Zag het net al bij GS dr fotoboek ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kan morgen pas heen, ik heb 99% zeker een keelontsteking, maar ik moet penicilline hebben. We schijnen alleen een dokter te hebben hier die je moet overtuigen van je klacht, sowieso al geen goede zaak.![]()
kusje geeft op hoofd, misschien gaat je hoofdpijn dan wegquote:Op zondag 17 juli 2005 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
weer een stukje leven!
ik geef af op niemand. Ik zeg gewoon wat sabrina hier al jaren zelf verteldquote:Op zondag 17 juli 2005 15:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Zo is ze altijd. Ze heeft zelf moeten worstelen voor vrienden en volgens mij heeft ze nu alleen een verloofde en geeft ze daarom af op anderen.
Dank jequote:Op zondag 17 juli 2005 16:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
kusje geeft op hoofd, misschien gaat je hoofdpijn dan weg
ophefquote:Op zondag 17 juli 2005 16:00 schreef dawg het volgende:
Dat is nou het fenomeen petitlapin. Ophef ten top.
Ow wacht dan maar ffquote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd, ondanks recente CV-building.![]()
Ik heb geen tijd voor deze onzin. Ik heb nooit wat en ben nooit ziek en dan moet ik precies ziek worden op het moment voor mn vakantie dat ik HEEL VEEL dingen moet regelen in PERSOON.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zag het net al bij GS dr fotoboek ja.
Bagger zeg. Mn zus kreeg afgelopen vrijdag te horen dat ze bronchitis heeft
Sterkte tc !
Ben nog geeneens een jaar hier actief.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik geef af op niemand. Ik zeg gewoon wat sabrina hier al jaren zelf verteld![]()
Je maakt blijkbaar wel voor jaren impact.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ben nog geeneens een jaar hier actief.![]()
Ik ga niet eens moeite doen het uit te leggen, want je kent niet eens het hele verhaal. Als je dat wel wist had je niet zo gereageerd.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ophefik begrijp gewoon niet waarom sabrina een vriend niet wil terugzien omdat hij twee dezelfde smsjes naar twee meiden stuurt.
als ze daar al door gekwetst is, gaat ze een hard leven tegemoet![]()
Jammer danquote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd, ondanks recente CV-building.![]()
wow, dan heb je het in dat jaar iig al genoeg verteld dat het mij als jaaaaaaaaaaaren lijktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ben nog geeneens een jaar hier actief.![]()
alle kleine beetjes helpenquote:
Kun je niet door een ander laten doen evt?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor deze onzin. Ik heb nooit wat en ben nooit ziek en dan moet ik precies ziek worden op het moment voor mn vakantie dat ik HEEL VEEL dingen moet regelen in PERSOON.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ophefik begrijp gewoon niet waarom sabrina een vriend niet wil terugzien omdat hij twee dezelfde smsjes naar twee meiden stuurt.
als ze daar al door gekwetst is, gaat ze een hard leven tegemoet![]()
ik ben al hard gekwetst geweest in mijn leven, maar nog nooit zo hard dat ik iemand niet meer wil terugzien ... maar that's me. Ik hou niet graag conflicten in stand, they just consume mequote:Op zondag 17 juli 2005 16:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ga niet eens moeite doen het uit te leggen, want je kent niet eens het hele verhaal. Als je dat wel wist had je niet zo gereageerd.
een keelonsteking duurt gemiddeld 5 dagen, dan is het grootste leed geleden, sterktequote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb geen tijd voor deze onzin. Ik heb nooit wat en ben nooit ziek en dan moet ik precies ziek worden op het moment voor mn vakantie dat ik HEEL VEEL dingen moet regelen in PERSOON.![]()
Don't remind me . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb mijn kamer opgeruimd. Hij is bijna helemaal aan kant. Nu alleen nog stoffen, zuigen, zemen en dweilen.
Blunder van jewelste . . .quote:Kijk ik naar het eerste smsje. Was gericht aan ene Mel. De inhoud niet veel anders dan die mij stuurt. Tweede smsjes was wel voor mij bedoeld. Beiden dus dezelfde strekking, ik mis je enzo.
Doe je goed . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb hem wel even gestuurd dat ie nu zijn eigen ruiten heeft ingegooid en voortaan even moet kijken naar wie hij het smsje stuurt.
Jij ook al ??quote:Op zondag 17 juli 2005 16:25 schreef Tranceptor het volgende:
Voldoet ziek in bed liggen met meerdere stemmen in je hoofd ook als een date?![]()
Dat krijg je als je ouder wordt . . .quote:Op zondag 17 juli 2005 16:41 schreef petitlapin het volgende:
wow, dan heb je het in dat jaar iig al genoeg verteld dat het mij als jaaaaaaaaaaaren lijkt![]()
Wtf heeft dat met dit te maken?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben al hard gekwetst geweest in mijn leven, maar nog nooit zo hard dat ik iemand niet meer wil terugzien ... maar that's me. Ik hou niet graag conflicten in stand, they just consume me![]()
mensen maken fouten, iedereen ... als je dat accepteert, maakt dat het leven een pak gemakkelijker, voor mij toch, het maakt het me gemakelijker om mensen te vergeven en bepaalde dingen te accepteren![]()
ouder worden is toch ook zo kut, héquote:Op zondag 17 juli 2005 16:49 schreef ThunderChild het volgende:
Dat krijg je als je ouder wordt . . .![]()
![]()
idd, maar heeft in casu dit berichtje weinig mee te maken, ze was hem al beu hiervoor, ze moet het dus niet op dit sms-foutje steken, want dat vind ik geen fout om een 'vriendschap' te verbreken!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:49 schreef Mukie het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon niet die moeite waard, klaar.
Zie je nu wel dat het je luktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef Beach het volgende:
Hoihoi![]()
![]()
Gister erg leuk gehad, hele avond aan het sjansen en hele tijd met een meisje dansen, echt zo tegen elkaar aan![]()
Daarna afterparty tot half 6 en toen ik thuis was de frituur aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |