Ze valt op jongere mannen, dus dat zou het bezwaar niet moeten zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cool.
Je bent wel 10 jaar ouder dan mij.
Sinds kerstquote:Op zondag 17 juli 2005 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoelang ben je al single?
Oh wacht, dat heeft er niets mee te maken.![]()
Ik val op oudere vrouwen.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze valt op jongere mannen, dus dat zou het bezwaar niet moeten zijn.
Of alles of niets hequote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef Godlike02 het volgende:
stukje leven!
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze valt op jongere mannen, dus dat zou het bezwaar niet moeten zijn.
Ik ging in je afwezigheid maar even verder met de promotiecampagne. Vind je toch niet erg, wel?quote:
Een beetje slimme vent zorgt dat vrouwen het niet van elkaar weten, al zijn het beste vriendinnen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Flirten ok, maar soms hoef je dat niet te weten toch? (als je in de datingfase zit)
En als het dan ook nog exact hetzelfde smsje is, weet je ook nog dat hij een btje hersenloos is
Bij jou welquote:Op zondag 17 juli 2005 16:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voldoet ziek in bed liggen met meerdere stemmen in je hoofd ook als een date?![]()
Veel plezier met het onveilig maken van Schotlandquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Ynske het volgende:
* Ynske weer wakker
bijna klaar om op vakantie te gaan...
ik ga jullie missen
rightquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Ynske het volgende:
* Ynske weer wakker
bijna klaar om op vakantie te gaan...
ik ga jullie missen
Ik heb een promotiecampagne die werktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ging in je afwezigheid maar even verder met de promotiecampagne. Vind je toch niet erg, wel?.
Een paar jaar terug had ik voor zo'n stalker getekend. Beter dan wat ik kreeg toen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hij stuurt mij alleen een smsje als hij zich verveelt en dan blijft het bij twee smsjes en dan is hij weer maanden stil.
Jij bent ook liefquote:Op zondag 17 juli 2005 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jullie zijn niet speciaal, jullie zijn allemaal vuige stink****en!![]()
ok dat meen ik niet
ga ik zekers doen... maar morgen nog wat dingetjes regelen.quote:
Kan morgen pas heen, ik heb 99% zeker een keelontsteking, maar ik moet penicilline hebben. We schijnen alleen een dokter te hebben hier die je moet overtuigen van je klacht, sowieso al geen goede zaak.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij jou wel
Nog steeds ziek?
Wel al bij een echte dokter geweest?
Ja en het deed uiteindelijk altijd meer pijn dan het opleverde.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:53 schreef Mukie het volgende:
ben jij wel al eens van je voeten gezwieperd?
Dat je het gevoel hebt dat een ander aan jou denkt, omdat jij hebt bent?
Dat bedoel ik daarmee.
Geniaal topicquote:Op zondag 17 juli 2005 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meld *hier* Fok!-sletjes van vroeger en van nu. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |