abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28954439
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:17 schreef Rietvaerder het volgende:
denkt weer dat ie rossi is, mazzol
Geef eens aan dan
Bolletje deeg enzo.
pi_28954518
Heerlijk, nostalgie
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:22:21 #278
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28954551
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_28954609
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef Makster het volgende:
Eigenlijk zouden we nu in grijstinten moeten posten, of ons monochroom schermen tevoorschijn halen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:24:08 #280
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954619
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:18 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Hoezo, geloof je me soms niet Jammer he
Waarom zou ik je niet geloven, elke gek met een beetje lef kan toch die dingen aan de grond rijden op een lesfiets? Maar jij noemt mijn ''verhalen'' ook sterke verhalen, dus ja.
quote:
Nee, maar omdat ik vaak met Hicham rij is het wel duidelijk dat ik met mijn gekuipte motor zuiniger kan rijden
Dus daarom kan ik geen 400km halen op een tank Omdat je vaak met hicham rijdt... hicham zijn motor rijdt 1:15 omdat ie te rijk staat, mijne 1:22 omdat ie te arm staat, reken nou gewoon eens uit, is niets aan te geloven, gewoon even rekenen, 1:22 en 21 liter tank... do i need to say more?
quote:
rke verhalen kan je gewoon bij mij verifiėren in plaats van blijven zitten janken over mijn rijstijl terwijl we nog nooit samen hebben gereden. Alleen gaan lijkt me ongelofelijk saai als je af en toe gewoon eens gezellig ergens wil stoppen, maar dat is jouw keus. En dat laatste zeg ik hooguit om te voorkomen dat je straks weer een of andere aroggante post plaatst.
Andersom doe je mij bij ook, denken dat je weet hoe mijn rijstijl is terwijl je me nog nooit heb zien rijden, ja, 1x met hicham achterop op een motor die ik ging verkopen

Het heeft allebei wel wat, met vrienden rijden of alleen. Ik ga best vaak met vrienden rijden en dan is stoppen gezellig ja. Maar alleen rijden vind ik ook heerlijk, met niemand rekening te hoeven houden en lekker je eigen tempo bepalen, dat heeft ook wel wat en ik ben niet de enige.
quote:
Hej, dat wist ik niet Weet wat geleerd
pi_28954622
Hej maar Riet, als je wil kan ik best even de steppen bij schaven van dat halfnaakte ding van jou. Kan je ook weer posen bij de PP ofzo. En waarom meteen zo vijandig? Is gewoon lekker om af en toe een stevige discussie te houden
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:25:35 #282
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954665
Vijandig We zijn toch gewoon aan het discussieren Ik ben niet vijandig hoor.
pi_28954668
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:

Andersom doe je mij bij ook, denken dat je weet hoe mijn rijstijl is terwijl je me nog nooit heb zien rijden, ja, 1x met hicham achterop op een motor die ik ging verkopen
Over jouw rijstijl heb ik volgens mij nog nooit wat verkeerds gezegd. Want dat je op het circuit hebt gereden al dan niet slechts in een of andere fata morgana weet ik wel
Bolletje deeg enzo.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:25:53 #284
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954675
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef Phatzak het volgende:
Hej maar Riet, als je wil kan ik best even de steppen bij schaven van dat halfnaakte ding van jou. Kan je ook weer posen bij de PP ofzo.
Welke steppen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:27:40 #285
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28954743
Jammer dat de rest gelijk denkt dat dit weer flamen oid is, Phatzak en ik zijn gewoon aan het dollen Last van een overdosis testosteron denk ik
pi_28954744
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Welke steppen

Bolletje deeg enzo.
pi_28954886
Maargoed, ik ga ook eens ultrazuinig edoch sportief rijden. Eens kijken wat ik eruit kan halen om de feiten te staven Nu maar even een film opzetten.
Bolletje deeg enzo.
pi_28954975
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer dat de rest gelijk denkt dat dit weer flamen oid is, Phatzak en ik zijn gewoon aan het dollen Last van een overdosis testosteron denk ik
Wie probeer je nou voor de gek te houden?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:37:02 #289
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955082
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Phatzak het volgende:
Zeker als je een beetje aan het gas hangt bij vertrek

Ask Martie en Raus
Is dit weer zoiets? Dus ik moet nu aan Raus en Martie vragen of je aan het gas hing? Wat is daar dan zo bijzonder aan? Aan het gas hangen kan toch iedereen? Dat maakt je niet echt een getalenteerde motorrijder ofzo

Aan het gas hangen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:38:41 #290
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955140
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:33 schreef hicham het volgende:

[..]

Wie probeer je nou voor de gek te houden?
Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...

Echt, ik hoop echt dat jullie nog heel veel plezier met elkaar gaan krijgen, en niet jezelf in de zijkant van een auto boren he
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:40:34 #291
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955220
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Phatzak het volgende:
Want dat je op het circuit hebt gereden al dan niet slechts in een of andere fata morgana weet ik wel
Ach, ik kan je zo de officiele rondetijden laten zien maar dat doe ik lekker express niet om je in de waan te laten...
pi_28955359
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Jullie zijn gewoon zoooo schijnheilig. Altijd mij de schuld geven dat ik zit te rellen maar dan bij de 1e de beste discussie zeggen dat het flamen is, lekker stoken en zo weer een rel op zien te wekken en dan weer naar de achtergrond sneaken...
Hoezo ben ik schijnheilig ik vond het best leuk toen we vanmiddag aan het praten waren over koetjes & kalfjes toerenbegrenzers & benzineverbruik
quote:
Echt, ik hoop echt dat jullie nog heel veel plezier met elkaar gaan krijgen, en niet jezelf in de zijkant van een auto boren he
Te makkelijk
pi_28955362
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

jaja de rest bemoeit zich er mee? wat had je nou hoerrrrrrrr

misschien dat die tong van jou gewoon een beetje te los zit?

ik dacht dat je oprecht was in je medeleven, maar dat hebben we dus verkeerd gezien.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_28955422
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:27 schreef Phatzak het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:47:14 #295
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955424
Nee hoor, meende ik. Waarom zou ik het niet menen?

Ik en jullie leven gewoon in 2 verschillende werelden... het gaat niet samen zien we telkens weer.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:47:29 #296
17596 Makster
pi_28955432
Pfffffffffffff....................

Misschien is het anders je manier van "discussieren" en dat het ALTIJD over het zelfde gaat

In het kort komt het er op neer dat jij alles weet en dat andere geen gelijk kunnen hebben, en idd misschien bedoel je het niet zo maar zo komt het altijd over.
En het komt altijd neer op haantjes gedrag over wie het best rijdt en wat een motorrijder een motorrijder maakt en bla bla bla.

Vind je een beste gozer maar beter discussier je alleen in real life, dan is het tenminste altijd lachen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:50:57 #297
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955551
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef Makster het volgende:
Pfffffffffffff....................

Misschien is het anders je manier van "discussieren" en dat het ALTIJD over het zelfde gaat

In het kort komt het er op neer dat jij alles weet en dat andere geen gelijk kunnen hebben, en idd misschien bedoel je het niet zo maar zo komt het altijd over.
En het komt altijd neer op haantjes gedrag over wie het best rijdt en wat een motorrijder een motorrijder maakt en bla bla bla.

Vind je een beste gozer maar beter discussier je alleen in real life, dan is het tenminste altijd lachen
Naar mijn inziens begon ik niet ?
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Sick

Heb je je sterke verhalen blik weer geopend?

Na morgen post je niet meer kej?
Maar goed, wat ik ook zeg, het ligt altijd aan mij he, dom eigenlijk dat ik het weer eens kans gaf. Maar nee, het kan dus echt niet blijkt maar weer.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:53:52 #298
17596 Makster
pi_28955675
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Naar mijn inziens begon ik niet ?
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om joh, wat doet het er nou toe wie er over wat begon

Gaat erom dat je hier een beetje dom kan ouwehoeren en lachen met elkaar en af en toe (in mijn geval haast nooit ) met elkaar kan rijden en lachen. Dat is het hele punt. En niet 24-7 bezig zijn met andere in de stront te boren of te overtuigen van je kunde.

Nuff said, CSI

Biss spater
pi_28955685
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Maar goed, wat ik ook zeg, het ligt altijd aan mij he, dom eigenlijk dat ik het weer eens kans gaf. Maar nee, het kan dus echt niet blijkt maar weer.
We zijn als vuur & water

Het kan wel (zie de posts van vanmiddag) maar het moet en zal gewoon verkeerd gaan lijkt het gewoon. Het ligt niet per se aan jou, het ligt gewoon aan de combinatie van jou samen met Fok!MC Netzoals jij mijn grappen niet waardeert (hell, voor jou zijn het geen eens grappen ) en mij voortdurend vraag of ik nog een cabaretier wordt, heb jij meestal een bepaalde discussie stijl die veel te agressief overkomt (je hoeft het dus niet per se zo te bedoelen).

Duidelijk?

en ik bedoel het goed deze post
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:55:33 #300
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_28955727
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:53 schreef Makster het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook helemaal niet om joh, wat doet het er nou toe wie er over wat begon

Gaat erom dat je hier een beetje dom kan ouwehoeren en lachen met elkaar en af en toe (in mijn geval haast nooit ) met elkaar kan rijden en lachen. Dat is het hele punt. En niet 24-7 bezig zijn met andere in de stront te boren of te overtuigen van je kunde.

Nuff said, CSI

Biss spater
Sure, dus als Phat gaat flamen boeit het niks maar o wee als ik iets soortgelijks zegt Dan heb je de poppen aan het dansen. Het ging gewoon goed hoor, tot Phatzak weer kwam met zn gezeik, wat ik net quotte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')