Ik vertrouw er ook wel op dat de oudjes het nog wel kunnen (heb ze twee keer gezien). Alleen dat Arenageluid kon ik me nou niet echt wild enthousiast over maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens Buurman & Buurman ge-wel-dig![]()
U2 was geniaalquote:Op zondag 17 juli 2005 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen lekker druk aan het niksen zeker. Hoe was U2?.
Ik zou ook echt zo weer gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 14:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens Buurman & Buurman ge-wel-dig![]()
Buurman was zelfs twee dagen achtereen geweest, was dus heerlijk brak toen 'ie gisteravond thuis kwam en bij de BBQ kwam zitten . . .
Tofquote:Op zondag 17 juli 2005 14:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
U2 was geniaal
Kippevel bij elk liedje.
Soms ff die krop in mn keel moeten wegslikken.
Het was zo indrukwekkend!!!!!
Ik wist dat het geluid bagger was in de Arena, al eens eerder geweest, kun je bar weinig aan doen.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tof. Had je een beetje goede plaatsen? Viel het geluid mee (heb stukjes gelezen dat met name The Edge nog wel eens wat meer echo kreeg van het stadion dan zelfs hij bedoeld had
)?
Vanavond een etentje, Mukie, dus vanmiddag daten is misschien wat krapjesquote:
Het is allang niet meer kut voor mij. Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:09 schreef Litpho het volgende:
Da's kut voor je Sabrina. En zo mogelijk meer voor hem.
* Litpho zendt zelden SMSjes en raakt door dit soort verhalen nauwelijks overtuigd om daar wat aan te veranderen*
Beterquote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het is allang niet meer kut voor mij. Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.
Lief. Schattig. Onmisbaar. Anders (vive la difference).quote:Op zondag 17 juli 2005 15:19 schreef djjumbo het volgende:
*nog een single die zich aanmeld*
alle vrouwen zijn "..."
Wat een lul zeg.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedenmiddag singles
Ik heb mijn kamer opgeruimd. Hij is bijna helemaal aan kant. Nu alleen nog stoffen, zuigen, zemen en dweilen.
Verder had ik twee smsjes ik kijk nooit veel op mijn telefoon dus was helemaal verbaasd.
Waren het allebei smsjes van die jongen uit Duitsland. De insiders hier kennen het verhaal. Kijk ik naar het eerste smsje. Was gericht aan ene Mel. De inhoud niet veel anders dan die mij stuurt. Tweede smsjes was wel voor mij bedoeld. Beiden dus dezelfde strekking, ik mis je enzo. Nou hem ga ik dus niet zien deze vakantie en daarna ook niet meer.
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lief. Schattig. Onmisbaar. Anders (vive la difference).
Vul hierboven willekeurig wat in zolang het maar geen enkele verbintenis heeft met volslagen overgebruikte opmerkingen van Hans Teeuwen
Mwah, was meer tegenwicht tegen de welbekende opmerking van Teeuwen (die ik echt ernstig zat ben). Mogelijk dat ik inderdaad iets overdreven hebquote:
Ik heb vandaag echt nergens zin in.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanavond een etentje, Mukie, dus vanmiddag daten is misschien wat krapjes.
Vrouwen zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, was meer tegenwicht tegen de welbekende opmerking van Teeuwen (die ik echt ernstig zat ben). Mogelijk dat ik inderdaad iets overdreven heb.
Sommige welquote:
echt verliefd kan je wel niet zijn, als je hierdoor iemand volledig afschrijftquote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het is allang niet meer kut voor mij. Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.
oe, meldtquote:Op zondag 17 juli 2005 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige wel. Ook degene die noch lesbisch, noch Fries zijn
.
Flirten ok, maar soms hoef je dat niet te weten toch? (als je in de datingfase zit)quote:Op zondag 17 juli 2005 15:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
echt verliefd kan je wel niet zijn, als je hierdoor iemand volledig afschrijft![]()
je kan hem toch niet verhinderen op meerdere paarden te wedden, het is niet dat je ooit iets wou met hem, waarom mag hij dan niet flirten met meerdere mensen?
en toch zijn de meeste welquote:Op zondag 17 juli 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lief. Schattig. Onmisbaar. Anders (vive la difference).
Vul hierboven willekeurig wat in zolang het maar geen enkele verbintenis heeft met volslagen overgebruikte opmerkingen van Hans Teeuwen
tuurlijk was het dubbele sms-je een serieuze vergissing, maar moest ik echt geïnteresseerd zijn, zou het me meer motiveren om snel achter hem aan te gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
Flirten ok, maar soms hoef je dat niet te weten toch? (als je in de datingfase zit)
En als het dan ook nog exact hetzelfde smsje is, weet je ook nog dat hij een btje hersenloos is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |