Zeg iets of zeg niets![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
Tja, ik ben Popein en ik deed Hicham na aan het ziekenhuisbed van Mercy.![]()
Check mn dynorun maar die ik postte gisteren..... kan je zien dat de mijne ''iets'' te arm looptquote:
All your base are belong to usquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat van die Teddybeer in een koekblik kwam anders wel ervaringsdeskundig over.![]()
Fulcrum in een BX.![]()
quote:
Die uitspraak had ik dan ook van mijn opa toen ie vroeg of ik vorig jaar over gingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En das nou weer een oerHollandse ouwelullen uitspraak.![]()
Tja, ik ben Popein en ik deed Hicham na aan het ziekenhuisbed van Mercy.![]()
Nee, over die van jouquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Had ik nooit last van, ik moest met die van jou altijd rond de 250km pas op reserve..... zegt dat iets over jouw rijstijl?![]()
Nee, dat gaat te ver.quote:
En toen stond jijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:00 schreef Phatzak het volgende:
Die uitspraak had ik dan ook van mijn opa toen ie vroeg of ik vorig jaar over ging
mailen mag ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, dat gaat te ver.![]()
Hoor je nog wel eens.![]()
Ik schakelde met beide Bandits altijd netjes bij de 4000rpmquote:
feliquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:05 schreef omegaproject het volgende:
* omegaproject is geslaagd voor examen AVB
14 Sept afrijden
Dr komt hopelijk een Honda CB600F Hornet ... en anders wat goedkoper: een Honda CB500quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
feliin het verkeer is een eitje
![]()
wat voor motor komt er dan...of is er al 1
Ik wist het nog niet, dus het was nog vriezen/dooienquote:
Weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:10 schreef Phatzak het volgende:
De rest moet je maar weer eens opperen bij een meet als je weer een vunzinge taal slaakt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Patrick281 het volgende:
Die strenge Moslims doen het alleen maar stiekem in hun kelderstroika.![]()
Rare redenering weer van jou kantquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Snap ook trouwens het nut niet echt om een 25kw constant open te trekken....... snel ben je er toch niet meeSnel door je geld heen, dat wel
Kwa acceleratie zijn ze nog best vooruit te branden hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Snap ook trouwens het nut niet echt om een 25kw constant open te trekken....... snel ben je er toch niet meeSnel door je geld heen, dat wel
Als je een beetje technisch redeneert weet je dat dat juist bij een 25kw geen nut heeft...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:18 schreef Phatzak het volgende:
Als je weer eens een beetje sportief rijdt dan trek je het gas gewoon zo ver mogelijk open, simpel
Dat zei ik ook toen ik van een Gazelle op een brommer stapte.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kwa acceleratie zijn ze nog best vooruit te branden hoor![]()
Daarom zal ik in de komende 2 jaar ook niet 'even' een snellere uitproberen want dan is direct alle fun wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik van een Gazelle op een brommer stapte.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet er nog een disclaimer onder voordat je je weer aangesproken voelt
"onze" 6quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:23 schreef Youp het volgende:
oja.. vandaag tegen onze 6 "geraced" tot de 120 is hij vrijwel nergens
Enige wat ik wil zeggen is, dat ik zuiniger met die rooie Bandit reed terwijl ik toch niet echt als een ouwelul rijd...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:25 schreef Phatzak het volgende:
[..]Zoals je beschrijft doe ik het zelf ook nooit hoor.
Gas gaat vaak echt helemaal open als ik weer aan z'n einde zit op de snelwegEn dan gebeurd er nog bar weinig. Maar bij stoplichten en tijdens de bochten gaat het gas wel snel open. En dat is dan weer juist een voordeel met 25kW. Het wiel zal niet snel wegglijden.
Ik denk dat ie wat breder is dan jij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus ja, dan vraag ik me inderdaad af hoe hicham er mee rijd dan
Koop dan een fiat panda als je graag zuinig wilt rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Op het circuit ja, waar je iedere ronde probeert om weer 1/100 van je tijd af te snoepen, steeds wat later remt, vloeiend met het gas omgaat in verband met slip en grip.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Heeft nog eens een heel artikel in Perfomances Bikes over in gestaan, komt erop neer dat je sneller op t circuit bent als je het gas vloeiend bedient ipv lomp open te gooien.
Haha.... wie zegt dat ik zunig WIL rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Koop dan een fiat panda als je graag zuinig wilt rijden
Heel saai inderdaad om eens bij Rossi achterop te zitten.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
Snel rijden is styllistisch rijden, eigenlijk is het heel saai.![]()
Schatje van mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Haha.... wie zegt dat ik zunig WIL rijdenEn wat zit je gelijk met je
smilie ? Op je teentjes getrapt gelijk? O ja.. ik mag natuurlijk geen tips geven want ik ben almachtig
Als ik zuinig wou rijden reed ik wel als een ouwelul.
Dat is dan jouw mening en die zal ik respecteren, want we leven tenslotte in een vrij landquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar komt ook nog eens bij dat ik van een 25kw niet echt plezier beleef van het gas open draaien op rechte stukkenDus daar rijd ik meestal gewoon rustig (max 30. te hard), bochtjes, daar gaat het mij om
Daar haal ik mn kick uit....
Met een vol vermogen motor daarentegen is het wel heel leuk om eens snel te acceleren maar met een 25kw simpelweg gewoon niet, vind IK dan he.
Waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Je tankt toch wel Euro95/98 en geen kerosine he?
Toch zeker wel in z'n 3 de laatste keer door de piet heintunnel vriendquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Geluid uit de uitlaat klinkt zeker wel leuk in de tunnel jaMja, nu is jouw Bandit ook iets feller dan de mijne maar goed
En de toerenbegrenzer haal je alleen in zn 1....
Ik geloof er echt niks van, je reed gewoon als een oud omaatje op dat ding manquote:Trouwens, die 250km op reserve bij de jouwe was als ik echt wel goed aan het gas hing....Daarom vind ik het zo vaag.... als ik vrij rustig er mee reed haalde ik de 300km ook wel, maar dat is dan wel echt de max, met dat zwarte kreng haal ik gewoon de 400km zonder op reserve te hoeven
Weet je zeker dat je motor wel goed looptAls ie op 3 cilinders loopt gaat ie ook zuipen
Hey, het gaat erom dat IK me fijn voel hoor, m'n motor zal moeten zwoegen voor z'n baasjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:36 schreef Rietvaerder het volgende:
In zijn 3 met een 25kw de begrenzer raken.... dan moet je hem echt zoooooo mishandelen, dat kan alleen maar een a-technisch iemand doen, sjeez, dat voel je toch wel dat dat ding dat niet bepaald fijn vindt?![]()
Ik denk dat ik even een tijdje mijn bonnetjes ga bewaren, kijken hoe dat zit danquote:Maar goed, even er van uitgaangd dat je voor 14 euro tankt met 170km en dat een liter 1.28 is dan gooi je er dus 10,93 liter in terwijl je in een 20 liter tank hebt met 4 liter reserve. Dat zou betekenen dat je 1:15 rijd en dat kan goed kloppen wat ik kwam ook altijd rond de 1:14 a 1:15 maar daarmee kan je dus echt wel tot de 250km rijden zonder reserve hoorHeb je je kraantje wel op ON staan en niet al op reserve
![]()
Ik wil dus niet altijd zo zuing mogelijk rijden maar ik vind het wel altijd leuk om zoveel mogelijk km's op 1 tank te rijdenGa meestal pas knipperen als er echt van alles knippert in mn cockpit
![]()
Ik hou me al een hele tijd in maar blijkbaar worden mijn vunzige praatjes gemist?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik praat voortaan alleen nog wel met Lars, daar lig ik een beetje mee op 1 lijn.![]()
Nee, maar ik heb dan ook geen baasjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik kijk ook liever niet op mn bonnetjes met 40.000km per jaar......Moet wel leuk blijven natuurlijk, nogmaals, is dus niet mn bedoeling om koste wat het kost zo zuinig mogelijk te rijden maar snap het gewoon niet dat jij bij de 180km al op reserve moet terwijl ik dat altijd pas bij de 250km moest terwijl ik dan ook aardig aan t gassen was (en jij rijdt ook gewoon 1:15 hebben we uitgerekend, dus dan is het helemaal vaag)
Haha, wat ie er niet fijn aan vind.... ding is begrensd, we laten jou toch ook niet hardlopen met een prop papier in je bakkes?
Damn, die KTM rijders hebben nu ook al zo'n Polisport voorspatbord.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:18 schreef Youp het volgende:
polisport SM voorspatbordje gekocht en gemonteerd vandaag
Rossi heeft geen duo seat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Heel saai inderdaad om eens bij Rossi achterop te zitten.....
Ik denk dat je in slaap valt ja.
Kleine tip: vergeet Antwerpen de eerstkomende 10 jaar. Alle afslagen op die van Brussel en Gent/Brugge na zijn afgesloten. Ze proberen via die twee afslagen al het verkeer weg te leiden en dat werkt niet zo heel erg best.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Antwerpen
Je hoeft mij niets over circuit rijden te vertellen Pepijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:52 schreef Patrick281 het volgende:
Het ging om het feit wat jij opwierp, dat racers een vloeiende gashandle hebben en toch hard gaan.
Hard op het circuit rijden is een wetenschap, een vast gegeven waar je kan remmen, met hoeveel gas je die bocht in kan, uit, wanneer je op het gas kan, hoeveel je kan en mag driften voordat het mis gaat, enz, enz.
Ze hoeven ook geen rekening te houden met medeweggebruikers zoals tegenliggers, fietsen, voetgangers en grote oneffenheden.
En even als racer ballorigheid gasgeven resulteert in een slechte rondetijd.![]()
Neen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kleine tip: vergeet Antwerpen de eerstkomende 10 jaar. Alle afslagen op die van Brussel en Gent/Brugge na zijn afgesloten. Ze proberen via die twee afslagen al het verkeer weg te leiden en dat werkt niet zo heel erg best.
Het idee van ingedroogde stront door een trechter duwen enzo.![]()
Nee even serieus, pak Turnhout en ga vanaf daar binnendoor over Lier. Bij Aarschot kan je de snelweg weer op en vanaf daar is het best te doen.Vergeet ook de flitspalen bij elk stoplicht niet als je binnendoor rijdt.
![]()
Dan moet je het zelf weten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Neen.
Ik neem Antwerpen gewoon, woon 70km van Antwerpen vandaan, kom er regelmatig (paar keer per maand) en heb nog nooit in de file gestaan daar... vooral om 6 uur s morgens niet, ik zei dus dat ik rond 5 uur s morgens al weg ga
Leuke wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hee, omdat ik die weg niet ken en het maar 20 minuten scheelt pak ik die gewoon eensHeb de route al aangepast, gewoon even mapsource verteld dat ik over Turnhout wil en voila hij tovert een nieuwe route over Turnhout ipv Antwerpen
Wij reden 2 weken geleden naar Italie nog via Antwerpen/Namur (dus dezelfde afslag als die ik nu ga pakken) om 9 uur s morgens en die afslag was gewoon openquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf weten.Ik heb je gewaarschuwd he? De afslag die jij wil nemen is ook afgesloten, je zal over Wommelgem/Mortsel oid moeten gaan. Of die hadden ze voor ons speciaal even dichtgegooid?
![]()
Nou ja have fun en denk nog even aan me als je toch in de file staat.(ja ook 's ochtends vroeg)
Omdat je dan een leuke weg hebt, veel lange bochten waar je lekker door kan trekken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij Aarschot pas de snelweg opGewoon eerst A16 tot voorbij Breda, dan de N639 door Turnout tot aan Geel en daar gewoon weer de E313 op, waarom nog verder binnendoor doorrijden tot aan Aarschot dan?
Hmmm wij zijn pas geleden nog geweest en overal grote borden dat bijna afslagen afgesloten waren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wij reden 2 weken geleden naar Italie nog via Antwerpen/Namur (dus dezelfde afslag als die ik nu ga pakken) om 9 uur s morgens en die afslag was gewoon openEn geen file gezien..... maw het valt best mee daar bij Antwerpen, is mijn ervaring.
Ja, ik had dus eerst hetzelfde als jij. Bij hoge toeren loslaten = ploffen, daar kon ik mee levenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Elke motor ploft, alleen hoor je dat beter met een open demperMijne staat te arm en als ik het gas loslaat bij hoge toeren gaat ie ook mooi roffelen en soms enkele mooie blauwe steekvlam zoals bij Ralf toen op de bank....
Jouwe staat te rijk, toen op de bank bij Vos Oss kwamen er heel wat andere vlammetjes en vonkjes uit inderdaadBest heavy
En niet goed voor je dempingsmateriaal
Ik zeg lange bochten waar je lekker door kan trekken. Goed wegdek ook voor een belgische weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuke bochten? Tis daar nog zo vlak als de vermogenslijn van een lelijke eend op de dyno bankLeuke bochten heb ik in de Ardennen en Belgie wel
Doel is om eerst zo snel mogelijk in Malmedy te komen.
Gezakt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
Cursus koken voor 25 KW'ers is al voorbij overigens
Ok, dan blijf ik er wel wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
DIT zijn leuke wegen...... moeten jullie even in je geheugen graveren, die weg, de SP85 vanaf Monte Bondone, mooiste weg die ik in mijn hele leven gezien heb....
[afbeelding]
Nee, was heel simpelquote:
Hoe zit het nou met je carriere als stand-up comedian eigelijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, dan blijf ik er wel wegIk negeer je voorlopig niet, ik heb zelfs even met je geMSN't
Maar hetzelfde leuk vinden als jij gaat me nog net iets te ver
![]()
Ik zei toch, eerst mijn studie af makenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met je carriere als stand-up comedian eigelijk?
Ik geef even aan dat je het niet met de straat kan vergelijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt wel gelijk, maar je zit mij eigenlijk gewoon te herhalen wat hetzelfde zeg ik net dus
What else is newquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:17 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien neem ik het te letterlijk wat je zei.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een XXL Four Seasons pizza voor 3 personen besteld bij de Domino's
Vind ik ookquote:
Vet... die filmpjes spaar ik, ik heb ook een hele apart mape vol met dynoruns van verschillende motoren...quote:
Een upload limit moet je ook niet met DC++ gaan instellen, daar gebruik je netlimiter voorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is dat DC++ kutKan niet eens een upload limit instellen, dus ik BCDC++ installen, kom ik die ene hub weer niet meer in, en dan is die BobboV weer offline en die search werkt ook niet
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef hollander172 het volgende:
Ik hou me al een hele tijd in maar blijkbaar worden mijn vunzige praatjes gemist?
Zal binnenkort weer even wat terminologie met jullie doornemen, jargon voor de echte freaks.
Ik heb een test gedaan, gezocht op Photoshop en XXX..... kwam ook niks uiit, dus jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Een upload limit moet je ook niet met DC++ gaan instellen, daar gebruik je netlimiter voorDie search werkt verder wel goed, alleen zijn er nou eenmaal niet veel mensen met hetgeen jij zoekt (ranzige porno
![]()
)
hev van joe toequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En over eten gesproken, ik ga even mijn gebakken kipfilet oppeuzelen, en dan naar het strand, uit eten met FS. Het vlees was al van gisteren dus moest eerst op.![]()
Have fun you Banditto guys.![]()
Dan ligt dat aan jou en niet aan DC++, als ik op XXX ga zoeken dan staat DC++ op het punt te crashen zoveel vindt iequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb een test gedaan, gezocht op Photoshop en XXX..... kwam ook niks uiit, dus ja
Gaat goed, zit muurvast op het PE spatbord. Adviseer je wel om er eerst even mee te gaan kutten. Het originele idee van mij om een mal te maken en heel het spatbord uit polyester te maken faalde kansloos. Naja het is een spatbord maar veelste grof en niet mooi.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef hollander172 het volgende:
Mark ging dat nog een beetje met die polyester?Moet zelf ook nog het eea gaan maken maar het moet wel blijven zitten natuurlijk.
Ooit eens gehad dat het uitgehard en wel er zo af flikkerde.........Nat bleef het keurig zitten overigens.
Sickquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Call me sick or call me strange maar motorrijden is gewoon te gek![]()
Heb je je sterke verhalen blik weer geopend?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, die 250km op reserve bij de jouwe was als ik echt wel goed aan het gas hing....Daarom vind ik het zo vaag.... als ik vrij rustig er mee reed haalde ik de 300km ook wel, maar dat is dan wel echt de max, met dat zwarte kreng haal ik gewoon de 400km zonder op reserve te hoeven
Sterke verhalen? Moet jij zeggen met je verhalen van de stepjes, uitlaat etc aan de grond rijden van een huurmotorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Phatzak het volgende:
[..]
SickMag hopen dat je gezellig met iemand anders gaat
![]()
En verder... aan dempingmateriaal heb je geen hol. Dus weg ermee
[..]
Heb je je sterke verhalen blik weer geopend?Kom op man, 300 km? Dat haal ik niet eens op die ZX-6R... Ja, met moeite. Maar er zijn hier in Amsterdam ook behoorlijk wat stoplichten voor we mooie wegen of plaats van bestemming bereiken, daar zal het ook wel aan liggen. Zeker als je een beetje aan het gas hangt bij vertrek
Ask Martie en Raus![]()
Na morgen post je niet meer kej?![]()
Hoezo, geloof je me soms nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Sterke verhalen? Moet jij zeggen met je verhalen van de stepjes, uitlaat etc aan de grond rijden van een huurmotor
Nee, maar omdat ik vaak met Hicham rij is het wel duidelijk dat ik met mijn gekuipte motor zuiniger kan rijdenquote:Hoezo niet "eens" met een ZX6R? Staan die erom bekend zo enorm zuinig te zijn ofzo? Of heb je een 32 liter tank![]()
Die sterke verhalen kan je gewoon bij mij verifiëren in plaats van blijven zitten janken over mijn rijstijl terwijl we nog nooit samen hebben gereden.quote:Hoezo na morgen niet meer posten? Bang dat jouw sterke verhalen weer onderuit gehaald worden door iemand die wél iets van motoren weet?
Hej, dat wist ik nietquote:Trouwens, dempingsmateriaal in je demper zorgt voor het lekkere zware, donkere geluid, als je dat eruit haalt istie lekker schelWat totaal niet klinkt..
Eigenlijk zouden we nu in grijstinten moeten posten, of ons monochroom schermen tevoorschijn halenquote:
Waarom zou ik je niet geloven, elke gek met een beetje lef kan toch die dingen aan de grond rijden op een lesfiets? Maar jij noemt mijn ''verhalen'' ook sterke verhalen, dus ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:18 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hoezo, geloof je me soms niet![]()
Jammer he
Dus daarom kan ik geen 400km halen op een tankquote:Nee, maar omdat ik vaak met Hicham rij is het wel duidelijk dat ik met mijn gekuipte motor zuiniger kan rijden
Andersom doe je mij bij ook, denken dat je weet hoe mijn rijstijl is terwijl je me nog nooit heb zien rijden, ja, 1x met hicham achterop op een motor die ik ging verkopenquote:rke verhalen kan je gewoon bij mij verifiëren in plaats van blijven zitten janken over mijn rijstijl terwijl we nog nooit samen hebben gereden.Alleen gaan lijkt me ongelofelijk saai als je af en toe gewoon eens gezellig ergens wil stoppen, maar dat is jouw keus. En dat laatste zeg ik hooguit om te voorkomen dat je straks weer een of andere aroggante post plaatst.
quote:Hej, dat wist ik nietWeet wat geleerd
Over jouw rijstijl heb ik volgens mij nog nooit wat verkeerds gezegd. Want dat je op het circuit hebt gereden al dan niet slechts in een of andere fata morgana weet ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Andersom doe je mij bij ook, denken dat je weet hoe mijn rijstijl is terwijl je me nog nooit heb zien rijden, ja, 1x met hicham achterop op een motor die ik ging verkopen
Welke steppenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef Phatzak het volgende:
Hej maar Riet, als je wil kan ik best even de steppen bij schaven van dat halfnaakte ding van jou. Kan je ook weer posen bij de PP ofzo.![]()
Wie probeer je nou voor de gek te houden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer dat de rest gelijk denkt dat dit weer flamen oid is, Phatzak en ik zijn gewoon aan het dollenLast van een overdosis testosteron denk ik
Is dit weer zoiets? Dus ik moet nu aan Raus en Martie vragen of je aan het gas hing? Wat is daar dan zo bijzonder aan? Aan het gas hangen kan toch iedereen? Dat maakt je niet echt een getalenteerde motorrijder ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Phatzak het volgende:
Zeker als je een beetje aan het gas hangt bij vertrek
Ask Martie en Raus![]()
Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie probeer je nou voor de gek te houden?![]()
Ach, ik kan je zo de officiele rondetijden laten zien maar dat doe ik lekker express niet om je in de waan te laten...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Phatzak het volgende:
Want dat je op het circuit hebt gereden al dan niet slechts in een of andere fata morgana weet ik wel
Hoezo ben ik schijnheiligquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...
Te makkelijkquote:Echt, ik hoop echt dat jullie nog heel veel plezier met elkaar gaan krijgen, en niet jezelf in de zijkant van een auto boren he
jaja de rest bemoeit zich er mee? wat had je nou hoerrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...
Echt, ik hoop echt dat jullie nog heel veel plezier met elkaar gaan krijgen, en niet jezelf in de zijkant van een auto boren he
Naar mijn inziens begon ik niet ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef Makster het volgende:
Pfffffffffffff....................![]()
Misschien is het anders je manier van "discussieren" en dat het ALTIJD over het zelfde gaat![]()
In het kort komt het er op neer dat jij alles weet en dat andere geen gelijk kunnen hebben, en idd misschien bedoel je het niet zo maar zo komt het altijd over.
En het komt altijd neer op haantjes gedrag over wie het best rijdt en wat een motorrijder een motorrijder maakt en bla bla bla.
Vind je een beste gozer maar beter discussier je alleen in real life, dan is het tenminste altijd lachen![]()
Maar goed, wat ik ook zeg, het ligt altijd aan mij he, dom eigenlijk dat ik het weer eens kans gaf. Maar nee, het kan dus echt niet blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Sick![]()
Heb je je sterke verhalen blik weer geopend?![]()
Na morgen post je niet meer kej?![]()
Daar gaat het toch ook helemaal niet om joh, wat doet het er nou toe wie er over wat begonquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Naar mijn inziens begon ik niet ?
[..]
We zijn als vuur & waterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar goed, wat ik ook zeg, het ligt altijd aan mij he, dom eigenlijk dat ik het weer eens kans gaf. Maar nee, het kan dus echt niet blijkt maar weer.
Sure, dus als Phat gaat flamen boeit het niks maar o wee als ik iets soortgelijks zegtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om joh, wat doet het er nou toe wie er over wat begon
Gaat erom dat je hier een beetje dom kan ouwehoeren en lachen met elkaar en af en toe (in mijn geval haast nooit) met elkaar kan rijden en lachen. Dat is het hele punt. En niet 24-7 bezig zijn met andere in de stront te boren of te overtuigen van je kunde.
Nuff said, CSI
Biss spater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |