Tenks, het liefst beter voor vrijdag.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:21 schreef komrad het volgende:
beterschap tranceptor
Ja ik weet niet waarom je nu al wakker bent, ik was ook vroeg wakker.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:41 schreef ThunderChild het volgende:
Ook goeienmorgen allemaal . . .
Waarom ben ik nou alweer wakker ??![]()
![]()
Ah, de levensvragen op zondagochtendquote:Op zondag 17 juli 2005 10:41 schreef ThunderChild het volgende:
Ook goeienmorgen allemaal . . .
Waarom ben ik nou alweer wakker ??![]()
![]()
Ik ga volgende week dinsdag op vakantie, maar moet voor die tijd nog zat regelen.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:25 schreef komrad het volgende:
ga je dan op vakantie?
wat heb je eigenlijk/??
Ynskequote:Op zondag 17 juli 2005 12:34 schreef Ynske het volgende:
llo![]()
hier ook nog tot de levende singles
spulletjes aan t pakken voor vakantie etc
Iedereen lekker druk aan het niksen zeker. Hoe was U2?quote:
De hele dag jaquote:
Volgens Buurman & Buurman ge-wel-digquote:Op zondag 17 juli 2005 14:11 schreef Litpho het volgende:
Iedereen lekker druk aan het niksen zeker. Hoe was U2?.
Ik vertrouw er ook wel op dat de oudjes het nog wel kunnen (heb ze twee keer gezien). Alleen dat Arenageluid kon ik me nou niet echt wild enthousiast over maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens Buurman & Buurman ge-wel-dig![]()
U2 was geniaalquote:Op zondag 17 juli 2005 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen lekker druk aan het niksen zeker. Hoe was U2?.
Ik zou ook echt zo weer gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens Buurman & Buurman ge-wel-dig![]()
Buurman was zelfs twee dagen achtereen geweest, was dus heerlijk brak toen 'ie gisteravond thuis kwam en bij de BBQ kwam zitten . . .
Tofquote:Op zondag 17 juli 2005 14:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
U2 was geniaal
Kippevel bij elk liedje.
Soms ff die krop in mn keel moeten wegslikken.
Het was zo indrukwekkend!!!!!
Ik wist dat het geluid bagger was in de Arena, al eens eerder geweest, kun je bar weinig aan doen.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof. Had je een beetje goede plaatsen? Viel het geluid mee (heb stukjes gelezen dat met name The Edge nog wel eens wat meer echo kreeg van het stadion dan zelfs hij bedoeld had
)?
Vanavond een etentje, Mukie, dus vanmiddag daten is misschien wat krapjesquote:
Het is allang niet meer kut voor mij. Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:09 schreef Litpho het volgende:
Da's kut voor je Sabrina. En zo mogelijk meer voor hem.
* Litpho zendt zelden SMSjes en raakt door dit soort verhalen nauwelijks overtuigd om daar wat aan te veranderen*
Beterquote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het is allang niet meer kut voor mij. Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.
Lief. Schattig. Onmisbaar. Anders (vive la difference).quote:Op zondag 17 juli 2005 15:19 schreef djjumbo het volgende:
*nog een single die zich aanmeld*
alle vrouwen zijn "..."
Wat een lul zeg.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedenmiddag singles
Ik heb mijn kamer opgeruimd. Hij is bijna helemaal aan kant. Nu alleen nog stoffen, zuigen, zemen en dweilen.
Verder had ik twee smsjes ik kijk nooit veel op mijn telefoon dus was helemaal verbaasd.
Waren het allebei smsjes van die jongen uit Duitsland. De insiders hier kennen het verhaal. Kijk ik naar het eerste smsje. Was gericht aan ene Mel. De inhoud niet veel anders dan die mij stuurt. Tweede smsjes was wel voor mij bedoeld. Beiden dus dezelfde strekking, ik mis je enzo. Nou hem ga ik dus niet zien deze vakantie en daarna ook niet meer.
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lief. Schattig. Onmisbaar. Anders (vive la difference).
Vul hierboven willekeurig wat in zolang het maar geen enkele verbintenis heeft met volslagen overgebruikte opmerkingen van Hans Teeuwen
Mwah, was meer tegenwicht tegen de welbekende opmerking van Teeuwen (die ik echt ernstig zat ben). Mogelijk dat ik inderdaad iets overdreven hebquote:
Ik heb vandaag echt nergens zin in.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanavond een etentje, Mukie, dus vanmiddag daten is misschien wat krapjes.
Vrouwen zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, was meer tegenwicht tegen de welbekende opmerking van Teeuwen (die ik echt ernstig zat ben). Mogelijk dat ik inderdaad iets overdreven heb.
Sommige welquote:
echt verliefd kan je wel niet zijn, als je hierdoor iemand volledig afschrijftquote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het is allang niet meer kut voor mij. Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.
oe, meldtquote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige wel. Ook degene die noch lesbisch, noch Fries zijn
.
Flirten ok, maar soms hoef je dat niet te weten toch? (als je in de datingfase zit)quote:Op zondag 17 juli 2005 15:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
echt verliefd kan je wel niet zijn, als je hierdoor iemand volledig afschrijft![]()
je kan hem toch niet verhinderen op meerdere paarden te wedden, het is niet dat je ooit iets wou met hem, waarom mag hij dan niet flirten met meerdere mensen?
en toch zijn de meeste welquote:Op zondag 17 juli 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lief. Schattig. Onmisbaar. Anders (vive la difference).
Vul hierboven willekeurig wat in zolang het maar geen enkele verbintenis heeft met volslagen overgebruikte opmerkingen van Hans Teeuwen
tuurlijk was het dubbele sms-je een serieuze vergissing, maar moest ik echt geïnteresseerd zijn, zou het me meer motiveren om snel achter hem aan te gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
Flirten ok, maar soms hoef je dat niet te weten toch? (als je in de datingfase zit)
En als het dan ook nog exact hetzelfde smsje is, weet je ook nog dat hij een btje hersenloos is
Blijkbaar ken je niet het hele verhaal. Ik ben allang niet meer verliefd op hem. En ik had hem al afgeschreven, maar twijfelde of ik hem nog een keer wilde zien of niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
echt verliefd kan je wel niet zijn, als je hierdoor iemand volledig afschrijft![]()
je kan hem toch niet verhinderen op meerdere paarden te wedden, het is niet dat je ooit iets wou met hem, waarom mag hij dan niet flirten met meerdere mensen?
Nee, echt niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tuurlijk was het dubbele sms-je een serieuze vergissing, maar moest ik echt geïnteresseerd zijn, zou het me meer motiveren om snel achter hem aan te gaan![]()
exactquote:Op zondag 17 juli 2005 15:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je niet het hele verhaal. Ik ben allang niet meer verliefd op hem. En ik had hem al afgeschreven, maar twijfelde of ik hem nog een keer wilde zien of niet.
Hij moet zelf weten met wie hij flirt of niet, hij flirt niet eens met mij. Ik zeg ook niet dat hij niet mag flirten, maar blijkbaar ben ik niet zo speciaal als hij zegt dat ik voor hem ben.
maar je wou hem toch nietquote:Op zondag 17 juli 2005 15:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Blijkbaar ken je niet het hele verhaal. Ik ben allang niet meer verliefd op hem. En ik had hem al afgeschreven, maar twijfelde of ik hem nog een keer wilde zien of niet.
Hij moet zelf weten met wie hij flirt of niet, hij flirt niet eens met mij. Ik zeg ook niet dat hij niet mag flirten, maar blijkbaar ben ik niet zo speciaal als hij zegt dat ik voor hem ben.
Hoiquote:Op zondag 17 juli 2005 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Limburgers
eens kijken als hier Limburgers zitten
Je mist ff het "speciaal zijn" gedeeltequote:Op zondag 17 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je wou hem toch nietwaarom wil je hem nu opeens niet meer zien omdat je zo'n dubbel sms-je krijgt ? staat dat een vriendschap in de weg
![]()
ik vind dat je moeilijk doet om niets. Als gewone vriendin zou ik ook soms eens hetzelfde smsje naar meerdere vrienden sturen om af te spreken![]()
Ik wil hem ook niet, maar ik zat inderdaad te twijfelen of ik hem wel of niet wilde zien. Zo vaak is hij niet in Nederland. Je kan niet eens spreken van een vriendschap.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je wou hem toch nietwaarom wil je hem nu opeens niet meer zien omdat je zo'n dubbel sms-je krijgt ? staat dat een vriendschap in de weg
![]()
ik vind dat je moeilijk doet om niets. Als gewone vriendin zou ik ook soms eens hetzelfde smsje naar meerdere vrienden sturen om af te spreken![]()
ik ben nog nooit op een jongen gevallen die ik op een dienblaadje gepresenteerd heb gekregen, dan wil ik ze gewoon niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:42 schreef Mukie het volgende:
Nee, echt niet.
Waarom ook? Ik ga wat achter een vent aanrennen die zo doet.
Beetje puberaal vinnik.
quote:
Ik zie dat je alsnog het quotum in stand houdtquote:Op zondag 17 juli 2005 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Wow, ben je van je geloof afgestapt, ander p.i.?
en andere PI's als dat beter aansluit bij de boodschap, in dit geval
Hoe kan je van een vriendschap spreken als je elkaar nooit ziet en nooit spreekt?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:49 schreef petitlapin het volgende:
een sms verzonden naar de verkeerde persoon , ja, daar ga ik echt een vriendschap voor beëindigen... dan ga je idd maar zonder vrienden door het leven zoals sabrina, ook goed voor mij hoor
![]()
Ja dat weet ik inderdaad, maar hij deed net of ik heel speciaal voor hem was. En dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ze hebben elkaar maar een paar keer gezien in hun leven ... dan ben je niet speciaal voor elkaar, en dat weet sabrina ook![]()
ben jij wel al eens van je voeten gezwieperd?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ze hebben elkaar maar een paar keer gezien in hun leven ... dan ben je niet speciaal voor elkaar, en dat weet sabrina ook![]()
Neem eens een andere afslag, kom je misschien wel tegenliggers tegen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
De kans voor een vriendschap zat er zeker in, maar niet als éénrichtingsverkeer.
Wat een domme reactie zegquote:Op zondag 17 juli 2005 15:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op een jongen gevallen die ik op een dienblaadje gepresenteerd heb gekregen, dan wil ik ze gewoon niet.
een sms verzonden naar de verkeerde persoon , ja, daar ga ik echt een vriendschap voor beëindigen... dan ga je idd maar zonder vrienden door het leven zoals sabrina, ook goed voor mij hoor
![]()
als ik of mijn vriend zich hadden laten tegenhouden door zulke stomme fouten waren we nu niet samen, en dan had ik eerlijk gezegd toch wel wat gemist, en dan had ik me pas puberaal gevonden...
Zo is ze altijd. Ze heeft zelf moeten worstelen voor vrienden en volgens mij heeft ze nu alleen een verloofde en geeft ze daarom af op anderen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een domme reactie zeg
Daar ga ik voor de rest niet eens op reageren.
Dat weet ik niet, ik ken PL immers niet persoonlijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zo is ze altijd. Ze heeft zelf moeten worstelen voor vrienden en volgens mij heeft ze nu alleen een verloofde en geeft ze daarom af op anderen.
Dat is nou het fenomeen petitlapin. Ophef ten top.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ken PL immers niet persoonlijk.
Maar dit vond ik gewoon een kutreactie.
Ik loop blijkbaar nog niet lang genoeg mee danquote:Op zondag 17 juli 2005 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is nou het fenomeen petitlapin. Ophef ten top.
Hoelang ben je al single?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik loop blijkbaar nog niet lang genoeg mee dan
Ze valt op jongere mannen, dus dat zou het bezwaar niet moeten zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cool.
Je bent wel 10 jaar ouder dan mij.
Sinds kerstquote:Op zondag 17 juli 2005 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoelang ben je al single?
Oh wacht, dat heeft er niets mee te maken.![]()
Ik val op oudere vrouwen.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze valt op jongere mannen, dus dat zou het bezwaar niet moeten zijn.
Of alles of niets hequote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef Godlike02 het volgende:
stukje leven!
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze valt op jongere mannen, dus dat zou het bezwaar niet moeten zijn.
Ik ging in je afwezigheid maar even verder met de promotiecampagne. Vind je toch niet erg, wel?quote:
Een beetje slimme vent zorgt dat vrouwen het niet van elkaar weten, al zijn het beste vriendinnen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Flirten ok, maar soms hoef je dat niet te weten toch? (als je in de datingfase zit)
En als het dan ook nog exact hetzelfde smsje is, weet je ook nog dat hij een btje hersenloos is
Bij jou welquote:Op zondag 17 juli 2005 16:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voldoet ziek in bed liggen met meerdere stemmen in je hoofd ook als een date?![]()
Veel plezier met het onveilig maken van Schotlandquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Ynske het volgende:
* Ynske weer wakker
bijna klaar om op vakantie te gaan...
ik ga jullie missen
rightquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Ynske het volgende:
* Ynske weer wakker
bijna klaar om op vakantie te gaan...
ik ga jullie missen
Ik heb een promotiecampagne die werktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ging in je afwezigheid maar even verder met de promotiecampagne. Vind je toch niet erg, wel?.
Een paar jaar terug had ik voor zo'n stalker getekend. Beter dan wat ik kreeg toen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hij stuurt mij alleen een smsje als hij zich verveelt en dan blijft het bij twee smsjes en dan is hij weer maanden stil.
Jij bent ook liefquote:Op zondag 17 juli 2005 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jullie zijn niet speciaal, jullie zijn allemaal vuige stink****en!![]()
ok dat meen ik niet
ga ik zekers doen... maar morgen nog wat dingetjes regelen.quote:
Kan morgen pas heen, ik heb 99% zeker een keelontsteking, maar ik moet penicilline hebben. We schijnen alleen een dokter te hebben hier die je moet overtuigen van je klacht, sowieso al geen goede zaak.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij jou wel
Nog steeds ziek?
Wel al bij een echte dokter geweest?
Ja en het deed uiteindelijk altijd meer pijn dan het opleverde.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:53 schreef Mukie het volgende:
ben jij wel al eens van je voeten gezwieperd?
Dat je het gevoel hebt dat een ander aan jou denkt, omdat jij hebt bent?
Dat bedoel ik daarmee.
Geniaal topicquote:Op zondag 17 juli 2005 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meld *hier* Fok!-sletjes van vroeger en van nu. ?
Zag het net al bij GS dr fotoboek ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kan morgen pas heen, ik heb 99% zeker een keelontsteking, maar ik moet penicilline hebben. We schijnen alleen een dokter te hebben hier die je moet overtuigen van je klacht, sowieso al geen goede zaak.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |