abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28947401
polisport SM voorspatbordje gekocht en gemonteerd vandaag
Hopeloos benzine verslaafd
pi_28947407
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Snap ook trouwens het nut niet echt om een 25kw constant open te trekken....... snel ben je er toch niet mee Snel door je geld heen, dat wel
Rare redenering weer van jou kant

Als je weer eens een beetje sportief rijdt dan trek je het gas gewoon zo ver mogelijk open, simpel
Bolletje deeg enzo.
pi_28947454
quote:
Snap ook trouwens het nut niet echt om een 25kw constant open te trekken....... snel ben je er toch niet mee Snel door je geld heen, dat wel
Kwa acceleratie zijn ze nog best vooruit te branden hoor
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:22:25 #204
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28947507
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:18 schreef Phatzak het volgende:

Als je weer eens een beetje sportief rijdt dan trek je het gas gewoon zo ver mogelijk open, simpel
Als je een beetje technisch redeneert weet je dat dat juist bij een 25kw geen nut heeft...

Lomperikken gooien idd lekker lomp het gas open terwijl dat eigenlijk helemaal geen nut heeft. Kijk maar eens op MF.... gasten die 6000km met een setje BT014's doen Is gewoon grappig, terwijl als je gewoon vloeiend bochten instuurt en vloeiend met je rechterhandje beweegt je veel meer km's maakt en waarschijnlijk nog sneller de bochten door bent ook...

Moet er nog een disclaimer onder voordat je je weer aangesproken voelt

Heeft nog eens een heel artikel in Perfomances Bikes over in gestaan, komt erop neer dat je sneller op t circuit bent als je het gas vloeiend bedient ipv lomp open te gooien.

O, enne, volgens mij ga ik ook regelmatig naar de 9000rpm.... ook met die rooie Bandiet Maar goed, what's the point.

Ben zondagavond nog een rondje wezen rijden met wat gasten (ook 25kw, reden nog niet zolang) en werd Rossi genoemd, dus denk dat ik niet zo heel erg als een ouwe lul rijd...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:22:57 #205
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28947520
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:19 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Kwa acceleratie zijn ze nog best vooruit te branden hoor
Dat zei ik ook toen ik van een Gazelle op een brommer stapte.
pi_28947528
oja.. vandaag tegen onze 6 "geraced" tot de 120 is hij vrijwel nergens
pi_28947567
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dat zei ik ook toen ik van een Gazelle op een brommer stapte.
Daarom zal ik in de komende 2 jaar ook niet 'even' een snellere uitproberen want dan is direct alle fun weg
pi_28947579
quote:

Moet er nog een disclaimer onder voordat je je weer aangesproken voelt
Zoals je beschrijft doe ik het zelf ook nooit hoor.

Gas gaat vaak echt helemaal open als ik weer aan z'n einde zit op de snelweg En dan gebeurd er nog bar weinig. Maar bij stoplichten en tijdens de bochten gaat het gas wel snel open. En dat is dan weer juist een voordeel met 25kW. Het wiel zal niet snel wegglijden.
Bolletje deeg enzo.
pi_28947594
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:23 schreef Youp het volgende:
oja.. vandaag tegen onze 6 "geraced" tot de 120 is hij vrijwel nergens
"onze" 6
Bolletje deeg enzo.
pi_28947599
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:25 schreef Phatzak het volgende:

[..]

6
bmw 645
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:30:01 #211
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28947718
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:25 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Zoals je beschrijft doe ik het zelf ook nooit hoor.

Gas gaat vaak echt helemaal open als ik weer aan z'n einde zit op de snelweg En dan gebeurd er nog bar weinig. Maar bij stoplichten en tijdens de bochten gaat het gas wel snel open. En dat is dan weer juist een voordeel met 25kW. Het wiel zal niet snel wegglijden.
Enige wat ik wil zeggen is, dat ik zuiniger met die rooie Bandit reed terwijl ik toch niet echt als een ouwelul rijd...

Dus ja, dan vraag ik me inderdaad af hoe hicham er mee rijd dan
pi_28947788
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:

Dus ja, dan vraag ik me inderdaad af hoe hicham er mee rijd dan
Ik denk dat ie wat breder is dan jij.
Bolletje deeg enzo.
pi_28947816
quote:
Koop dan een fiat panda als je graag zuinig wilt rijden

Ik ben ff NGC kijken, volgens mij is reclame afgelopen

Gelada Monkeys zijn nog best interessant
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:39:51 #214
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28947996
quote:
Heeft nog eens een heel artikel in Perfomances Bikes over in gestaan, komt erop neer dat je sneller op t circuit bent als je het gas vloeiend bedient ipv lomp open te gooien.
Op het circuit ja, waar je iedere ronde probeert om weer 1/100 van je tijd af te snoepen, steeds wat later remt, vloeiend met het gas omgaat in verband met slip en grip.

Snel rijden is styllistisch rijden, eigenlijk is het heel saai.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:59:57 #215
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:02:32 #216
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28948689
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:33 schreef hicham het volgende:

[..]

Koop dan een fiat panda als je graag zuinig wilt rijden
Haha.... wie zegt dat ik zunig WIL rijden En wat zit je gelijk met je smilie ? Op je teentjes getrapt gelijk? O ja.. ik mag natuurlijk geen tips geven want ik ben almachtig

Als ik zuinig wou rijden reed ik wel als een ouwelul.

Gaat mij er gewoon om dat je 70km aan benzine wegbrand zonder er plezier van te beleven omdat het bij zo'n 25kw toch geen donder uitmaakt of je hem nou vol open draait of niet

[ Bericht 15% gewijzigd door Rietvaerder op 19-07-2005 17:09:14 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:03:28 #217
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28948716
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:

Snel rijden is styllistisch rijden, eigenlijk is het heel saai.
Heel saai inderdaad om eens bij Rossi achterop te zitten.....

Ik denk dat je in slaap valt ja.
pi_28948827
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Haha.... wie zegt dat ik zunig WIL rijden En wat zit je gelijk met je smilie ? Op je teentjes getrapt gelijk? O ja.. ik mag natuurlijk geen tips geven want ik ben almachtig

Als ik zuinig wou rijden reed ik wel als een ouwelul.
Schatje van me Waarom begin je nou meteen over getrapte teentjes Ik hou er gewoon van om smileys te gebruiken, dat weet je toch, vriend zelfs op MSN doe ik dat, maat Tevens was ik erg geinteresseerd in de gelada monkeys op NGC, chef Vandaar dat ik even snel een reply heb geschreven omdat reclames op NGC niet zo lang duren, bikkel

Ik kom er nu pas achter dat er veel meer reacties waren, had niet eens door dat er nog een pagina was en mijn reply als mosterd na de maaltijd kwam
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:10:59 #219
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28948889
Daar komt ook nog eens bij dat ik van een 25kw niet echt plezier beleef van het gas open draaien op rechte stukken Dus daar rijd ik meestal gewoon rustig (max 30. te hard), bochtjes, daar gaat het mij om Daar haal ik mn kick uit....

Met een vol vermogen motor daarentegen is het wel heel leuk om eens snel te acceleren maar met een 25kw simpelweg gewoon niet, vind IK dan he.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:13:23 #220
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28948947
Je tankt toch wel Euro95/98 en geen kerosine he?
pi_28948963
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar komt ook nog eens bij dat ik van een 25kw niet echt plezier beleef van het gas open draaien op rechte stukken Dus daar rijd ik meestal gewoon rustig (max 30. te hard), bochtjes, daar gaat het mij om Daar haal ik mn kick uit....

Met een vol vermogen motor daarentegen is het wel heel leuk om eens snel te acceleren maar met een 25kw simpelweg gewoon niet, vind IK dan he.
Dat is dan jouw mening en die zal ik respecteren, want we leven tenslotte in een vrij land

Edoch, ben ik van mening dat er toch zeker een groot verschil is tussen het schakelen bij de 4000 toeren en daarboven. Ook is het wel eens leuk die uitlaat van je te horen gillen in een tunnel tegen de toerenbegrenzer aan
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Je tankt toch wel Euro95/98 en geen kerosine he?
Waar zie je me voor aan Probeer je me te beledigen ofzo?
Diesel V-Power natuurlijk, ben niet dom ofzo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:19:17 #222
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949115

Geluid uit de uitlaat klinkt zeker wel leuk in de tunnel ja Mja, nu is jouw Bandit ook iets feller dan de mijne maar goed En de toerenbegrenzer haal je alleen in zn 1....

Ach ja, ik ben ook jong en roekeloos geweest

Trouwens, die 250km op reserve bij de jouwe was als ik echt wel goed aan het gas hing.... Daarom vind ik het zo vaag.... als ik vrij rustig er mee reed haalde ik de 300km ook wel, maar dat is dan wel echt de max, met dat zwarte kreng haal ik gewoon de 400km zonder op reserve te hoeven

Weet je zeker dat je motor wel goed loopt Als ie op 3 cilinders loopt gaat ie ook zuipen
pi_28949321
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:

Geluid uit de uitlaat klinkt zeker wel leuk in de tunnel ja Mja, nu is jouw Bandit ook iets feller dan de mijne maar goed En de toerenbegrenzer haal je alleen in zn 1....
Toch zeker wel in z'n 3 de laatste keer door de piet heintunnel vriend
quote:
Trouwens, die 250km op reserve bij de jouwe was als ik echt wel goed aan het gas hing.... Daarom vind ik het zo vaag.... als ik vrij rustig er mee reed haalde ik de 300km ook wel, maar dat is dan wel echt de max, met dat zwarte kreng haal ik gewoon de 400km zonder op reserve te hoeven

Weet je zeker dat je motor wel goed loopt Als ie op 3 cilinders loopt gaat ie ook zuipen
Ik geloof er echt niks van, je reed gewoon als een oud omaatje op dat ding man Ik krijg hem echt niet voorbij de 200km hoor Nou probeer ik dat ook niet zo vaak hoor, meestal tank ik uit gewoonte als ik ergens bij de 170 km bent. Maar dan tank ik wel zo ongeveer voor 17 ~ 20 euro. Ik zou niet weten wat een litertje kost, dus reken ff mijn verbruik na wil je

-edit
Correctie, meestal zo tussen de 14 ~ 17 euro
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:36:09 #224
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949548
In zijn 3 met een 25kw de begrenzer raken.... dan moet je hem echt zoooooo mishandelen, dat kan alleen maar een a-technisch iemand doen, sjeez, dat voel je toch wel dat dat ding dat niet bepaald fijn vindt?

Maar goed, even er van uitgaangd dat je voor 14 euro tankt met 170km en dat een liter 1.28 is dan gooi je er dus 10,93 liter in terwijl je in een 20 liter tank hebt met 4 liter reserve. Dat zou betekenen dat je 1:15 rijd en dat kan goed kloppen wat ik kwam ook altijd rond de 1:14 a 1:15 maar daarmee kan je dus echt wel tot de 250km rijden zonder reserve hoor Heb je je kraantje wel op ON staan en niet al op reserve

Ik wil dus niet altijd zo zuing mogelijk rijden maar ik vind het wel altijd leuk om zoveel mogelijk km's op 1 tank te rijden Ga meestal pas knipperen tanken dus als er echt van alles knippert in mn cockpit
pi_28949649
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:36 schreef Rietvaerder het volgende:
In zijn 3 met een 25kw de begrenzer raken.... dan moet je hem echt zoooooo mishandelen, dat kan alleen maar een a-technisch iemand doen, sjeez, dat voel je toch wel dat dat ding dat niet bepaald fijn vindt?
Hey, het gaat erom dat IK me fijn voel hoor, m'n motor zal moeten zwoegen voor z'n baasje Maar no kidding, wat is er zo 'niet fijn' aan dan? Tunnels lopen meestal een beetje naar beneden heH
quote:
Maar goed, even er van uitgaangd dat je voor 14 euro tankt met 170km en dat een liter 1.28 is dan gooi je er dus 10,93 liter in terwijl je in een 20 liter tank hebt met 4 liter reserve. Dat zou betekenen dat je 1:15 rijd en dat kan goed kloppen wat ik kwam ook altijd rond de 1:14 a 1:15 maar daarmee kan je dus echt wel tot de 250km rijden zonder reserve hoor Heb je je kraantje wel op ON staan en niet al op reserve

Ik wil dus niet altijd zo zuing mogelijk rijden maar ik vind het wel altijd leuk om zoveel mogelijk km's op 1 tank te rijden Ga meestal pas knipperen als er echt van alles knippert in mn cockpit
Ik denk dat ik even een tijdje mijn bonnetjes ga bewaren, kijken hoe dat zit dan Ik wil er niet teveel rekening mee gaan houden, anders ga ik me realiseren dat er nog best veel benzinegeld doorheen gaat in een maand

Ignorance is bless
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:44:38 #226
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949776
Ja, ik kijk ook liever niet op mn bonnetjes met 40.000km per jaar...... Moet wel leuk blijven natuurlijk, nogmaals, is dus niet mn bedoeling om koste wat het kost zo zuinig mogelijk te rijden maar snap het gewoon niet dat jij bij de 180km al op reserve moet terwijl ik dat altijd pas bij de 250km moest terwijl ik dan ook aardig aan t gassen was (en jij rijdt ook gewoon 1:15 hebben we uitgerekend, dus dan is het helemaal vaag)

Haha, wat ie er niet fijn aan vind.... ding is begrensd, we laten jou toch ook niet hardlopen met een prop papier in je bakkes?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:47:11 #227
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28949840
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik praat voortaan alleen nog wel met Lars, daar lig ik een beetje mee op 1 lijn.
Ik hou me al een hele tijd in maar blijkbaar worden mijn vunzige praatjes gemist?

Zal binnenkort weer even wat terminologie met jullie doornemen, jargon voor de echte freaks.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:47:39 #228
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949848
Van de week word ook weer een duur dagje, heb al een zelf gemaakte route klaar liggen van 742km, ga ik s morgens 5 uur weg, snelweg via Antwerpen naar Malmedy (Ardennen) en zo binnendoor via Luxemburg naar de Ring, dan daar even knallen en dan snelweg naar huis Volgens Mapsource is het 9 uur en 5 minuten Dus met stops erbij moet dat wel lukken in 12 uur Ben ik s avonds weer thuis hoop ik.

Call me sick or call me strange maar motorrijden is gewoon te gek

Rondje om kerk
pi_28949904
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik kijk ook liever niet op mn bonnetjes met 40.000km per jaar...... Moet wel leuk blijven natuurlijk, nogmaals, is dus niet mn bedoeling om koste wat het kost zo zuinig mogelijk te rijden maar snap het gewoon niet dat jij bij de 180km al op reserve moet terwijl ik dat altijd pas bij de 250km moest terwijl ik dan ook aardig aan t gassen was (en jij rijdt ook gewoon 1:15 hebben we uitgerekend, dus dan is het helemaal vaag)

Haha, wat ie er niet fijn aan vind.... ding is begrensd, we laten jou toch ook niet hardlopen met een prop papier in je bakkes?
Nee, maar ik heb dan ook geen baasje

Overigens moet ik bij 1:15 tanken bij ongeveer 217,5 kilometer. Ik heb een 19 liter tank waarvan 4,5 liter reserve is Sowieso loopt mijn motor te rijk getuige het geplof van m'n uitlaat (wat ook wel leuk is, maar soms nog best irritant ) en volgens mercy zou het ook nog eens kunnen dat 1 van m'n uitlaten lekt (die uit de cilinders lopen) Dat moet ik eigenlijk ook nog controleren, alleen heb ik er nooit echt op gelet omdat ik altijd hoorde dat de bandit motor van nature al veel lawaai maakt

Ik ga even koken, moet ik leren van m'n mams omdat m'n ouders binnenkort op vakantie gaan en ik nog onervaren ben in de keuken vorige les was pannekoeken maken op een 25 KW gasfornuis
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:52:28 #230
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28949948
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:18 schreef Youp het volgende:
polisport SM voorspatbordje gekocht en gemonteerd vandaag
Damn, die KTM rijders hebben nu ook al zo'n Polisport voorspatbord.

quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Heel saai inderdaad om eens bij Rossi achterop te zitten.....

Ik denk dat je in slaap valt ja.
Rossi heeft geen duo seat.

En we hadden het over zelf rijden, of gaat Hicham voor zijn benzineverbruik voortaan toch achterop bij Rossi.
Rare koppelingen maak jij.

Het ging om het feit wat jij opwierp, dat racers een vloeiende gashandle hebben en toch hard gaan.
Hard op het circuit rijden is een wetenschap, een vast gegeven waar je kan remmen, met hoeveel gas je die bocht in kan, uit, wanneer je op het gas kan, hoeveel je kan en mag driften voordat het mis gaat, enz, enz.
Ze hoeven ook geen rekening te houden met medeweggebruikers zoals tegenliggers, fietsen, voetgangers en grote oneffenheden.

En even als racer ballorigheid gasgeven resulteert in een slechte rondetijd.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:53:00 #231
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949957
Elke motor ploft, alleen hoor je dat beter met een open demper Mijne staat te arm en als ik het gas loslaat bij hoge toeren gaat ie ook mooi roffelen en soms enkele mooie blauwe steekvlam zoals bij Ralf toen op de bank....

Jouwe staat te rijk, toen op de bank bij Vos Oss kwamen er heel wat andere vlammetjes en vonkjes uit inderdaad Best heavy En niet goed voor je dempingsmateriaal
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:55:28 #232
17709 hollander172
pi_28950011
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Antwerpen
Kleine tip: vergeet Antwerpen de eerstkomende 10 jaar. Alle afslagen op die van Brussel en Gent/Brugge na zijn afgesloten. Ze proberen via die twee afslagen al het verkeer weg te leiden en dat werkt niet zo heel erg best.

Het idee van ingedroogde stront door een trechter duwen enzo.

Nee even serieus, pak Turnhout en ga vanaf daar binnendoor over Lier. Bij Aarschot kan je de snelweg weer op en vanaf daar is het best te doen. Vergeet ook de flitspalen bij elk stoplicht niet als je binnendoor rijdt.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:56:07 #233
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950028
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:52 schreef Patrick281 het volgende:

Het ging om het feit wat jij opwierp, dat racers een vloeiende gashandle hebben en toch hard gaan.
Hard op het circuit rijden is een wetenschap, een vast gegeven waar je kan remmen, met hoeveel gas je die bocht in kan, uit, wanneer je op het gas kan, hoeveel je kan en mag driften voordat het mis gaat, enz, enz.
Ze hoeven ook geen rekening te houden met medeweggebruikers zoals tegenliggers, fietsen, voetgangers en grote oneffenheden.

En even als racer ballorigheid gasgeven resulteert in een slechte rondetijd.
Je hoeft mij niets over circuit rijden te vertellen Pepijn

Je hebt wel gelijk, maar je zit mij eigenlijk gewoon te herhalen wat hetzelfde zeg ik net dus

Maar neem nou een goede vriend van mij, martinweb.nl van MF, die heeft nu al zo'n 120.000km ervaring met motorfietsen, eerst 2 jaar een SV650S gehad (25kw) en is nu met zijn tweede 600RR, best veel talent die jongen en kan gewoon erg goed rijden. Hij doet met een setje 014's of Diablo's of vergelijkbare supersport banden makkelijk 11.000km met een setje, incl circuitdagen terwijl je van MF-ers leest dat hun maar 6000km halen met een setje, dat heeft dus alles te maken met vloeiend insturen en een vloeiend rechterhandje....
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:57:48 #234
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950073
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:55 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Kleine tip: vergeet Antwerpen de eerstkomende 10 jaar. Alle afslagen op die van Brussel en Gent/Brugge na zijn afgesloten. Ze proberen via die twee afslagen al het verkeer weg te leiden en dat werkt niet zo heel erg best.

Het idee van ingedroogde stront door een trechter duwen enzo.

Nee even serieus, pak Turnhout en ga vanaf daar binnendoor over Lier. Bij Aarschot kan je de snelweg weer op en vanaf daar is het best te doen. Vergeet ook de flitspalen bij elk stoplicht niet als je binnendoor rijdt.
Neen.

Ik neem Antwerpen gewoon, woon 70km van Antwerpen vandaan, kom er regelmatig (paar keer per maand) en heb nog nooit in de file gestaan daar... vooral om 6 uur s morgens niet, ik zei dus dat ik rond 5 uur s morgens al weg ga
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:00:06 #235
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950130
Maar hee, omdat ik die weg niet ken en het maar 20 minuten scheelt pak ik die gewoon eens Heb de route al aangepast, gewoon even mapsource verteld dat ik over Turnhout wil en voila hij tovert een nieuwe route over Turnhout ipv Antwerpen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:01:02 #236
17709 hollander172
pi_28950158
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Neen.

Ik neem Antwerpen gewoon, woon 70km van Antwerpen vandaan, kom er regelmatig (paar keer per maand) en heb nog nooit in de file gestaan daar... vooral om 6 uur s morgens niet, ik zei dus dat ik rond 5 uur s morgens al weg ga
Dan moet je het zelf weten. Ik heb je gewaarschuwd he? De afslag die jij wil nemen is ook afgesloten, je zal over Wommelgem/Mortsel oid moeten gaan. Of die hadden ze voor ons speciaal even dichtgegooid?

Nou ja have fun en denk nog even aan me als je toch in de file staat. (ja ook 's ochtends vroeg)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:02:52 #237
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950199
Bij Aarschot pas de snelweg op Gewoon eerst A16 tot voorbij Breda, dan de N639 door Turnout tot aan Geel en daar gewoon weer de E313 op, waarom nog verder binnendoor doorrijden tot aan Aarschot dan?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:03:26 #238
17709 hollander172
pi_28950213
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hee, omdat ik die weg niet ken en het maar 20 minuten scheelt pak ik die gewoon eens Heb de route al aangepast, gewoon even mapsource verteld dat ik over Turnhout wil en voila hij tovert een nieuwe route over Turnhout ipv Antwerpen
Leuke weg veel beter dan de snelwegstukken die je wil rijden.

Lier was even een foutje, redeneerde even vanaf de verkeerde kant.

Kan je voor ons nog een pakketje afleveren in Tielt? Je komt er toch langs.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:04:37 #239
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950234
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:01 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Dan moet je het zelf weten. Ik heb je gewaarschuwd he? De afslag die jij wil nemen is ook afgesloten, je zal over Wommelgem/Mortsel oid moeten gaan. Of die hadden ze voor ons speciaal even dichtgegooid?

Nou ja have fun en denk nog even aan me als je toch in de file staat. (ja ook 's ochtends vroeg)
Wij reden 2 weken geleden naar Italie nog via Antwerpen/Namur (dus dezelfde afslag als die ik nu ga pakken) om 9 uur s morgens en die afslag was gewoon open En geen file gezien..... maw het valt best mee daar bij Antwerpen, is mijn ervaring.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:05:48 #240
17709 hollander172
pi_28950257
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij Aarschot pas de snelweg op Gewoon eerst A16 tot voorbij Breda, dan de N639 door Turnout tot aan Geel en daar gewoon weer de E313 op, waarom nog verder binnendoor doorrijden tot aan Aarschot dan?
Omdat je dan een leuke weg hebt, veel lange bochten waar je lekker door kan trekken. Nevertheless, kijk uit voor de flitspalen bij de stoplichten.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:06:31 #241
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950277
Leuke bochten? Tis daar nog zo vlak als de vermogenslijn van een lelijke eend op de dyno bank Leuke bochten heb ik in de Ardennen en Belgie wel Doel is om eerst zo snel mogelijk in Malmedy te komen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:07:23 #242
17709 hollander172
pi_28950295
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wij reden 2 weken geleden naar Italie nog via Antwerpen/Namur (dus dezelfde afslag als die ik nu ga pakken) om 9 uur s morgens en die afslag was gewoon open En geen file gezien..... maw het valt best mee daar bij Antwerpen, is mijn ervaring.
Hmmm wij zijn pas geleden nog geweest en overal grote borden dat bijna afslagen afgesloten waren.

We zijn "maar" 2,5 uur bezig geweest daar op de ring Antwerpen voordat we dat kutdorp uit waren.
pi_28950307
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Elke motor ploft, alleen hoor je dat beter met een open demper Mijne staat te arm en als ik het gas loslaat bij hoge toeren gaat ie ook mooi roffelen en soms enkele mooie blauwe steekvlam zoals bij Ralf toen op de bank....

Jouwe staat te rijk, toen op de bank bij Vos Oss kwamen er heel wat andere vlammetjes en vonkjes uit inderdaad Best heavy En niet goed voor je dempingsmateriaal
Ja, ik had dus eerst hetzelfde als jij. Bij hoge toeren loslaten = ploffen, daar kon ik mee leven Nu is het echt bij het minste of geringste Cursus koken voor 25 KW'ers is al voorbij overigens
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:08:44 #244
17709 hollander172
pi_28950328
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuke bochten? Tis daar nog zo vlak als de vermogenslijn van een lelijke eend op de dyno bank Leuke bochten heb ik in de Ardennen en Belgie wel Doel is om eerst zo snel mogelijk in Malmedy te komen.
Ik zeg lange bochten waar je lekker door kan trekken. Goed wegdek ook voor een belgische weg.

En ja ik vind die lange bochten wel leuk, kan voor jou anders liggen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:09:03 #245
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950340
DIT zijn leuke wegen...... moeten jullie even in je geheugen graveren, die weg, de SP85 vanaf Monte Bondone, mooiste weg die ik in mijn hele leven gezien heb....

dinsdag 19 juli 2005 @ 18:09:14 #246
17709 hollander172
pi_28950348
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
Cursus koken voor 25 KW'ers is al voorbij overigens
Gezakt?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:11:00 #247
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950395
Ik heb een XXL Four Seasons pizza voor 3 personen besteld bij de Domino's
pi_28950441
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
DIT zijn leuke wegen...... moeten jullie even in je geheugen graveren, die weg, de SP85 vanaf Monte Bondone, mooiste weg die ik in mijn hele leven gezien heb....

[afbeelding]
Ok, dan blijf ik er wel weg Ik negeer je voorlopig niet, ik heb zelfs even met je geMSN't Maar hetzelfde leuk vinden als jij gaat me nog net iets te ver
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Gezakt?
Nee, was heel simpel Ze gaat nog best veel dingen invriezen kant en klaar gesneden voor ons Dus wordt een kwestie van dingen bij elkaar gooien in een pannetje met wat olie. Roeren & wachten en dan is achmed klaar
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:14:18 #249
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:14:45 #250
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950491
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:12 schreef hicham het volgende:

[..]

Ok, dan blijf ik er wel weg Ik negeer je voorlopig niet, ik heb zelfs even met je geMSN't Maar hetzelfde leuk vinden als jij gaat me nog net iets te ver
Hoe zit het nou met je carriere als stand-up comedian eigelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')