Eigenlijk zouden we nu in grijstinten moeten posten, of ons monochroom schermen tevoorschijn halenquote:
Waarom zou ik je niet geloven, elke gek met een beetje lef kan toch die dingen aan de grond rijden op een lesfiets? Maar jij noemt mijn ''verhalen'' ook sterke verhalen, dus ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:18 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hoezo, geloof je me soms niet![]()
Jammer he
Dus daarom kan ik geen 400km halen op een tankquote:Nee, maar omdat ik vaak met Hicham rij is het wel duidelijk dat ik met mijn gekuipte motor zuiniger kan rijden
Andersom doe je mij bij ook, denken dat je weet hoe mijn rijstijl is terwijl je me nog nooit heb zien rijden, ja, 1x met hicham achterop op een motor die ik ging verkopenquote:rke verhalen kan je gewoon bij mij verifiėren in plaats van blijven zitten janken over mijn rijstijl terwijl we nog nooit samen hebben gereden.Alleen gaan lijkt me ongelofelijk saai als je af en toe gewoon eens gezellig ergens wil stoppen, maar dat is jouw keus. En dat laatste zeg ik hooguit om te voorkomen dat je straks weer een of andere aroggante post plaatst.
quote:Hej, dat wist ik nietWeet wat geleerd
Over jouw rijstijl heb ik volgens mij nog nooit wat verkeerds gezegd. Want dat je op het circuit hebt gereden al dan niet slechts in een of andere fata morgana weet ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Andersom doe je mij bij ook, denken dat je weet hoe mijn rijstijl is terwijl je me nog nooit heb zien rijden, ja, 1x met hicham achterop op een motor die ik ging verkopen
Welke steppenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef Phatzak het volgende:
Hej maar Riet, als je wil kan ik best even de steppen bij schaven van dat halfnaakte ding van jou. Kan je ook weer posen bij de PP ofzo.![]()
Wie probeer je nou voor de gek te houden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer dat de rest gelijk denkt dat dit weer flamen oid is, Phatzak en ik zijn gewoon aan het dollenLast van een overdosis testosteron denk ik
Is dit weer zoiets? Dus ik moet nu aan Raus en Martie vragen of je aan het gas hing? Wat is daar dan zo bijzonder aan? Aan het gas hangen kan toch iedereen? Dat maakt je niet echt een getalenteerde motorrijder ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Phatzak het volgende:
Zeker als je een beetje aan het gas hangt bij vertrek
Ask Martie en Raus![]()
Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie probeer je nou voor de gek te houden?![]()
Ach, ik kan je zo de officiele rondetijden laten zien maar dat doe ik lekker express niet om je in de waan te laten...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Phatzak het volgende:
Want dat je op het circuit hebt gereden al dan niet slechts in een of andere fata morgana weet ik wel
Hoezo ben ik schijnheiligquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...
Te makkelijkquote:Echt, ik hoop echt dat jullie nog heel veel plezier met elkaar gaan krijgen, en niet jezelf in de zijkant van een auto boren he
jaja de rest bemoeit zich er mee? wat had je nou hoerrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...
Echt, ik hoop echt dat jullie nog heel veel plezier met elkaar gaan krijgen, en niet jezelf in de zijkant van een auto boren he
Naar mijn inziens begon ik niet ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef Makster het volgende:
Pfffffffffffff....................![]()
Misschien is het anders je manier van "discussieren" en dat het ALTIJD over het zelfde gaat![]()
In het kort komt het er op neer dat jij alles weet en dat andere geen gelijk kunnen hebben, en idd misschien bedoel je het niet zo maar zo komt het altijd over.
En het komt altijd neer op haantjes gedrag over wie het best rijdt en wat een motorrijder een motorrijder maakt en bla bla bla.
Vind je een beste gozer maar beter discussier je alleen in real life, dan is het tenminste altijd lachen![]()
Maar goed, wat ik ook zeg, het ligt altijd aan mij he, dom eigenlijk dat ik het weer eens kans gaf. Maar nee, het kan dus echt niet blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Sick![]()
Heb je je sterke verhalen blik weer geopend?![]()
Na morgen post je niet meer kej?![]()
Daar gaat het toch ook helemaal niet om joh, wat doet het er nou toe wie er over wat begonquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Naar mijn inziens begon ik niet ?
[..]
We zijn als vuur & waterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar goed, wat ik ook zeg, het ligt altijd aan mij he, dom eigenlijk dat ik het weer eens kans gaf. Maar nee, het kan dus echt niet blijkt maar weer.
Sure, dus als Phat gaat flamen boeit het niks maar o wee als ik iets soortgelijks zegtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om joh, wat doet het er nou toe wie er over wat begon
Gaat erom dat je hier een beetje dom kan ouwehoeren en lachen met elkaar en af en toe (in mijn geval haast nooit) met elkaar kan rijden en lachen. Dat is het hele punt. En niet 24-7 bezig zijn met andere in de stront te boren of te overtuigen van je kunde.
Nuff said, CSI
Biss spater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |