Tuurlijk heb ik geschiedenis gehad, en vind ik het interessant... maar niet op de manier waarop dit in beeld werd gebrachtquote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb jij nooit geschiedenis gehad of je erin geïnteresseerd?Ik wist al hoe het verhaal zou gaan, zonder de film gezien te hebben.
Is er wel een leuke film te maken over dat onderwerp? Denk het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik geschiedenis gehad, en vind ik het interessant... maar niet op de manier waarop dit in beeld werd gebrachtIk had een leuke film verwacht, geen documentaire. Op een ander moment had ik het ws heel interessant gevonden, maar als film.... no thanks.
Leuk? Nee. Interessant en boeiend. Ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Is er wel een leuke film te maken over dat onderwerp? Denk het niet.
"Leuk" is inderdaad geen goede beschrijving voor zo'n film, maar bijvoorbeeld Schindler's List vond ik een ontzettend mooie en goede film over WO2. Dit was alleen maar een hoop gegil, een hoop actie, een hoop drukte... zonder emotie, zonder meegesleept te worden in een verhaal... of dat moest na een uurtje nog komen, want toen hebben we hem uitgezet.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Is er wel een leuke film te maken over dat onderwerp? Denk het niet.
Ik vond Allo Allo toch best leuk anders, gaat indirect ook over dat onderwerpquote:Op zondag 17 juli 2005 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuk? Nee. Interessant en boeiend. Ja.
Staat jullie huis er nog?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Komt ie thuis en steekt zijn vriendin de frituurpan aan, want hij hoefde geen soep.
Ja maar Allo Allo is gewoon een comedie en dit bekijkt het ook zo. Een serie en een film kan je niet vergelijken in deze.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vond Allo Allo toch best leuk anders, gaat indirect ook over dat onderwerp
Maar ik vond Der Untergang indrukwekkend
Dat is nou juist het indrukwekkende: dat akelig kille. Eindelijk eens een WO II film waarin je niet geraakt wordt door weer een massa lijken of op gruwelijke wijze stervende jongemannen, of een verhaallijn met een prille liefde die ruw in de kiem wordt gesmoord door de dood van een van beiden. Dat hadden jullie misschien gewild, maar dat hebben we al zo vaak gezien. Hier wekte de totale kilte afschuw op en dat raakte mij juist enorm.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
zonder emotie, zonder meegesleept te worden in een verhaal...
"Zijn vriendin zet de frituurpan aan", of iets in die geest. Als je zegt "ze stak de frituurpan aan" lijkt het net alsof ze brand gesticht heeft.quote:
Ok het is je vergeven, ik zeg bijna altijd steek.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Zijn vriendin zet de frituurpan aan", of iets in die geest. Als je zegt "ze stak de frituurpan aan" lijkt het net alsof ze brand gesticht heeft.
Sorry, ik ben vandaag in een pietluttige bui.![]()
Ieder zijn ding hequote:Op zondag 17 juli 2005 20:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat is nou juist het indrukwekkende: dat akelig kille. Eindelijk eens een WO II film waarin je niet geraakt wordt door weer een massa lijken of op gruwelijke wijze stervende jongemannen, of een verhaallijn met een prille liefde die ruw in de kiem wordt gesmoord door de dood van een van beiden. Dat hadden jullie misschien gewild, maar dat hebben we al zo vaak gezien. Hier wekte de totale kilte afschuw op en dat raakte mij juist enorm.
Goed verwoordquote:Op zondag 17 juli 2005 20:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat is nou juist het indrukwekkende: dat akelig kille. Eindelijk eens een WO II film waarin je niet geraakt wordt door weer een massa lijken of op gruwelijke wijze stervende jongemannen, of een verhaallijn met een prille liefde die ruw in de kiem wordt gesmoord door de dood van een van beiden. Dat hadden jullie misschien gewild, maar dat hebben we al zo vaak gezien. Hier wekte de totale kilte afschuw op en dat raakte mij juist enorm.
The rise of evil is beterquote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz die vond ik juist heel erg goed
pardon?quote:
Heeft m'n broetje geloof ik ergens liggen moet ik ook nog eens is kijkenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
The rise of evil is beter
Die andere vonnik iets te saai.
Ik snap iets niet he...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vond aan die film ook zo geweldig hoe echt Hitler was neergezet, de waanzin droop er gewoon vanaf. Mensen die die film zien en Hitler nog steeds als held zien sporen echt niet (doe je al niet als je hem ooit een held vond overigens)
Ik heb je te vaak anders gehoord, probeer het anders nog een keer.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig val ik op vééél leukere kerels
Bij The Rise of Evel zou je dan wel z'n outside gedrag zien, maar in Der Untergang zie je hoe ie echt wasquote:Op zondag 17 juli 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik snap iets niet he...
In Der Untergang moest hij worden neergezet als een mens. Ik vond het maar een zwakke voorstelling ervan.
In The rise of evil, kreeg ik zowaar *slik* bewondering voor hem.
Het charisma van die vent was niet meer normaal.
Ik kan me dan best voorstellen dat hij heel veel mensen om zich heen had die in hem geloofden.
Bij die andere, kan ik me zoiets niet inbeelden.
Ik hou ook niet echt van Chinees moet ik zeggen, maar er is altijd wel een mouw aan te passen met een hap rijst en wat Babi Pangpang of hoe die bende ook heet. Zoetzuur gebraden rattenvlees.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Mensen die niks lusten behalve frituur
Ik heb mijn ex ook behoorlijk wat dingen moeten leren eten trouwens... als we chinees gingen bestellen, dan bestelde zijn moeder altijd patat voor hem. "Want hij lust geen chinees". Ammehoela.Ben je 20, gaan ze bij een chinees patat bestellen
Bij mij heeft hij aardig wat leren eten: gewoon opeten, was het devies. En achteraf vond hij het (bijna) allemaal gewoon lekker.
Ik zag er iig niets menselijks inquote:Op zondag 17 juli 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij The Rise of Evel zou je dan wel z'n outside gedrag zien, maar in Der Untergang zie je hoe ie echt was. Want hij was alles behalve die sterke man die op het podium stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |