abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28947401
polisport SM voorspatbordje gekocht en gemonteerd vandaag
Hopeloos benzine verslaafd
pi_28947407
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Snap ook trouwens het nut niet echt om een 25kw constant open te trekken....... snel ben je er toch niet mee Snel door je geld heen, dat wel
Rare redenering weer van jou kant

Als je weer eens een beetje sportief rijdt dan trek je het gas gewoon zo ver mogelijk open, simpel
Bolletje deeg enzo.
pi_28947454
quote:
Snap ook trouwens het nut niet echt om een 25kw constant open te trekken....... snel ben je er toch niet mee Snel door je geld heen, dat wel
Kwa acceleratie zijn ze nog best vooruit te branden hoor
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:22:25 #204
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28947507
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:18 schreef Phatzak het volgende:

Als je weer eens een beetje sportief rijdt dan trek je het gas gewoon zo ver mogelijk open, simpel
Als je een beetje technisch redeneert weet je dat dat juist bij een 25kw geen nut heeft...

Lomperikken gooien idd lekker lomp het gas open terwijl dat eigenlijk helemaal geen nut heeft. Kijk maar eens op MF.... gasten die 6000km met een setje BT014's doen Is gewoon grappig, terwijl als je gewoon vloeiend bochten instuurt en vloeiend met je rechterhandje beweegt je veel meer km's maakt en waarschijnlijk nog sneller de bochten door bent ook...

Moet er nog een disclaimer onder voordat je je weer aangesproken voelt

Heeft nog eens een heel artikel in Perfomances Bikes over in gestaan, komt erop neer dat je sneller op t circuit bent als je het gas vloeiend bedient ipv lomp open te gooien.

O, enne, volgens mij ga ik ook regelmatig naar de 9000rpm.... ook met die rooie Bandiet Maar goed, what's the point.

Ben zondagavond nog een rondje wezen rijden met wat gasten (ook 25kw, reden nog niet zolang) en werd Rossi genoemd, dus denk dat ik niet zo heel erg als een ouwe lul rijd...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:22:57 #205
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28947520
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:19 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Kwa acceleratie zijn ze nog best vooruit te branden hoor
Dat zei ik ook toen ik van een Gazelle op een brommer stapte.
pi_28947528
oja.. vandaag tegen onze 6 "geraced" tot de 120 is hij vrijwel nergens
pi_28947567
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dat zei ik ook toen ik van een Gazelle op een brommer stapte.
Daarom zal ik in de komende 2 jaar ook niet 'even' een snellere uitproberen want dan is direct alle fun weg
pi_28947579
quote:

Moet er nog een disclaimer onder voordat je je weer aangesproken voelt
Zoals je beschrijft doe ik het zelf ook nooit hoor.

Gas gaat vaak echt helemaal open als ik weer aan z'n einde zit op de snelweg En dan gebeurd er nog bar weinig. Maar bij stoplichten en tijdens de bochten gaat het gas wel snel open. En dat is dan weer juist een voordeel met 25kW. Het wiel zal niet snel wegglijden.
Bolletje deeg enzo.
pi_28947594
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:23 schreef Youp het volgende:
oja.. vandaag tegen onze 6 "geraced" tot de 120 is hij vrijwel nergens
"onze" 6
Bolletje deeg enzo.
pi_28947599
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:25 schreef Phatzak het volgende:

[..]

6
bmw 645
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:30:01 #211
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28947718
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:25 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Zoals je beschrijft doe ik het zelf ook nooit hoor.

Gas gaat vaak echt helemaal open als ik weer aan z'n einde zit op de snelweg En dan gebeurd er nog bar weinig. Maar bij stoplichten en tijdens de bochten gaat het gas wel snel open. En dat is dan weer juist een voordeel met 25kW. Het wiel zal niet snel wegglijden.
Enige wat ik wil zeggen is, dat ik zuiniger met die rooie Bandit reed terwijl ik toch niet echt als een ouwelul rijd...

Dus ja, dan vraag ik me inderdaad af hoe hicham er mee rijd dan
pi_28947788
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:

Dus ja, dan vraag ik me inderdaad af hoe hicham er mee rijd dan
Ik denk dat ie wat breder is dan jij.
Bolletje deeg enzo.
pi_28947816
quote:
Koop dan een fiat panda als je graag zuinig wilt rijden

Ik ben ff NGC kijken, volgens mij is reclame afgelopen

Gelada Monkeys zijn nog best interessant
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:39:51 #214
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28947996
quote:
Heeft nog eens een heel artikel in Perfomances Bikes over in gestaan, komt erop neer dat je sneller op t circuit bent als je het gas vloeiend bedient ipv lomp open te gooien.
Op het circuit ja, waar je iedere ronde probeert om weer 1/100 van je tijd af te snoepen, steeds wat later remt, vloeiend met het gas omgaat in verband met slip en grip.

Snel rijden is styllistisch rijden, eigenlijk is het heel saai.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:59:57 #215
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:02:32 #216
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28948689
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:33 schreef hicham het volgende:

[..]

Koop dan een fiat panda als je graag zuinig wilt rijden
Haha.... wie zegt dat ik zunig WIL rijden En wat zit je gelijk met je smilie ? Op je teentjes getrapt gelijk? O ja.. ik mag natuurlijk geen tips geven want ik ben almachtig

Als ik zuinig wou rijden reed ik wel als een ouwelul.

Gaat mij er gewoon om dat je 70km aan benzine wegbrand zonder er plezier van te beleven omdat het bij zo'n 25kw toch geen donder uitmaakt of je hem nou vol open draait of niet

[ Bericht 15% gewijzigd door Rietvaerder op 19-07-2005 17:09:14 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:03:28 #217
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28948716
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:

Snel rijden is styllistisch rijden, eigenlijk is het heel saai.
Heel saai inderdaad om eens bij Rossi achterop te zitten.....

Ik denk dat je in slaap valt ja.
pi_28948827
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Haha.... wie zegt dat ik zunig WIL rijden En wat zit je gelijk met je smilie ? Op je teentjes getrapt gelijk? O ja.. ik mag natuurlijk geen tips geven want ik ben almachtig

Als ik zuinig wou rijden reed ik wel als een ouwelul.
Schatje van me Waarom begin je nou meteen over getrapte teentjes Ik hou er gewoon van om smileys te gebruiken, dat weet je toch, vriend zelfs op MSN doe ik dat, maat Tevens was ik erg geinteresseerd in de gelada monkeys op NGC, chef Vandaar dat ik even snel een reply heb geschreven omdat reclames op NGC niet zo lang duren, bikkel

Ik kom er nu pas achter dat er veel meer reacties waren, had niet eens door dat er nog een pagina was en mijn reply als mosterd na de maaltijd kwam
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:10:59 #219
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28948889
Daar komt ook nog eens bij dat ik van een 25kw niet echt plezier beleef van het gas open draaien op rechte stukken Dus daar rijd ik meestal gewoon rustig (max 30. te hard), bochtjes, daar gaat het mij om Daar haal ik mn kick uit....

Met een vol vermogen motor daarentegen is het wel heel leuk om eens snel te acceleren maar met een 25kw simpelweg gewoon niet, vind IK dan he.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:13:23 #220
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28948947
Je tankt toch wel Euro95/98 en geen kerosine he?
pi_28948963
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar komt ook nog eens bij dat ik van een 25kw niet echt plezier beleef van het gas open draaien op rechte stukken Dus daar rijd ik meestal gewoon rustig (max 30. te hard), bochtjes, daar gaat het mij om Daar haal ik mn kick uit....

Met een vol vermogen motor daarentegen is het wel heel leuk om eens snel te acceleren maar met een 25kw simpelweg gewoon niet, vind IK dan he.
Dat is dan jouw mening en die zal ik respecteren, want we leven tenslotte in een vrij land

Edoch, ben ik van mening dat er toch zeker een groot verschil is tussen het schakelen bij de 4000 toeren en daarboven. Ook is het wel eens leuk die uitlaat van je te horen gillen in een tunnel tegen de toerenbegrenzer aan
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Je tankt toch wel Euro95/98 en geen kerosine he?
Waar zie je me voor aan Probeer je me te beledigen ofzo?
Diesel V-Power natuurlijk, ben niet dom ofzo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:19:17 #222
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949115

Geluid uit de uitlaat klinkt zeker wel leuk in de tunnel ja Mja, nu is jouw Bandit ook iets feller dan de mijne maar goed En de toerenbegrenzer haal je alleen in zn 1....

Ach ja, ik ben ook jong en roekeloos geweest

Trouwens, die 250km op reserve bij de jouwe was als ik echt wel goed aan het gas hing.... Daarom vind ik het zo vaag.... als ik vrij rustig er mee reed haalde ik de 300km ook wel, maar dat is dan wel echt de max, met dat zwarte kreng haal ik gewoon de 400km zonder op reserve te hoeven

Weet je zeker dat je motor wel goed loopt Als ie op 3 cilinders loopt gaat ie ook zuipen
pi_28949321
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:

Geluid uit de uitlaat klinkt zeker wel leuk in de tunnel ja Mja, nu is jouw Bandit ook iets feller dan de mijne maar goed En de toerenbegrenzer haal je alleen in zn 1....
Toch zeker wel in z'n 3 de laatste keer door de piet heintunnel vriend
quote:
Trouwens, die 250km op reserve bij de jouwe was als ik echt wel goed aan het gas hing.... Daarom vind ik het zo vaag.... als ik vrij rustig er mee reed haalde ik de 300km ook wel, maar dat is dan wel echt de max, met dat zwarte kreng haal ik gewoon de 400km zonder op reserve te hoeven

Weet je zeker dat je motor wel goed loopt Als ie op 3 cilinders loopt gaat ie ook zuipen
Ik geloof er echt niks van, je reed gewoon als een oud omaatje op dat ding man Ik krijg hem echt niet voorbij de 200km hoor Nou probeer ik dat ook niet zo vaak hoor, meestal tank ik uit gewoonte als ik ergens bij de 170 km bent. Maar dan tank ik wel zo ongeveer voor 17 ~ 20 euro. Ik zou niet weten wat een litertje kost, dus reken ff mijn verbruik na wil je

-edit
Correctie, meestal zo tussen de 14 ~ 17 euro
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:36:09 #224
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949548
In zijn 3 met een 25kw de begrenzer raken.... dan moet je hem echt zoooooo mishandelen, dat kan alleen maar een a-technisch iemand doen, sjeez, dat voel je toch wel dat dat ding dat niet bepaald fijn vindt?

Maar goed, even er van uitgaangd dat je voor 14 euro tankt met 170km en dat een liter 1.28 is dan gooi je er dus 10,93 liter in terwijl je in een 20 liter tank hebt met 4 liter reserve. Dat zou betekenen dat je 1:15 rijd en dat kan goed kloppen wat ik kwam ook altijd rond de 1:14 a 1:15 maar daarmee kan je dus echt wel tot de 250km rijden zonder reserve hoor Heb je je kraantje wel op ON staan en niet al op reserve

Ik wil dus niet altijd zo zuing mogelijk rijden maar ik vind het wel altijd leuk om zoveel mogelijk km's op 1 tank te rijden Ga meestal pas knipperen tanken dus als er echt van alles knippert in mn cockpit
pi_28949649
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:36 schreef Rietvaerder het volgende:
In zijn 3 met een 25kw de begrenzer raken.... dan moet je hem echt zoooooo mishandelen, dat kan alleen maar een a-technisch iemand doen, sjeez, dat voel je toch wel dat dat ding dat niet bepaald fijn vindt?
Hey, het gaat erom dat IK me fijn voel hoor, m'n motor zal moeten zwoegen voor z'n baasje Maar no kidding, wat is er zo 'niet fijn' aan dan? Tunnels lopen meestal een beetje naar beneden heH
quote:
Maar goed, even er van uitgaangd dat je voor 14 euro tankt met 170km en dat een liter 1.28 is dan gooi je er dus 10,93 liter in terwijl je in een 20 liter tank hebt met 4 liter reserve. Dat zou betekenen dat je 1:15 rijd en dat kan goed kloppen wat ik kwam ook altijd rond de 1:14 a 1:15 maar daarmee kan je dus echt wel tot de 250km rijden zonder reserve hoor Heb je je kraantje wel op ON staan en niet al op reserve

Ik wil dus niet altijd zo zuing mogelijk rijden maar ik vind het wel altijd leuk om zoveel mogelijk km's op 1 tank te rijden Ga meestal pas knipperen als er echt van alles knippert in mn cockpit
Ik denk dat ik even een tijdje mijn bonnetjes ga bewaren, kijken hoe dat zit dan Ik wil er niet teveel rekening mee gaan houden, anders ga ik me realiseren dat er nog best veel benzinegeld doorheen gaat in een maand

Ignorance is bless
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:44:38 #226
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949776
Ja, ik kijk ook liever niet op mn bonnetjes met 40.000km per jaar...... Moet wel leuk blijven natuurlijk, nogmaals, is dus niet mn bedoeling om koste wat het kost zo zuinig mogelijk te rijden maar snap het gewoon niet dat jij bij de 180km al op reserve moet terwijl ik dat altijd pas bij de 250km moest terwijl ik dan ook aardig aan t gassen was (en jij rijdt ook gewoon 1:15 hebben we uitgerekend, dus dan is het helemaal vaag)

Haha, wat ie er niet fijn aan vind.... ding is begrensd, we laten jou toch ook niet hardlopen met een prop papier in je bakkes?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:47:11 #227
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_28949840
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik praat voortaan alleen nog wel met Lars, daar lig ik een beetje mee op 1 lijn.
Ik hou me al een hele tijd in maar blijkbaar worden mijn vunzige praatjes gemist?

Zal binnenkort weer even wat terminologie met jullie doornemen, jargon voor de echte freaks.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:47:39 #228
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949848
Van de week word ook weer een duur dagje, heb al een zelf gemaakte route klaar liggen van 742km, ga ik s morgens 5 uur weg, snelweg via Antwerpen naar Malmedy (Ardennen) en zo binnendoor via Luxemburg naar de Ring, dan daar even knallen en dan snelweg naar huis Volgens Mapsource is het 9 uur en 5 minuten Dus met stops erbij moet dat wel lukken in 12 uur Ben ik s avonds weer thuis hoop ik.

Call me sick or call me strange maar motorrijden is gewoon te gek

Rondje om kerk
pi_28949904
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik kijk ook liever niet op mn bonnetjes met 40.000km per jaar...... Moet wel leuk blijven natuurlijk, nogmaals, is dus niet mn bedoeling om koste wat het kost zo zuinig mogelijk te rijden maar snap het gewoon niet dat jij bij de 180km al op reserve moet terwijl ik dat altijd pas bij de 250km moest terwijl ik dan ook aardig aan t gassen was (en jij rijdt ook gewoon 1:15 hebben we uitgerekend, dus dan is het helemaal vaag)

Haha, wat ie er niet fijn aan vind.... ding is begrensd, we laten jou toch ook niet hardlopen met een prop papier in je bakkes?
Nee, maar ik heb dan ook geen baasje

Overigens moet ik bij 1:15 tanken bij ongeveer 217,5 kilometer. Ik heb een 19 liter tank waarvan 4,5 liter reserve is Sowieso loopt mijn motor te rijk getuige het geplof van m'n uitlaat (wat ook wel leuk is, maar soms nog best irritant ) en volgens mercy zou het ook nog eens kunnen dat 1 van m'n uitlaten lekt (die uit de cilinders lopen) Dat moet ik eigenlijk ook nog controleren, alleen heb ik er nooit echt op gelet omdat ik altijd hoorde dat de bandit motor van nature al veel lawaai maakt

Ik ga even koken, moet ik leren van m'n mams omdat m'n ouders binnenkort op vakantie gaan en ik nog onervaren ben in de keuken vorige les was pannekoeken maken op een 25 KW gasfornuis
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:52:28 #230
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28949948
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:18 schreef Youp het volgende:
polisport SM voorspatbordje gekocht en gemonteerd vandaag
Damn, die KTM rijders hebben nu ook al zo'n Polisport voorspatbord.

quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Heel saai inderdaad om eens bij Rossi achterop te zitten.....

Ik denk dat je in slaap valt ja.
Rossi heeft geen duo seat.

En we hadden het over zelf rijden, of gaat Hicham voor zijn benzineverbruik voortaan toch achterop bij Rossi.
Rare koppelingen maak jij.

Het ging om het feit wat jij opwierp, dat racers een vloeiende gashandle hebben en toch hard gaan.
Hard op het circuit rijden is een wetenschap, een vast gegeven waar je kan remmen, met hoeveel gas je die bocht in kan, uit, wanneer je op het gas kan, hoeveel je kan en mag driften voordat het mis gaat, enz, enz.
Ze hoeven ook geen rekening te houden met medeweggebruikers zoals tegenliggers, fietsen, voetgangers en grote oneffenheden.

En even als racer ballorigheid gasgeven resulteert in een slechte rondetijd.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:53:00 #231
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28949957
Elke motor ploft, alleen hoor je dat beter met een open demper Mijne staat te arm en als ik het gas loslaat bij hoge toeren gaat ie ook mooi roffelen en soms enkele mooie blauwe steekvlam zoals bij Ralf toen op de bank....

Jouwe staat te rijk, toen op de bank bij Vos Oss kwamen er heel wat andere vlammetjes en vonkjes uit inderdaad Best heavy En niet goed voor je dempingsmateriaal
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:55:28 #232
17709 hollander172
pi_28950011
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Antwerpen
Kleine tip: vergeet Antwerpen de eerstkomende 10 jaar. Alle afslagen op die van Brussel en Gent/Brugge na zijn afgesloten. Ze proberen via die twee afslagen al het verkeer weg te leiden en dat werkt niet zo heel erg best.

Het idee van ingedroogde stront door een trechter duwen enzo.

Nee even serieus, pak Turnhout en ga vanaf daar binnendoor over Lier. Bij Aarschot kan je de snelweg weer op en vanaf daar is het best te doen. Vergeet ook de flitspalen bij elk stoplicht niet als je binnendoor rijdt.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:56:07 #233
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950028
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:52 schreef Patrick281 het volgende:

Het ging om het feit wat jij opwierp, dat racers een vloeiende gashandle hebben en toch hard gaan.
Hard op het circuit rijden is een wetenschap, een vast gegeven waar je kan remmen, met hoeveel gas je die bocht in kan, uit, wanneer je op het gas kan, hoeveel je kan en mag driften voordat het mis gaat, enz, enz.
Ze hoeven ook geen rekening te houden met medeweggebruikers zoals tegenliggers, fietsen, voetgangers en grote oneffenheden.

En even als racer ballorigheid gasgeven resulteert in een slechte rondetijd.
Je hoeft mij niets over circuit rijden te vertellen Pepijn

Je hebt wel gelijk, maar je zit mij eigenlijk gewoon te herhalen wat hetzelfde zeg ik net dus

Maar neem nou een goede vriend van mij, martinweb.nl van MF, die heeft nu al zo'n 120.000km ervaring met motorfietsen, eerst 2 jaar een SV650S gehad (25kw) en is nu met zijn tweede 600RR, best veel talent die jongen en kan gewoon erg goed rijden. Hij doet met een setje 014's of Diablo's of vergelijkbare supersport banden makkelijk 11.000km met een setje, incl circuitdagen terwijl je van MF-ers leest dat hun maar 6000km halen met een setje, dat heeft dus alles te maken met vloeiend insturen en een vloeiend rechterhandje....
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:57:48 #234
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950073
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:55 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Kleine tip: vergeet Antwerpen de eerstkomende 10 jaar. Alle afslagen op die van Brussel en Gent/Brugge na zijn afgesloten. Ze proberen via die twee afslagen al het verkeer weg te leiden en dat werkt niet zo heel erg best.

Het idee van ingedroogde stront door een trechter duwen enzo.

Nee even serieus, pak Turnhout en ga vanaf daar binnendoor over Lier. Bij Aarschot kan je de snelweg weer op en vanaf daar is het best te doen. Vergeet ook de flitspalen bij elk stoplicht niet als je binnendoor rijdt.
Neen.

Ik neem Antwerpen gewoon, woon 70km van Antwerpen vandaan, kom er regelmatig (paar keer per maand) en heb nog nooit in de file gestaan daar... vooral om 6 uur s morgens niet, ik zei dus dat ik rond 5 uur s morgens al weg ga
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:00:06 #235
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950130
Maar hee, omdat ik die weg niet ken en het maar 20 minuten scheelt pak ik die gewoon eens Heb de route al aangepast, gewoon even mapsource verteld dat ik over Turnhout wil en voila hij tovert een nieuwe route over Turnhout ipv Antwerpen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:01:02 #236
17709 hollander172
pi_28950158
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Neen.

Ik neem Antwerpen gewoon, woon 70km van Antwerpen vandaan, kom er regelmatig (paar keer per maand) en heb nog nooit in de file gestaan daar... vooral om 6 uur s morgens niet, ik zei dus dat ik rond 5 uur s morgens al weg ga
Dan moet je het zelf weten. Ik heb je gewaarschuwd he? De afslag die jij wil nemen is ook afgesloten, je zal over Wommelgem/Mortsel oid moeten gaan. Of die hadden ze voor ons speciaal even dichtgegooid?

Nou ja have fun en denk nog even aan me als je toch in de file staat. (ja ook 's ochtends vroeg)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:02:52 #237
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950199
Bij Aarschot pas de snelweg op Gewoon eerst A16 tot voorbij Breda, dan de N639 door Turnout tot aan Geel en daar gewoon weer de E313 op, waarom nog verder binnendoor doorrijden tot aan Aarschot dan?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:03:26 #238
17709 hollander172
pi_28950213
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hee, omdat ik die weg niet ken en het maar 20 minuten scheelt pak ik die gewoon eens Heb de route al aangepast, gewoon even mapsource verteld dat ik over Turnhout wil en voila hij tovert een nieuwe route over Turnhout ipv Antwerpen
Leuke weg veel beter dan de snelwegstukken die je wil rijden.

Lier was even een foutje, redeneerde even vanaf de verkeerde kant.

Kan je voor ons nog een pakketje afleveren in Tielt? Je komt er toch langs.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:04:37 #239
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950234
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:01 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Dan moet je het zelf weten. Ik heb je gewaarschuwd he? De afslag die jij wil nemen is ook afgesloten, je zal over Wommelgem/Mortsel oid moeten gaan. Of die hadden ze voor ons speciaal even dichtgegooid?

Nou ja have fun en denk nog even aan me als je toch in de file staat. (ja ook 's ochtends vroeg)
Wij reden 2 weken geleden naar Italie nog via Antwerpen/Namur (dus dezelfde afslag als die ik nu ga pakken) om 9 uur s morgens en die afslag was gewoon open En geen file gezien..... maw het valt best mee daar bij Antwerpen, is mijn ervaring.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:05:48 #240
17709 hollander172
pi_28950257
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij Aarschot pas de snelweg op Gewoon eerst A16 tot voorbij Breda, dan de N639 door Turnout tot aan Geel en daar gewoon weer de E313 op, waarom nog verder binnendoor doorrijden tot aan Aarschot dan?
Omdat je dan een leuke weg hebt, veel lange bochten waar je lekker door kan trekken. Nevertheless, kijk uit voor de flitspalen bij de stoplichten.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:06:31 #241
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950277
Leuke bochten? Tis daar nog zo vlak als de vermogenslijn van een lelijke eend op de dyno bank Leuke bochten heb ik in de Ardennen en Belgie wel Doel is om eerst zo snel mogelijk in Malmedy te komen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:07:23 #242
17709 hollander172
pi_28950295
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wij reden 2 weken geleden naar Italie nog via Antwerpen/Namur (dus dezelfde afslag als die ik nu ga pakken) om 9 uur s morgens en die afslag was gewoon open En geen file gezien..... maw het valt best mee daar bij Antwerpen, is mijn ervaring.
Hmmm wij zijn pas geleden nog geweest en overal grote borden dat bijna afslagen afgesloten waren.

We zijn "maar" 2,5 uur bezig geweest daar op de ring Antwerpen voordat we dat kutdorp uit waren.
pi_28950307
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Elke motor ploft, alleen hoor je dat beter met een open demper Mijne staat te arm en als ik het gas loslaat bij hoge toeren gaat ie ook mooi roffelen en soms enkele mooie blauwe steekvlam zoals bij Ralf toen op de bank....

Jouwe staat te rijk, toen op de bank bij Vos Oss kwamen er heel wat andere vlammetjes en vonkjes uit inderdaad Best heavy En niet goed voor je dempingsmateriaal
Ja, ik had dus eerst hetzelfde als jij. Bij hoge toeren loslaten = ploffen, daar kon ik mee leven Nu is het echt bij het minste of geringste Cursus koken voor 25 KW'ers is al voorbij overigens
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:08:44 #244
17709 hollander172
pi_28950328
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuke bochten? Tis daar nog zo vlak als de vermogenslijn van een lelijke eend op de dyno bank Leuke bochten heb ik in de Ardennen en Belgie wel Doel is om eerst zo snel mogelijk in Malmedy te komen.
Ik zeg lange bochten waar je lekker door kan trekken. Goed wegdek ook voor een belgische weg.

En ja ik vind die lange bochten wel leuk, kan voor jou anders liggen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:09:03 #245
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950340
DIT zijn leuke wegen...... moeten jullie even in je geheugen graveren, die weg, de SP85 vanaf Monte Bondone, mooiste weg die ik in mijn hele leven gezien heb....

dinsdag 19 juli 2005 @ 18:09:14 #246
17709 hollander172
pi_28950348
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
Cursus koken voor 25 KW'ers is al voorbij overigens
Gezakt?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:11:00 #247
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950395
Ik heb een XXL Four Seasons pizza voor 3 personen besteld bij de Domino's
pi_28950441
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
DIT zijn leuke wegen...... moeten jullie even in je geheugen graveren, die weg, de SP85 vanaf Monte Bondone, mooiste weg die ik in mijn hele leven gezien heb....

[afbeelding]
Ok, dan blijf ik er wel weg Ik negeer je voorlopig niet, ik heb zelfs even met je geMSN't Maar hetzelfde leuk vinden als jij gaat me nog net iets te ver
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Gezakt?
Nee, was heel simpel Ze gaat nog best veel dingen invriezen kant en klaar gesneden voor ons Dus wordt een kwestie van dingen bij elkaar gooien in een pannetje met wat olie. Roeren & wachten en dan is achmed klaar
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:14:18 #249
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:14:45 #250
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950491
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:12 schreef hicham het volgende:

[..]

Ok, dan blijf ik er wel weg Ik negeer je voorlopig niet, ik heb zelfs even met je geMSN't Maar hetzelfde leuk vinden als jij gaat me nog net iets te ver
Hoe zit het nou met je carriere als stand-up comedian eigelijk?
pi_28950529
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Hoe zit het nou met je carriere als stand-up comedian eigelijk?
Ik zei toch, eerst mijn studie af maken

Ben al volgeboekt voor 2010 t/m 2015
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:17:14 #252
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28950559
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt wel gelijk, maar je zit mij eigenlijk gewoon te herhalen wat hetzelfde zeg ik net dus
Ik geef even aan dat je het niet met de straat kan vergelijken.

Op straat geef je gas voor de lol.

Met racen is je gashandle een nauwkeurig apparaat die je wetenschappelijk benadert.
Gasgeven staat dan ondergeschikt aan het doel op zich.

Misschien neem ik het te letterlijk wat je zei.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:18:19 #253
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950580
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:17 schreef Patrick281 het volgende:

Misschien neem ik het te letterlijk wat je zei.
What else is new
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:18:50 #254
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950592
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:16 schreef hicham het volgende:

Ben al volgeboekt voor 2010 t/m 2015
GEK hoor
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:20:20 #256
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950630
Wat is dat DC++ kut Kan niet eens een upload limit instellen, dus ik BCDC++ installen, kom ik die ene hub weer niet meer in, en dan is die BobboV weer offline en die search werkt ook niet

pi_28950631
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een XXL Four Seasons pizza voor 3 personen besteld bij de Domino's
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

GEK hoor
Vind ik ook
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:21:19 #258
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950661
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:19 schreef hicham het volgende:
Nog een toepasselijk filmpje
Vet... die filmpjes spaar ik, ik heb ook een hele apart mape vol met dynoruns van verschillende motoren...

Eigenlijk zou er gewoon 1 grote database moeten zijn he met alle motoren op de dynobank
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:21:57 #259
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950678
Wel kut kwaliteit en geluid
pi_28950685
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is dat DC++ kut Kan niet eens een upload limit instellen, dus ik BCDC++ installen, kom ik die ene hub weer niet meer in, en dan is die BobboV weer offline en die search werkt ook niet

Een upload limit moet je ook niet met DC++ gaan instellen, daar gebruik je netlimiter voor Die search werkt verder wel goed, alleen zijn er nou eenmaal niet veel mensen met hetgeen jij zoekt (ranzige porno )
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:22:29 #261
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28950695
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef hollander172 het volgende:
Ik hou me al een hele tijd in maar blijkbaar worden mijn vunzige praatjes gemist?

Zal binnenkort weer even wat terminologie met jullie doornemen, jargon voor de echte freaks.

En over eten gesproken, ik ga even mijn gebakken kipfilet oppeuzelen, en dan naar het strand, uit eten met FS. Het vlees was al van gisteren dus moest eerst op.

Have fun you Banditto guys.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:23:05 #262
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950711
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:22 schreef hicham het volgende:

[..]

Een upload limit moet je ook niet met DC++ gaan instellen, daar gebruik je netlimiter voor Die search werkt verder wel goed, alleen zijn er nou eenmaal niet veel mensen met hetgeen jij zoekt (ranzige porno )
Ik heb een test gedaan, gezocht op Photoshop en XXX..... kwam ook niks uiit, dus ja
pi_28950768
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En over eten gesproken, ik ga even mijn gebakken kipfilet oppeuzelen, en dan naar het strand, uit eten met FS. Het vlees was al van gisteren dus moest eerst op.

Have fun you Banditto guys.
hev van joe toe
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik heb een test gedaan, gezocht op Photoshop en XXX..... kwam ook niks uiit, dus ja
Dan ligt dat aan jou en niet aan DC++, als ik op XXX ga zoeken dan staat DC++ op het punt te crashen zoveel vindt ie Uiteraard zoek ik alleen op XXX voor testdoeleinden
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:25:54 #264
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28950783
Dus is het kut
pi_28951014
Nietes
pi_28951639
Er zit hier een boot vast onder de brug

Kan het alleen net niet zien en heb ook geen zin om naar buiten te lopen, ben aan het eten
pi_28952938
Ben toch maar even gaan kijken, boot zit niet vast maar is tegen de brug geknald

De politie te water is ook al aanwezig

Kajuit naar de klote

Nog meer politie komt aanvaren en een andere boot kan er niet meer langs

Lullige is dus dat je op die laatste foto een groepje mensen op de kade ziet staan. Wat blijkt, mijn buurvrouw (is invalide, zit in rolstoel) is jarig en heeft een feestje georganiseerd op een bootje. En dat bootje zit dus aan de andere kant van de brug en kan er nu niet langs Omdat ze dus in een rolstoel zit kan ze alleen hier opstappen, aan de andere kant van de brug is geen opstap mogelijkheid voor haar. Volgens mij gaan ze het nu wel even proberen want ze zijn weggegaan. Klote voor d'r, organiseert ze zoiets en dan blokkeert een boot opeens het vaarwater, hoe vaak gebeurd dat nou

Tot zover hicham live vanuit Amsterdam
En een simpele tripo volgens mij
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:34:13 #268
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28953007
Zo ben er weer

Vandaag dus 2 nieuwe keerringen gescoord bij Nol Bikker en ook gelijk de nieuwe Braking remklauw en adapter besteld ( $$ )

Verder door gecrossed naar JST motoren in Giessenburg en een nieuw stuur gekocht.

Toen naar huis en verder gegaan met sleutelen.

Eerst de vorkpoten uit elkaar geflept en de keerringen vervangen Kreeg alleen die nieuwe keerring er niet lekker in en moest dus ff tussentijds advies in winnen MAar toch gelukt, iets meer vet en harder meppen doet wonderen

Daarna verder gegaan aan mijn meest tijdrovende project tot nu toe, het achter spatbord.
Dit is zo als hij er gisteren na de eerste polyester laag bij lag

Vervolgens de binnenkanten ter versteviging de dicht gesmeerd met vloeibare polyestger plamuur.

Dit laat ik nu uitharden en dan morgen nog wat bij plamuren en schuren maar, gaat goed komen

En hier nog wat pics van de zwarte achterrempomp en hoe de motor er nu bijstaat

Lekker kontje

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:40:48 #269
17709 hollander172
pi_28953219
Mark ging dat nog een beetje met die polyester? Moet zelf ook nog het eea gaan maken maar het moet wel blijven zitten natuurlijk.

Ooit eens gehad dat het uitgehard en wel er zo af flikkerde......... Nat bleef het keurig zitten overigens.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:53:15 #270
17596 Makster
pi_28953519
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef hollander172 het volgende:
Mark ging dat nog een beetje met die polyester? Moet zelf ook nog het eea gaan maken maar het moet wel blijven zitten natuurlijk.

Ooit eens gehad dat het uitgehard en wel er zo af flikkerde......... Nat bleef het keurig zitten overigens.
Gaat goed, zit muurvast op het PE spatbord. Adviseer je wel om er eerst even mee te gaan kutten. Het originele idee van mij om een mal te maken en heel het spatbord uit polyester te maken faalde kansloos. Naja het is een spatbord maar veelste grof en niet mooi.

Knip de polyester matjes eerst goed op maat, scheelt ook veel gekut naderhand. Die plamuur is niet zo vloeibaar als bv houtplamuur. En gebruik ook niet te veel verharder, dat werkt ook niet lekker
pi_28953552
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:

Call me sick or call me strange maar motorrijden is gewoon te gek
Sick Mag hopen dat je gezellig met iemand anders gaat

En verder... aan dempingmateriaal heb je geen hol. Dus weg ermee
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:

Heb je je sterke verhalen blik weer geopend? Kom op man, 300 km? Dat haal ik niet eens op die ZX-6R... Ja, met moeite. Maar er zijn hier in Amsterdam ook behoorlijk wat stoplichten voor we mooie wegen of plaats van bestemming bereiken, daar zal het ook wel aan liggen. Zeker als je een beetje aan het gas hangt bij vertrek

Ask Martie en Raus

Na morgen post je niet meer kej?
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:10:03 #272
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954076
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Sick Mag hopen dat je gezellig met iemand anders gaat

En verder... aan dempingmateriaal heb je geen hol. Dus weg ermee
[..]

Heb je je sterke verhalen blik weer geopend? Kom op man, 300 km? Dat haal ik niet eens op die ZX-6R... Ja, met moeite. Maar er zijn hier in Amsterdam ook behoorlijk wat stoplichten voor we mooie wegen of plaats van bestemming bereiken, daar zal het ook wel aan liggen. Zeker als je een beetje aan het gas hangt bij vertrek

Ask Martie en Raus

Sterke verhalen? Moet jij zeggen met je verhalen van de stepjes, uitlaat etc aan de grond rijden van een huurmotor

Hoezo niet "eens" met een ZX6R? Staan die erom bekend zo enorm zuinig te zijn ofzo? Of heb je een 32 liter tank

Opzich niet zo heel moeilijk hoor om 400km te halen op een 21 liter tank als je 1:22 rijdt. Gewoon een rekensommetje.

Hoezo na morgen niet meer posten? Bang dat jouw sterke verhalen weer onderuit gehaald worden door iemand die wél iets van motoren weet?

En ja ik ga gewoon alleen, waarom niet?

Trouwens, dempingsmateriaal in je demper zorgt voor het lekkere zware, donkere geluid, als je dat eruit haalt istie lekker schel Wat totaal niet klinkt..
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:16:41 #273
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28954318
bij phat van zijn escapades zijn verschillende getuigen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:17:23 #274
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954346
Ja, en? Volgens mij hoef je niet echt een getuige te hebben om iemand te doen geloven dat je 400km kan rijden met een 21 liter tank als je verbruik 1:22 is

Maar goed, Fok! MC is back.... niveau dropped weer....... heerlijk kansloos weer, meneer de moslim denkt weer dat ie rossi is
pi_28954413
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:10 schreef Rietvaerder het volgende:

Sterke verhalen? Moet jij zeggen met je verhalen van de stepjes, uitlaat etc aan de grond rijden van een huurmotor
Hoezo, geloof je me soms niet Jammer he
quote:
Hoezo niet "eens" met een ZX6R? Staan die erom bekend zo enorm zuinig te zijn ofzo? Of heb je een 32 liter tank
Nee, maar omdat ik vaak met Hicham rij is het wel duidelijk dat ik met mijn gekuipte motor zuiniger kan rijden
quote:
Hoezo na morgen niet meer posten? Bang dat jouw sterke verhalen weer onderuit gehaald worden door iemand die wél iets van motoren weet?
Die sterke verhalen kan je gewoon bij mij verifiëren in plaats van blijven zitten janken over mijn rijstijl terwijl we nog nooit samen hebben gereden. Alleen gaan lijkt me ongelofelijk saai als je af en toe gewoon eens gezellig ergens wil stoppen, maar dat is jouw keus. En dat laatste zeg ik hooguit om te voorkomen dat je straks weer een of andere arrogante post plaatst.
quote:
Trouwens, dempingsmateriaal in je demper zorgt voor het lekkere zware, donkere geluid, als je dat eruit haalt istie lekker schel Wat totaal niet klinkt..
Hej, dat wist ik niet Weer wat geleerd
Bolletje deeg enzo.
pi_28954439
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:17 schreef Rietvaerder het volgende:
denkt weer dat ie rossi is, mazzol
Geef eens aan dan
Bolletje deeg enzo.
pi_28954518
Heerlijk, nostalgie
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:22:21 #278
17596 Makster
pi_28954551
pi_28954609
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef Makster het volgende:
Eigenlijk zouden we nu in grijstinten moeten posten, of ons monochroom schermen tevoorschijn halen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:24:08 #280
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954619
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:18 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Hoezo, geloof je me soms niet Jammer he
Waarom zou ik je niet geloven, elke gek met een beetje lef kan toch die dingen aan de grond rijden op een lesfiets? Maar jij noemt mijn ''verhalen'' ook sterke verhalen, dus ja.
quote:
Nee, maar omdat ik vaak met Hicham rij is het wel duidelijk dat ik met mijn gekuipte motor zuiniger kan rijden
Dus daarom kan ik geen 400km halen op een tank Omdat je vaak met hicham rijdt... hicham zijn motor rijdt 1:15 omdat ie te rijk staat, mijne 1:22 omdat ie te arm staat, reken nou gewoon eens uit, is niets aan te geloven, gewoon even rekenen, 1:22 en 21 liter tank... do i need to say more?
quote:
rke verhalen kan je gewoon bij mij verifiëren in plaats van blijven zitten janken over mijn rijstijl terwijl we nog nooit samen hebben gereden. Alleen gaan lijkt me ongelofelijk saai als je af en toe gewoon eens gezellig ergens wil stoppen, maar dat is jouw keus. En dat laatste zeg ik hooguit om te voorkomen dat je straks weer een of andere aroggante post plaatst.
Andersom doe je mij bij ook, denken dat je weet hoe mijn rijstijl is terwijl je me nog nooit heb zien rijden, ja, 1x met hicham achterop op een motor die ik ging verkopen

Het heeft allebei wel wat, met vrienden rijden of alleen. Ik ga best vaak met vrienden rijden en dan is stoppen gezellig ja. Maar alleen rijden vind ik ook heerlijk, met niemand rekening te hoeven houden en lekker je eigen tempo bepalen, dat heeft ook wel wat en ik ben niet de enige.
quote:
Hej, dat wist ik niet Weet wat geleerd
pi_28954622
Hej maar Riet, als je wil kan ik best even de steppen bij schaven van dat halfnaakte ding van jou. Kan je ook weer posen bij de PP ofzo. En waarom meteen zo vijandig? Is gewoon lekker om af en toe een stevige discussie te houden
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:25:35 #282
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954665
Vijandig We zijn toch gewoon aan het discussieren Ik ben niet vijandig hoor.
pi_28954668
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:

Andersom doe je mij bij ook, denken dat je weet hoe mijn rijstijl is terwijl je me nog nooit heb zien rijden, ja, 1x met hicham achterop op een motor die ik ging verkopen
Over jouw rijstijl heb ik volgens mij nog nooit wat verkeerds gezegd. Want dat je op het circuit hebt gereden al dan niet slechts in een of andere fata morgana weet ik wel
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:25:53 #284
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954675
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef Phatzak het volgende:
Hej maar Riet, als je wil kan ik best even de steppen bij schaven van dat halfnaakte ding van jou. Kan je ook weer posen bij de PP ofzo.
Welke steppen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:27:40 #285
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954743
Jammer dat de rest gelijk denkt dat dit weer flamen oid is, Phatzak en ik zijn gewoon aan het dollen Last van een overdosis testosteron denk ik
pi_28954744
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Welke steppen

Bolletje deeg enzo.
pi_28954886
Maargoed, ik ga ook eens ultrazuinig edoch sportief rijden. Eens kijken wat ik eruit kan halen om de feiten te staven Nu maar even een film opzetten.
Bolletje deeg enzo.
pi_28954975
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer dat de rest gelijk denkt dat dit weer flamen oid is, Phatzak en ik zijn gewoon aan het dollen Last van een overdosis testosteron denk ik
Wie probeer je nou voor de gek te houden?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:37:02 #289
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955082
quote:
Zeker als je een beetje aan het gas hangt bij vertrek

Ask Martie en Raus
Is dit weer zoiets? Dus ik moet nu aan Raus en Martie vragen of je aan het gas hing? Wat is daar dan zo bijzonder aan? Aan het gas hangen kan toch iedereen? Dat maakt je niet echt een getalenteerde motorrijder ofzo

Aan het gas hangen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:38:41 #290
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955140
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef hicham het volgende:

[..]

Wie probeer je nou voor de gek te houden?
Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...

Echt, ik hoop echt dat jullie nog heel veel plezier met elkaar gaan krijgen, en niet jezelf in de zijkant van een auto boren he
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:40:34 #291
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955220
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Phatzak het volgende:
Want dat je op het circuit hebt gereden al dan niet slechts in een of andere fata morgana weet ik wel
Ach, ik kan je zo de officiele rondetijden laten zien maar dat doe ik lekker express niet om je in de waan te laten...
pi_28955359
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...
Hoezo ben ik schijnheilig ik vond het best leuk toen we vanmiddag aan het praten waren over koetjes & kalfjes toerenbegrenzers & benzineverbruik
quote:
Echt, ik hoop echt dat jullie nog heel veel plezier met elkaar gaan krijgen, en niet jezelf in de zijkant van een auto boren he
Te makkelijk
pi_28955362
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

jaja de rest bemoeit zich er mee? wat had je nou hoerrrrrrrr

misschien dat die tong van jou gewoon een beetje te los zit?

ik dacht dat je oprecht was in je medeleven, maar dat hebben we dus verkeerd gezien.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_28955422
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Phatzak het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:47:14 #295
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955424
Nee hoor, meende ik. Waarom zou ik het niet menen?

Ik en jullie leven gewoon in 2 verschillende werelden... het gaat niet samen zien we telkens weer.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:47:29 #296
17596 Makster
pi_28955432
Pfffffffffffff....................

Misschien is het anders je manier van "discussieren" en dat het ALTIJD over het zelfde gaat

In het kort komt het er op neer dat jij alles weet en dat andere geen gelijk kunnen hebben, en idd misschien bedoel je het niet zo maar zo komt het altijd over.
En het komt altijd neer op haantjes gedrag over wie het best rijdt en wat een motorrijder een motorrijder maakt en bla bla bla.

Vind je een beste gozer maar beter discussier je alleen in real life, dan is het tenminste altijd lachen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:50:57 #297
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955551
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef Makster het volgende:
Pfffffffffffff....................

Misschien is het anders je manier van "discussieren" en dat het ALTIJD over het zelfde gaat

In het kort komt het er op neer dat jij alles weet en dat andere geen gelijk kunnen hebben, en idd misschien bedoel je het niet zo maar zo komt het altijd over.
En het komt altijd neer op haantjes gedrag over wie het best rijdt en wat een motorrijder een motorrijder maakt en bla bla bla.

Vind je een beste gozer maar beter discussier je alleen in real life, dan is het tenminste altijd lachen
Naar mijn inziens begon ik niet ?
quote:

[..]

Sick

Heb je je sterke verhalen blik weer geopend?

Maar goed, wat ik ook zeg, het ligt altijd aan mij he, dom eigenlijk dat ik het weer eens kans gaf. Maar nee, het kan dus echt niet blijkt maar weer.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:53:52 #298
17596 Makster
pi_28955675
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Naar mijn inziens begon ik niet ?
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om joh, wat doet het er nou toe wie er over wat begon

Gaat erom dat je hier een beetje dom kan ouwehoeren en lachen met elkaar en af en toe (in mijn geval haast nooit ) met elkaar kan rijden en lachen. Dat is het hele punt. En niet 24-7 bezig zijn met andere in de stront te boren of te overtuigen van je kunde.

Nuff said, CSI

Biss spater
pi_28955685
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Maar goed, wat ik ook zeg, het ligt altijd aan mij he, dom eigenlijk dat ik het weer eens kans gaf. Maar nee, het kan dus echt niet blijkt maar weer.
We zijn als vuur & water

Het kan wel (zie de posts van vanmiddag) maar het moet en zal gewoon verkeerd gaan lijkt het gewoon. Het ligt niet per se aan jou, het ligt gewoon aan de combinatie van jou samen met Fok!MC Netzoals jij mijn grappen niet waardeert (hell, voor jou zijn het geen eens grappen ) en mij voortdurend vraag of ik nog een cabaretier wordt, heb jij meestal een bepaalde discussie stijl die veel te agressief overkomt (je hoeft het dus niet per se zo te bedoelen).

Duidelijk?

en ik bedoel het goed deze post
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:55:33 #300
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955727
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:53 schreef Makster het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook helemaal niet om joh, wat doet het er nou toe wie er over wat begon

Gaat erom dat je hier een beetje dom kan ouwehoeren en lachen met elkaar en af en toe (in mijn geval haast nooit ) met elkaar kan rijden en lachen. Dat is het hele punt. En niet 24-7 bezig zijn met andere in de stront te boren of te overtuigen van je kunde.

Nuff said, CSI

Biss spater
Sure, dus als Phat gaat flamen boeit het niks maar o wee als ik iets soortgelijks zegt Dan heb je de poppen aan het dansen. Het ging gewoon goed hoor, tot Phatzak weer kwam met zn gezeik, wat ik net quotte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')