abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28118579
Ik ben nu 25 maar ik heb het idee dat het leven na mijn 20ste veel sneller is gegaan. Vooral n.a.v. het topic over het ouder worden van je vader en moeder. Soms heb ik het idee dat het allemaal te snel gaat. Je ziet je vitale ouders steeds ouder worden met de mankementjes van dien. Ook kan is het raar te bevatten dat je broers en zussen zo oud aan het worden zijn. Ook wanneer ik de geboortedatums van mensen zie dan leef ik volgens mij nog echt in fucking 2000. Als ik iemand zie staan van 1987 dan denk ik die is 13 .

De jaren van mijn 10e naar mijn 20e zijn veel minder snel gegaan heb ik het idee. Ik word binnekort 26 en ik heb echt zoiets van kut. Ik ben aan het afstuderen en mijn serieuze leven gaat dadelijk echt beginnen. Als het net zo snel gaat van mijn 16e naar de 26, dan beklemt mij dat een beetje. Soms baal ik ervan dat mijn tienerjaren voorbij zijn. Ik heb nu nog heel erg veel lol en leuk uitgaan maar als het leven van mijn 26e naar de 36 net zo hard gaat dan beangstigd dat mij best wel een beetje. Kent iemand deze gevoelens of ben ik nu te diep aan het graven
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:19:25 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28118797
ik herkend wel wat ja. Ik word zelf 25 en als je dan hoord dat ex klas genoten al vader of moeder worden al op hun zelf wonen huisje boompje beestje en dat soort dingen denk ik van. WTF moet ik dat nu ook? Echt ik heb het reuze naar me zin. Leuk werk en doe alleen dat geen wat ik wil. En een relatie? Nee moet er nog lang niet aan denken.

Maar er word wel van mij verwacht dat ik volwassen doe en dat ik huisje boompje beestje ga regelen of zo.

Wat dat betreft gaat de tijd bagger snel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_28118970
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
ik herkend wel wat ja. Ik word zelf 25 en als je dan hoord dat ex klas genoten al vader of moeder worden al op hun zelf wonen huisje boompje beestje en dat soort dingen denk ik van. WTF moet ik dat nu ook? Echt ik heb het reuze naar me zin. Leuk werk en doe alleen dat geen wat ik wil. En een relatie? Nee moet er nog lang niet aan denken.

Maar er word wel van mij verwacht dat ik volwassen doe en dat ik huisje boompje beestje ga regelen of zo.

Wat dat betreft gaat de tijd bagger snel.
Ja ik herken dit ook. Ik zag laatst iemand van de middelbare school en die had ook een fucking kind. Dan denk ik waarom nu al een kind??? Vervolgens kom ik erachter dat die persoon 26 is, helemaal niet gek om een kind te hebben.

Ik heb een vriendin maar ben nu nog helemaal niet bezig met huizen kopen en kinderen krijgen.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:33:37 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28119335
waar het bij mij om gaat is gewoon puur dat ik totaal geen zin heb in dat serieus gebeuren. Ik wil gewoon debiel doen en doen en laten wat ik wil. Laat de rest maar huisje boompje beestje spelen dan doe ik wel lekker debiel.

Zelfde dat vrienden opeens vroeg naar huis gaan met stappen omdat ze anders gezeik krijgen met hun vriendin. Ik daar in tegen om tussen half 8 en 9 uur thuis en lig de volgende dag voor dood op bed en het mooiste is. NIEMAND zeikt daar over. Ja heel soms mijn moeder dat ik me even moet omdraaien omdat ik anders door lig plekken krijg of dat ik weg rot in me bed
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:35:03 #5
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28119387
herkenbaar
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:36:07 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28119434
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
herkenbaar
En welk deel?
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:38:39 #7
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28119539
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En welk deel?
Dat ik niet begrijp dat leeftijdsgenoten liever een saaie kutbaan willen, een huis willen kopen en kindertjes fokken (ja, zelfs met een kinderwagen willen lopen) in plaats van buiten spelen
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:39:47 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28119581
Herkent..
Over drie jaar word ik veertig en ik vind dat een heel raar, en ergens ook eng, gegeven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:41:04 #9
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28119621
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef Copycat het volgende:
Herkent..
Over drie jaar word ik veertig en ik vind dat een heel raar, en ergens ook eng, gegeven.
jij wordt volgens mij oud van R&P. Is nergens voor nodig
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:44:29 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28119713
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:41 schreef Harry_Sack het volgende:
jij wordt volgens mij oud van R&P. Is nergens voor nodig

Dat valt gelukkig reuze mee.

Ik word ouder in jaren, net als jij...
En tegelijkertijd ook wijzer .
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:45:21 #11
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28119733
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat valt gelukkig reuze mee.

ik kan bijna niet wachten tot je iets slims zegt
pi_28119737
deels herkenbaar...
ik ben nu 29 en idd, iemand uit 1987.....? dan denk ik "o, toen luisterde ik die en die muziek en deed ik dat en dat".
tegelijkertijd, sinds ik fulltime werk, een jaar of 5 nu, is het helemaal niet zo snel gegaan als ik in eerste instantie had verwacht.
natuurlijk, je ziet mensen om je heen kinderen krijgen en zo, maar ik denk dat ouder worden hoofdzakelijk een state of mind is.
ik ga over 2 weekjes samenwonen en voor mijn leeftijd is dat misschien laat, maar ik doe mijn ding in mijn tempo en voel me zo oud als ik me wil voelen.
(hoewel, ik heb laatst aan een jongetje van 12 uitgelegd wat een LP is......)
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:47:45 #13
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28119811
Ik heb dat al gehad toen ik 30 werd.....

Sindsdien ben ik al wat jaartjes 28.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_28119819
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:44 schreef Copycat het volgende:

[..]
hoe ouder in de jaren hoe jonger in het hoofd, denk ik maar
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
pi_28119871
Er zijn nog wat mensen die dit herkennen. Vooral het naderen van de 30 zit mij dwars. Het is ook allemaal een state of mind, maar het gaat mij soms allemaal een klein beetje te snel. Als je kijkt hoe snel de afgelopen jaren zijn gegaan dan ben ik binnen no time 30, 40, 50......
pi_28119873
Heel herkenbaar!

Veel van mijn ex klasgenoten (vooral basisschool) hebben al kinderen, een hypotheek en een
drukke full time baan. Ik heb totaal geen raakvlakken meer met die mensen en ben ze dan ook
bijna allemaal uit het oog verloren. Ik hou mezelf gewoon niet met zulk soort zaken bezig!
Waar ik me dan dood aan kan ergeren is dat deze mensen je maar al te vaak als 'niet serieus'
bestempelen Ik noem het jaloezie! Ik doe wat ik wil, hoef met niets en niemand (kinderen)
rekening te houden en ga en sta waar ik wil! Geen hypotheek die mij hier houd! Ik ben blij met mijn manier van leven ( hoop wel snel een bevredigende opleiding/baan te vinden ) en ben van plan
voorlopig nog deze lijn aan te houden! Maar ik denk er wel meer over na dan een aantal jaar
geleden. De zorgeloosheid is voorbij!
pi_28119962
Herkenbaar. De meeste vriendinnen zijn al getrouwd en hebben minimaal een kind. Ik ben 27 en het lijkt tegenwoordig wel of ik drie keer per jaar jarig ben. De 30 nadert...
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:52:31 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28119969
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
ik kan bijna niet wachten tot je iets slims zegt
Ik ook niet...

Redelijke kans dat tegen die tijd Alzheimer er stilletjes insluipt... Ook zo'n angstaanjagend toekomstfantoom.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:54:56 #19
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28120038
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ook niet...

Redelijke kans dat tegen die tijd Alzheimer er stilletjes insluipt... Ook zo'n angstaanjagend toekomstfantoom.
Ronald Plasterk heeft ooit beweert dat Indiase mensen er geen last van hebben omdat zij kurkuma door hun eten verwerken. Daar schijnt een stofje in te zitten waardoor alzheimer geblokkeerd wordt. Laat dat nou ook in huismerkborrelnootjes van de c1000 zitten
Nu ben ik dus bang voor korsakov
pi_28120086
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De zorgeloosheid is voorbij!
Daar sla je de kop op de spijker. Dat zit mij denk ik grotendeels dwars. Ik begin steeds meer na te denken over de toekomst door mijn omgeving. Ik voel me gewoon nog jonger, misschien ook omdat mijn vriendin 4 jaar jonger is. De 30 die komt over 4 jaar en ik ben er geestelijk nog niet klaar voor. Voor mijn gevoel is de 30 nog erg ver weg.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:56:49 #21
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28120110
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Daar sla je de kop op de spijker. Dat zit mij denk ik grotendeels dwars. Ik begin steeds meer na te denken over de toekomst door mijn omgeving. Ik voel me gewoon nog jonger, misschien ook omdat mijn vriendin 4 jaar jonger is. De 30 die komt over 4 jaar en ik ben er geestelijk nog niet klaar voor. Voor mijn gevoel is de 30 nog erg ver weg.
Zo hoort het ook te zijn, makker
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:59:55 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28120201
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:52 schreef Xennia het volgende:
De 30 nadert...
De hele dag van mijn 30ste verjaardag voelde ik me ronduit kut. Het gevoel van "Nu ben ik dertig jaar oud en niets van wat ik dacht op mijn dertigste te 'hebben', heb ik" overheerste.
Tot ik me 's avonds in een prachtig jurkje wurmde en de (fake) champagne ontkurkte met een select gezelschap. Het begin van een geweldig feestje. Toen was het goed .

Hoop dat hetzelfde mirakel zich over drie jaar voordoet...
pi_28120274
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

De hele dag van mijn 30ste verjaardag voelde ik me ronduit kut. Het gevoel van "Nu ben ik dertig jaar oud en niets van wat ik dacht op mijn dertigste te 'hebben', heb ik" overheerste.
Tot ik me 's avonds in een prachtig jurkje wurmde en de (fake) champagne ontkurkte met een select gezelschap. Het begin van een geweldig feestje. Toen was het goed .

Ik voel me al paar jaar kut met verjaardagen. Geen zin om ouder te worden.

Of ja ik wil wel lang leven maar het gevoel van het ouder worden is zo kut.
pi_28120317
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vier mijn verjaardag nooit.
Het is inderdaad niet eens zo zeer dat ik ouder word, maar wel dat ik nog niet daar ben waar ik had willen zijn. Verder heb ik er niet zo veel last van. Zaterdag bij het stappen werd mijn legitimatie nog gevraagd omdat je 21 moet zijn
pi_28120355
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef Xennia het volgende:
Zaterdag bij het stappen werd mijn legitimatie nog gevraagd omdat je 21 moet zijn
Ja maar dat lijkt mij zo extra kut. Was ik nog maar 21. De harde realiteit is dat je stuk ouder bent. Dat zit mij juist zo dwars.
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef Xennia het volgende:
Ik vier mijn verjaardag nooit.
Herkenbaar Ik vier het sinds 3 jaar ook niet meer. Slap excuus elke keer. Gewoon omdat ik het kut vind om ouder te worden. I need some help
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')