Tenks, het liefst beter voor vrijdag.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:21 schreef komrad het volgende:
beterschap tranceptor
Ja ik weet niet waarom je nu al wakker bent, ik was ook vroeg wakker.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:41 schreef ThunderChild het volgende:
Ook goeienmorgen allemaal . . .
Waarom ben ik nou alweer wakker ??![]()
![]()
Ah, de levensvragen op zondagochtendquote:Op zondag 17 juli 2005 10:41 schreef ThunderChild het volgende:
Ook goeienmorgen allemaal . . .
Waarom ben ik nou alweer wakker ??![]()
![]()
Ik ga volgende week dinsdag op vakantie, maar moet voor die tijd nog zat regelen.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:25 schreef komrad het volgende:
ga je dan op vakantie?
wat heb je eigenlijk/??
Ynskequote:Op zondag 17 juli 2005 12:34 schreef Ynske het volgende:
llo![]()
hier ook nog tot de levende singles
spulletjes aan t pakken voor vakantie etc
Iedereen lekker druk aan het niksen zeker. Hoe was U2?quote:
De hele dag jaquote:
Volgens Buurman & Buurman ge-wel-digquote:Op zondag 17 juli 2005 14:11 schreef Litpho het volgende:
Iedereen lekker druk aan het niksen zeker. Hoe was U2?.
Ik vertrouw er ook wel op dat de oudjes het nog wel kunnen (heb ze twee keer gezien). Alleen dat Arenageluid kon ik me nou niet echt wild enthousiast over maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens Buurman & Buurman ge-wel-dig![]()
U2 was geniaalquote:Op zondag 17 juli 2005 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen lekker druk aan het niksen zeker. Hoe was U2?.
Ik zou ook echt zo weer gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens Buurman & Buurman ge-wel-dig![]()
Buurman was zelfs twee dagen achtereen geweest, was dus heerlijk brak toen 'ie gisteravond thuis kwam en bij de BBQ kwam zitten . . .
Tofquote:Op zondag 17 juli 2005 14:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
U2 was geniaal
Kippevel bij elk liedje.
Soms ff die krop in mn keel moeten wegslikken.
Het was zo indrukwekkend!!!!!
Ik wist dat het geluid bagger was in de Arena, al eens eerder geweest, kun je bar weinig aan doen.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof. Had je een beetje goede plaatsen? Viel het geluid mee (heb stukjes gelezen dat met name The Edge nog wel eens wat meer echo kreeg van het stadion dan zelfs hij bedoeld had
)?
Vanavond een etentje, Mukie, dus vanmiddag daten is misschien wat krapjesquote:
Het is allang niet meer kut voor mij. Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:09 schreef Litpho het volgende:
Da's kut voor je Sabrina. En zo mogelijk meer voor hem.
* Litpho zendt zelden SMSjes en raakt door dit soort verhalen nauwelijks overtuigd om daar wat aan te veranderen*
Beterquote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het is allang niet meer kut voor mij. Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.
Lief. Schattig. Onmisbaar. Anders (vive la difference).quote:Op zondag 17 juli 2005 15:19 schreef djjumbo het volgende:
*nog een single die zich aanmeld*
alle vrouwen zijn "..."
Wat een lul zeg.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedenmiddag singles
Ik heb mijn kamer opgeruimd. Hij is bijna helemaal aan kant. Nu alleen nog stoffen, zuigen, zemen en dweilen.
Verder had ik twee smsjes ik kijk nooit veel op mijn telefoon dus was helemaal verbaasd.
Waren het allebei smsjes van die jongen uit Duitsland. De insiders hier kennen het verhaal. Kijk ik naar het eerste smsje. Was gericht aan ene Mel. De inhoud niet veel anders dan die mij stuurt. Tweede smsjes was wel voor mij bedoeld. Beiden dus dezelfde strekking, ik mis je enzo. Nou hem ga ik dus niet zien deze vakantie en daarna ook niet meer.
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lief. Schattig. Onmisbaar. Anders (vive la difference).
Vul hierboven willekeurig wat in zolang het maar geen enkele verbintenis heeft met volslagen overgebruikte opmerkingen van Hans Teeuwen
Mwah, was meer tegenwicht tegen de welbekende opmerking van Teeuwen (die ik echt ernstig zat ben). Mogelijk dat ik inderdaad iets overdreven hebquote:
Ik heb vandaag echt nergens zin in.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanavond een etentje, Mukie, dus vanmiddag daten is misschien wat krapjes.
Vrouwen zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, was meer tegenwicht tegen de welbekende opmerking van Teeuwen (die ik echt ernstig zat ben). Mogelijk dat ik inderdaad iets overdreven heb.
Sommige welquote:
echt verliefd kan je wel niet zijn, als je hierdoor iemand volledig afschrijftquote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het is allang niet meer kut voor mij. Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.
oe, meldtquote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige wel. Ook degene die noch lesbisch, noch Fries zijn
.
Flirten ok, maar soms hoef je dat niet te weten toch? (als je in de datingfase zit)quote:Op zondag 17 juli 2005 15:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
echt verliefd kan je wel niet zijn, als je hierdoor iemand volledig afschrijft![]()
je kan hem toch niet verhinderen op meerdere paarden te wedden, het is niet dat je ooit iets wou met hem, waarom mag hij dan niet flirten met meerdere mensen?
en toch zijn de meeste welquote:Op zondag 17 juli 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lief. Schattig. Onmisbaar. Anders (vive la difference).
Vul hierboven willekeurig wat in zolang het maar geen enkele verbintenis heeft met volslagen overgebruikte opmerkingen van Hans Teeuwen
tuurlijk was het dubbele sms-je een serieuze vergissing, maar moest ik echt geïnteresseerd zijn, zou het me meer motiveren om snel achter hem aan te gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
Flirten ok, maar soms hoef je dat niet te weten toch? (als je in de datingfase zit)
En als het dan ook nog exact hetzelfde smsje is, weet je ook nog dat hij een btje hersenloos is
Blijkbaar ken je niet het hele verhaal. Ik ben allang niet meer verliefd op hem. En ik had hem al afgeschreven, maar twijfelde of ik hem nog een keer wilde zien of niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
echt verliefd kan je wel niet zijn, als je hierdoor iemand volledig afschrijft![]()
je kan hem toch niet verhinderen op meerdere paarden te wedden, het is niet dat je ooit iets wou met hem, waarom mag hij dan niet flirten met meerdere mensen?
Nee, echt niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tuurlijk was het dubbele sms-je een serieuze vergissing, maar moest ik echt geïnteresseerd zijn, zou het me meer motiveren om snel achter hem aan te gaan![]()
exactquote:Op zondag 17 juli 2005 15:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je niet het hele verhaal. Ik ben allang niet meer verliefd op hem. En ik had hem al afgeschreven, maar twijfelde of ik hem nog een keer wilde zien of niet.
Hij moet zelf weten met wie hij flirt of niet, hij flirt niet eens met mij. Ik zeg ook niet dat hij niet mag flirten, maar blijkbaar ben ik niet zo speciaal als hij zegt dat ik voor hem ben.
maar je wou hem toch nietquote:Op zondag 17 juli 2005 15:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Blijkbaar ken je niet het hele verhaal. Ik ben allang niet meer verliefd op hem. En ik had hem al afgeschreven, maar twijfelde of ik hem nog een keer wilde zien of niet.
Hij moet zelf weten met wie hij flirt of niet, hij flirt niet eens met mij. Ik zeg ook niet dat hij niet mag flirten, maar blijkbaar ben ik niet zo speciaal als hij zegt dat ik voor hem ben.
Hoiquote:Op zondag 17 juli 2005 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Limburgers
eens kijken als hier Limburgers zitten
Je mist ff het "speciaal zijn" gedeeltequote:Op zondag 17 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je wou hem toch nietwaarom wil je hem nu opeens niet meer zien omdat je zo'n dubbel sms-je krijgt ? staat dat een vriendschap in de weg
![]()
ik vind dat je moeilijk doet om niets. Als gewone vriendin zou ik ook soms eens hetzelfde smsje naar meerdere vrienden sturen om af te spreken![]()
Ik wil hem ook niet, maar ik zat inderdaad te twijfelen of ik hem wel of niet wilde zien. Zo vaak is hij niet in Nederland. Je kan niet eens spreken van een vriendschap.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je wou hem toch nietwaarom wil je hem nu opeens niet meer zien omdat je zo'n dubbel sms-je krijgt ? staat dat een vriendschap in de weg
![]()
ik vind dat je moeilijk doet om niets. Als gewone vriendin zou ik ook soms eens hetzelfde smsje naar meerdere vrienden sturen om af te spreken![]()
ik ben nog nooit op een jongen gevallen die ik op een dienblaadje gepresenteerd heb gekregen, dan wil ik ze gewoon niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:42 schreef Mukie het volgende:
Nee, echt niet.
Waarom ook? Ik ga wat achter een vent aanrennen die zo doet.
Beetje puberaal vinnik.
quote:
Ik zie dat je alsnog het quotum in stand houdtquote:Op zondag 17 juli 2005 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Wow, ben je van je geloof afgestapt, ander p.i.?
en andere PI's als dat beter aansluit bij de boodschap, in dit geval
Hoe kan je van een vriendschap spreken als je elkaar nooit ziet en nooit spreekt?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:49 schreef petitlapin het volgende:
een sms verzonden naar de verkeerde persoon , ja, daar ga ik echt een vriendschap voor beëindigen... dan ga je idd maar zonder vrienden door het leven zoals sabrina, ook goed voor mij hoor
![]()
Ja dat weet ik inderdaad, maar hij deed net of ik heel speciaal voor hem was. En dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ze hebben elkaar maar een paar keer gezien in hun leven ... dan ben je niet speciaal voor elkaar, en dat weet sabrina ook![]()
ben jij wel al eens van je voeten gezwieperd?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ze hebben elkaar maar een paar keer gezien in hun leven ... dan ben je niet speciaal voor elkaar, en dat weet sabrina ook![]()
Neem eens een andere afslag, kom je misschien wel tegenliggers tegen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
De kans voor een vriendschap zat er zeker in, maar niet als éénrichtingsverkeer.
Wat een domme reactie zegquote:Op zondag 17 juli 2005 15:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op een jongen gevallen die ik op een dienblaadje gepresenteerd heb gekregen, dan wil ik ze gewoon niet.
een sms verzonden naar de verkeerde persoon , ja, daar ga ik echt een vriendschap voor beëindigen... dan ga je idd maar zonder vrienden door het leven zoals sabrina, ook goed voor mij hoor
![]()
als ik of mijn vriend zich hadden laten tegenhouden door zulke stomme fouten waren we nu niet samen, en dan had ik eerlijk gezegd toch wel wat gemist, en dan had ik me pas puberaal gevonden...
Zo is ze altijd. Ze heeft zelf moeten worstelen voor vrienden en volgens mij heeft ze nu alleen een verloofde en geeft ze daarom af op anderen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een domme reactie zeg
Daar ga ik voor de rest niet eens op reageren.
Dat weet ik niet, ik ken PL immers niet persoonlijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zo is ze altijd. Ze heeft zelf moeten worstelen voor vrienden en volgens mij heeft ze nu alleen een verloofde en geeft ze daarom af op anderen.
Dat is nou het fenomeen petitlapin. Ophef ten top.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ken PL immers niet persoonlijk.
Maar dit vond ik gewoon een kutreactie.
Ik loop blijkbaar nog niet lang genoeg mee danquote:Op zondag 17 juli 2005 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is nou het fenomeen petitlapin. Ophef ten top.
Hoelang ben je al single?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik loop blijkbaar nog niet lang genoeg mee dan
Ze valt op jongere mannen, dus dat zou het bezwaar niet moeten zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cool.
Je bent wel 10 jaar ouder dan mij.
Sinds kerstquote:Op zondag 17 juli 2005 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoelang ben je al single?
Oh wacht, dat heeft er niets mee te maken.![]()
Ik val op oudere vrouwen.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze valt op jongere mannen, dus dat zou het bezwaar niet moeten zijn.
Of alles of niets hequote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef Godlike02 het volgende:
stukje leven!
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze valt op jongere mannen, dus dat zou het bezwaar niet moeten zijn.
Ik ging in je afwezigheid maar even verder met de promotiecampagne. Vind je toch niet erg, wel?quote:
Een beetje slimme vent zorgt dat vrouwen het niet van elkaar weten, al zijn het beste vriendinnen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Flirten ok, maar soms hoef je dat niet te weten toch? (als je in de datingfase zit)
En als het dan ook nog exact hetzelfde smsje is, weet je ook nog dat hij een btje hersenloos is
Bij jou welquote:Op zondag 17 juli 2005 16:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voldoet ziek in bed liggen met meerdere stemmen in je hoofd ook als een date?![]()
Veel plezier met het onveilig maken van Schotlandquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Ynske het volgende:
* Ynske weer wakker
bijna klaar om op vakantie te gaan...
ik ga jullie missen
rightquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Ynske het volgende:
* Ynske weer wakker
bijna klaar om op vakantie te gaan...
ik ga jullie missen
Ik heb een promotiecampagne die werktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ging in je afwezigheid maar even verder met de promotiecampagne. Vind je toch niet erg, wel?.
Een paar jaar terug had ik voor zo'n stalker getekend. Beter dan wat ik kreeg toen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hij stuurt mij alleen een smsje als hij zich verveelt en dan blijft het bij twee smsjes en dan is hij weer maanden stil.
Jij bent ook liefquote:Op zondag 17 juli 2005 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jullie zijn niet speciaal, jullie zijn allemaal vuige stink****en!![]()
ok dat meen ik niet
ga ik zekers doen... maar morgen nog wat dingetjes regelen.quote:
Kan morgen pas heen, ik heb 99% zeker een keelontsteking, maar ik moet penicilline hebben. We schijnen alleen een dokter te hebben hier die je moet overtuigen van je klacht, sowieso al geen goede zaak.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij jou wel
Nog steeds ziek?
Wel al bij een echte dokter geweest?
Ja en het deed uiteindelijk altijd meer pijn dan het opleverde.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:53 schreef Mukie het volgende:
ben jij wel al eens van je voeten gezwieperd?
Dat je het gevoel hebt dat een ander aan jou denkt, omdat jij hebt bent?
Dat bedoel ik daarmee.
Geniaal topicquote:Op zondag 17 juli 2005 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meld *hier* Fok!-sletjes van vroeger en van nu. ?
Zag het net al bij GS dr fotoboek ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kan morgen pas heen, ik heb 99% zeker een keelontsteking, maar ik moet penicilline hebben. We schijnen alleen een dokter te hebben hier die je moet overtuigen van je klacht, sowieso al geen goede zaak.![]()
kusje geeft op hoofd, misschien gaat je hoofdpijn dan wegquote:Op zondag 17 juli 2005 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
weer een stukje leven!
ik geef af op niemand. Ik zeg gewoon wat sabrina hier al jaren zelf verteldquote:Op zondag 17 juli 2005 15:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Zo is ze altijd. Ze heeft zelf moeten worstelen voor vrienden en volgens mij heeft ze nu alleen een verloofde en geeft ze daarom af op anderen.
Dank jequote:Op zondag 17 juli 2005 16:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
kusje geeft op hoofd, misschien gaat je hoofdpijn dan weg
ophefquote:Op zondag 17 juli 2005 16:00 schreef dawg het volgende:
Dat is nou het fenomeen petitlapin. Ophef ten top.
Ow wacht dan maar ffquote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd, ondanks recente CV-building.![]()
Ik heb geen tijd voor deze onzin. Ik heb nooit wat en ben nooit ziek en dan moet ik precies ziek worden op het moment voor mn vakantie dat ik HEEL VEEL dingen moet regelen in PERSOON.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zag het net al bij GS dr fotoboek ja.
Bagger zeg. Mn zus kreeg afgelopen vrijdag te horen dat ze bronchitis heeft
Sterkte tc !
Ben nog geeneens een jaar hier actief.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik geef af op niemand. Ik zeg gewoon wat sabrina hier al jaren zelf verteld![]()
Je maakt blijkbaar wel voor jaren impact.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ben nog geeneens een jaar hier actief.![]()
Ik ga niet eens moeite doen het uit te leggen, want je kent niet eens het hele verhaal. Als je dat wel wist had je niet zo gereageerd.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ophefik begrijp gewoon niet waarom sabrina een vriend niet wil terugzien omdat hij twee dezelfde smsjes naar twee meiden stuurt.
als ze daar al door gekwetst is, gaat ze een hard leven tegemoet![]()
Jammer danquote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd, ondanks recente CV-building.![]()
wow, dan heb je het in dat jaar iig al genoeg verteld dat het mij als jaaaaaaaaaaaren lijktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ben nog geeneens een jaar hier actief.![]()
alle kleine beetjes helpenquote:
Kun je niet door een ander laten doen evt?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor deze onzin. Ik heb nooit wat en ben nooit ziek en dan moet ik precies ziek worden op het moment voor mn vakantie dat ik HEEL VEEL dingen moet regelen in PERSOON.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ophefik begrijp gewoon niet waarom sabrina een vriend niet wil terugzien omdat hij twee dezelfde smsjes naar twee meiden stuurt.
als ze daar al door gekwetst is, gaat ze een hard leven tegemoet![]()
ik ben al hard gekwetst geweest in mijn leven, maar nog nooit zo hard dat ik iemand niet meer wil terugzien ... maar that's me. Ik hou niet graag conflicten in stand, they just consume mequote:Op zondag 17 juli 2005 16:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga niet eens moeite doen het uit te leggen, want je kent niet eens het hele verhaal. Als je dat wel wist had je niet zo gereageerd.
een keelonsteking duurt gemiddeld 5 dagen, dan is het grootste leed geleden, sterktequote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb geen tijd voor deze onzin. Ik heb nooit wat en ben nooit ziek en dan moet ik precies ziek worden op het moment voor mn vakantie dat ik HEEL VEEL dingen moet regelen in PERSOON.![]()
Don't remind me . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb mijn kamer opgeruimd. Hij is bijna helemaal aan kant. Nu alleen nog stoffen, zuigen, zemen en dweilen.
Blunder van jewelste . . .quote:Kijk ik naar het eerste smsje. Was gericht aan ene Mel. De inhoud niet veel anders dan die mij stuurt. Tweede smsjes was wel voor mij bedoeld. Beiden dus dezelfde strekking, ik mis je enzo.
Doe je goed . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.
Jij ook al ??quote:Op zondag 17 juli 2005 16:25 schreef Tranceptor het volgende:
Voldoet ziek in bed liggen met meerdere stemmen in je hoofd ook als een date?![]()
Dat krijg je als je ouder wordt . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 16:41 schreef petitlapin het volgende:
wow, dan heb je het in dat jaar iig al genoeg verteld dat het mij als jaaaaaaaaaaaren lijkt![]()
Wtf heeft dat met dit te maken?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben al hard gekwetst geweest in mijn leven, maar nog nooit zo hard dat ik iemand niet meer wil terugzien ... maar that's me. Ik hou niet graag conflicten in stand, they just consume me![]()
mensen maken fouten, iedereen ... als je dat accepteert, maakt dat het leven een pak gemakkelijker, voor mij toch, het maakt het me gemakelijker om mensen te vergeven en bepaalde dingen te accepteren![]()
ouder worden is toch ook zo kut, héquote:Op zondag 17 juli 2005 16:49 schreef ThunderChild het volgende:
Dat krijg je als je ouder wordt . . .![]()
![]()
idd, maar heeft in casu dit berichtje weinig mee te maken, ze was hem al beu hiervoor, ze moet het dus niet op dit sms-foutje steken, want dat vind ik geen fout om een 'vriendschap' te verbreken!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:49 schreef Mukie het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon niet die moeite waard, klaar.
Zie je nu wel dat het je luktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef Beach het volgende:
Hoihoi![]()
![]()
Gister erg leuk gehad, hele avond aan het sjansen en hele tijd met een meisje dansen, echt zo tegen elkaar aan![]()
Daarna afterparty tot half 6 en toen ik thuis was de frituur aan![]()
Ik heb volgens mij problemen met ouder wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ouder worden is toch ook zo kut, hé![]()
Hoe ouder je wordt hoe meer verantwoordelijkheden je op je neemt (gebruikelijkerwijs) maar dat vervolgens omzetten naar een permanent pieker- en "wat als"-feest doe je toch echt zelfquote:hoe ouder je wordt, hoe meer zorgen, en uiteindelijk ben ik nog redelijk jong
ja ging de hele avond goedquote:
Mijn afterparty tot half 7 was echt een slecht idee. Het was wel leuk, maar o-m-g...de brakhedenquote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef Beach het volgende:
Hoihoi![]()
![]()
Gister erg leuk gehad, hele avond aan het sjansen en hele tijd met een meisje dansen, echt zo tegen elkaar aan![]()
Daarna afterparty tot half 6 en toen ik thuis was de frituur aan![]()
Tell me about it . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 16:51 schreef petitlapin het volgende:
ouder worden is toch ook zo kut, hé![]()
vooral nu ik mama word, sta ik echt wel meer stil bij ouder worden. De verantwoordelijkheid dragen voor een kleine is een zware opgave ... wat als ik ziek word, of mijn vriend, dat gaat nu zo'n veel grotere impact hebben ...
hoe ouder je wordt, hoe meer zorgen, en uiteindelijk ben ik nog redelijk jong
Gegarandeerdquote:Op zondag 17 juli 2005 16:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ging de hele avond goedvolgende week gaat het nog beter trouwens
![]()
Hij had niet eens gedronkenquote:
met de jaren word ik emotioneler, bezorgder, banger van alles ...quote:
quote:
Vergeet het maar, dan begint het pas. Zie ik bij vrienden om me heen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met de jaren word ik emotioneler, bezorgder, banger van alles ...
en nu met de zwangerschap ben ik emotioneler dan ooit ...
ik wil niet terug naar vroeger toen het leven nog zo eenvoudig was, maar ik hoop dat ik binnen een paar jaar als ons gezinnetje compleet is, ik wat stabieler kan worden en minder angstig![]()
Dat is geen plank voor de kop meer, maar een bielsquote:Op zondag 17 juli 2005 17:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
zo herkenbaar, hij kan zichzelf tenminste niet verwijten dat hij niet geprobeerd heeft![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is geen plank voor de kop meer, maar een biels![]()
Daar hou ik niet vanquote:Op zondag 17 juli 2005 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
volgende keer die vent gewoon helemaal lekker maken, en op het laatst dumpen
![]()
mijn moeder is bereid om tijdens mijn werk voor de kleine te zorgenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:05 schreef Mukie het volgende:
Vergeet het maar, dan begint het pas. Zie ik bij vrienden om me heen.
Hoe zit het met de creche of evt kinderopvang, school, vriendjes, vriedinnetjes, uitgaan strakkies etc..
idd ...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef Mukie het volgende:
Daar hou ik niet van![]()
Dan ben je niet niets beters dan die meiden die naderhand schreeuwen dat ze gestalkt worden.
Ik heb mezelf voorgenomen om de 1e 3 levensjaren van mijn kinderen (als ik ze krijg) gewoon thuis te blijven en 's avonds een nieuwe studie erbij te doen. Heb zelf mijn ouders bar weinig gezien en mijn kinderen worden later geen sleutelkinderen, noch wisselbabies.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn moeder is bereid om tijdens mijn werk voor de kleine te zorgen![]()
ik denk ook dat ik na een paar jaar niet meer full time zal gaan werken ... 4 dagen per week of zo, dan kan ik toch al drie dagen per week volledig bij het kleintje zijn.
een uitgaanstype ben ik werkelijk nooit geweest, mijn vriendinnen ook niet. Ik doe graag wel eens een terrasje, een filmpje, restaurant ... en dat wil ik zeker blijven doen, ik heb genoeg vriendinnen die wildenthousiast zijn om op de kleine te passen
, mijn broer ook
( die is bi, heeft een vriend, wordt ook peter ... is echt wildenthousiast
).
over die onrust te praten ... als ik vele mensen hoor, worden ze rustiger naarmate ze 30 en ouder worden ... nu is het nog het jeugdige, de onrust die er nog wat inzit ... ik hoop dat ik met de jaren dus rustiger, emotioneel stabieler word ... on verra![]()
weet ikquote:
natuurlijk zou ik ook liever meer thuiszijn, welke moeder niet ?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:18 schreef Mukie het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om de 1e 3 levensjaren van mijn kinderen (als ik ze krijg) gewoon thuis te blijven en 's avonds een nieuwe studie erbij te doen. Heb zelf mijn ouders bar weinig gezien en mijn kinderen worden later geen sleutelkinderen, noch wisselbabies.
Maar zo te horen gaat het jou wel prima lukken
Mijn moeder was dan wel thuis, maar ik was degene die steeds voor mn zusje moest zorgen. Zij moest werken en mn vader was nooit voor 8u thuis. Daarna 6j kostschool. Leuk is anders.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
natuurlijk zou ik ook liever meer thuiszijn, welke moeder niet ?
maar ik denk dat ik hen meer dan genoeg zal zien. Ik heb te veel schrik dat als ik drie jaar uit de running blijf op mijn job, dat ik niet echt meer moet terugkeren ...
als men mij echt de keuze laat, zou ik uiteraard kiezen voor voor kinderen, en niet mijn carrière ... ik kan me geen leven voorstellen zonder kinderen ... maar hoe kan je vermijden dat je een 'sleutelkind' hebt, als je als ze ouder zijn je toch weer gaat werken, plus ... je krijgt dan misschien meerdere kinderen, dat maakt 3 + 3 .. jaar dat je niet gaat werken ... dat zou ik niet kunnen ...
mijn vader heb ik bijna nooit gezien, ik sliep al toen hij thuiskwam, en toen ik wakker werd, was hij ook al weg ... ik heb hem eigenlijk nooit gemist ... in het weekend maakte hij wel veel goed ...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
Mijn moeder was dan wel thuis, maar ik was degene die steeds voor mn zusje moest zorgen. Zij moest werken en mn vader was nooit voor 8u thuis. Daarna 6j kostschool. Leuk is anders.
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:01 schreef Mukie het volgende:
Hij: "ja je kunt er niets aan doen als je op vrouwen valt he, hey daar ben ik helemaal ok mee."
Voor:quote:
Nee, ik moet alles zelf doen. Vooral vrijdag, iemand die daar mijn taken waarneemt schiet ik af.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kun je niet door een ander laten doen evt?
Al is het maar iets kleins?
Mooie foto. Brings back memories.quote:
Ik zit op dag 3quote:Op zondag 17 juli 2005 16:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een keelonsteking duurt gemiddeld 5 dagen, dan is het grootste leed geleden, sterkte![]()
Ik weet het niet hoor, het is wel de Arena ja. Maar Sensation is het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef broer het volgende:
[..]
Mooie foto. Brings back memories.
Op dit moment is er een U2-tributeband op 3FM. Dat kun je toch eigenlijk niet gebruiken als je The Real Thing nog niet zo lang geleden live hebt gezien.
Dat zeer zeker niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef broer het volgende:
[..]
Mooie foto. Brings back memories.
Op dit moment is er een U2-tributeband op 3FM. Dat kun je toch eigenlijk niet gebruiken als je The Real Thing nog niet zo lang geleden live hebt gezien.
Neuh, daar kwam hij kennelijk niet op, gezien zn eerdere reactievermogenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef broer het volgende:
[..]
Zei hij niet ook nog zoiets als: "Hey, maar na één nacht met mij, wil je nooit meer een vrouw"?
Wat doe je vrijdag danquote:Op zondag 17 juli 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik moet alles zelf doen. Vooral vrijdag, iemand die daar mijn taken waarneemt schiet ik af.![]()
Hey !! Daar heb ik het alleenrecht op !!quote:
Maar wel volledig je eigen keuze.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:51 schreef petitlapin het volgende:
De verantwoordelijkheid dragen voor een kleine is een zware opgave ...
Een meisje dat je één keer gezien hebt.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:11 schreef Beach het volgende:
Zo verjaardag van een meisje die ik één keer heb gezien![]()
zwemmenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een meisje dat je één keer gezien hebt.![]()
Maar goed, waar ken je haar van?![]()
En dan ga je naar dr verjaardag? Of heb je een soort zwemclubje waar iedereen van komt?quote:
ook gezellig dat jij er bentquote:Op zondag 17 juli 2005 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoi akkien
Gezellig dat jij hier ook bent
Thanksquote:
Goedzo, dan mag je hier blijvenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoiaan mijn situatie is niks veranderd
Jeeeeeeeejquote:
mijn hertentamen voor dinsdag geleerd.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:14 schreef Christine het volgende:
[..]
ThanksHeb je iets leuks gedaan dit weekend?
Al leuke kerels op het oog, of leuke dates in het verschiet?
aahhh joh, dat vinden de meeste vrouwen alleen maar ontzettend leukquote:Op zondag 17 juli 2005 19:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jeeeeeeeej![]()
Single zijn vind ik dan nog niet eens zo erg, maar het maagd zijn is soms kut ben bang dat ik straks zo op m'n bek ga bij m'n eerste keer met toevallig een ervaren vrouw die nog is 2 jaar jonger dan me is ook ofzo
Ik hoop het, zo moeilijk zou het ook weer niet zijn. Ik bedoel m'n vader is het ook gelukt dusquote:Op zondag 17 juli 2005 19:17 schreef akkien het volgende:
[..]
aahhh joh, dat vinden de meeste vrouwen alleen maar ontzettend leuk
Prachtig!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:01 schreef Mukie het volgende:
ik: "Nee, dank je ik ben niet op zoek."
Hij: "Als je niet geinteresseerd bent in me, moet je het maar zeggen he."
[...]
Hij: "Dus toch mannen? Als je niet geinteresseerd bent in me, moet je het echt zeggen he. Ik heb liever dat je het me direct zegt.."
ach ik zou dat iig alleen maar heel erg leuk vinden, en een aantal vriendinnen van mij met wie ik t daar weleens over heb gehad ookquote:Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoop het, zo moeilijk zou het ook weer niet zijn. Ik bedoel m'n vader is het ook gelukt dus
Aan mijne ook niet. Zou niet weten hoe.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoiaan mijn situatie is niks veranderd
Ik heb het hele jaar nog niet geBBQt.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
Zo'n BBQ met alleen je ouders en broerlief + aanhang is op zich best gezellig. Maar het duurt altijd zo kort
Mijn weekend was wel gezellig eigenlijk, ben bij mijn ouders geweest in Drenthe. Eerst zag ik er tegenop, maar achteraf was het tof. Heb weer veel te veel dingen gekocht (gisteren ben ik met mijn moeder gaan winkelen namelijk) en ik heb ook goed met ze kunnen praten. Onder andere dat ze mij los moeten gaan laten, en dat ik onafhankelijk van ze wil worden. Doodeng, want dat betekent dat ik dadelijk echt gewoon geen geld meer ga krijgen, behalve als ik werk vind, maar ik denk dat ik heel trots op mezelf zal zijn als het allemaal eenmaal gelukt isquote:Op zondag 17 juli 2005 19:16 schreef akkien het volgende:
[..]
mijn hertentamen voor dinsdag geleerd.
Maar ik ben blij als t weekend straks voorbij is. Er is hier echt helemaal niemand. Ik heb echt de hele dag nog geen mens gezien.
en het lijkt ook wel alsof er geen leuke mannen meer bestaanHeb er al wel een afgewezen en een avondje geslet, maar dat was t wel weer
Ik vermaak me opzich wel prima als vrijgezel.
En jij?
Hij was homo.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Prachtig!
Ik heb afgelopen week een blauwtje gelopen bij een man die ik niet eens echt wilde, maar opgestookt door vrienden die vonden dat het tijd was dat er weer eens wat gebeurde in mijn liefdesleven (en dat vind ik zelf eigenlijk ook wel), en bij gebrek aan geschikte kandidaten besloot ik voor de minst ongeschikte te gaan. Met onwenselijke gevolgen. Als zelfs de mannen die je niet wilt je al niet meer willen, dan weet je dat het verval echt is ingetreden.
Dat vind ik lief.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
[..]
En verder heb ik nog steeds vlinders in m'n buik, en denk ik vééél te veel aan een bepaalde leuke jongen...
tsja....quote:Op zondag 17 juli 2005 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
Zo'n BBQ met alleen je ouders en broerlief + aanhang is op zich best gezellig. Maar het duurt altijd zo kort
Same here, ik moet er echt toevallig of via internet gaan ontmoeten. Want voorlopig zie ik mezelf niet vaak gewoon meer uitgaan of op een vakantie ofzo gaanquote:
Ik ook niet echt, nieuwe stad, ken niemand enzo. Alleen uitgaan is ook zo kansloos. En vakantie heb ik ook al genoeg gehad voorlopig.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Same here, ik moet er echt toevallig of via internet gaan ontmoeten. Want voorlopig zie ik mezelf niet vaak gewoon meer uitgaan of op een vakantie ofzo gaan
Nee, ik denk dat hij zijn oog heeft laten vallen opquote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hij was homo.
dezelfde nog steeds? heb ik ook last van hoor, dus dan zal t wel niet raar zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn weekend was wel gezellig eigenlijk, ben bij mijn ouders geweest in Drenthe. Eerst zag ik er tegenop, maar achteraf was het tof. Heb weer veel te veel dingen gekocht (gisteren ben ik met mijn moeder gaan winkelen namelijk) en ik heb ook goed met ze kunnen praten. Onder andere dat ze mij los moeten gaan laten, en dat ik onafhankelijk van ze wil worden. Doodeng, want dat betekent dat ik dadelijk echt gewoon geen geld meer ga krijgen, behalve als ik werk vind, maar ik denk dat ik heel trots op mezelf zal zijn als het allemaal eenmaal gelukt is
En verder heb ik nog steeds vlinders in m'n buik, en denk ik vééél te veel aan een bepaalde leuke jongen...
3 maanden en samenwoon plannen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:24 schreef akkien het volgende:
[..]
tsja....
hoelang heeft ie deze aanhang al ?
Zelfde stad maar m'n vrienden wonen best ver weg en ben te lui (en altijd geweest) om ver te fietsen om met ze mee uit te gaan en die ene die dicht in de buurt woont heeft een broertje dood aan uitgaan. Dus houd ik het maar bij grote feestenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, nieuwe stad, ken niemand enzo. Alleen uitgaan is ook zo kansloos. En vakantie heb ik ook al genoeg gehad voorlopig.
Da's snel. Meestal betreft het niet de leukste stellen, die zo snel al dat soort stappen willen nemen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
3 maanden en samenwoon plannen.
Ze passen prima bij elkaar. Ik zal even een omschrijving geven hoe het hier qua eten gaat:quote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Da's snel. Meestal betreft het niet de leukste stellen, die zo snel al dat soort stappen willen nemen.
ach soms wel, maar meestal zijn t mensen die hun toekomst vast even willen garanderen omdat ze ben zijn om alleen te blijven. OF bang zijn dat de ander anders weglooptquote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Da's snel. Meestal betreft het niet de leukste stellen, die zo snel al dat soort stappen willen nemen.
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze passen prima bij elkaar. Ik zal even een omschrijving geven hoe het hier qua eten gaat:
"Lust je rijst?"
Antwoord in koor: Rijst is voor loempiavouwers.
"Lust je die en die groente?"
Antwoord in koor: Nee.
"Zullen we dan maar weer voor jullie frituren?"
Antwoord in koor:
Echt, we gingen dus BBQen vandaag. Gewoon gezellig met z'n vijfen, wat vlees, BBQ je kent het wel. Zegt die muts dat ze geen BBQ vlees lust. En de vlees dingen die er gehaald waren hoefden ze ook niet. Zodoende zat zij aan de patat en de frikandellen uit de frituur.
En zo gaat dat weken lang. Het kind woont onderhand hier thuis.
Mijn ouders zijn heel makkelijk dus het boeit op zich niet. Maar het is gewoon irritant.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had dat gezegd dan had je mee kunnen BBQen
Welke school, lagere?, mbo?, hbo?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn heel makkelijk dus het boeit op zich niet. Maar het is gewoon irritant.
Ik zoek gewoon een vrouw die ik wel eens mee kan nemen naar een restaurant en die dan niet om het kindermenu vraagt. En graag 1 die haar school heeft afgemaakt.
I'm not an option.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef Christine het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
MBO Niv. 1 of 2 geloof ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Welke school, lagere?, mbo?, hbo?
Opzich boeit opleiding me niet zo, ik heb zelf MBO ICT niv 4 en ben net gestopt met leren en sta nu tijdelijk in een houtfabriek dus heb op dat gebied ook weinig te eisen
Des te meer reden om dat niet meer te worden . . .quote:
Same here, moet er wel ook serieuze gesprekken mee kunnen voerenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MBO Niv. 1 of 2 geloof ik.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben van het MBO naar het HBO gegaan en waarschijnlijk pak ik er nog een Master opleiding aan vast, als ik nog zin heb (Universiteit dus). Maar ik wil wel een beetje kunnen praten met een toekomstige wederhelft.
Kortom, je wil een MBO-er die een uitzondering is op de regel en wel op jouw niveau kan denken. Dat lijkt me niet meer dan normaal, maar goed je kunt het ook sociaal geaccepteerd proberen te zeggen. Ik ken ook zat WO'ers die absoluut niet op mijn denknivo of op compleet andere golflengte/interessegebieden zitten. Die hoef ik net zo goed niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:42 schreef akkien het volgende:
t lijkt mij eigenlijk ook wel leuk als je een beetje hetzelfde denkniveau hebt, dat praat wat makkelijker. Er zijn vast ook mensen die mbo hebben gedaan en die op hetzelfde niveau denken als ik, maar dat is toch wel een van mn eisen...
(klinkt nu bets warrig geformuleerd en net alsof ik iets tegen mbo-ers heb, dat is niet zo hoor)
klopt, ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken ook zat WO'ers die absoluut niet op mijn denknivo of op compleet andere golflengte/interessegebieden zitten. Die hoef ik net zo goed niet.
Nu al terug?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
Bij ons normaal ook als ik met vrienden BBQ (laatst dus ook tot een uur of 12 's nachts), maar met mijn ouders gaat het wat snellerquote:Op zondag 17 juli 2005 19:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nu al terug?
Die bbq's die ik meestal heb duren de hele dag/avond
hihih ik las het net jaquote:Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons normaal ook als ik met vrienden BBQ (laatst dus ook tot een uur of 12 's nachts), maar met mijn ouders gaat het wat sneller
Best okay? Tsssssquote:Op zondag 17 juli 2005 20:07 schreef Mukie het volgende:
Memento is best een ok film
Ja nu pas gezien
Dezelfde nog steeds, jaquote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef akkien het volgende:
[..]
dezelfde nog steeds? heb ik ook last van hoor, dus dan zal t wel niet raar zijn
Lijkt me echt heel erg raar om je ouders te moeten vertellen dat ze je moeten loslaten, meestal is dat iets dat geleidelijk gaat en het lijkt me vooral ook heel erg eng. Hoe reageerden ze?
Oh, typ ik daarvoor een heel verhaal... ze is al wegquote:Op zondag 17 juli 2005 19:53 schreef akkien het volgende:
ik ga er weer even vandoor (nog even van t lekkere weer genieten)
tot vanavond
Datevoer voor Sabrina?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoe oud is je broertje Anthraxx?
Gisteren ging ik "Der Untergang" kijken met m'n ouders. Zelden zo'n baggerfilm gezien, na drie kwartier zaten we alledrie echt zo van: euh.... zullen we hem maar uitzetten???quote:Op zondag 17 juli 2005 20:07 schreef Mukie het volgende:
Memento is best een ok film
Ja nu pas gezien
wilde niet direct aankomen metquote:
23.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoe oud is je broertje Anthraxx?
Hmmz die vond ik juist heel erg goedquote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Gisteren ging ik "Der Untergang" kijken met m'n ouders. Zelden zo'n baggerfilm gezien, na drie kwartier zaten we alledrie echt zo van: euh.... zullen we hem maar uitzetten???
Deel je ervaringen eens. Ik dacht dat dit uniek wasquote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook een broertje met aanhang en herken het eea in het verhaal van Anthraxx.
Kopen?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz die vond ik juist heel erg goed
Der Untergang is zwaar goed. Het acteren, de emoties...wetende dat het waargebeurd is. Maarja, jij had geen verstand van films toch?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Gisteren ging ik "Der Untergang" kijken met m'n ouders. Zelden zo'n baggerfilm gezien, na drie kwartier zaten we alledrie echt zo van: euh.... zullen we hem maar uitzetten???
Nou ja, niet alleen met eten hierquote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Mijn broertje is 21, hij en zijn vriendin zijn ook zeikerds met eten.
Mensen die niks lusten behalve frituurquote:
Ze komen er wel achter als ze echt op hunzelf wonen. Na 3 weken komt de frituur ook je strot wel uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Mensen die niks lusten behalve frituur
Ik heb mijn ex ook behoorlijk wat dingen moeten leren eten trouwens... als we chinees gingen bestellen, dan bestelde zijn moeder altijd patat voor hem. "Want hij lust geen chinees". Ammehoela.Ben je 20, gaan ze bij een chinees patat bestellen
Bij mij heeft hij aardig wat leren eten: gewoon opeten, was het devies. En achteraf vond hij het (bijna) allemaal gewoon lekker.
Ik snapte d'r geen reet van.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Der Untergang is zwaar goed. Het acteren, de emoties...wetende dat het waargebeurd is. Maarja, jij had geen verstand van films toch?
Mja, en anders rollen ze over twintig jaar nog naar de snackbarquote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze komen er wel achter als ze echt op hunzelf wonen. Na 3 weken komt de frituur ook je strot wel uit.
Weet je niet wie Hitler en Eva Braun is?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik snapte d'r geen reet van.
Je valt met je neus in een verhaal, weet niet wat er aan de hand is, wie wie is, er zit geen humor in, geen romance, geen lekere kerels, geen emotie.... niks voor mij.
Edit: en m'n ouders vonden het alletwee ook helemaal niks. Dus.
Ik dacht bij die eerste posting van je eigenlijk dat het een grapje wasquote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
Je valt met je neus in een verhaal, weet niet wat er aan de hand is, wie wie is, er zit geen humor in, geen romance, geen lekere kerels, geen emotie.... niks voor mij.
Ik doe het graag voor je.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Mukie het volgende:
tijd om het huis ff te stofzuigen.
Nu heb ik nog ff de motivatie ervoor
Heb jij nooit geschiedenis gehad of je erin geïnteresseerd?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Tijdje terug had mijn moeder lekker kippensoep gemaakt met stokbrood. Grote pan vol, dus voor iedereen genoeg. Mijn broertje was later van zjin werk, maar ja soep is makkelijk op te warmen. Komt ie thuis en steekt zijn vriendin de frituurpan aan, want hij hoefde geen soep.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Deel je ervaringen eens. Ik dacht dat dit uniek was
Tuurlijk heb ik geschiedenis gehad, en vind ik het interessant... maar niet op de manier waarop dit in beeld werd gebrachtquote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb jij nooit geschiedenis gehad of je erin geïnteresseerd?Ik wist al hoe het verhaal zou gaan, zonder de film gezien te hebben.
Is er wel een leuke film te maken over dat onderwerp? Denk het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik geschiedenis gehad, en vind ik het interessant... maar niet op de manier waarop dit in beeld werd gebrachtIk had een leuke film verwacht, geen documentaire. Op een ander moment had ik het ws heel interessant gevonden, maar als film.... no thanks.
Leuk? Nee. Interessant en boeiend. Ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Is er wel een leuke film te maken over dat onderwerp? Denk het niet.
"Leuk" is inderdaad geen goede beschrijving voor zo'n film, maar bijvoorbeeld Schindler's List vond ik een ontzettend mooie en goede film over WO2. Dit was alleen maar een hoop gegil, een hoop actie, een hoop drukte... zonder emotie, zonder meegesleept te worden in een verhaal... of dat moest na een uurtje nog komen, want toen hebben we hem uitgezet.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Is er wel een leuke film te maken over dat onderwerp? Denk het niet.
Ik vond Allo Allo toch best leuk anders, gaat indirect ook over dat onderwerpquote:Op zondag 17 juli 2005 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuk? Nee. Interessant en boeiend. Ja.
Staat jullie huis er nog?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Komt ie thuis en steekt zijn vriendin de frituurpan aan, want hij hoefde geen soep.
Ja maar Allo Allo is gewoon een comedie en dit bekijkt het ook zo. Een serie en een film kan je niet vergelijken in deze.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vond Allo Allo toch best leuk anders, gaat indirect ook over dat onderwerp
Maar ik vond Der Untergang indrukwekkend
Dat is nou juist het indrukwekkende: dat akelig kille. Eindelijk eens een WO II film waarin je niet geraakt wordt door weer een massa lijken of op gruwelijke wijze stervende jongemannen, of een verhaallijn met een prille liefde die ruw in de kiem wordt gesmoord door de dood van een van beiden. Dat hadden jullie misschien gewild, maar dat hebben we al zo vaak gezien. Hier wekte de totale kilte afschuw op en dat raakte mij juist enorm.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
zonder emotie, zonder meegesleept te worden in een verhaal...
"Zijn vriendin zet de frituurpan aan", of iets in die geest. Als je zegt "ze stak de frituurpan aan" lijkt het net alsof ze brand gesticht heeft.quote:
Ok het is je vergeven, ik zeg bijna altijd steek.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Zijn vriendin zet de frituurpan aan", of iets in die geest. Als je zegt "ze stak de frituurpan aan" lijkt het net alsof ze brand gesticht heeft.
Sorry, ik ben vandaag in een pietluttige bui.![]()
Ieder zijn ding hequote:Op zondag 17 juli 2005 20:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat is nou juist het indrukwekkende: dat akelig kille. Eindelijk eens een WO II film waarin je niet geraakt wordt door weer een massa lijken of op gruwelijke wijze stervende jongemannen, of een verhaallijn met een prille liefde die ruw in de kiem wordt gesmoord door de dood van een van beiden. Dat hadden jullie misschien gewild, maar dat hebben we al zo vaak gezien. Hier wekte de totale kilte afschuw op en dat raakte mij juist enorm.
Goed verwoordquote:Op zondag 17 juli 2005 20:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat is nou juist het indrukwekkende: dat akelig kille. Eindelijk eens een WO II film waarin je niet geraakt wordt door weer een massa lijken of op gruwelijke wijze stervende jongemannen, of een verhaallijn met een prille liefde die ruw in de kiem wordt gesmoord door de dood van een van beiden. Dat hadden jullie misschien gewild, maar dat hebben we al zo vaak gezien. Hier wekte de totale kilte afschuw op en dat raakte mij juist enorm.
The rise of evil is beterquote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz die vond ik juist heel erg goed
pardon?quote:
Heeft m'n broetje geloof ik ergens liggen moet ik ook nog eens is kijkenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
The rise of evil is beter
Die andere vonnik iets te saai.
Ik snap iets niet he...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vond aan die film ook zo geweldig hoe echt Hitler was neergezet, de waanzin droop er gewoon vanaf. Mensen die die film zien en Hitler nog steeds als held zien sporen echt niet (doe je al niet als je hem ooit een held vond overigens)
Ik heb je te vaak anders gehoord, probeer het anders nog een keer.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig val ik op vééél leukere kerels
Bij The Rise of Evel zou je dan wel z'n outside gedrag zien, maar in Der Untergang zie je hoe ie echt wasquote:Op zondag 17 juli 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik snap iets niet he...
In Der Untergang moest hij worden neergezet als een mens. Ik vond het maar een zwakke voorstelling ervan.
In The rise of evil, kreeg ik zowaar *slik* bewondering voor hem.
Het charisma van die vent was niet meer normaal.
Ik kan me dan best voorstellen dat hij heel veel mensen om zich heen had die in hem geloofden.
Bij die andere, kan ik me zoiets niet inbeelden.
Ik hou ook niet echt van Chinees moet ik zeggen, maar er is altijd wel een mouw aan te passen met een hap rijst en wat Babi Pangpang of hoe die bende ook heet. Zoetzuur gebraden rattenvlees.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Mensen die niks lusten behalve frituur
Ik heb mijn ex ook behoorlijk wat dingen moeten leren eten trouwens... als we chinees gingen bestellen, dan bestelde zijn moeder altijd patat voor hem. "Want hij lust geen chinees". Ammehoela.Ben je 20, gaan ze bij een chinees patat bestellen
Bij mij heeft hij aardig wat leren eten: gewoon opeten, was het devies. En achteraf vond hij het (bijna) allemaal gewoon lekker.
Ik zag er iig niets menselijks inquote:Op zondag 17 juli 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij The Rise of Evel zou je dan wel z'n outside gedrag zien, maar in Der Untergang zie je hoe ie echt was. Want hij was alles behalve die sterke man die op het podium stond.
Wat vond je van La vita e bella dan?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
[..]
"Leuk" is inderdaad geen goede beschrijving voor zo'n film, maar bijvoorbeeld Schindler's List vond ik een ontzettend mooie en goede film over WO2. Dit was alleen maar een hoop gegil, een hoop actie, een hoop drukte... zonder emotie, zonder meegesleept te worden in een verhaal... of dat moest na een uurtje nog komen, want toen hebben we hem uitgezet.
Dat vind ik juist fout, door figuren als Hitler als volstrekt waanzinnig neer te zetten schep je een afstand. In werkelijkheid kan zo'n type overal weer opstaan en daarnaast valt het te betwijfelen of Hitler en de andere kopstukken van de NSDAP en de SS wel waanzinnig waren.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vond aan die film ook zo geweldig hoe echt Hitler was neergezet, de waanzin droop er gewoon vanaf.
Was ie ook niet.......quote:
Die films is gebaseerd op interviews met "vrienden" van Hitler, heb daarnaast ook genoeg gelezen over de WOII en ik elk boek waar het over Hitler gaat wordt ie zo neergezet op een paar boeken van eigenwijze gasten die zogenaamd twijfelen na dan (van die TRU figuren)quote:Op zondag 17 juli 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist fout, door figuren als Hitler als volstrekt waanzinnig neer te zetten schep je een afstand. In werkelijkheid kan zo'n type overal weer opstaan en daarnaast valt het te betwijfelen of Hitler en de andere kopstukken van de NSDAP en de SS wel waanzinnig waren.
Ik denk dat het wel meeviel, hij was wel bezeten door een aantal zaken. Maar iemand als Himmler schijnt een buitengewoon aardige man en een geweldige baas voor zijn ondergeschikten te zijn geweest. Dat maakt het ook juist zo eng: iedereen kan het overkomen, niet alleen idioten. Ook een kantoormannetje als Eichmann of een architect als Speer kan in een dergelijk afschuwelijk iets meegezogen worden.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die films is gebaseerd op interviews met "vrienden" van Hitler, heb daarnaast ook genoeg gelezen over de WOII en ik elk boek waar het over Hitler gaat wordt ie zo neergezet op een paar boeken van eigenwijze gasten die zogenaamd twijfelen na dan (van die TRU figuren)
Studeer jij geschiedenis? Had ik echt niet gedacht.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:03 schreef Tranceptor het volgende:
Ik studeer geschiedenis maar vraag mij niet over Hitler, vraag het Ian Kershaw...![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat vond je van La vita e bella dan?![]()
Dat was wel de bedoeling van Der Untergangquote:
Hitler was denk ik toch echt wel zo hoor, Himmler wordt in die film ook neergezet als iemand die idd is meegezogen in Hitlers waanzin.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meeviel, hij was wel bezeten door een aantal zaken. Maar iemand als Himmler schijnt een buitengewoon aardige man en een geweldige baas voor zijn ondergeschikten te zijn geweest. Dat maakt het ook juist zo eng: iedereen kan het overkomen, niet alleen idioten. Ook een kantoormannetje als Eichmann of een architect als Speer kan in een dergelijk afschuwelijk iets meegezogen worden.
Hij was er zelf bij.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hitler was denk ik toch echt wel zo hoor, Himmler wordt in die film ook neergezet als iemand die idd is meegezogen in Hitlers waanzin.
Het heeft voor een groot gedeelte te maken met het 'normaal' dat wij gewend zijn. Als het voor jou dag in dag uit normaal is om weer een papiertje te ondertekenen dat er 100 joden afgevoerd moeten worden, denk je niet eens meer aan de gevolgen. Het is een absoluut normaal iets, door een ieder geaccepteerd. Lang leve het menselijk automatisme.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meeviel, hij was wel bezeten door een aantal zaken. Maar iemand als Himmler schijnt een buitengewoon aardige man en een geweldige baas voor zijn ondergeschikten te zijn geweest. Dat maakt het ook juist zo eng: iedereen kan het overkomen, niet alleen idioten. Ook een kantoormannetje als Eichmann of een architect als Speer kan in een dergelijk afschuwelijk iets meegezogen worden.
Dat laatste klinkt erg interessant. Toch maar eens meepikken uit de Donner, als ik het kan vindenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het heeft voor een groot gedeelte te maken met het 'normaal' dat wij gewend zijn. Als het voor jou dag in dag uit normaal is om weer een papiertje te ondertekenen dat er 100 joden afgevoerd moeten worden, denk je niet eens meer aan de gevolgen. Het is een absoluut normaal iets, door een ieder geaccepteerd. Lang leve het menselijk automatisme.![]()
Een mooi werk over dit proces van 'acceptatie' wat ik geinteresseerden wil aanraden is Ordinary men van Christopher Browning. Het boek gaat over een groep vrij normale Duitsers van middelbare leeftijd die zich in Polen als Bataljon 101 ontpoppen als de koelbloedige moordenaars van tienduizenden Joden.
Absolute power corrups absolutely - Thucidydes 400 BCquote:Op zondag 17 juli 2005 21:07 schreef Mukie het volgende:
In het begin had Hitker nog goede ideetjes, ook qua politiek (werkverschaffing e.d.). Maar daarna liep het uit de hand. Zoals dat meestal gaat bij een alleenmacht
Ik vond het een heel imposant boek. Je ziet echt langzaam de omschakeling gebeuren van gewone Jan Soldaat naar moordmachine in het radarwerk van de nazi's. Mensen veranderden niet vanaf de ene dag op de andere in koelbloedige moordmachines, dat gaat veel geleidelijker. Ook slaan sommige mensen van wie je het niet verwacht compleet door in hun sadisme.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt erg interessant. Toch maar eens meepikken uit de Donner, als ik het kan vinden
Exact en dus kan ook ieder mens er bij betrokken raken.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij was er zelf bij.
Ieder mens heeft zo zijn goede en slechte kanten, maar bij dat hele nazigebeuren sloeg dat behoorlijk de slechte kant uit.
Daar zijn fantastische psychologische experimenten mee uitgevoerd. Je wilt niet weten hoe ver mensen gaan omdat een autoriteit dit van hun verlangt.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:07 schreef Tranceptor het volgende:
Het is een absoluut normaal iets, door een ieder geaccepteerd. Lang leve het menselijk automatisme.![]()
Jups...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absolute power corrups absolutely - Thucidydes 400 BC
Dit is overigens een wijdverbreid misverstand. Veel van zijn werkverschaffingsprogramma's had hij afgeleid van The New Deal en daarnaast leverde de opbouw van een gigantische oorlogsindustrie de nodige banen op.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:07 schreef Mukie het volgende:
In het begin had Hitker nog goede ideetjes, ook qua politiek (werkverschaffing e.d.). Maar daarna liep het uit de hand. Zoals dat meestal gaat bij een alleenmacht
Het beroemde experiment in Amerika met de stroomschokken.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
Daar zijn fantastische psychologische experimenten mee uitgevoerd. Je wilt niet weten hoe ver mensen gaan omdat een autoriteit dit van hun verlangt.
Dat eerste, ik denk alleen dat ik zoiets niet zou kunnen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Exact en dus kan ook ieder mens er bij betrokken raken.
[..]
Daar zijn fantastische psychologische experimenten mee uitgevoerd. Je wilt niet weten hoe ver mensen gaan omdat een autoriteit dit van hun verlangt.
Iemand al Das Experiment gezien btw?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het beroemde experiment in Amerika met de stroomschokken.![]()
Daar dacht ik net aan, maar de naam was mij ontschoten. Typisch dat zulke dingen gebeuren als het 'toegelaten' wordt.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Iemand al Das Experiment gezien btw?
De levensdrang van de mens is groot
Dat kun je onmogelijk met zekerheid stellen. Ook ik durf mij hand er niet voor in het vuur te steklen dat ik nooit een moord zal plegen, of de gashendel naar beneden zal trekken.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:14 schreef Mukie het volgende:
Dat eerste, ik denk alleen dat ik zoiets niet zou kunnen.
Inderdaad, verbazingwekkend.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het beroemde experiment in Amerika met de stroomschokken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |