Dezelfde nog steeds, jaquote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef akkien het volgende:
[..]
dezelfde nog steeds? heb ik ook last van hoor, dus dan zal t wel niet raar zijn
Lijkt me echt heel erg raar om je ouders te moeten vertellen dat ze je moeten loslaten, meestal is dat iets dat geleidelijk gaat en het lijkt me vooral ook heel erg eng. Hoe reageerden ze?
Oh, typ ik daarvoor een heel verhaal... ze is al wegquote:Op zondag 17 juli 2005 19:53 schreef akkien het volgende:
ik ga er weer even vandoor (nog even van t lekkere weer genieten)
tot vanavond
Datevoer voor Sabrina?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoe oud is je broertje Anthraxx?
Gisteren ging ik "Der Untergang" kijken met m'n ouders. Zelden zo'n baggerfilm gezien, na drie kwartier zaten we alledrie echt zo van: euh.... zullen we hem maar uitzetten???quote:Op zondag 17 juli 2005 20:07 schreef Mukie het volgende:
Memento is best een ok film
Ja nu pas gezien
wilde niet direct aankomen metquote:
23.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoe oud is je broertje Anthraxx?
Hmmz die vond ik juist heel erg goedquote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Gisteren ging ik "Der Untergang" kijken met m'n ouders. Zelden zo'n baggerfilm gezien, na drie kwartier zaten we alledrie echt zo van: euh.... zullen we hem maar uitzetten???
Deel je ervaringen eens. Ik dacht dat dit uniek wasquote:Op zondag 17 juli 2005 20:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook een broertje met aanhang en herken het eea in het verhaal van Anthraxx.
Kopen?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz die vond ik juist heel erg goed
Der Untergang is zwaar goed. Het acteren, de emoties...wetende dat het waargebeurd is. Maarja, jij had geen verstand van films toch?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Gisteren ging ik "Der Untergang" kijken met m'n ouders. Zelden zo'n baggerfilm gezien, na drie kwartier zaten we alledrie echt zo van: euh.... zullen we hem maar uitzetten???
Nou ja, niet alleen met eten hierquote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Mijn broertje is 21, hij en zijn vriendin zijn ook zeikerds met eten.
Mensen die niks lusten behalve frituurquote:
Ze komen er wel achter als ze echt op hunzelf wonen. Na 3 weken komt de frituur ook je strot wel uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Mensen die niks lusten behalve frituur
Ik heb mijn ex ook behoorlijk wat dingen moeten leren eten trouwens... als we chinees gingen bestellen, dan bestelde zijn moeder altijd patat voor hem. "Want hij lust geen chinees". Ammehoela.Ben je 20, gaan ze bij een chinees patat bestellen
Bij mij heeft hij aardig wat leren eten: gewoon opeten, was het devies. En achteraf vond hij het (bijna) allemaal gewoon lekker.
Ik snapte d'r geen reet van.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Der Untergang is zwaar goed. Het acteren, de emoties...wetende dat het waargebeurd is. Maarja, jij had geen verstand van films toch?
Mja, en anders rollen ze over twintig jaar nog naar de snackbarquote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze komen er wel achter als ze echt op hunzelf wonen. Na 3 weken komt de frituur ook je strot wel uit.
Weet je niet wie Hitler en Eva Braun is?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik snapte d'r geen reet van.
Je valt met je neus in een verhaal, weet niet wat er aan de hand is, wie wie is, er zit geen humor in, geen romance, geen lekere kerels, geen emotie.... niks voor mij.
Edit: en m'n ouders vonden het alletwee ook helemaal niks. Dus.
Ik dacht bij die eerste posting van je eigenlijk dat het een grapje wasquote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
Je valt met je neus in een verhaal, weet niet wat er aan de hand is, wie wie is, er zit geen humor in, geen romance, geen lekere kerels, geen emotie.... niks voor mij.
Ik doe het graag voor je.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Mukie het volgende:
tijd om het huis ff te stofzuigen.
Nu heb ik nog ff de motivatie ervoor
Heb jij nooit geschiedenis gehad of je erin geïnteresseerd?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Tijdje terug had mijn moeder lekker kippensoep gemaakt met stokbrood. Grote pan vol, dus voor iedereen genoeg. Mijn broertje was later van zjin werk, maar ja soep is makkelijk op te warmen. Komt ie thuis en steekt zijn vriendin de frituurpan aan, want hij hoefde geen soep.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Deel je ervaringen eens. Ik dacht dat dit uniek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |